Problema Dacia Break, bujii ude? da in nas ?
![]() ![]() ![]() |
Problema Dacia Break, bujii ude? da in nas ?
Tiristu' |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|||
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai sa mai puna 3-4 ori pe zi bujiile ca o sa ramana cu filetul lor ceramica vede el,bujiile incalzite pe aragaz sau la alte surse de caldura distrug izolatia bujiei si ca atare bujia o poti arunca la gunoi,cu udatul problema lui nu stiu ce e ori injectie ori carburatie,ca made in Romania vezi de toate,nu ma ar surprinde sa vad injectie pe daciile din 80,
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#3
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Tiristu' @ 10 Feb 2011, 12:15) Salut, dacia unui prieten manifesta urmatoarele probleme: ii uda zilnic bujiile, trebuie sa le scoata odata,chiar de doua ori pe zi la aragaz sa le usuce. Da in nas, merge cand in 4 cand in 3 , cand e frig mai tare nici nu porneste, consuma de sparge. Ce problema sa aibe? Dacia break 1310 an fabricatie 99... multumesc anticipat Problema e ori din aprindere ori din carburator. In cazul carburatorului acesta se poate da jos si spala,se vor verifica atat cuiul pontou daca inchide,plutitorul sa nu fie spart sau returul infundat.Toate astea duc la un exces de benzina,iti uda bujiile si in consecinta consum marit. In cazul aprinderii daca e dereglata calitatea scanteii e afectata si nu reuseste sa aprinda amestecul,de aici se uda bujiile.Pt asta se vor verifica distanta dintre platini,trebuie sa fie 0,4 mm cand platina mobila e pe varful camei,distanta masurata cu lera.Apoi se va face testul scanteii.Practic se da capac delcou jos,se scoate fisa centrala de la capac delcou,se pune contactul si se tine fisa centrala la o distanta de 1 cm de carcasa alternatorului in timp ce cu surubelnita se inchide si se deschide platina.Scanteia rezultata trebuie sa fie de culoare alb-albastru.Daca e rosu-portocaliu cel mai probabil ai fise imbatranite care trebuiesc schimbate.Bobina de inductie,fisele,rotor delcou,bujie se pot verifica cu ohmetru.Fisa nu trebuie sa aiba rezistenta mai mult de 10 kohm.Mai poti avea condensatorul imbatranit care la turatie mica nu se simte dar la turatie mai mare iti afecteaza scanteia.Bujiile de la atatea socuri termice pot fi crapate microscopic si scanteia nu mai ajunge in varf ci direct la carcasa motorului.La sfarsit se regleaza avansul. This post has been edited by Paulorossi: 10 Feb 2011, 17:14 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
ca atare 2 rezolvari generale alimentare cu combustibil(pompa de benzina-decantor-carburator) le cureti verifici ca sint atatea postari legate de ele,apoi scanteie ce ai explicat mai jos de stimabilul Paulorossi,toate etapele daca ai nelamuriri ti- se va explica,apropo arunci la gunoi bujiile incalzite pui noi,alea sigur au ceramica fisurata si pierzi curentul.vezi sa nu ai capacul de delcou bulit.
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Tiristu' |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 102 Joined: 20 April 09 ![]() |
Multumesc frumos. ajung sambata acasa, vedem ce este acolo si revin cu un post.
|
--------------------
Dacia
1310
97/S
- 02 BUJ
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Salut am si eu o problema asemanatoare dar nu a mea si a unui prieten are o dacie din 97'si nu vrea sa ii porneasca nivelul din cnc l-am reglat la jumatatea planului inclinat si tot nu vrea sa porneasca da rateuri in carburator,ia ar da sa porneasca dar nu o ia si poc mai apare un rateu cand da sa o ia si hopa o ia de la cap aprindera am umblat si pe la ia a cumparat bujii,platina condesator beru capac delcou no name noi decat luleau nu a schimbat-o ca nu a avut nenea ala la magazin si altul magazin nu a mai fost prin preajma.Platina e reglata la 0.4 cu lera avansul am mai rotit de delcou in fata spre radiator si inapoi de el dar tot poc in carburator facea,dupa aia ce am zis hai sa il pun pe al meu ca merge sa vedem daca porneste si tot asa face da rateuri in carburator deci problema este la aprindere sa isi fi dat duhul bujiile sau condensatorul asa de repede
![]() Problema este la aprindere sau mai poate fi de la culbutori ?dar asa de odata sa cada ca sa oprit si nu mai vrut sa mai porneasca nu se aude nici un sunet metalic sa iti dea de banuit ca sa-r fi rupt ceva sau altceva ![]() Va salut |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
da sigur e de la aprindere...fisele ai pus corect?incearca cu un alt capac delcou...scanteia ai verificat?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th July 2025 - 06:26 |