problema alternator, oare o fi ce scrie pe el?? 24 v cu 19 A
![]() ![]() ![]() |
problema alternator, oare o fi ce scrie pe el?? 24 v cu 19 A
adaniel69 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|||
fsilviu86 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
bygy007 stiu ca data trecuta tot tu mai lamurit ce si cum cu instalatie electrica pe schema aia incurcata, acum te rog lamurestema de ce sunt doua bobine?? nu era deajuns una singura? de tras inapoi are un arc, am inteles de la cineva ca o bobina ar fi legata direct la contact iar cealalta isi are alimentarea in plusul de pe un plot si porneste in momentul in care se face contact cu plusul permanent de la baterie direct si este pe a avea putere sa tina furca in timp ce bendixul se invarte pe coroana. asta este explicatia ce am primito de la cineva
![]() This post has been edited by fsilviu86: 1 Feb 2011, 10:14 |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
adica nu e suficient de puternica una singura si au pus doua? sa foloseasca mai putin contactul? adica sa reduca intensitatea curentului care trece prin contact? folosind doar o bobina(cea cu firul mai subtire)?
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
mecanick_maverick |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 462 Joined: 10 April 09 From: Madrid ![]() |
QUOTE(fsilviu86 @ 1 Feb 2011, 09:13) ... o bobina ar fi legata direct la contact iar cealalta isi are alimentarea in plusul de pe un plot si porneste in momentul in care se face contact cu plusul permanent de la baterie direct si este pe a avea putere sa tina furca in timp ce bendixul se invarte pe coroana ... ![]() A doua bobinä se numeste "de automentinere" si are rolul de a mentine miezul în timp ce functioneazä rotorul si consumä foarte mult din baterie . Dacä nu ar fi aceastä înfäsurare secundarä , prima bobinä ar avea un consum foarte mare prin contact si ar distruge rapid contactul prin flame la eliberarea cheii . Ceea ce nu înteleg eu e - cu ce vä deranjazä faptul cä existä o a doua înfäsurare ? ![]() |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sa va dau o experienta de facut
se ia un releu de 12V si se alimenteaza la 6-8 V , normal , releul nu se atrage , daca il faci cu mina veti ramine surprinsi ca ramine actionat unei bobine releu contactor ii trebuie tensiune si curent mai mare pentru actionare , iar pentru mentinere este suficient o tensiune ,curent mult mai mici decit pentru actionare in sistemele electrice industriale se foloseste foarte des aceasta metoda , si la vehiculele cu actionare electrica in curent continu acum "explicatia tehnica" deci in momentul invirtirii cheii se alimenteaza ambele bobine , dupa cum se vede in schema facuta de mine, una isi ia masa de la carcasa starterului iar a doua isi ia masa prin electromotor verificind circuitul , sirma motorului fiind groasa e ca si cum nu ar fi miezul incepe sa se atraga antrenind furca care impinge bendixul pe coroana , in acelasi timp incepe sa se deplasese sii contactul de forta el este in asa fel facut ca in momentul in care bendixul a intrat pe coroana se face contactul de forta aducind plus pe borna inferioara si alimenteaza electromotorul in acelasi timp se alimenteaza cu plus bobina care mai devreme se alimenta la masa in acest fel fiind decuplata bobina care este la masa reusind sa mentina cuplat angrenajul |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
eu am inteles ideea, dar nu credeam ca trebuie o forta asa de mare, am crezut ca e suficienta o bobina/electromagnet! dar au fost modele de electromotoare pe dacii numai cu o infasurare la bobina? pentru ca eu am gasit asta: http://mesterucasei.com/tag/electromotor-dacia/ si arata numai o infasurare la bobina...
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
fsilviu86 |
![]() ![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
mda, ceva ciudat oricum cel mai important e ca si dacia este destul de complicata
![]() |
--------------------
Renault
clio
2005
- BZ 05 LDT
|
|
adaniel69 |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
asta inseamna carbuni noi! daca sunt si dinaia buni, si mai bine!
|
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
nu sau pasuit carbunii,ori tensiunea arcului ce impnge carbunele in colector e mare si atunci infraneaza rotorul,asta e prblema patita persoanal cu multi ani in urma
![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in schema sint figurate 2 Wi si Wu
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 09:21 |