nu invarte invarte greu
![]() ![]() ![]() |
nu invarte invarte greu
stanciu_scm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|||
Iuli |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 271 Joined: 15 November 08 ![]() |
verifica alternatoru si bateria
|
--------------------
dacia
dacia
88/1310
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
tin sa precizez ca bterie am avut deoarece marti a pornit la sfert dar miercuri dimineata nimik nu a mai vrut
27 Jan 2011, 19:11: QUOTE(Iuli @ 27 Jan 2011, 18:56) dar d c imi arata la jumate bateria in bord sa fie d la electromotor ceva ca invarte greu 27 Jan 2011, 19:14: dar la faruri nu se cunoaste nici o diferenta cand accelerez sau reduc viteza am lumina constanta This post has been edited by stanciu_scm: 27 Jan 2011, 19:14 |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
verifica bucsile,carbunii,lipiturile pe colector si verifica incarcarea pe baterie cu un voltmetru
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
se verifica ca tensiunea de pe baterie sa fie intre 13,8 si 14,4 CU APARAT DE MASURA
nu cu cel din bord alternatorul electromotorul 1 electromotorul 2 This post has been edited by bygy007: 27 Jan 2011, 19:33 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
markko |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 95 Joined: 8 March 10 ![]() |
QUOTE(stanciu_scm @ 27 Jan 2011, 19:42) am si eu o problema stiu ca ma repet dar la masina mea o dacie din 99 nu vrea sa mai incarce bateria indicatorul sta la jumatate dar nu baga gram d curet in baterie c are Incearca sa cureti bornele bateriei , posibil sa ai depuneri si sa nu mai incarce desi probabil alternatorul baga curent. |
--------------------
dacia 1410
dacia 1410
1999, dacia 1410, bord CN
- bz-02-vft
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
am probat bateria este incarcata posibil sa aiba ceva electromotoru
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
cum ai probat bateria? pe o alta masina? daca ai probaat-o pe alta masina si invarte normal e posibil sa se fi dus carbunii la electromotor! da-l jos si uita-te la el! te uiti la carbuni sa vezi cat de uzati sunt si daca sunt prea uzati schimba-i! cureti si colectorul de la rotor de depuneri de carbuna!
asta daca invarte greu... |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
QUOTE(adaniel69 @ 27 Jan 2011, 19:51) cum ai probat bateria? pe o alta masina? daca ai probaat-o pe alta masina si invarte normal e posibil sa se fi dus carbunii la electromotor! da-l jos si uita-te la el! te uiti la carbuni sa vezi cat de uzati sunt si daca sunt prea uzati schimba-i! cureti si colectorul de la rotor de depuneri de carbuna! asta daca invarte greu... da asa am probat invartea chiar bine am probat p o dacie cu motor d 1.6 a luato la sfert la mine zici ca moare |
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
al1n |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
clar problema ta e orie alternatorul ca nu iti incarca sau electromotrul are carbuni tociti sau da la masa sau nu cupleaza bine solenoidul contact imperfect,alternatorul pui voltmetru ai data de bygy007 explicatia,daca nu e alternatorul e electromotorul,inseamnaca ca electromotorul e problema ta si desfaci si repari
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(stanciu_scm @ 27 Jan 2011, 20:57) da asa am probat invartea chiar bine am probat p o dacie cu motor d 1.6 a luato la sfert la mine zici ca moare atunci sigur ai probleme cu electromotorul tau,da-l jos de pe mașină și curata-l pe interior,iar daca gasești carbunii uzați peste jumate,schimba-i la 1 electrician auto. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
stanciu_scm |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 24 November 08 ![]() |
gata am facuto porneste la sfert acuma electromotoru era d vina lam dat joss si lam curatat bine si gata merge paerfect
|
--------------------
dacia
1310 l
1998 1999
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cum sa fie de la borne, daca lui i-a incarcat , si acul e la jumate? Acul se ridica si daca pune doar contactul fara sa porneasca, dar daca era de la borne, nu s-ar fi ridicat, ba mai mult ar fi incarcat si mai mult daca era oxidata la contactul cu plotul de plumb.Punand aparatul de masura pe bornele de Pb, nu pe cele de bronz, vedeai daca scade tensiunea cand dai la cheie. Daca nu scade sub 11V, bateria e buna. Electromotorul invarte greu daca atinge rotorul de stator, unde sunt bucsi uzate, daca s-au uzat carbunii si nu mai au contact ferm cu colectorul sau raman blocati, cand strica si colectorul, si alta, cand cele doua contacte din solenoid s-au perlat sau sunt topite de nu se mai realizeaza contact ferm. In aceste situatii, si zgomotul produs de electromotor , e suparator, e diferit. Inca o cauza poate fi locul unde prinzi papucul firului de masa. Daca il prinzi pe cutie, ai sansa sa tipesti mai multe cabluri, si electromotorul sa se invarta greu. Daca il pui direct pe electromotor, e cel mai sigur. Am intalnit cateva cu cablul de ambreiaj si acceleratie topite, ca a facut masa prin ele. Unul chiar la mine, si altul la maistrul meu. Ce, noi nu suntem oameni? Culmea e ca, la mine acum 20 de ani, la el, anul trecut.
29 Jan 2011, 22:57: Cand carbunii sunt uzati si nu mai ajung la colector, pe langa invartitul greoi, si solenoidul clantane, pentru ca el isi ia masa prin carbuni si contactul fiind intermitent, merge si el intermitent. This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Jan 2011, 22:57 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#15
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
daia se mai pune un fir de masa intre motor si caroserie in special la cele pe injectie,eu am pus si nu am probleme cu motoru si echipamentu de injectie
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:01 |