"Intrument" de scoatere pistonas., - extragerea pistonasului din etrier -
![]() ![]() ![]() |
"Intrument" de scoatere pistonas., - extragerea pistonasului din etrier -
Adrian_Boy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#2
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
furtunu e facut la arteca jilava:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
doar tu nu-l loveai de ceva dur? pui o laveta impaturita pe jos si din maxim doua lovituri iese pistonasul, cam mare bataia de cap cu ideea ta..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#4
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
![]() eu nustiu ce teai chinuit cu poxipolu,... trebuia sa tai tot cauciucu..de pa valva,lasai decat stutu ,..alezai furtunu pa dinauntru cu un cutit,...indesai valva....si ii puneai un colier,.sau sarma...si gata.. ![]() @ydaniel,.pa furtun scrie ROlast, o avea el dungile la fel ca alea daa,,...ca au furat aia de la arteca matrita la furtun,.si le produc ei acuma...e partea 2 ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 5 Jun 2009, 09:08 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#5
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
ce importanta are de cine e furtunu? poa sa fie si de srl, chiar e irelevant
mai poti scoate pistonasul cu un mops, dala autoblocant, il invarti si tragi usor usor.... |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#6
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
QUOTE(cristitranca @ 5 Jun 2009, 12:53) ce importanta are de cine e furtunu? poa sa fie si de srl, chiar e irelevant mai poti scoate pistonasul cu un mops, dala autoblocant, il invarti si tragi usor usor.... cand esti pa vine,.....si cu roata data jos....pui etrieru .si faci pedala..pana il zvarli afara..... ![]() |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
o sa vedeti voi ce patiti cu noile garnituri de etrier, pentru ca in prima faza se ciupesc, iar la scoatere, tind sa se rasuceasca, pentru ca am dat o zi intreaga cu unul de pamanat !
|
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
tzepesch |
![]()
Post
#8
|
![]() Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti ![]() |
mestere, dar nu era mai simplu si mai ieftin sa scoti etrierul de e port etrier si legat la furtun apesi frana. Iti garantez suta in suta a il arunca afara dupa 1-3 pedale. apoi blochezi pedala cu o bata sprijinita in scaun sa nu traga aer si sa blocheze pompa sa nu mai curga lichid.
simplu de tot. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Ce ai zis tu, e medota de coltul strazii, care tine de cele mai multe ori, eu am vrut sa fac ceva cat mai profesional.
Astept si pe altii cu idei inovatoare, plus de asta am recursa la asa ceva, pentru ca am patit-o sa nu mai iasa acel pistonas, ma durea mana de dat cu el de pamant, chiar si dupa ce am dat pedale ![]() HPIM0125.JPG ( Size: 515.14k ) Number of downloads: 1747 This post has been edited by Adrian_Boy: 27 Jun 2009, 15:55 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
corbex |
![]()
Post
#10
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
Sa nu cumva sa ai pedala mai mica, sau sa porti 35 la pntofi, ca asa se explica sa nu vrea sa iasa dindu-i pedale. Si mai profesionala metoda ca asta nu se poate, chiar d-aia exista pedala, sa apesi pe ea si sa iasa pistonul. In felul asta se pune si frina.
![]() This post has been edited by corbex: 30 Jun 2009, 18:31 |
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
cristi87 |
![]()
Post
#11
|
![]() fa-te viteaz knd esti singur in masina...nu chinui si p altii Group: Members Posts: 507 Joined: 2 May 08 ![]() |
am trait s-o vad si p asta....
|
--------------------
RENAULT
Megane 2.2 1.6 16v 82Kw
2007
- Unknown..yet [COLOR=blue][SIZE=7]omul este dator sa sculte, nu sa si creada....
|
|
misu78 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 19 May 08 From: voluntari ![]() |
Posibil ca acum sa urmeze un dispozitiv pentru scos cheia din contact, pentru a depune cat mai putin efort.
![]() |
--------------------
Ford
Focus
2015
- IF-44-VOI Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal! |
|
vallyyy |
![]()
Post
#13
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Dar nu puteai sa folosesti direct pompa de umflat roti .....pui furtunul si dai de 2 ori la pompa sa vezi cum iese pistonasul
![]() |
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
unde sa pui furtunul, direct la capatul de unde iese racordul flexibil din conducat de frana ?
- oricum, mult off-topic, nu stiu cat mesteriti voi pe la masini, dar se vede ca unii sunt cam paraleli ![]() ![]() This post has been edited by Adrian_Boy: 5 Jul 2009, 07:41 |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Un pistonas blocat se scoate "la pedala". Unul care functioneaza normal si culiseaza cum trebuie iese si intra cu mana libera. Cu pompa de la supermarket nu reusesti nici intr-o suta de ani sa dezvolti presiunea pe care o genereaza pompa de frana
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#16
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
ady,...am incercat si metoda data de carte,.cu compresoru,..8 bari am bagat in furtunas. ..si abia se misca un pic..si nu a iesit neam,..am renuntat,..
era un etrier vechi nefolosit de ceva vreme, probabil formase calamina langa garnitura ![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 5 Jul 2009, 12:29 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
vallyyy |
![]()
Post
#17
|
![]() Dacia Clubber Group: Members Posts: 2.385 Joined: 13 December 07 From: Pitesti ![]() |
Garantez ,cu o pompa de umflat roti scoti pistonasul lejer........scoti stutul de la pompa si pui furtunul la racord dai 5 pompe si zboara pistonasul
|
--------------------
Dacia
1300
Fost dacist
|
|
sticluta |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 25 December 10 From: Hunedoara ![]() |
subscriu. cu mentiunea ca am pus coada unui ciocanel tocmai ca sa nu zboare te miri pe unde si iese cu mana.
|
--------------------
Dacia
1310
1986
- Hunedoara
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
e bine ca a venit si replica dupa 2 ani...
This post has been edited by sorin1983: 14 Jan 2011, 14:14 |
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
scorpion |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 239 Joined: 3 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Am avut pistonasele intepenite la Oltcit. Singurul mod in care le-am dat afara a fost cu sistemul hidraulic. Am incercat si cu aer comprimat cu furtun etansat cu colier pe aerisitor ( iar acesta fusese scos si bobinat pe filet cu fir de canepa pt etansare si reintrodus dar NU pana la capat ) si tot n-a iesit. Rugina care se poate forma la un pistonas de otel sau oxizii de la un pistonas de aluminiu sunt demential de aderente.
Metoda de mai sus cu piesele facute sa scoti pistonul cu aer comprimat nu-i rea , dar pot exista destule situatii cand nu-i suficienta forta compresorului si iar ai ajuns la "pedala" ! |
--------------------
.
Citroen Xantia
2.0i
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 16:47 |