inaltare dacie 1300
![]() ![]() ![]() |
inaltare dacie 1300
fratelo batranu sarpe |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 February 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1992
|
|||
PH-06-BOA |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
N-ai inteles faza cu foaia de arc. In cazul cand masina e goala, sta pe arcurile originale, si ai confortul normal. Cand pui greutate, masina se lasa pana ajunge la capetele foii, sau foilor de arc, dupa care greu se mai lasa, de indata ce intra in actiune rezistenta foilor. Foaia ce mai scurta trebuia pusa sub cea lunga in desenul de mai jos, care te poate lamuri mai bine.
Attached thumbnail(s) suplimentare_arc.JPG ( Size: 23.76k ) Number of downloads: 872 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
fratelo batranu sarpe |
![]() ![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 11 February 11 ![]() |
mersi mult de sfat
|
--------------------
dacia
1310
1992
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
imi spune si mie cineva care e diferenta dintre arcurile de break si cele de berlina , uni zic ca cele de break sunt mai inalte alti zic ca sunt mai groase . pana la urma cum e ? va multumesc anticipat .
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
N E S |
![]()
Post
#35
|
![]() Big Daddy Group: Members Posts: 672 Joined: 11 April 09 From: Constanta ![]() |
Sunt mai rigide cele de break fata de cele de berlina.
|
--------------------
Dacia
1310L
1999 I may look nice,
But I drive like a motherfucker !!! |
|
dorinromeo |
![]()
Post
#36
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
mi-am schimbat ieri telescoapele pe spate, am scos arcurile afara, erau netaiate (sigur erau de break fata). am gasit sub arc un tampon de cauciuc gros, cam de 2-3 cm care sta in taler. acum am cateva intrebari. am taiat arcul la 350 mm cu tot cu tamponul de cauciuc. e buna dimensiunea pentru ca sa lase telescopul sa lucreze bine? la capatul superior telescopul are un filet mai lung. cat trebuie sa strang piulita pe acest filet? de aici se regleaza cursa telescopului?
si una off-topic: carligul de dacie trebuie omologat si trecut in cartea masinii? |
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
Andyno |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
la dacia alba am amortizoare pe gaz spate + inaltator la amortizor...fara manson de cacuciuc...
cred ca sunt de break arcurile nu stiu exact...oricum cu 5 insi in masina e lasata destul. pe fata am cauciuc de iarna pe 75. breakul rosu are totul de frabrica nu s a umblat la nimic...este putin mai rigida la gropi dar degeaba cu 3 insi in spate intra roapta pana la capac apropae sub masina. este varza la carat...unchimiu care a carat pantofi cu ea dea noua a zis ca a fost varza la suspensie de noua...cand a facut rost de bani si a luat un papuc. nu stiu care i treaba la break cu arcurile spate, ca daca o pun langa o bernlina stok de fabrica are aceasi inaltime la roata spate. e vrajeala. oricum breakul sta mai bine in curbe decat cea alba. Attached thumbnail(s) DSC00678.JPG ( Size: 362.02k ) Number of downloads: 956 DSC01154.JPG ( Size: 208.63k ) Number of downloads: 906 SDC10600.JPG ( Size: 4.84mb ) Number of downloads: 901 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
dorinromeo |
![]()
Post
#38
|
![]() inca incepator Group: Members Posts: 160 Joined: 5 February 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
"la berlina 1310-liber/sarcina330/168 diametru spirei12.7
la breack -liber/sarcina330/218 diametru spirei13.1" multumesc d-nu Ghitza pentru dimensiuni. tocmai mi-am dat seama, dupa ce le-am taiat si le-am pus sus ca am facut o prostie. dimensiunea arcului nu e aceea care mi-ai dat-o. deci te rog, daca poti, data viitoare ajuta-ma, daca esti sigur, daca nu, lasa pe cei care pot ajuta cu informatii exacte. multumesc inca o data. |
--------------------
Dacia
1310
1998 Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(fratelo batranu sarpe @ 11 Feb 2011, 13:16) eu as vrea sa o inalt doar ca sa nu dau in pietre si gropi sa o sparg toata dar mam gandit la niste kituri de inaltare cum sunt la gipuri ce ziceti sar renta sa pun pe dacie? invata sa vb ! mai ai de gand sa maltratezi mult limba romana , fie-ti mila de ea .... 25 Mar 2011, 23:20: QUOTE(fratelo batranu sarpe @ 11 Feb 2011, 14:56) nu locuiesc in apuseni locuiesk in maramures......faza cu foaia de arc de aro ar suna destul de bine dar cam cati cm se poate inalta masina asa? dar daca pe langa foaia de arc mais mai pune si niste jenti de 17 asa doar de estetica yo zis ca ar fi ok dar nu stiu daka ar mai trage motorul la fel...... punei tu estetica , ca motorul trage sa moara This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 25 Mar 2011, 23:20 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
ghitza |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
QUOTE(dorinromeo @ 19 Feb 2011, 13:44) "la berlina 1310-liber/sarcina330/168 diametru spirei12.7 la breack -liber/sarcina330/218 diametru spirei13.1" multumesc d-nu Ghitza pentru dimensiuni. tocmai mi-am dat seama, dupa ce le-am taiat si le-am pus sus ca am facut o prostie. dimensiunea arcului nu e aceea care mi-ai dat-o. deci te rog, daca poti, data viitoare ajuta-ma, daca esti sigur, daca nu, lasa pe cei care pot ajuta cu informatii exacte. multumesc inca o data. Nu ti-am dat dimensiunile in batjocura sau din cap ssa ne intelegem nu aveam nici cea mai mica intentie ,le-am luat din manualu DACIA pentru ca am vazut ca aveai nevoie atunci,imi pare rau ca sa intamplat asa dar asa scrie acolo, ![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
QUOTE(ghitza @ 27 Mar 2011, 08:20) Nu ti-am dat dimensiunile in batjocura sau din cap ssa ne intelegem nu aveam nici cea mai mica intentie ,le-am luat din manualu DACIA pentru ca am vazut ca aveai nevoie atunci,imi pare rau ca sa intamplat asa dar asa scrie acolo, ![]() se mai intampla , una a dat constructorul (dacia , in manual ) alta scot firmele pe piata 27 Mar 2011, 16:36: QUOTE(ghitza @ 27 Mar 2011, 08:20) Nu ti-am dat dimensiunile in batjocura sau din cap ssa ne intelegem nu aveam nici cea mai mica intentie ,le-am luat din manualu DACIA pentru ca am vazut ca aveai nevoie atunci,imi pare rau ca sa intamplat asa dar asa scrie acolo, ![]() daca nu te superi poti sa-mi spui si mie ce manual de dacia ai ? This post has been edited by anghelcatalin1992@yahoo.com: 27 Mar 2011, 16:36 |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
ghitza |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
multumesc
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
hei !!!
nu mai are nimeni nici o ideie de inaltare a unei dacii ??? |
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
Twister |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 281 Joined: 4 May 05 ![]() |
Nu mai puneti prostii pe masini. Daca vreti o mai mare rigiditate pe spate la belina (masina se va lasa mai putin sub greutate), montati arcuri de break.
ATENTIE MARE! Nu aplecati urechea la idei fanteziste emanate de kinderi manelisti, la coltul blocului! Daca amortizorele spate stau la capatul cursei, e grav! Suspensia "va bate" si toate socurile se vor transmite direct caroseriei. In timp se va desface caroseria in culturile de sus din zona lunetei, la imbinarea dintre plafon si aripa spate. De asemenea, puteti avea surpriza sa se desprinda oalele amortizoarelor. Daca aveti amortizoarele in capat de cursa, puneti-le mici prelungitoare (telescoapelor, nu arcurilor)! This post has been edited by Twister: 17 May 2011, 08:26 |
--------------------
Dacia 1310L
1397cm³
1994
- CT-01-... Imi place munca: ma fascineaza. Pot sta sa o contemplu ore intregi.
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(anghelcatalin1992@yahoo.com @ 9 May 2011, 22:46) Cind am luat dacia mea am avut montate pe spate inca 2 arcuri care se aflau montate pe interiorul arcurilor originale,si 2 inaltatoare la telesccoape,era atit de inalta ca ziceai ca e aro 10,le-am dat jos imediat,daca le vrei tu ,suna-ma si te ajut. te salut. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
anghelcatalin1992@yahoo.com |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 17 January 11 ![]() |
de arcurile de camera de frana, puse pe fata nu are nimeni nici o ideie , un sfat cv
|
--------------------
dacia
1300
1982
- ph07bgy catalin-alexandru
|
|
dgdgaby |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
am si eu nevoie de un sfat
vreau sa fac dacia nici prea inalta nici prea joasa dar eu mai circul pe macadam cu ea si as vrea sa stiu cum e mai bine in prezent am pe ea arcuri normale si cu inaltatoare si e joasa de spate as putea sa pun arcuri de breck si atat pentru a lasa cat de cat suspensia moale sau nu fac nimik? dati o idee de combinatie cum sa fac mai bine sa fie si moale dar sigura pe sosea si in acelasi timp sa nu imi rupa plamani pe spate |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
recinalcol |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru : Amputat Group: Members Posts: 686 Joined: 19 November 09 ![]() |
Din cate am inteles eu de la fostul proprietar al masinii mele a pus pe spate arcuri de break pe spate.E destul de inalta si destul de comfortabila (cat poate fi o Dacia).
Pe drum de tara sau cu denivelari,nu ai nici o problema,oricum,eu vreau sa tai din arcuri pentru ca e prea inalta pentru mine. Nu car niciodata nimic cu ea si foarte rar vede oameni pe bancheta din spate in afara de mine cu...asta-i alta discutie. ![]() Daca vrei sa o ridici,eu zic ca cel mai simplu e cu arcuri de break,dar,exista si un dar,nu lua arcuri noi de AUTOSPEED,sant jalnice.Incearca la dezmembrari si sigur vei gasi ceva bun. |
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- VS-22-REC
|
|
dgdgaby |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 27 February 08 From: Bucuresti ![]() |
si amortizoarele cum sa le fac mai moi sau mai tari ca cele pe gaz ca eu le du la cineva sa le faca? si nush cum ar fi combinatia ideala ca dacia eu o mai folosesc la tzara si in bucuresti ca de drum lung am un mondeo
mam gandit sa fac si amortizoarele ca cele originale dar pe ulei si la arcuri astea de brec mi se par ideale si in combinatie cu cauciucuri 165/70R13 sau chiar 165/80R13 ar fi ideal |
--------------------
Dacia
1310 TX
1989
|
|
valex19 |
![]()
Post
#51
|
Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 5 January 13 From: ploiesti ph ![]() |
SALUT , fratilor din ce am citit pe aici nu am inteles nimic
![]() Nelamurirea mea este urmatoarea : 1. este corect (normal) ca am taiat 1 spira din arc sa-l pot introduce in lacasul lui , ca la cate pareri am citit pe aici sincer nu stiu ce sa mai fac , unii spun ca trebuie taiate 1 spira , altii 1 spira si jumatate , 2 spire si jumatte etc . 2. cu partea taiata se pune pe punte sau pe oala ?????? Mentionez ca am amortizoare cu prelungitor si nu am cunostinte despre assa ceva ,dar am ambitia sa fac cu " manutele " mele operatiunea , MULTUMESC |
--------------------
dacia
1310
1993
- PH78 KRI
|
|
Dj Alin |
![]()
Post
#52
|
Membru incepator Group: Members Posts: 35 Joined: 11 March 14 ![]() |
Niste arcuri de aro 10 de fata sa pun pe spate oare merge pe 1310 ?
|
--------------------
Dacia
1300
1973
- BV 03 YPW
|
|
crizarachetelordincuba |
![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 December 12 ![]() |
imi poate explica si mie daca tampoanele(flansa cred ca le mai zice) de cauciuc care se pun in cap la amortizor sunt bune pentru a nu avea cursa prea mare amortizorul respectiv fara astfel de tampon? ma refer la tampoanele cu gaura in mijloc unde intra (presupun) tija amortizorului inante de prinderea de caroserie?
inca ceva? ce trebuie desfacut de pe masina cand schimbi arcurile de pe spate? merge sa desfac doar amortizorul in partea inferioara, apoi sa ridic masina pe cric ca sa se lase puntea dupa care se poate scoate arcul? sau trebuie desfacute si cele 2 articulatii care tin puntea? MULTUMESC This post has been edited by crizarachetelordincuba: 4 Apr 2014, 11:19 |
--------------------
DACIA
1310
1999 L "Muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta!"
|
|
KeO |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 441 Joined: 30 March 06 From: Sibiu ![]() |
Nu. Flansa are alt rol, si se foloseste numai la suspensie MacPherson, ceea ce nu e cazul Daciei 1310.
Nu. Nu. Trebuie fixat arcul in presa, pt ca exista riscul sa-ti sara in cap. 5 Apr 2014, 19:59: QUOTE(valex19 @ 6 Nov 2013, 18:13) SALUT , fratilor din ce am citit pe aici nu am inteles nimic ![]() Nelamurirea mea este urmatoarea : 1. este corect (normal) ca am taiat 1 spira din arc sa-l pot introduce in lacasul lui , ca la cate pareri am citit pe aici sincer nu stiu ce sa mai fac , unii spun ca trebuie taiate 1 spira , altii 1 spira si jumatate , 2 spire si jumatte etc . 2. cu partea taiata se pune pe punte sau pe oala ?????? Mentionez ca am amortizoare cu prelungitor si nu am cunostinte despre assa ceva ,dar am ambitia sa fac cu " manutele " mele operatiunea , MULTUMESC Suficient este sa tai 1+1/2 spire din arc de fata, apoi sa incalzesti spira taiata si s-o aduci in plan drept. Daca faci asta, pui spira taiata oriunde. This post has been edited by KeO: 5 Apr 2014, 19:59 |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#55
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Am avut arcuri de break cand aveam berlina. Fix acelasi lucru cu cele de berlina. Si atunci se produceau piese bune pentru Dacie, nu petarde cum se produc azi.
Inainte aveam arcuri de fata taiate. Masina statea usor lasata de spate si troncanea. Cand puneam greutate pe ea, se lasa o gramada. Am rupt odata marginea barei. Treaba cu taiatul e o tampenie care se perpetueaza din generatie in generatie. Se poate taia bine-merci fara nici o presa, am vazut de multe ori cum taiau prin service si nu se intampla absolut nimic, nu sare nimic. Am incercat si varianta cu inaltatoare de cauciuc puse sub arc. O mare idiotenie. Amortizorul se destinde aproape de maxim si la denivelari bate, ducand la distrugerea lui. Am vazut pe unii facand inaltatoare din tabla de otel groasa de cativa mm si care inaltau amortizorul si arcul. Se prinde cu un surub de punte, in locul amortizorului. Masina se inalta de spate, dar troncanea intr-o veselie. Plus ca era fortata sa se lase de fata, ducand la atingerea spirelor arcurilor de pe fata cand se trecea peste denivelari. Era rigida, troncanea pe toate partile si arata ca naiba. Am mers cu break-ul unei cunostinte acum ceva ani in urma care isi pusese arcuri de camera de franare de Saviem. Cara piese de la Pitesti pe vremuri si incarca masina pana la plafon din fata pana in spate. Cand era goala, trebuia sa tina un sac de 150 kg cu nisip in portbagaj si tot iti scotea pietrele de la rinichi si plombele din gura. Fara sacul ala, era teroare. Nu mai zic ca schimba tot ce tine de bucsi si articulatii pe spate la cateva luni. La inaltarea de spate o sa aveti problema franelor. Daca nu se umbla la tija repartitorului, frane din parti. Daca se scot inaltatoarele, trebuie umblat iar pentru ca o sa deschida permanent. Eu am mers cu masina asa cum a proiectat-o constructorul, cu exceptia foarte scurtelor perioade nefericite cand am experimentat pe pielea mea sau mai exact pe tabla masinii, "inventiile" astea romanesti. Cu arcuri de break si amortizoare bune, masina avea linie de la un cap la celalalt, nu statea lasata, aveam confort in spate, nu troncanea, nu batea si prelua foarte bine denivelarile. This post has been edited by cristio_79: 6 Apr 2014, 07:55 |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2025 - 19:46 |