[HELP]Rateuri in carb, [HELP]Rateuri in carb
[HELP]Rateuri in carb, [HELP]Rateuri in carb
noky |
28 Jan 2011, 12:00
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 January 11 |
|
||
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1972
- NT 05 PBU
|
|||
bygy007 |
28 Jan 2011, 12:04
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
avans pra mare
|
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
noky |
28 Jan 2011, 12:16
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 January 11 |
Masina a fost lasata de buna. nu cred ca a umblat careva pe la avans cat timp a stat...e posibil sa fie platina? Daca DA cum ii pot face distanta?
|
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1972
- NT 05 PBU
|
|
Magnum_Baracuda |
28 Jan 2011, 12:35
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
sincer umbla la avans decat ,tine motorul un pic turat si misca progresiv in dreapta sau in stanga delcoul pana merge rotund motorul apropo
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
rusubogdanaugustin |
28 Jan 2011, 12:55
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 10 January 11 From: Neamt |
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=ST&f=8&t=3235 tot despre avans
De unde esti mai exact vad ca ai nr de NT? http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...e+avans+initial This post has been edited by rusubogdanaugustin: 28 Jan 2011, 13:07 |
--------------------
dacia
berlina
1988 1300
- nt02xop
|
|
mihai7575 |
28 Jan 2011, 14:39
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
al1n |
28 Jan 2011, 20:57
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi |
apa in benzina poate?
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
noky |
29 Jan 2011, 00:41
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 20 January 11 |
Am rezolvat problema..erau puse fisele invers si platina dereglata..
rusubogdanaugustin sunt din Targu Neamt, orasul unde daca nu pui frana nici nu prea observi ca ai trecut prin el! P.S Multam' pt sfaturi! This post has been edited by noky: 29 Jan 2011, 00:43 |
--------------------
Dacia 1300
Dacia 1300
1972
- NT 05 PBU
|
|
Magnum_Baracuda |
29 Jan 2011, 11:40
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
pai ce mecanic e ala care pune fisele aiurea,si daca nu stii le iei pe rind si le schimbi,si distanta este de 0,4 intre platina fixa si platina mobila pe cama ,cind este dus semnul de pe volanta in fereastra ambreajului ,sau mai faceam cu cartonul de la pachetul de tigari
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
PH-06-BOA |
29 Jan 2011, 23:16
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
La ochi, tuseste? Cati aveti lere in buzunar ? Ce grosimi de carton se fabrica ... joia, cand o pregatesc de drum lung, daca ma viseaza soacra-mea? Daca e mai mare, n-are timp bobina sa se regenereze, iar daca e mai mica, risti sa nu se mai deschida. Asa ca luati-va reper o distanta pe care sa o visati ca fiind in jur de 0,4 si, cand e nevoie dati pe REW. Cel ce nu are in minte acea dimensiune, nici cu lera n-ar putea face mare lucru. Daca o fixeaza putin mai stransa (pinten ridicat de pe cama) si cand scoate lera e mai mica? mai trebuie o lera si pentru cama? de ce simplu, cand se poate complicat?
29 Jan 2011, 23:25: In principiu, rateurile in carburator, sunt date de amestec sarac (excludem fise inversate, cand scanteia are loc cu supapa de admisie deschisa, sau culbutori fara joc), mai ales ca de cateva luni nu a fost pornita, era foarte posibil sa se fi oxidat jicloare, carora sa li se fi micsorat orificiile, si de aici benzina putina. This post has been edited by PH-06-BOA: 29 Jan 2011, 23:25 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nikuniku |
30 Jan 2011, 01:06
Post
#11
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
da rau mai esti PH-06-BOA din cauza celor care umbla peste tot in motor si electrica ,nu face decat sa le strice mai rau, apoi fuga la mecanic si scrie pe forum ce a vazut ca a facut respectivu,ca fiind facut de el
unii,da,se mai pricep si repara singurei dar ai numeri pe degete masini multe si meseriasi si mai multi in curtea blocului |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Magnum_Baracuda |
30 Jan 2011, 23:00
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
mesteri ce repara in curtea blocului nu conteaza unde sau cum ,important e treaba buna sa fie facuta la motoarele de avion(dacie)
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
nikuniku |
31 Jan 2011, 22:09
Post
#13
|
Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti |
domnu Magnum_Baracuda nu toti stiu sa faca(repare) un motor de dacie si sa mearga ceas din 10,,meseriasi de curtea blocului,, 6 dau chix,am sau nu dreptate?
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Magnum_Baracuda |
31 Jan 2011, 22:27
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
adevart stimabil nikuniku,
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th May 2024 - 22:05 |