variatii de turatie la relanti, astept opinii...
![]() ![]() ![]() |
variatii de turatie la relanti, astept opinii...
unikat45 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
da poate fi si de jocul axului.eu zic sa incerci cu aprinderea clasica.macar senzorul sa schimbi cu platina si vezi daca mai face.
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
face mai rau de aia am pus aprinderea cu senzor....doar daca jocul s-a facut si mai mare... ma gandeam sa cumpar un delcou nou...sau sa fac proba cu altul fara joc..
....aer fals nu trage...obturez filtrul de aer la ambele gauri si moare..motorul.. |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai delcourile noi sint varza cama nu-i cama sint facute parca din rebuturi piese de schimb,vezi sa nu ai ceva scapat in delcou saibe inauntreu sau vreo siguranta,vezi si tuh pinionul ala de la distributie uzura lui
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
saibe si sigurante sigur nu
... ce e drept platoul delcoului a fost schimbat acum un an si ceva...asta care il am acum...ridica o idee platina mobila ...de cand am senzorul si aprinderea noua am constatat acelasi lucru...dupa ridicare.. ramane pe pozitie ...dar de fapt si ala vechi facea la fel.... m-am gandit si la pinion... dar e mai mult de lucru...o sa vad cum am timp sa schimb cu un delcou nou.. sau care nu are joc la ax.. This post has been edited by unikat45: 21 Jan 2011, 12:43 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
vezi ca mecanismul ala la platina mobila are un excentric in capat casa reglezi cursa la platina mobila cand lucreaza pompa de vacumm,poate nu ai bagat de seama,vezi cat ce cursa platinii mobile
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Virusux |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 99 Joined: 22 January 10 ![]() |
sal.iti face asa de la releul de incarcare (daca ai mecanic). asa imi facea si mie.stima
|
--------------------
Dacia NOVA
GT
1998
- BR 05 GLM
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
nu, nu am releu (regulator de incarcare adica) mecanic.. e electronic...am unul de rezerva ..cu fir de referinta..scrie IPRS pe el.. dar am zis ca nu il montez decat daca pica ala de pe masina... in plus ala de rezerva are si o gaura in el de i se vad matele ( a se citi placuta cu componente electronice)... o alta idee ar fi supapele....nu prea sunt de acord pentru ca nu face continuu...
o alta buba ar fi capacul decou si pipa..ambele se oxideaza..le mai curat odata la 2-3 saptamani dar din pacate fenomenul revine destul de rapid.. This post has been edited by unikat45: 23 Jan 2011, 19:07 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
electronic de iprs electronic e meserie am avut eu unul dar nu era etans si acuma imi pare rau e o bijuterie ala
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
fix asta vreau sa zic nu e etans.. si nu imi inspira incredere taman din motivul asta... de va fi nevoie sa il montez probabil trebuie sa gasesc o solutie in sensul asta..
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
verifica si axu de la carburator posibil sa traga aer fals,axu de la delco uzat,pinion antrenare delco uzat,capsula vacuumatica delco sparta,cam astea ar fi de verificat
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
![]() ![]() Sa nu fie de la delcou eu am patit asa ceva uite si poze ce sa intamplat la mine This post has been edited by Costy2000: 23 Jan 2011, 20:59 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(Costy2000 @ 23 Jan 2011, 21:57) ![]() ![]() Sa nu fie de la delcou eu am patit asa ceva uite si poze ce sa intamplat la mine trebuie sa-i reglzi mai des tachetii,si platina schimbata mai des,ptr ca tu mergi cu masina mai mult pe gpl decit pe benzina.asa e ca mine,nu? |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
unikat45 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
in delcou lucrurile sunt ok..adica nu e ceea ce e in poza.......de mers pe gaz merg cam 90%.. pornirea e pe benzina si mai merg vreo 200-500 de m sa se incalzeasca motorul un pic
platina nu am.. am AT011 cu senzor ...reglajele la culbutori se vor face mai in primavara cand schimb uleiul si poate ceva mai multe ca o duc la ITP.... expira in aprilie.... This post has been edited by unikat45: 24 Jan 2011, 17:13 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
vezi ca capacul e prins in 2 suruburi dedesupt are o garnitura de plastic,fa rost de un O ring din cauciuc si lipeste de talpa lui cu superglue si strange cu atentie si el ramane etans,sfat ala electronic e o bijuterie eu am avut 15 ani si nu sa stricat din defectiuni electronice a luat apa la inundatie din cauza asta
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#16
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
aceeasi problema o am si eu,si merg doar pe benzina,singura problema ce am obs, este ca daca scot furtunul de vacuum merge mai bine,daca il bag la loc moare motorul in relatiu.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Kiraly |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
fiindca trage fals la stutul de unde scoti vacumul si avansul se micsoreaza cand elimini vacumul.e normal sa scada turatia cand scoti furtunul avansului vacuumatic
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#18
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
deci daca scot acel furtun imi merge mai bine,cum il bag la loc nu merge sub 1000 rpm.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
krapcarasu |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
ai amestec bogat , posibil si avans prea mare, cand scoti furtunul trage aer si se saraceste amestecul
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
bv-08-fgm |
![]()
Post
#20
|
![]() Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov ![]() |
eu ma gandeam ca are delcou ceva.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#21
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Ia scoate furtunu de la vacuum si astupa gaura cu degetul sa vezi cum variaza turatia.Daca scade fata de situatia cu furtunul pus atunci ai avans prea mare.
|
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
unikat45 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
la mine e un pic cam mare... sigur... trage mai bine pe...gaz plus aprinderea AT011 care mai cere ceva grade la in plus fata de nmormal
am o mica nelamurire.. avans mare (+) adica delcou rotit spre dreapta inseamna ca scanteia apare intr-o faza mai avansata a compresiei..? (sper sa nu mafi exprimat gresit..) This post has been edited by unikat45: 24 Jan 2011, 22:38 |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
krapcarasu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava ![]() |
in cazul at 011 avansul nu se mareste, se da pozitia delcoului ca si cum ar fi avansul mai mare, asa e construit senzorul; avans mai mare inseamna ca scanteia se da mai repede, daca ai motorul recent facut , pui avansul la semn si n-ai treaba
This post has been edited by krapcarasu: 24 Jan 2011, 22:55 |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
Costy2000 |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
QUOTE(mihai7575 @ 24 Jan 2011, 08:01) trebuie sa-i reglzi mai des tachetii,si platina schimbata mai des,ptr ca tu mergi cu masina mai mult pe gpl decit pe benzina.asa e ca mine,nu? nu am gaz, culbutori sunt reglat platina la fel delcoul ala l-am schimbat el era terminat si am pus altul si merge doar ca mai da cate un rateu la toba finala,am gadialto eu dar degaba am o supapa arsa sau nu mai inchide bine,ca platina am schimbat-o condensator, capac delcou,fise bujii si tot asa face,la nivel e la jumata planului inclinat . This post has been edited by Costy2000: 24 Jan 2011, 23:38 |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
QUOTE(krapcarasu @ 24 Jan 2011, 23:52) in cazul at 011 avansul nu se mareste, se da pozitia delcoului ca si cum ar fi avansul mai mare, asa e construit senzorul; avans mai mare inseamna ca scanteia se da mai repede, daca ai motorul recent facut , pui avansul la semn si n-ai treaba asa este...si pentru senzor si pentru avans conform wikipedia ""Timing advance" refers to the number of degrees before top dead center (BTDC) that the spark will ignite the air-fuel mixture in the combustion chamber during the compression stroke. Retarded timing can be defined as; changing the timing so that fuel ignition happens later than the manufacturer's specified time. If the ignition timing, specified by the manufacturer, was to be set at 12 degrees BTDC and it was adjusted to a number lower than 12 degrees BTDC, it would be retarded.." motorul are acum cam 40 mii...dar ca sa mearga bine pe gaz (sa traga si sa nu dea in nas)...tot timpul a mers asa..cu avansul un pic mai mare |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
asa e ca tine costy,ai o supapa arsa,cauta-ti 1 mecanic bun la dacii sa te ajute,eu am greșit ,raspunsul meu era adresat colegului din urma ta pe acest taopic.scuze,te salut.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Raul TM |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 21 January 11 ![]() |
si eu am avut problema cu relanti instabil ,am schimbat multe piese la carburator si la aprindere, pana la urma am descoperit ca era partial infundata gaura din pata calda , am largito cu un burgiu de 2mm si relantiul a devenit stabil si a urcat cu vreo 200rpm pe benzina si cam 100 pe gaz ,ideia am luato citind pe forum, ca mecanicul la care am fost nici nu s-a gandit la asa ceva... |
--------------------
Dacia
1310
'99 1397cmc GPL benzol yourself
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
deci nu se incalzea amestecul?inteleg bine?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
george 07 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(Kiraly @ 6 Feb 2011, 00:04) NU! - se refera la gaura unde vine racordat furtunasul cu "diuza", la unele modele se racordeaza la "pata calda" la celelalte modele direct in galeria de admisie (sub carburator), am uitat sa specific ca cele racordate la "pata calda" nu mai au nevoie de diuza ca au gaura de racordare calibrata (aprx.2mm.) |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Andyno |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
si eu am patit ceva de genul asta, dar nu am gaz...am schimbat dercoul cu unul de la dezmembrari care arata ca nou..10 lei.
acum sta 800 ceas...fara sa dau de surubul de la carburator...este desurubbat de tot. nu o las la 800 ptr ca trebuie sa mai aprind si farurile si aeroterma etc...o ridic la 900 si merge perfect. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 03:28 |