Tamburi incinsi
![]() ![]() ![]() |
Tamburi incinsi
mihai7575 |
![]()
Post
#31
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Costy2000 |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 246 Joined: 18 April 10 ![]() |
Cineva a zis ca mai bine era daca mai intindeam un pic din aculetul de la tija pai cum ca nu stiu ?
![]() Ca am uitat sa spun,ca schimbat si 2 arcuri si degaba tot ferca asa ca erau saboti de vina ca de sunt facute de firme celebre SRL ![]() De formati nu erau strambi nu dar nu vroiau ei sa merga fara sa frece. Va Salut ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1996 L
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#33
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
George, manualu este teorie. Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Eu cred ca nu e chiar degeaba pus sistemul ala de autoreglaj acolo. Poate eu am nimerit un sistem bun, pentru ca mie imi functioneaza. In toamna am desfacut in spate sa-mi schimb rulmentii si am constatat ca si ferodourile erau uzati bine, dar nu erau distantati fata de tambur. Chiar am montat inapoi butucul cu distanta mare la saboti, si dupa cateva franari, fara sa montez rotile, s-au autoreglat perfect. Asa ca nu stiu, poate ca mai sunt si care functioneaza
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
george 07 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(Danut 88 @ 2 Mar 2011, 23:36) George, manualu este teorie. Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi. Daca nu-ti functioneaza , sigur undeva ai gresit . Eu garantez ca daca respecti documentatia (teoria sa o pui in practica) sigur o sa functioneze (nu te mai grabi cu afirmatiile pana nu probezi...) |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
"Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi." asa e nu am ce adauga nu la toti dintre posesori de dacii functioneaza optim frana de mana doar sa ai noroc chior au bube,manualul nu e pt mesteri a sigur nu ai sa repari masina cu manualul in fata sau mai degraba daca nu iti raman 1-2 suruburi in plus nu esti mester ![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
Naiba sa o ia de masina, si frana de mana merge perfect
![]() |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Si la mine functioneaza si sistemul de autoreglare si functioneaza si frana de mana.Dar cand montez un cablu de frana de mana intai ung bine cu vaselina portiunile care raman ulterior in mantale.,inclusiv la"cantar".Am deblocat si cabluri ruginite(dar sa n-aiba fire rupte)si au functionat perfect dupa ungere.O problema e la mansoanele acelea de protectie din cauciuc gofrat care se altereaza usor.Acolo le prind de cablu cu colier din sarma de Cu cam de 1 si ceva diametru,3 spire astfel incat cand se elibereaza frana de mana mansonul gofrat sa atinga de manta.Si nu mai intra apa si mizerie. Costy2000,vezi si unde fraca sabotii,poate doar acolo e material in plus.Si pune cate o picatura de ulei pe toate articulatiile,iar la cele demontabile un pic de vaselina.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
george 07 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(Magnum_Baracuda @ 3 Mar 2011, 10:03) "Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi." asa e nu am ce adauga nu la toti dintre posesori de dacii functioneaza optim frana de mana doar sa ai noroc chior au bube,manualul nu e pt mesteri a sigur nu ai sa repari masina cu manualul in fata sau mai degraba daca nu iti raman 1-2 suruburi in plus nu esti mester ![]() @Magnum eu am recomandat manualul pt. ca din mai multe motive nu functioneaza sistemul autoreglabil , primul motiv si cel mai important este ca marea majoritate incordeaza cablul de la frana de 'mana" anulandui efectul de preluare al jocului dintre saboti si tambur si la urma se intreaba pe forum de ce nu functioneaza si ca Dacia e proasta dar cel putin sa se documenteze cum functioneaza nu ! dar din ce ai scris tu in trecut ai specificat ca ai sistemul cu 'excentrici" deci sa nu par atotstiutor va rog cititi cu atentie cel putin sa intelegeti cum functioneaza si referitor la 'mesteri" nu sunt chiar 'mester" cand am sa vin pe litoral am sa te invit la o cafea sa vezi ce negreala am in amprente... ![]() ![]() |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
danut1981 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 7 October 10 From: ilfov ![]() |
am si eu o problema cu franele,dupa ce merg o anumita distanta cand calc usor frana se aude un sunet foarte urat,ceva asemanator a doua fiare cre se freaca unu de altu, as vrea sa stiu cam care sunt cauzele si ce anume pot sa fac ca sa scat de acel sunet urat!
This post has been edited by danut1981: 4 Mar 2011, 00:31 |
--------------------
dacia
super nova clima
2001
|
|
ghitza |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
la mine pe stanga spate nu prinde ca si pe dreapta spate adica cu pedala la jumate apasat ingheata tot doar stanga spata o pot invarti dar nu cu mana ,DAR daca trag 4 dinti farna de mana ingheata si stanga spate,ce sa fie ca tot am pus nou
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
fullhouse |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 13 June 07 From: Satu Mare ![]() |
QUOTE(danut1981 @ 3 Mar 2011, 23:53) am si eu o problema cu franele,dupa ce merg o anumita distanta cand calc usor frana se aude un sunet foarte urat,ceva asemanator a doua fiare cre se freaca unu de altu, as vrea sa stiu cam care sunt cauzele si ce anume pot sa fac ca sa scat de acel sunet urat! Cel mai probabil placutele tale de frana au ajuns la maximul de uzura, si-ti freaca suportul lor metalic pe discurile de frana. Nu mai circula cu masina asa, risti sa distrugi discurile, sau sa-ti gripezi pistonasele in etrieri, bafta |
--------------------
dacia
1310 Li
2000
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(danut1981 @ 4 Mar 2011, 00:53) am si eu o problema cu franele,dupa ce merg o anumita distanta cand calc usor frana se aude un sunet foarte urat,ceva asemanator a doua fiare cre se freaca unu de altu, as vrea sa stiu cam care sunt cauzele si ce anume pot sa fac ca sa scat de acel sunet urat! Unde se aude?pe fata ,sau pe spate? 4 Mar 2011, 09:40: QUOTE(ghitza @ 4 Mar 2011, 01:30) la mine pe stanga spate nu prinde ca si pe dreapta spate adica cu pedala la jumate apasat ingheata tot doar stanga spata o pot invarti dar nu cu mana ,DAR daca trag 4 dinti farna de mana ingheata si stanga spate,ce sa fie ca tot am pus nou Daca tragi frina de mina ,tin deci ambele roti?atunci eu cred ca e ai o problema la autoreglajul sabotilor,parerea mea. This post has been edited by mihai7575: 4 Mar 2011, 08:40 |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
ghitza |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
stiu ca am o problema pe partea stanga spate dar interbarea ce anume?am pus tot nou in afara de parghii si sitemu ala de autoreglaj care si pe el l-am dat jos l-am curatat frumos si uns corespunzator,eu ma gandeam sa nu fie cumva din cilindru de frana sa fie mai mic ca altceva nu mai stiu ce sa zic,se aproprie si ITP-u vara asta
![]() |
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
danut1981 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 91 Joined: 7 October 10 From: ilfov ![]() |
la mine se aude pe spate si doar dupa ce merg cu masina ,sa zic ~6 km
|
--------------------
dacia
super nova clima
2001
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
George, m-am obisnuit ca la fiecare revizie de 5000km sa reglez sabotii de frana manual. Dupa fiecare interventie la sistemul de franare ii fac test de frana si ghici ce? Acum 3000km pe fata aveam diferenta 1%, pe spate 7% si frana de mana 5%. Ce zici de valorile astea? Franele pe spate le curat cu spray de frane, dupa care piesele mobile le ung cu spray-ul de vaselina. Dacia este o masina foarte buna daca sti sa o intretii. Danut1981 la tine problema este ca nu ai reglat pe ambele parti distanta sabotilor egal.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
stimabil George 07 nu ma laud nus mester nici doctor logica e pe prim plan daca esti incepator la un lucru si nu ai habar te documentezi cu un set de informati,daca nu notezi pe foaie ce demontezi,vorba maistrului meu"daca esti prost noteaza ca mine pe foaie"
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
payty |
![]()
Post
#48
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Am si eu aceasta problema cu tamburii.
Doar ca la mine tamburul nu se invarte greu 360 de grade, ci doar o portiune mai mica. Daca montez, pun rulmentul si saiba, dar nu pun piulita si tin doar mana acolo unde ar trebui sa fie piulita observ ca atunci cand rotesc, el tinde sa se departeze de platou in pozitiile in care se invarte mai greu. Nu am reusit sa vad in ce loveste. Rulmentii par ok. Care ar mai putea fi cauza? |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(payty @ 12 Mar 2011, 20:54) Am si eu aceasta problema cu tamburii. Doar ca la mine tamburul nu se invarte greu 360 de grade, ci doar o portiune mai mica. Daca montez, pun rulmentul si saiba, dar nu pun piulita si tin doar mana acolo unde ar trebui sa fie piulita observ ca atunci cand rotesc, el tinde sa se departeze de platou in pozitiile in care se invarte mai greu. Nu am reusit sa vad in ce loveste. Rulmentii par ok. Care ar mai putea fi cauza? Pe acea ,portiune mica,poti interveni cu sminghel ,sa iei din ferodoul de pe sabot cam 1mm. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
payty |
![]()
Post
#50
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu atinge ferodoul din cate imi dau seama.
S-ar putea sa fie suportul de tabla de la ferodou, in cel mai rau caz, desi eu suspectez ca in zona rulmentului interior ar fi ceva. oricum azi o sa dau cu un marker zonele care pot atinge si am sa vad exact ce si unde atinge. This post has been edited by payty: 13 Mar 2011, 07:33 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
george 07 |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
QUOTE(mihai7575 @ 12 Mar 2011, 20:07) ...daca sabotul nou are grosimea garniturii (ferodo) de 5mm. , si ajustam cu smirgel 1mm. reducem durata de viata a sabotului , logic trebuie luata o fata dreapta pe strung la tambur si apoi verificare obligatorie la subansamble sa te asiguri de buna functionare a sabotilor... This post has been edited by george 07: 14 Mar 2011, 08:05 |
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
payty |
![]()
Post
#52
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
stie cineva un atelier in Bucuresti unde pot rectifica tamburii?
se pare ca sunt ovalizati. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(payty @ 13 Mar 2011, 21:44) E cam greu de gasit,dar nu si imposibil,pacat ca sunt ovalizati,eu am in oras un strungar privat dar foarte bun in meserie,iti doresc sa gasesti si tu unul bun si sa rezolvi problema ta. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
nikuniku |
![]()
Post
#54
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
payty la dacoserv in militari
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
payty |
![]()
Post
#55
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am gasit si eu un atelier.
automecanica diham. 30 de lei/tambur. ma duc cat de curand. |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
payty |
![]()
Post
#56
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
am fost la Automecanica. N-am dat de nenea cu tamburii, in schimb am bagat capul la atelierul de chiulase ca sa intreb daca pot schimba ghidurile de la o chiulasa de dacie.
Omul de acolo a fost tare scarbos, in concluzie, mai bine cautati in alta parte. Sunt din categoria celor care vor bani multi pt munca putina. Cand i-am zis ca vreau sa faca si scaunele la chiulasa, deja a inceput sa imi explice ca e tare mult de munca la operatia asta ![]() |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
C@talin |
![]()
Post
#57
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
io nu-i inteleg pe mecanicii astia,odata ce e angajat al firmei x,trebuie sa faca orice ,ghinion ca e munca mai multa cu pretz mic.
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
george 07 |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 166 Joined: 4 February 10 ![]() |
@payty salut! daca nu ai rezolvat la 'automecanica" despre care scriai mai sus mergi pe sos. Andronache (a nu se considera ca fac reclama , recomand pt. a nu cauta la nesfarsit 'meseriasii" care si asa sunt putini... de...criza democratiei...) este situat undeva pe stanga cand mergi de la Colentina catre iesire spre centura Stefanesti , acel atelier este recunoscut in zona ca rectifica planetare si chiulase sau la Magurele in spatele institutului "Fizica Atomica" iesirea catre Jilava.
|
--------------------
dacia
logan
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 23:30 |