probleme frane fata, iese fum pe la roata fata
![]() ![]() ![]() |
probleme frane fata, iese fum pe la roata fata
comi16108 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|||
Ionut_Nedelcu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 ![]() |
Da jos roata cu pricina si verifica pistonasul de la etrier(sigur este intepenit). O fi prins mizerie sau montaj necorespunzator.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
din nou am probleme cu roata fata stanga.am schimbat etrer in toamna furtun de la etrier pompa si iar s-a intepenit un pic.ciudat este ca a aparut brsuc si apoi dupa ce s-a mai racit...a discparut..de la ce poate fi? servo frana poate fi de vina?sau?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
Adrian_Boy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.849 Joined: 31 October 07 ![]() |
Ai umblat si la pompa de frana, de-ti pui problema cu servofrana?
Cine ti-a facut montajul la placute? |
--------------------
Opel
Astra Z16XE
2001
- B 16V 101 caluti de rasa!
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
am fost la service de 2 ori si dupa un timp de 1 2 luni imi devnie pedala iarasi moale.acum problema ar fi ca nu stiu ce are de ramane roata intepenita si apoi isi revine.eu am montat placutele si pompa.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#6
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
comi16108 poate ai suportu de etrier stramb si tine etrieru aiurea de zici ca ai aceeasi problema la roata in timp relativ scurt
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Verifica etrierul ala, mai ales starea pistonului. Daca e ruginit, nu mai revine dupa frinare. Apoi si calitatea acelui furtun, daca e gomflat interior nu permite presiunii sa scada suficient de repede sau deloc.
si mai fa ceva. CU roata aia intepenita, ridica masina pe cric si slabeste pompa din cele doua piulite de prindere pe servo. Daca roata se deblocheaza, faci reglajul furcii servo si/sau al celor "9 mm"... Da, chiar daca infrineaza numai o parte, posibil ca reglajul sa fie la limita combinat cu un etrier mai naravas. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
comi16108 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
etrierul este nou furtunul nou pompa noua servo a fost combinata una veche cu una noua .ideea este ca a mers ceva timp iar apoi a inceput sa faca probleme...am lasat-o in parcare o zi si apoi nu mai avea nimic...deci de unde inconstanta asta?
![]() |
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
ghitza |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
iti trage aer fals pe undeva la apasarea pedalei daca zici ca isi schimba mersu la apasare si cum zici si banui tu ceva ca este servo si de acolo e,SAU daca ai bord CN sa nu fie de la capsula unisens ce duce vid in bord la capsulele de diirectionare a aerului
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
astazi iar s-a intepenit pedala in mers si era blocata roata.si la o apasare mai puternica a pedalei s-a rupt furtunul de la frana de la roata blocata.mecanicul mi-a zis ca poate fi de la servo si repartitorul e stricat...curge pe la el.
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(comi16108 @ 24 Mar 2011, 17:37) [...].am lasat-o in parcare o zi si apoi nu mai avea nimic...deci de unde inconstanta asta? ![]() Ca dupa o perioada se deblocheaza, arata ca in timp pistonul etrierului se retrage. De ce? Ori ca e gripat ori ca presiunea scade lent prin ceva orificiu partial infundat... Ca se schimba turatia la apasare frina e alta poveste, targe aer fals pe la servo. QUOTE(comi16108 @ 24 Mar 2011, 23:46) astazi iar s-a intepenit pedala in mers si era blocata roata.si la o apasare mai puternica a pedalei s-a rupt furtunul de la frana de la roata blocata.mecanicul mi-a zis ca poate fi de la servo si repartitorul e stricat...curge pe la el. Ce a zis mecanicul e posibil real, ce-ti scriam mai sus, reglajul celor 9 mm. Desi, ca tot s-a rupt furtunul, il schimbi si e posibil ca el sa fi fost cauza. Gomflare interioara cu infundare partiala. Da, chiar daca e nou, marfa din ultima perioada e proasta. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nikuniku |
![]()
Post
#12
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
diaconuliviu ia mai zi odata ce este cu reglaju celor<9 mm>??
9 mm intre tija de la servo si pistonul pompei de frana?? sau 9 mm jocul la pedaua de frana?? |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
ghitza |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
intre capatul tijei ce iese din pompa si pistonu pompei dar nu e un reglaj sfant la toate tulumbele de servo la minne e undeva la 11 ,acuma fiecare face prin incarcari in asa fel incat cand pozitionezi pompa pe servo sa nu impinga in tija deoarece asta ar insemna pompa atacata in repaus,trebuie simt si pus in asa fel incat intre vatful tijei si piston sa fie un spatu de 1-2mm maxim
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#14
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
asa da 1-2 mm maxim nu 9 mm,ca la 9 mm,cursa la pedala este cam la podea
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 25 Mar 2011, 18:18) diaconuliviu ia mai zi odata ce este cu reglaju celor<9 mm>?? 9 mm intre tija de la servo si pistonul pompei de frana?? sau 9 mm jocul la pedaua de frana?? Hai ca zic eu in locul lui , de fapt lasam documentatia sa vorbeasca ....9_mm.JPG ( Size: 113.4k ) Number of downloads: 558 Bafta ! |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
Ai avut furtunul gomflat. Am patit-o si eu o data. Acum vreo doi ani. In mers simteam miros de ferodo si motorul tragea mai greu, dar am zis ca e o chestie in capul meu, cand am ajuns acasa iesea fum si pe la roata, si pe la motor, m-a bufni rasul.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si vaselina la rulmenti, bag eu? Nu le lasati asa, ca vor incepe sa huruie, pana se si pot sparge bilele.
Daca pistonul e atacat doar 1mm, supapa lui sta inchisa si nu mai elibereaza presiunea din cilindru in vas. Deci sa aiba joc 1mm, pentru a fi sigura deschiderea supapei, care o face splintul. Unor supape, li se uzeaza coada care se sprijina in splint la retragere, si nu se mai poate deschide, in special cand splintul a fost montat cu partea crapata spre supapa pistonasului. Atunci sunt doua variante : ori luati pistoane noi, ca din carton, cu cote aiurea, ori piliti din slitul pistonului 1mm, pentru a rescoate coada supapei in afara nivelului si, scurtati din reglajul tijei de pe servo, acelasi mm, pentru ca pistonul va veni mai mult spre servo, cu cat ati pilit din slit (canalul de splint) |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
comi16108 |
![]()
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 ![]() |
am reusit sa reglez tija de la servo frana.era iesit capul de la servo f mult inafara.acum pedala prinde undeva la jumate....daca mai desurubez si las sa apese un pic pe axul franei credeti ca se va intepeni iarasi roata?si inca ceva...servo fasaie...
![]() |
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(nikuniku @ 25 Mar 2011, 18:18) diaconuliviu ia mai zi odata ce este cu reglaju celor<9 mm>?? 9 mm intre tija de la servo si pistonul pompei de frana?? sau 9 mm jocul la pedaua de frana?? Nu, cum ti-a postat Minel, 9 mm intre virful tijei si servo.. Numai ca eu scriu ..<<cei "9 mm">>..pt ca cei 9 mm nu-s chiar 9 din cauza nerespectarii cotelor pompelor de producatori..sau al uzurii, cum scrie "BOA" Am scris pe undeva cum se regleaza cei "9 mm" si cei "131 mm" - care la cite am umblat n-a fost decit vreo 125 mm. This post has been edited by diaconuliviu: 28 Mar 2011, 14:54 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
nikuniku |
![]()
Post
#20
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
diaconuliviu gata am inteles despre ce este vorba,eu fac reglaju cu subleru,este la fel ca si regalju descris de voi
nu stiam la ce ziceati voi <reglaju celor 9 mm>,care nu este tot timpu acelasi |
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai si cum faci cu sublerul sa fie OK?
Timburusul servo e rotund la virf, pistonasul pompei e conic. Nu poti masura. Eu faceam cu pompa extrasa din conducte asa incit incercind s-o montez in cele doua prezoane sa nu simt efect de arc . |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 22:12 |