cum scap de spuma din carburator, variante remediere problema
![]() ![]() ![]() |
cum scap de spuma din carburator, variante remediere problema
DACIA(the romanian dream) |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 9 April 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310
1986
- DJ 29 MKC
|
|||
dacia_amg |
![]()
Post
#2
|
![]() Un neanderthal ejaculat din beci. Group: Members Posts: 237 Joined: 24 November 10 ![]() |
La schimbul urmator de ulei, baga ceva ca lumea (Aral, Castrol) si-ti
dispar mucii pe veci. |
--------------------
24 valves black e34
bimmer
touring Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent, La martorii lu' Ebola (no comment). |
|
mihai7575 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
Mai ai ,și varianta furtunului mai lung pe care îl vei monta între capacul de la culbutori și exterior,în locul micului furtun care se leaga de teul de la carburator.și așa poti scapa de spuma.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Paulorossi |
![]()
Post
#4
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
S-a tot vorbit de trebaba asta dar e lenea mare sa cautati.
Nu exista nici o talpa la injectie,ea e la carburator si are alt rol:sa incalzeasca amestecul care intra in cilindri,de aceea se numeste pata calda. Referitor la muci,scapi de ei doar cu un ulei bun si un filtru separator de ulei,de preferat de olcit dar se poate si homemade. In cazul tau daca ai ulei prost si nu ai separator scoti acel furtun de la capac culbutori si il tragi undeva jos sub motor,asa nu-ti trage toate mizeriile in carb si vei contibui si tu la poluare. This post has been edited by Paulorossi: 4 Feb 2011, 09:20 |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
cbitzy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 22 May 08 ![]() |
eu la dacia mea, inainte de schimbarea setului motor nu conta cat de bun eara uleiul iarna era si spuma permanent. dupa "renovare" au diparut asa ca ...
|
--------------------
dacia
1310
1986
|
|
roakru |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
te duci frumos la o ruda care a lucrat in trecut la vro uzina, si poate are sufertas si dai 2 gauri in el si pui furtune si toata spuma se va strange in sufertas. Eu acum lucrez la el, mai am de sudat, facut garnituri si montat. o sa revin cu niste poze
![]() Spor la treaba! This post has been edited by roakru: 4 Feb 2011, 15:46 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
tichondrius95 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 198 Joined: 21 February 09 From: Onesti , Bacau ![]() |
Ulei prost. Ulei bun + filtru, si de obicei cand pleci pe o marca de ulei o mentii, cand faci schimbul da-i capacul la culbutori jos si spalal ca e plin de spima si furtunasele. Bafta!
|
--------------------
2 x DACIA 1310
2 x Berlina 1310
1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1
- BC02XXX / BC07XXX
|
|
roakru |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
si pozele promise
![]() <span class='edit'>4 Feb 2011, 16:34:</span> si pozele promise ![]() 1.JPG ( Size: 294.15k ) Number of downloads: 642 2.JPG ( Size: 260.61k ) Number of downloads: 701 3.JPG ( Size: 259.53k ) Number of downloads: 680 5.JPG ( Size: 279.55k ) Number of downloads: 685 6.JPG ( Size: 291.4k ) Number of downloads: 710 7.JPG ( Size: 292.52k ) Number of downloads: 391 si la gaura de iesire spre carburator am pus o sita pe interior la capac. Scuzati mizeria. This post has been edited by roakru: 4 Feb 2011, 15:36 |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
eu curat furtunul odata la 2-3 zile si gata... nu se aduna foarte mult asa..ca nu imi da de lucru..problema e sa nu fie aspirata apa in carburator si de acolo ajunge in galerie..uda vreo bujie si uite ca porneste greu...
|
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#10
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
Buna treaba roakru le, a durat ceva pana ai facut rost de sufertas dar merge. Bine lucrat, nota 10 pt treaba facuta (am vazut cu ochii mei). Cat despre gazele periculoase (si cand zic periculoase stiu ce inseamna) am fost la un mecanic si zicea ca merge tras un furtun mai lung pe scut de la culbutori si toate gazele see duc pe jos. Am auzit si varianta ca nu ar fi bine, acum depinde de fiecare. Numai bine
This post has been edited by gabriel19: 4 Feb 2011, 21:28 |
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
roakru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 ![]() |
@gabriel19 - mersi pentru laude
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
gabriel19 |
![]()
Post
#12
|
![]() ex Dacia 1310 (first love) actual Opel Astra (tunning in progres Group: Members Posts: 96 Joined: 6 February 09 From: PH ( Patria Hotilor ) ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
1310,
actual Opel Astra, ex PH 47 BAN, ex DB 08 CAO
- actual PH 46ABI downgrade from 47 to 46
iubirea-i ca o floare...te pisi pe ea si creste mare |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 12:49 |