DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> de ce nu porneste la rece?

Paulorossi
post 1 Feb 2011, 08:35
Post #31


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Verifica scanteia de la fisa centrala la 1 cm de masa alternatorului.Trebuie sa fie de culoare alb-albastra.Foarte posibil sa se fi defectat bujiile,de la frig crapa ceramica si bujia strapunge,adica scanteia nu mai ajunge in electrod ci direct in masa motorului.Recomand macar sa imprumuti bujiile de la un tovaras doar ca sa te convingi.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 1 Feb 2011, 08:51
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




@ roakru.....nu avem de ce sa te certam ,cnd ai probleme te ajutam, azi la tine a fost mai frig ca ieri,pe de o parte,iar pe alta parte,ți-a aparut o problema tehnica,aprinderea electronica e buna daca-i pui din aceea roșie cu led,eu am avut si am fost mulîumit de ea.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 1 Feb 2011, 14:48
Post #33


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




dap... eu i-am dat de cap la a mea...

Dupa ce sambata am reusit sa o pornesc si am fost in buc cu ea... am last-o acolo de la 8 pana dimineatza la 6, cand mi-a pornit la a 3 cheie pe gaz.... ieri am avut din nou probleme, astazi am luat-o la puricat.... (atat de constiincios am fost ca am curatat si bornele la alternator blush.gif ) dupa ce am pus la punct tot ce era de aprindere, am desfcut talpa de la filtru de aer...si.. ei bine... din "teul de la carburator" se prelingeau "mucii" in interiorul carbului, teul era plin, pur si simplu se vedea 1-2mm de lichid, in fine, se intelege... am curatat & pornit...
Acum am un furtun mai vechi tras jos, iarna trecuta tot asa am mers... nu stiu de ce nu mi-am adus aminte pana acum...
Revin maine sa va spun cum porneste...

This post has been edited by xrt3xrt3: 1 Feb 2011, 14:49


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 1 Feb 2011, 16:33
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(xrt3xrt3 @ 1 Feb 2011, 15:48)
dap... eu i-am dat de cap la a mea...

  Dupa ce sambata am reusit sa o pornesc si  am fost in buc cu ea... am last-o acolo de la 8 pana dimineatza la 6, cand mi-a pornit la a 3 cheie pe gaz.... ieri am avut din nou probleme, astazi am luat-o la puricat.... (atat de  constiincios am fost ca am curatat si bornele la alternator blush.gif  ) dupa ce am pus la punct tot ce era de aprindere, am desfcut talpa de la filtru de aer...si.. ei bine... din "teul de la carburator" se prelingeau "mucii" in interiorul carbului, teul era plin, pur si simplu se vedea 1-2mm de lichid, in fine, se intelege... am curatat & pornit...
  Acum am un furtun mai vechi tras jos, iarna trecuta tot asa am mers... nu stiu de ce nu mi-am adus aminte pana acum...
  Revin maine sa va spun cum porneste...
*

mîine sigur va porni mai bine ,ptr ca ai pus acel furtun,așa am procedat și eu cu dacia mea pe gpl acu 4 ani,și apoi nu am mai avut probleme.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
schumi_86
post 2 Feb 2011, 00:37
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 231
Joined: 20 September 08
From: Constanta City




Daca ai la masina instalatia de aprindere in parametrii normali si carburatorul pus la punct nu are de ce sa nu porneasca,chiar si cand este ger.....bineinteles sa aibe si bateria ceva vlaga in ea.

Eu la a mea am bujiile schimbate in toamna,am pus Bosch,am schimbat si capacul de delcou,luleaua este aceeasi de 1 an si ceva,fisele aceleasi de 2 ani si ceva,Tesla -siliconice,aprindere electronica pusa de 1an (merita toti banii),carburatorul il am dublu-corp si bateria care asta este a5-a!! iarna care o fac cu ea si inca duce,este Varta. invarte mai greu cand e ger afara dar de pornit porneste.


--------------------
Dacia 1310 1988,berlina - CT-00-ZMP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 2 Feb 2011, 19:19
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




treaba buna atata timp cat toate sint reglate de la alimentare la aprindere ea nu are voie sa nu mearga,doar sa nu ai apa in benzina si sa formeze dopuri de gheata pe traseul concdutei,sa iti mearga pompa brici carb curata reglat ,o aprindere electronica reglata si delcoul sfert de cheie cu o baterie buna si mananca asfaltul


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 3 Feb 2011, 22:42
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




am schimbat doar o bujie care scapa curent, nu am stat de ea. Azi am intampinat probleme de natura exploziva smile.gif) mia facut o mica explozie in baia de ulei, sarit joja, ulei peste tot, chesti normale. Motiv? Dop de gheata pe furtunul de la culbutori 022.gif dar maine rezolv tot, am facut rost de un sufertas si il transform in filtru de gaze carte cu decantor smile.gif)



--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Feb 2011, 06:31
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(roakru @ 3 Feb 2011, 23:42)
am schimbat doar o bujie care scapa curent, nu am stat de ea. Azi am intampinat probleme de natura exploziva smile.gif)  mia facut o mica explozie in baia de ulei, sarit joja, ulei peste tot, chesti normale. Motiv? Dop de gheata pe furtunul de la culbutori  022.gif dar maine rezolv tot, am facut rost de un sufertas si il transform in filtru de gaze carte cu decantor smile.gif)
*


Ca sa nu-ți mai faca dop de gheața,schimbai micul furtun cu 1 lung catre exterior,macar acu pe timp de iarna.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roakru
post 5 Feb 2011, 10:30
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 28 June 10




@mihai7575 - am incercat si asta, dar nu stiu de ce imi merge motorul prost daca il scot din teul din carburator, am incercat mai multe reglari si chesti, dar nu am reusit. Oricum am terminat de facut filtru biggrin.gif http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=205003


--------------------
dacia 1310 CL 1987
la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
xrt3xrt3
post 5 Feb 2011, 10:47
Post #40


o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro


Group: Members
Posts: 117
Joined: 10 February 10
From: Ploiesti-Bucuresti




QUOTE
am incercat si asta, dar nu stiu de ce imi merge motorul prost daca il scot din teul din carburator, am incercat mai multe reglari si chesti, dar nu am reusit


pai sunt mai multe faze... treb sa iinfunzi teul... cred ca ai facut-o, la mine am vazu ca se tureaza mai mult daca pun putin palma la filtru de aer... asa ca am tras o soseta peste... blush.gif pana la noi ordine, fazae k la mine merge iarna mai bine fara iar vara mai bine cu...
ah vad ca ai facut un filtru.. buun...


si sa revin la problema mea...pe zi ce trece mai descopar ceva la masina..a doua zi aveam doua baterii incarcate si m-am apucat de treaba.. am pus-o pe prima dat cheie, invartit de zece ori bateria moarta... pus cealalta bateire 100Ah tractor... dat 3-4 chei moarta... zic bai ce plm... ma duc pe langa motor vad ca iesea fum.. zic gata s-a dus electomotorul... pun mana acolo.. ma ard pe acolo... ca sa vad ca defapt surubul care lega minusul de la baterie la alterantor il puteai desface cu mana... am luat papucul la curatat, locu aa unde vine strans la fel... am pus iar contactul.. cheie si ghici ce... parca pusesem 3 baterii ... si a pornit...
o sa mai revin cu "update"-uri


--------------------
Dacia 1310 pe GPL 1998 - DB 05 MBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 19:29
Forum Renault