ulei pe la fulie, Dacia Nova
![]() ![]() ![]() |
ulei pe la fulie, Dacia Nova
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
cristimm |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Trebuie schimbat simeringul. Costa sub 20 lei iar daca te pricepi il poti schimba si singur.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
cristimm |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
La nova motorul este amplasat transversal deci nu ai nici o treaba cu radiatorul.
|
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
ADY |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
Ce treaba are cu radiatoru ca nu prea pricep ?
Ridici masina pe cric , ii dai roata pe dreapta jos , scoti fulia , a si era sa uit slabesti alternatorul sa poti sa scoti cureaua asta trebuie facuta in prima faza. De preferat este sa bati semeringul nou peste cel vechi |
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
andu911 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(ADY @ 6 Sep 2005, 08:39) Ce treaba are cu radiatoru ca nu prea pricep ? Ridici masina pe cric , ii dai roata pe dreapta jos , scoti fulia , a si era sa uit slabesti alternatorul sa poti sa scoti cureaua asta trebuie facuta in prima faza. De preferat este sa bati semeringul nou peste cel vechi eu vorbeam de berlina... ![]() This post has been edited by andu911: 6 Sep 2005, 08:42 |
--------------------
-
-
-
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
QUOTE(ADY @ 6 Sep 2005, 09:39) Ce treaba are cu radiatoru ca nu prea pricep ? Ridici masina pe cric , ii dai roata pe dreapta jos , scoti fulia , a si era sa uit slabesti alternatorul sa poti sa scoti cureaua asta trebuie facuta in prima faza. De preferat este sa bati semeringul nou peste cel vechi No shit. Dar de ce e de preferat asa ceva? Bai, dar ce sfaturi dati unii.....mai ales....bati simeringi. Nu is somitate in materie de mecanica, dar un asemenea simering eu stiu ca nu se bate. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
ADY |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
se bate cu un fel de presa
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
spidi |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 16 April 05 ![]() |
si eu am vazut mecanici care pun semeringul nou peste cel vechi. Cica ar etansa mai bine.
Vorbesc despre berlina ![]() daca are loc si nu agata in interior nimic nu vad cu ce ar strica. |
--------------------
Clio
Symbol
2003
- B
|
|
ADY |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 14 October 03 From: Bucuresti-Dr Taberei ![]() |
exact , asa am facut eu la Nova si nu am mai avut probleme
|
--------------------
DACIA LOGAN
PREFERANCE 1.4 MPI
- B-78-BMA
|
|
andu911 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
driverx sa stii ca ...simeringu ala e cam nasol...il bagi si cu mana daca te chinui putin....iar chestia cu bagatul peste am vazut ca a devenit un sport national, pe care l-am adoptat si eu...am bagat inca unu peste si n-are nimic, numai ca pe cel din interior l-a cam ros pinionul vibrochenului. Ideea e ca cica etanseaza mai bine..
La 10 lei cat costa unu...va dati seama ce bun e...si cat de fix sta... |
--------------------
-
-
-
|
|
cristidb |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Cum sa pui doua simeringuri unul peste altul? Nu se face asa ceva. Mai aveti sa-l legati cu sarma.
Pentru a intra usor si a etansa bine simeringul se unge cu putin silicon rosu sau negru pe exterior. Intra cu mana dupa aceea. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
cristimm |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
E o prostie sa bati simeringul nou peste cel vechi. Sunteti siguri ca ati vazut asa ceva?
De obicei mecanicii scot simeringul vechi, il aseaza pe cel nou in pozitia buna si apoi pun simeringul VECHI peste si bat in el cu ciocanul ca sa nu il indoaie pe cel nou. Cel vechi nu ramane pe masina, are doar rol de distantier in care sa bati. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#13
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Schimba simeringul..daca fulia este excentrica schimb-o si pe ea... Dureaza cam 20 de minute operatiunea.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
BMA |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
Fulia trebuie apoi centrata ? sau pur si simplu bag semeringul nou, bag fulia, strang surubul si gata?
si semeringul vechi cum se scoate ? il pot trage de acolo cu mana sau imi trebuie ceva dispozitiv ? ca nu stiu, n-am vazut niciodata operatiunea asta. si inca ceva ? cand scot fulia si semeringul de acolo nu-mi va curge uleiul, nu ? banuiesc ca numai cu motorul pornit ajunge asa sus. This post has been edited by BMA: 7 Sep 2005, 08:44 |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
andu911 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
QUOTE(cristimm @ 7 Sep 2005, 07:56) E o prostie sa bati simeringul nou peste cel vechi. Sunteti siguri ca ati vazut asa ceva? De obicei mecanicii scot simeringul vechi, il aseaza pe cel nou in pozitia buna si apoi pun simeringul VECHI peste si bat in el cu ciocanul ca sa nu il indoaie pe cel nou. Cel vechi nu ramane pe masina, are doar rol de distantier in care sa bati. Explica-mi si mie de ce e prostie. Nu ca asa ai auzit, ci de ce nu e bine...iar eu o sa-ti explic de ce e bine. |
--------------------
-
-
-
|
|
cristimm |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru vechi Group: Members Posts: 664 Joined: 30 September 02 From: Bucuresti ![]() |
Simeringul vechi si deci uzat nu mai etanseaza si nu are nici un rost sa ramana acolo. Uleiul va trece de el si va ajunge la cel nou.
Acum spune-mi tu de ce crezi ca e bine. |
--------------------
ex
Dacia Nova
GTi
|
|
andu911 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
Ala vechi se duce mai inauntru, ala nou sta pe vibrochen pe alt locas decat celalalt vechi, etansarea fiind mai buna. Si mie mi s-a parut ciudat prima oara, dar am facut cum mi-au zis mecanicii si voila...nu curge nimic. Probabil daca semeringul ala era de calitate mai buna...dar am vazut ca are un arc jalnic...asa ca i-am ascultat, era vorba de experienta lor, chiar daca teoretic suna a prostie. Eu desfac un motor o data la 1 an, ei zilnic...
This post has been edited by andu911: 8 Sep 2005, 12:09 |
--------------------
-
-
-
|
|
driverx |
![]()
Post
#18
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Normal ca nu curge, daca ai pus nou. Ba, ciudate concluzii sunteti in stare sa trageti. Eu mi l-am schimbat in 2000 si pana acum n-am avut nici pe dracu.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
BMA |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
am rezolvat problema. chiar semeringul era vinovat. am virat maxim dreapta, am ridicat masina pe cric, am dat roata jos si am avut acces numa bine la fulie. am dat jos fulia, nu era uzata deloc. semeringul insa era piscat si mai avea si arcul rupt. sa vezi surpriza, chiar erau 2 semeringuri acolo. am dat jos numai primul si am pus unul nou (4,5 RON). Acum nu mai curge deloc pe acolo. Tata-miu a zis ca el intotdeauna a pus 2 semeringuri dar ambele noi, pt ca se stie ca la dacie curge pe acolo ulei daca pui un singur semering. si m-a sfatuit si pe mine ca data viitoare cand vad ca-mi curge sa iau 2 semeringuri noi si sa le pun amandoua acolo. deci, 2 semeringuri nu fac nici un rau, dar sunt de parere ca au rost numai daca sunt ambele noi. altfel nu vad rostul lui cel vechi acolo daca nu-si face treaba.
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 10:21 |