avansul vacumat, nu functioneaza
![]() ![]() ![]() |
avansul vacumat, nu functioneaza
luci.brasoveanu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
berlina
1999
- bv-12-xxn
|
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai pompa de vacum impinge parghia de la platina mobila in functie de fluxul de pe furtun de aer,si iti "curata"intrun fel platina ideea e sa nu calce plania decat intrun pc de pe pe pastila platinei fixe in mai multe puncte sa calce
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(luci.brasoveanu @ 29 Jan 2011, 09:24) un sfat si pentru mine daca se poate motorul merge intrerupt si chiar se opreste, daca scot furtunasul de la vacum merge rotund motorul ! ce rol are acest vacum si ce se intimpla daca merg asa fara furtunas ? Rolul avansului vacuumatic e sa corecteze avansul la turatii mici ale motorului.Acesta poate corecta avansul pana la 12 grade RAC.Cand scoti furtunul de la vacuum astupa gaura respectiva deoarece iti trage aer fals pe acolo si de accea se modifica turatia motorului.Scoate furtunul,astupa gaura si vezi atunci turatia motorului.Avansul vacuumatic se verifica simplu,se scoate capacul de la delcou sa vezi platina,se scoate furtunul lui si se trage aer pe el in timp ce te uiti la platina mobila,evident cu motorul oprit.Cand tragi aer acesta platina se va misca daca capsula vacuumatica e buna,daca nu se misca atunci trage aer fals caplsula,caz in care trebuie sa o schimbi.Capsula are un arc care se opune acestei miscari,acel arc e tensionat mai tare sau mai putin din dintii de reglaj tocmai ca sa asigure o modificare a avansului de max 12 grade RAC. Daca avansul iti functioneaza bine iar cand scoti furtunul si astupi gaura creste tutratia motorului sau merge mai rotund se va modifica avansul static desuruband piulita de blocare a delcoului si rotin in directia inversa acelor de ceasornic,practic se creste avansul dupa care faci iar testul de turatie al motorului. Daca capsula e buna si scotand furtunul de la vacuum de la carb,astupand gaura si turatia motorului nu e buna sau a scazut atunci cel mai probabil ai amestec prea bogat la relanti ,lucru care se vede cand lasi libera gaura de la furtun si iti trage aer fals.In acest caz se va mari gaura din diuza de pe furtun sau se vor reface reglajele de relanti. Succes. This post has been edited by Paulorossi: 29 Jan 2011, 11:48 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
luci.brasoveanu |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 January 11 ![]() |
multzam fain de explicatie
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- bv-12-xxn
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:43 |