sa fie masa
![]() ![]() ![]() |
sa fie masa
chris.25iun |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|||
x.fun |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
Fii atent.Scade bass-ul la -10 sau cat are,ridica media si inalta...ai sa vezi ca te poti duce cu volumul mai mult de 10.
Pai daca pui difuzoare de putere mare pe un cd-player care are 4x19W(vezi in manual),e normal sa se inchida. Incearca si monteaza o statie de amplificare pe acele difuzoare si nu o sa-ti mai faca problema asta. Difuzoarele cer mai mult decat poate duce cd-player-ul...si daca nu ma insel, e si MOSFET si intra in protectie ca sa nu se arda finalele. Am avut un JVC care-mi facea asa. |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
b 45 bwy |
![]()
Post
#3
|
![]() Van driver Group: Members Posts: 1.135 Joined: 27 November 10 From: Bucuresti ![]() |
si la mine face asa cu motorul oprit,dak pornesc motorul merge bine ,apoi dak aprind luminile si dau drumul la caldura iar se stinge(dak e dat vol la 20-25)in mers nu face probleme(merge la 27),cred ca e de la alternator nu o incarca suficient.(am un sony gt220,vol max e la 34)
|
--------------------
Renault
Laguna
2003
- Florin&bwy Nova GT 1999
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
cablurile de alimentare direct de la baterie printr-o siguranta si de1,5-2mm sectiunea sirmei fara izolatie
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
aceeasi problema cu a ta, am avut-o eu.dusesem masina un casetofon o statie, un tun bass si 4 difuzoare la montat.la un vecin mare electronst....
mi-a montat totul canta...adevarat...dar,cand dadeam putin mai mult volum,"raguseau deodata muzicantii"si se opreau. am stat eu asa vre-o 2 zile, si am luat-o eu de la capat cu legaturi polaritate pe boxe si statie. si, am gasit si "buba"...nu legase bine statia.O legase pe acelasi canal cu un difuzor. am cumparat un cablu separat pt cas - statie.(si mi-am montat singur) daca spui ce cass - statie ai, te ajut ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
x.fun |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
tocmai...ca el nu are statie.
a adevarat...conteaza si polaritatea...uitasem de ea, dar daca la iesirea pe fata de exemplu..un difuzor e legat corect si celalalt invers...cd-player-ul face problema asta. |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Cine v-a zis voua, ca daca pui difuzor de 100W pe un final de 10W, acesta din urma nu poate sa-l duca? Poti sa pui si zece mii de wati pe un final de 2 W, atat cat respecti impedanta, nu face decat sa se auda mai frumos, dar la puterea de 2W. Aa ca , dati-i baiatului sfaturi care sa si duca la ceva util. Ca are un cd-pleyer de, sa zicem 4X50W, nu inseamna ca are 4 canale a cate 50 de W, ci asta doar sa fim prostiti cei care nu cunoastem, de o lume din ce in ce mai hoata, mincinoasa si tampita. Acel pleyer, are 4 canale care impreuna fac 50W. Daca puneti un ampermetru in serie cu aparatul, si calculati puterea absorbita, nu va depasi cei 50W, cu aparat cu tot. Puteti sa puneti pe un canal in paralel pe difuzor, un voltmetru pe domeniul alternativ, dati volumul la maxim fara distorsiuni (ca doar acolo puteti asculta), si cititi valoarea care e aproape de cea mai ridicata in V. Aceea e puterea data de final, pe care o calculati cu formula, tensiunea la patrat supra rezistenta, unde rezistenta e impedanta difuzorului iar tensiunea e ceea ce cititi pe voltmetru. Apoi , aparatele au in majoritate in final, un integrat care nu poate decat 4X11W. Bygy, are dreptate cu alimentarea directa de la baterie, si chiar si sectiunea e buna dar nu e necesara mai mult, cum am vazut la cineva, cabluri de sudura. Statiile - eu am una acasa, care scrie pe ea, 2500W. Pai cu asta as putea sa sudez, daca ar fi adevarat. Va garantez ca nu poate mai mult de 100W pe canal. Deci cei 200W, ar lua din baterie, nici 20 A, asa ca si aici ar fi de ajuns un cablu de 2,5 chiar in sectiune. Problema e alta. o instalare gresita, legaturi de masa slabe sau fire lungi, aparat nelegat la masa, chiar in el poate fi lipitura rece. Pune un voltmetru cat mai aproape de aparat pe firele de alimentare, si vezi ce se intampla cu tensiunea cand se opreste aparatul. Daca se mentine, defectul e din aparat, daca se micsoreaza sau dispare, defectul e de la baterie pana la aparat. Daca n-ai aparat de masura, desi e 14 lei unul, pune un bec chiar si de far.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
QUOTE(chris.25iun @ 19 Feb 2011, 06:56) Salut. De curand am atasat masinei mele (nova gti 2000) o pereche de difuzoare noi de putere mai mare. Problema ste urmatoarea ca atunci cand motorul este oprin si depasesc nivelul de 10 al caserofonului se opreste cum l-as stinge si apoi iar porneste iar can ta un pic si tot asa. Cand pornesc motorul sa zic ca ii cresc volumul casetofonului cam pe la 15 si tot asa face. Oare de la ce sa fie. Sa fie cumva de la masa electrica (-) sau din ce poate fi. Tin sa precizez ca am umblat la firele de la alimentarea casetofonului si daca ii desfac firul negru, cel de masa, nu se intampla nimic merge la fel tot asa face (ciudat) . Deci aveti idee daca am ce sa ii ac daca ii pot face ceva. Apropo am mai facut unrmatorul -experiment- am luat un fir de la minusul bateriei si l-am pus pe caroseria masinei (in gandirea mea pentru ai modifica masa) dar nimic nici o schita. Astept sfaturi, multam! de cati ohmi sunt noile difuzoare? This post has been edited by krapcarasu: 19 Feb 2011, 22:18 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Asta trebuia sa fie PRIMA intrebare!
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
chris.25iun |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Asa sa incepem. ...
1 nu am statie 2 e adevarat ca am basul la maxim cu loud la hi 3 am 4 difuzoare 2 fata blowpunct (nu stiu daca am scris bine) de 50 w rms, 2 spate pionier de 25 w rms, iar cele ”noi” sunt difuzoare duble (deci 2 pe carcasa) de la combina sonny au putere de 100 rms fiecare 4 nu am statie pe ele 5 faza cu legatul becului am facut-o si e adevarat fura din intensitatea curentului (pana in volum de 10 iar cand se inchide becul e normal la intensitate) 6 am facut o chestie, am pus fir direct de la minsul bateriei si nu mai face asa bine nu am dat la maxim am dat la 20 cu motoru oprit si nu mai facea nimic 7 legaturile sunt bine doar ca cele de 100 d w sunt in serie cu cele de 25 de w 8 stiu ca pare tiganie dar le-am pus ca imi place ca scot un sunet foarte gros si pround si inlocuie suboofer-ul foarte bine 9 si in final e un cd-player cu 4x45 de la pionier generatie cred ca destul de veche de prin 2008=2009 cam asa nu am idee ca era pe masina cand am cumparat-o. Atunci mergea bine, dar avea doar boxele de pe spate cele de 25 w tot pionier Acum astept sa ma injurati daca e cazul ![]() Apropo daca ar fi sa ii iao o statie de care s-ar potrivi si cam in ce bani m-ar ajunge? 20 Feb 2011, 02:21: am uitat sa precizez ca cd-player-ul ”lucreaza” pe o rezistenta de 4 ohmi la fel si difuzoarele This post has been edited by chris.25iun: 20 Feb 2011, 02:21 |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
PH-06-BOA ce zici de asta
This post has been edited by bygy007: 20 Feb 2011, 02:35 Attached File(s) ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
ok dar care ii este pretul ???
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
de la atata bass iti va sari discul sau vei avea intreruperi
![]() iti recomand cu caldura un cass cu card/stick ![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
chris.25iun |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Nu imi sare cd de la bass pt ca de ex am 100 si vad o groapa in ultim moment nu mai franez trec direct cum pot si nu sare, defapt nu mi s-a intamplat asta niciodata deci in cazul meu cred ca is doua posibilitati mai sigure cea cu alimentarea proasta sau lipsa statiei de amplificare, si una mai putin probabila sa fie legate boxele aiurea + cu - si - cu + puse gresit....
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
..................sau, nu duce muzicanutul
![]() |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
chris.25iun |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
cred ca ar fi mai ok asa sa aduc muzicanti.... nu mai stau toata ziua cu mana pe butoane pt schimbarea melodiei o sa am parte de comanda vocala si tot felul de beneficii
![]() |
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
'6 am facut o chestie, am pus fir direct de la minsul bateriei si nu mai face asa bine nu am dat la maxim am dat la 20 cu motoru oprit si nu mai facea nimic'
* si nu e destul de clar? trage cum s-a spus alimentare cu doua fire de 2,5 direct de pe baterie in spate leaga direct cele de la combina, lasa in aer pe cele de 25 W , in fata raman care sunt *grija la fazarea difuzoarelor, du la fiecare boxa doua fire exact cum ies din cd player plus la plus minus la minus, nu au masa comuna *vezi si cati ohmi suporta aparatul la iesire |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Bygy, am tot respectul pentru tine, dar m-am saturat de minciuni si atatea hotii, incat ei ne cred ca suntem niste tolomaci. Sa nu uitam ca Romanii au fost sperietoarea tehnicii odata. As vrea sa pui tu aparatu' pe acel integrat, asa cum am zis eu mai sus, si-ai sa ramai uimit de ce gasesti. In niciun caz 50 sau 80W. La 10A pe care ii absoarbe, ar fi cam 30W/canal. Oricum e ceva fata de spuneam mai inainte. Si totusi testeaza-l daca ai sansa. Va amintiti ca in magazine buise aparatura de Hong-Kong, unde pe un dublucas scria 200W, desi avea 2W. Difuzoare de 10W, pe care ti-l recomanda ca fiind de 50 sau 100. Aparatul de masura e sfant.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
x.fun |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 401 Joined: 26 October 10 ![]() |
am un JVC...pe el scrie..ca pe toate altele 4x50W...daca ma uit in cartea lui, vad 4x19W
![]() |
--------------------
Fiat
Stilo SW
2006 , 1.9 MJT
- VN - ?? - ???
|
|
martin |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 6 June 08 From: TULCEA ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
MCV 1,5 DCI AUDI A4 B9 DEUA
ex VW GOLF 4 1.6 AZD ex DACIA LOGAN MCV 1.6 MPI ex DAEWOO ESPERO |
|
bygy007 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
masuratorile de putere se face cu ajutorul unui generator de semnal pe anumite frecvente fixe (semnal sinusoidal) si vazind formele de unda de la intrare si iesire cu un osciloscop semnalul sa nu fie distorsionat , masurind tensiunea de pe rezistenta de sarcina (difuzor) stiind rezistenta se afla puterea
eu nu am facut masuratori de genul asta nu uita ca acum se lucreza cu finali in punte si cu 2 de 5W legate in punte faci 10 practic dublezi puterea si am dat datele de catalog mai mult de atit nu am ce sa zic This post has been edited by bygy007: 21 Feb 2011, 23:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
chris.25iun |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 73 Joined: 1 January 11 ![]() |
Ms pentru sfaturi... am rezolvat problema cu trasul unui fie de pe minusul bateriei nu am mai dar in ce fel mi-am luat un minus direct din blocul de lumini sper sa nu iasa foc in viitoru apropiat... numai bine .... app boxele au ramas toate
|
--------------------
dacia
nova gti
2000 / gti
|
|
danciusergiu84 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.738 Joined: 25 February 08 ![]() |
QUOTE(x.fun @ 21 Feb 2011, 21:52) nu am la mine o documentatie completa referitoare la puteri, dar iti spun sigur ca pe cutiile aparatelor este scrisa o putere muzicala sau P.M.P.O. care e de 40 de ori mai mare decat cea R.M.S. apoi mai sunt alte standarde, la noi in Romania de folosea putera D.I.N. (acesta se scria pe statiile de amplificare romanesti) sau electronisti folosesc puterea sinusoidala care se masoara cum zice bygy007 sau mai exact cu un osciloscop pentru a citi exact tensiunea si a vedea momentul in care apar distorsiunile de armonica 2 sau 3 (e un fel de grad de suprapunere a distorsiunilor) eu vorbesc din teorie (studii in domeniu + pasiune din adolescenta) This post has been edited by danciusergiu84: 22 Feb 2011, 14:10 |
--------------------
ex Dacia
ex Nova GTi
2000
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:50 |