pareri serviceuri gpl, la cine ati montat si cum va place?
![]() ![]() ![]() |
pareri serviceuri gpl, la cine ati montat si cum va place?
brigada_diverse |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|||
Laurentziu83 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu cand eram student la Iasi si foloseam Matizul la transport de bagaje nu prea saream de 5% consum, si rareori saream de 100. Ii mai dadeam eu 130-140, dar pe distante scurte, de cativa km, deh, puneam benzina de 40-50 ron cand ma duceam acasa (era 3 ron/litrul prin 2004-2005).
Cum spui tu ca iti papa 7-7.5 extraurban Loganul mi se pare foarte mult, al meu Megane 1.6 16V cu ale sale 1300 kg si roti 205/55r16 cu cauciucuri de iarna mi-a luat 7-7.1 in extraurban. Eu zic intai sa incerci sa mergi mai economic cu masina si dupa aceea sa vezi daca merita GPL sau nu. Mie Clio 1.4 benzina nu mi-a consumat niciodata sub 9.2% pe gaz (tot timpul numai consum de 9.2 vedeam la pompa, parca era setata), indiferent ca mergeam cu 80 la ora sau cu 120-130. De asta zic, daca ai 2300 ron de ingropat intr-un Logan, sfatul meu e sa-i ingropi intr-o vacanta de cateva saptamani la munte. Vei fi mult mai multumit per total, amintirile conteaza mai mult decat fierul. Crede-ma ca stiu ce inseamna transportul in comun, am avut ocazia sa-l experimentez in toate felurile in ultimele 7 luni in care permisul meu a stat la politie, dar nu pot sa zic ca nu am vazut si avantajele. Si eu am fost ca tine, cu ideea in cap ca voi face mari economii, dar toate economiile alea s-au dus pe apa sambetei. Crede-ma ca nu faci nici o economie cu o masina care consuma putin, mai degraba faci cu o masina de 1.8-2.0 pe care te vei invata sa o folosesti doar atunci cand vei avea nevoie de ea ca sa nu arzi benzina aiurea. Nu o spun cu rautate, iti spun doar din experienta personala cu gpl-ul. 2300 ron sunt niste bani, mai ales pentru un student. Tu acum faci ce vrei, sunt banii tai, e masina ta, eu doar ti-am adus argumentele pentru care nu merita. This post has been edited by Laurentziu83: 2 Feb 2011, 23:49 |
--------------------
.
.
.
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
QUOTE(Markos @ 2 Feb 2011, 16:42) QUOTE(argon @ 2 Feb 2011, 16:50) Tinand cont ce pe gaz o sa frece masina toata ziua fara rost ca doar are gaz ,nu o sa o amortizeze vreodata. o sa se amortizeze in acelasi timp in care or sa se amortizeze si telefoanele de fite,scumpe in draci si proaste, pline cu tot felul de fite inutile...sau cind se vor amortiza ceasurile alea scumpe... in alta ordine de idei: am trimis un e-mail unei firme din pitesti care se ocupa cu montat de instalatii gpl. raspunsul: QUOTE Referitor la pretul unui sistem de alimentare alternativa cu GPL, pentru Dacia Solenza, acesta este de 2050 lei cu rezervor de 55lt Tomasetto STAG 200. Pentru unitate stag 300, se mai adauga 200 lei si inca 200 lei pentru un rezervor de 90 lt. As mentiona totusi ca nu am mai avut pana acum o solicitare de rezervor de 90 lt pentru Solenza fiindca acesta ofera o autonomie pe GPL intre 900 si 1400 km, totodata ECU GPL STAG 200 este suficient daca tinem cont ca Solenza este EURO2 si majoritatea motoarelor Euro2 se monteaza de obicei cu sisteme clasice aspirate cu mixer gen STAG 100. Va putem oferi deasemeni sisteme produse de: Intergas, OMVL, Landi Renzo, Lovato, BRC, Bigas. Pentru orice alte detalii ma puteti contacta prin mail sau la tel.: xxx xxx sau xxx xxx Cu respect, Ing. xxx xxx 3 Feb 2011, 08:37: QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2011, 15:00) Milano cred ca ar merge de minune pe Fiat Albea, atat masina cat si instalatia sunt produse in aceeasi tara. ![]() QUOTE(Laurentziu83 @ 2 Feb 2011, 18:14) Eu nu inteleg un lucru: spui ca e scumpa benzina, dar ai 2300 de lei de ingropat intr-o instalatie GPL. Spui ca se va amortiza in 2 ani si jumatate. Rezulta ca 2 ani si jumatate vei da inapoi cei 2300 de lei de care te-ai imprumutat, deci practic nu vei vedea nici o economie de pe urma GPL-ului. Gandeste-te ca peste 2 ani si jumatate poate vei avea un job bine platit si nu te va mai interesa 100 ron in plus la pretul carburantului, deci mare sfaraiala nu vei face. Apoi instalatia aia, in timp, iti va strange supapele si va trebui sa reglezi periodic supapele, altfel vei simti ca masina nu are putere =>alti bani, alta distractie. Primii 3-4 mii de km, pana se aseaza toate garniturile, masina va consuma destul de mult pe gaz si vei avea sentimentul ca nu faci nici o economie si va trebui sa te duci iar la montator sa ti-o recalibreze. Masina nu va mai merge la fel ca pe benzina, ci putin mai lenesa. Iarna pe drumuri scurte te vei trezi ca mergi de fapt pe benzina, intrucat nu are timp motorul sa ajunga la temperatura de regim. Bre, las-o la 40 de grade, ca nu-i nici o placere sa-ti mearga motorul ca naiba pana ajunge la temperatura asta. Decat sa mearga in suturi masina, mai degraba iei metroul, macar acolo e cald de cum intri, mai ochesti vreo gagicuta, nu iti ingheata fundul in masina. Pe dacie am avut si eu Marini, pot sa zic ca am fost mai multumit de Marini pe care am dat 800 de lei, se regla din 2 suruburi, mergea brici si consuma putin, decat de nenorocirea de Tomasetto. Acum am masina care imi consuma intre 6.5 si 7.5% in extraurban, dar macar stiu ca dimineata i-am aratat cartela, a pornit, baga repede caldura, merge motorul bine din prima secunda, nu-i ridic capota decat ca sa-i pun lichid de parbriz si odata pe an ii fac revizia. Si gata, fara petrecut seri intregi si km intregi cu laptopu-n brate sa refac mapa de injectie pe gaz. d'aia nu mai fac fata firmele de instalatii gpl cererii mari din partea posesorilor de masini de fite care trec pe gpl ! uitati-va pe site-urile acestor firme si o sa ramineti uimiti de marcile de acolo ! bmw, mercedes, porsche, volvo, fiat, toyota, renault, seat, chrysler, dodge, etc. This post has been edited by george_scala_2004: 3 Feb 2011, 08:37 |
--------------------
...
...
...
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
Eu zic sa te mai documentezi putin referitor la tara de fabricatie a Fiat-ului ala.
![]() Cat despre avalansa de masini pe gpl din ultima vreme, stai linistit ca asa era si acum 4-5 ani, cand toata lumea voia musai diesel si vedeau deja apusa era motorului pe benzina. Dupa ce au inceput sa schimbe injectoare, EGR-uri, bujii incandescente, turbine, etc, urmatoarea masina a fost tot benzina. Asa si cu GPL-ul, mai ales la instalatiile montate de toti gigeii, care ori nu stiu sa le regleze, ori se rupe vreun fir tras aiurea, ori monteaza vreo conducta neetans de pute a gaz in masina, ori pica vreun senzor si nu mai trece pe gaz, ori, daca merge bine masina, vor merge numai pe gaz si vor infunda injectoarele de benzina, sau vor strica chiulasa, sonda lambda sau catalizatorul. Si urmatoarea masina va fi tot pe benzina. La costurile carburantului din ziua de azi, practic nu prea mai conteaza daca ai masina diesel sau benzina, tot o avere dai pe el. Asadar, daca tot te costa atat, macar sa te simti bine si sa nu ai batai de cap. Dupa cum se vede, nu mai face nimeni statuie motorului diesel. |
--------------------
.
.
.
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#35
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
george...acu mi-a venit ideea cu gpl la sebigaz...
pt fiecare revizie tre sa ma car la ei sa o fac? nu ies mai scump decat daca o montez direct in buc? |
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
probabil ca prima verificare - la 1.000 km - va trebui facuta la ei. dupa aceea, tinind cont ca sint dealeri agreati agrom poti sa faci reviziile in alta parte...
totusi, sa nu existe dubii, suni si intrebi. totce te framinta. bafta, |
--------------------
...
...
...
|
|
brigada_diverse |
![]()
Post
#37
|
![]() Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D Group: Members Posts: 2.505 Joined: 12 July 07 From: Constanta ![]() |
astia la agrom lucreaza sambata? are cineva idee?
|
--------------------
Dacia
ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan
TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST! |
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
http://www.agrom.ro/contact.htm
QUOTE Luni - Vineri .................... 8.00 - 17.00 Sambata, Duminica .................. inchis |
--------------------
...
...
...
|
|
DB77AAA |
![]()
Post
#39
|
![]() DB77AAA Group: Members Posts: 175 Joined: 4 August 05 From: targoviste ![]() |
Pana la urma unde ai montat? Vreau sa ma duc la Majore sa cumpar Milano secventiala.
|
--------------------
ex: oltcit, dacia
12 TRS, 1325
1996, 1995
- DB77AAA, DB05PHZ
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
Filip |
![]()
Post
#41
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
Sa n-aud de GPL. Am condus un break 1410 pe injectie d-aia bosch motronic care avea probleme pe benzina (cred ca avea gunoaie pe rezervor, ca pe benzina mergea in suturi), astfel ca am comutat pe GPL - dupa ce am alimentat, si la vreo cateva zeci de kilometri - fro` 25 asa mi-a inghetat tulumba aia in care este plamanul, si iar imi mergea in suturi.
Nu stiu, la masinilea astea mai moderne cum e, dar dai un ban si mergi civilizat pe benzina/motorina. Vorba aia, mai bine merg pe jos de cat sa mearga masina in suturi, sa moara motorul in intersectie etc. |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
turbonic |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 August 12 ![]() |
Inca raman surprins la reticenta oamenilor de a monta GPL, desi se pare ca dispare treptat odata cu cresterea preturilor la carburanti.
Referitor la ce a fost discutat inainte nu pot spune decat urmatoarele: - "strangerea supapelor" este de fapt reglarea jocului termic (ce se face cand motorul este rece) apare datorita rezistentei de aprindere a amestecului gaz-aer fata de benzina-aer, de aceea este necesar sa se regleze culbutorii (lucrez in service si am intalnit des problema la Logane) - temperatura de trecere poate fi setata si la 30 (desi pe instalatia de "fabrica" - nu e chiar din fabrica e Landi Renzo pentru logane e setata la 30) deoarece GPL-ul absorband caldura devine gazos - scaderea de putere este insesizabila pentru instalatiile secventiala (in jur de 3-6 cai putere) - pentru colegul Filip - te anunt ca "ti-a inghetat tulumba" - de fapt membranele de cauciuc din vaporizator au imbatranit si ai scapari de gaz GPL-ul la presiune atmosferica absoarbe caldura, de unde si turturii pe vaporizator. In final vreau sa mentionez ca am montant si instalatii turcesti (cele de la Milano - ultimul model al acestor se numeste Fratelli - in opinia mea este un model reusist, desi recunosc m-am chinuit putin cu ele) si italienesti (Lovato, respectiv STAG), am depanat si no-name-uri aduse de cine stie pe unde din Europa, dar in final raman la STAG. Principiul de functionare pentru cele secventiale este asemanator, ce conteaza este insa un montaj bun si responsabilitatea utilizatorului de a respecta conditiile de utilizare si de garantie. Imi cer scuze daca acest mesaj a avut tenta promotionala, va asigur ca nu aceasta a fost intentia mea, dar daca vreti ma puteti contacta la InstalatiiGplConstanta This post has been edited by turbonic: 13 Nov 2013, 22:25 |
--------------------
Opel
Vectra
2004
- CT08DDA
|
|
Markos |
![]()
Post
#43
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(turbonic @ 13 Nov 2013, 22:22) Imi cer scuze daca acest mesaj a avut tenta promotionala, va asigur ca nu aceasta a fost intentia mea, dar daca vreti ma puteti contacta la InstalatiiGplConstanta ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#44
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
Filip |
![]()
Post
#45
|
![]() Forumist Group: Members Posts: 3.010 Joined: 23 July 09 ![]() |
QUOTE(Filip @ 19 Oct 2011, 11:38) Sa n-aud de GPL. Am condus un break 1410 pe injectie d-aia bosch motronic care avea probleme pe benzina (cred ca avea gunoaie pe rezervor, ca pe benzina mergea in suturi), astfel ca am comutat pe GPL - dupa ce am alimentat, si la vreo cateva zeci de kilometri - fro` 25 asa mi-a inghetat tulumba aia in care este plamanul, si iar imi mergea in suturi. Nu stiu, la masinilea astea mai moderne cum e, dar dai un ban si mergi civilizat pe benzina/motorina. Vorba aia, mai bine merg pe jos de cat sa mearga masina in suturi, sa moara motorul in intersectie etc. ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna 1 1.6 16v, Nubira 1.6 16v, Astra G 1.4 16v
1998 ,1999, 2006 Fara Dacie viata e pustiu.
|
|
turbonic |
![]()
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 6 August 12 ![]() |
normal ca e, mai ales acuma dupa ce nea ponta ne face sa mancam acciza
vor ajunge preturi la carburanti de UE, da calitate acestor din parti |
--------------------
Opel
Vectra
2004
- CT08DDA
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 10:13 |