DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tamburi incinsi

mihai7575
post 11 Feb 2011, 17:00
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Costy2000 @ 10 Feb 2011, 20:44)
Am procedat corect?,ca la treaba cu smirgel nu m-am gandit sa iau din saboti???
*


Ai procedat corect,dar mai era si mai bine ,daca mai lua-i si 1 mm din saboti.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 11 Feb 2011, 17:07
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Cineva a zis ca mai bine era daca mai intindeam un pic din aculetul de la tija pai cum ca nu stiu ? huh.gif
Ca am uitat sa spun,ca schimbat si 2 arcuri si degaba tot ferca asa ca erau saboti de vina ca de sunt facute de firme celebre SRL unsure.gif.
De formati nu erau strambi nu dar nu vroiau ei sa merga fara sa frece.


Va Salut biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 2 Mar 2011, 23:36
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




George, manualu este teorie. Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 Mar 2011, 08:29
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Eu cred ca nu e chiar degeaba pus sistemul ala de autoreglaj acolo. Poate eu am nimerit un sistem bun, pentru ca mie imi functioneaza. In toamna am desfacut in spate sa-mi schimb rulmentii si am constatat ca si ferodourile erau uzati bine, dar nu erau distantati fata de tambur. Chiar am montat inapoi butucul cu distanta mare la saboti, si dupa cateva franari, fara sa montez rotile, s-au autoreglat perfect. Asa ca nu stiu, poate ca mai sunt si care functioneaza tongue.gif , parerea mea


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 3 Mar 2011, 09:32
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(Danut 88 @ 2 Mar 2011, 23:36)
George, manualu este teorie. Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi.
*


Daca nu-ti functioneaza , sigur undeva ai gresit . Eu garantez ca daca respecti documentatia (teoria sa o pui in practica) sigur o sa functioneze (nu te mai grabi cu afirmatiile pana nu probezi...)


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 3 Mar 2011, 10:03
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09





"Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi." asa e nu am ce adauga nu la toti dintre posesori de dacii functioneaza optim frana de mana doar sa ai noroc chior au bube,manualul nu e pt mesteri a sigur nu ai sa repari masina cu manualul in fata sau mai degraba daca nu iti raman 1-2 suruburi in plus nu esti mester radmasa.gif


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 3 Mar 2011, 13:29
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




Naiba sa o ia de masina, si frana de mana merge perfect rolleyes.gif


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 3 Mar 2011, 16:30
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Si la mine functioneaza si sistemul de autoreglare si functioneaza si frana de mana.Dar cand montez un cablu de frana de mana intai ung bine cu vaselina portiunile care raman ulterior in mantale.,inclusiv la"cantar".Am deblocat si cabluri ruginite(dar sa n-aiba fire rupte)si au functionat perfect dupa ungere.O problema e la mansoanele acelea de protectie din cauciuc gofrat care se altereaza usor.Acolo le prind de cablu cu colier din sarma de Cu cam de 1 si ceva diametru,3 spire astfel incat cand se elibereaza frana de mana mansonul gofrat sa atinga de manta.Si nu mai intra apa si mizerie. Costy2000,vezi si unde fraca sabotii,poate doar acolo e material in plus.Si pune cate o picatura de ulei pe toate articulatiile,iar la cele demontabile un pic de vaselina.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 3 Mar 2011, 17:23
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(Magnum_Baracuda @ 3 Mar 2011, 10:03)
"Masina este practica. La toate modele Dacia pana la Logan acel reglaj NU functioneaza. Am si o Solenta care degeaba are acel autoreglaj. Sa fim seriosi, poate doar la Renault sa functioneze ca la noi romanii... sa fim noi sanatosi." asa e nu am ce adauga nu la toti dintre posesori de dacii functioneaza optim frana de mana doar sa ai noroc chior au bube,manualul nu e pt mesteri a sigur nu ai sa repari masina cu manualul in fata sau mai degraba daca nu iti raman 1-2 suruburi in plus nu esti mester  radmasa.gif
*


@Magnum eu am recomandat manualul pt. ca din mai multe motive nu functioneaza sistemul autoreglabil , primul motiv si cel mai important este ca marea majoritate incordeaza cablul de la frana de 'mana" anulandui efectul de preluare al jocului dintre saboti si tambur si la urma se intreaba pe forum de ce nu functioneaza si ca Dacia e proasta dar cel putin sa se documenteze cum functioneaza nu ! dar din ce ai scris tu in trecut ai specificat ca ai sistemul cu 'excentrici" deci sa nu par atotstiutor va rog cititi cu atentie cel putin sa intelegeti cum functioneaza si referitor la 'mesteri" nu sunt chiar 'mester" cand am sa vin pe litoral am sa te invit la o cafea sa vezi ce negreala am in amprente... imbratisare.gif coolspeak.gif Mult Noroc si spor la lectura intai!


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut1981
post 3 Mar 2011, 23:53
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 October 10
From: ilfov




am si eu o problema cu franele,dupa ce merg o anumita distanta cand calc usor frana se aude un sunet foarte urat,ceva asemanator a doua fiare cre se freaca unu de altu, as vrea sa stiu cam care sunt cauzele si ce anume pot sa fac ca sa scat de acel sunet urat!

This post has been edited by danut1981: 4 Mar 2011, 00:31


--------------------
dacia super nova clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Mar 2011, 00:30
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




la mine pe stanga spate nu prinde ca si pe dreapta spate adica cu pedala la jumate apasat ingheata tot doar stanga spata o pot invarti dar nu cu mana ,DAR daca trag 4 dinti farna de mana ingheata si stanga spate,ce sa fie ca tot am pus nou


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fullhouse
post 4 Mar 2011, 07:20
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 13 June 07
From: Satu Mare




QUOTE(danut1981 @ 3 Mar 2011, 23:53)
am si eu o problema cu franele,dupa ce merg o anumita distanta cand calc usor frana se aude un sunet foarte urat,ceva asemanator a doua fiare cre se freaca unu de altu, as vrea sa stiu cam care sunt cauzele si ce anume pot sa fac ca sa scat de acel sunet urat!
*


Cel mai probabil placutele tale de frana au ajuns la maximul de uzura, si-ti freaca suportul lor metalic pe discurile de frana. Nu mai circula cu masina asa, risti sa distrugi discurile, sau sa-ti gripezi pistonasele in etrieri, bafta


--------------------
dacia 1310 Li 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Mar 2011, 08:37
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(danut1981 @ 4 Mar 2011, 00:53)
am si eu o problema cu franele,dupa ce merg o anumita distanta cand calc usor frana se aude un sunet foarte urat,ceva asemanator a doua fiare cre se freaca unu de altu, as vrea sa stiu cam care sunt cauzele si ce anume pot sa fac ca sa scat de acel sunet urat!
*


Unde se aude?pe fata ,sau pe spate?

4 Mar 2011, 09:40:
QUOTE(ghitza @ 4 Mar 2011, 01:30)
la mine pe stanga spate nu prinde ca si pe dreapta spate adica cu pedala la jumate apasat ingheata tot doar stanga spata o pot invarti dar nu cu mana ,DAR daca trag 4 dinti farna de mana ingheata si stanga spate,ce sa fie ca tot am pus nou
*


Daca tragi frina de mina ,tin deci ambele roti?atunci eu cred ca e ai o problema la autoreglajul sabotilor,parerea mea.

This post has been edited by mihai7575: 4 Mar 2011, 08:40


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Mar 2011, 11:24
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




stiu ca am o problema pe partea stanga spate dar interbarea ce anume?am pus tot nou in afara de parghii si sitemu ala de autoreglaj care si pe el l-am dat jos l-am curatat frumos si uns corespunzator,eu ma gandeam sa nu fie cumva din cilindru de frana sa fie mai mic ca altceva nu mai stiu ce sa zic,se aproprie si ITP-u vara asta biggrin.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut1981
post 4 Mar 2011, 20:49
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 7 October 10
From: ilfov




la mine se aude pe spate si doar dupa ce merg cu masina ,sa zic ~6 km


--------------------
dacia super nova clima 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 4 Mar 2011, 22:51
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




George, m-am obisnuit ca la fiecare revizie de 5000km sa reglez sabotii de frana manual. Dupa fiecare interventie la sistemul de franare ii fac test de frana si ghici ce? Acum 3000km pe fata aveam diferenta 1%, pe spate 7% si frana de mana 5%. Ce zici de valorile astea? Franele pe spate le curat cu spray de frane, dupa care piesele mobile le ung cu spray-ul de vaselina. Dacia este o masina foarte buna daca sti sa o intretii. Danut1981 la tine problema este ca nu ai reglat pe ambele parti distanta sabotilor egal.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 5 Mar 2011, 16:31
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




stimabil George 07 nu ma laud nus mester nici doctor logica e pe prim plan daca esti incepator la un lucru si nu ai habar te documentezi cu un set de informati,daca nu notezi pe foaie ce demontezi,vorba maistrului meu"daca esti prost noteaza ca mine pe foaie" radmasa.gif fara ofensa nu e apropo la adresa nimanui,cind ajungi pe litoral fi invitatul meu a o bere la umbreluta ,eu sint foarte multumit din aspectele mele cu frana de mana ,reglare a uzurii cu excentricul decat imbunatatirea cu autoreglarea,ceace mi se pare o prostie la daciile ce au spart tiparul Reno radmasa.gif ,chipurile imbunatatiri fata patentul original,aiaici a pierdut dacia,mai bine scotea o copie fidela,decat o copie jalnica de 3 lei


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 12 Mar 2011, 19:54
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




Am si eu aceasta problema cu tamburii.

Doar ca la mine tamburul nu se invarte greu 360 de grade, ci doar o portiune mai mica. Daca montez, pun rulmentul si saiba, dar nu pun piulita si tin doar mana acolo unde ar trebui sa fie piulita observ ca atunci cand rotesc, el tinde sa se departeze de platou in pozitiile in care se invarte mai greu.

Nu am reusit sa vad in ce loveste. Rulmentii par ok.

Care ar mai putea fi cauza?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 12 Mar 2011, 20:07
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(payty @ 12 Mar 2011, 20:54)
Am si eu aceasta problema cu tamburii.

Doar ca la mine tamburul nu se invarte greu 360 de grade, ci doar o portiune mai mica. Daca montez, pun rulmentul si saiba, dar nu pun piulita si tin doar mana acolo unde ar trebui sa fie piulita observ ca atunci cand rotesc, el tinde sa se departeze de platou in pozitiile in care se invarte mai greu.

Nu am reusit sa vad in ce loveste. Rulmentii par ok.

Care ar mai putea fi cauza?
*


Pe acea ,portiune mica,poti interveni cu sminghel ,sa iei din ferodoul de pe sabot cam 1mm.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 Mar 2011, 07:32
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




nu atinge ferodoul din cate imi dau seama.
S-ar putea sa fie suportul de tabla de la ferodou, in cel mai rau caz, desi eu suspectez ca in zona rulmentului interior ar fi ceva.
oricum azi o sa dau cu un marker zonele care pot atinge si am sa vad exact ce si unde atinge.

This post has been edited by payty: 13 Mar 2011, 07:33


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 13 Mar 2011, 09:59
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




QUOTE(mihai7575 @ 12 Mar 2011, 20:07)
Pe acea ,portiune mica,poti interveni cu sminghel ,sa iei din ferodoul de pe sabot cam 1mm.
*


...daca sabotul nou are grosimea garniturii (ferodo) de 5mm. , si ajustam cu smirgel 1mm. reducem durata de viata a sabotului , logic trebuie luata o fata dreapta pe strung la tambur si apoi verificare obligatorie la subansamble sa te asiguri de buna functionare a sabotilor...

This post has been edited by george 07: 14 Mar 2011, 08:05


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 13 Mar 2011, 20:44
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




stie cineva un atelier in Bucuresti unde pot rectifica tamburii?

se pare ca sunt ovalizati.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 15 Mar 2011, 15:49
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(payty @ 13 Mar 2011, 21:44)
stie cineva un atelier in Bucuresti unde pot rectifica tamburii?

se pare ca sunt ovalizati.
*


E cam greu de gasit,dar nu si imposibil,pacat ca sunt ovalizati,eu am in oras un strungar privat dar foarte bun in meserie,iti doresc sa gasesti si tu unul bun si sa rezolvi problema ta.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 15 Mar 2011, 19:16
Post #54


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




payty la dacoserv in militari


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 16 Mar 2011, 16:01
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am gasit si eu un atelier.

automecanica diham.

30 de lei/tambur.

ma duc cat de curand.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 28 Mar 2011, 13:54
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




am fost la Automecanica. N-am dat de nenea cu tamburii, in schimb am bagat capul la atelierul de chiulase ca sa intreb daca pot schimba ghidurile de la o chiulasa de dacie.

Omul de acolo a fost tare scarbos, in concluzie, mai bine cautati in alta parte.


Sunt din categoria celor care vor bani multi pt munca putina. Cand i-am zis ca vreau sa faca si scaunele la chiulasa, deja a inceput sa imi explice ca e tare mult de munca la operatia asta smile.gif



--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 28 Mar 2011, 14:04
Post #57


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




io nu-i inteleg pe mecanicii astia,odata ce e angajat al firmei x,trebuie sa faca orice ,ghinion ca e munca mai multa cu pretz mic.


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george 07
post 29 Mar 2011, 09:26
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 166
Joined: 4 February 10




@payty salut! daca nu ai rezolvat la 'automecanica" despre care scriai mai sus mergi pe sos. Andronache (a nu se considera ca fac reclama , recomand pt. a nu cauta la nesfarsit 'meseriasii" care si asa sunt putini... de...criza democratiei...) este situat undeva pe stanga cand mergi de la Colentina catre iesire spre centura Stefanesti , acel atelier este recunoscut in zona ca rectifica planetare si chiulase sau la Magurele in spatele institutului "Fizica Atomica" iesirea catre Jilava.


--------------------
dacia logan 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 23:30
Forum Renault