DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> garnituri set motor

luckyonro
post 8 Feb 2011, 10:33
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 December 08




Am cumparat o dacie 1310 din 1997 anul trecut si avea garnitura arsa de la chiuloasa, am schimbat garnitura si am schimbat si garniturile de la clindru, am ramas surprins cand am vazut ca avea 4 garnituri de Cu si una de cauciuc, dupa 6 luni s-a ars garnitura din nou si de data aceasta am observat ca pistonul 1 (cel la care am schimbat garniturile) era mai jos decit celelalte.Am schimbat la toate pistoanele garniturile( am pus 3 de Cu si una de cauciuc), a mers 3 saptamini si a inceput sa numai am lichid de racire in calorifer (iesea prin vasul de expansie).Am eliminat caloriferul si am pus pe direct si dupa aerisire a mers .A doua zi am facut un drum de 3 Km. si am vazut ca imi creste temperatura, am oprit motorul si exact ceea ce banuiam nu era cald furtunul de la calorifer,am pornit iara si dupa acelasi drum si-a dat drumul.
Am banuit ca este rupt axul pompei sau joaca(desi nu credeam), am demontat pompa si este OK.
Sa fie oare garnitura de chiuloasa iara?
Ce pot sa fac cu cilindrii, blocul motor este pentru garnituri de cauciuc iar setul pentru Cu.


--------------------
Dacia double cab 1.9D 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 8 Feb 2011, 16:04
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




Ai planat chiulasa inainte sa schimbi garnitura ?Daca nu...ai cam facut munca degeaba.
Sigur nu ai o problema la sistemul de racire ?termostatul e ok ?
Vezi sa nu fie infundat circuitul de racire si toata chestia asta sa duca la fierberea motorului implicit arderea garniturii de chiulasa biggrin.gif

This post has been edited by Snoopz: 8 Feb 2011, 16:06


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Feb 2011, 16:58
Post #3


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(luckyonro @ 8 Feb 2011, 10:33)
...am ramas surprins cand am vazut ca avea 4 garnituri de Cu si una de cauciuc...
*


Io as fi cedat psihic direct, sa vad ca am Dacie cu 5 cilindri tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 8 Feb 2011, 17:35
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




garniturile de etansare din cauciuc nu au rol de reglare a inaltimii cilindrilor, deci nu stiu de ce trebuie puse atatea sub ele. Pune o singura garnitura



Attached thumbnail(s)
camasi_motor.JPG ( Size: 100.34k ) Number of downloads: 719


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 8 Feb 2011, 17:46
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu e normal la bloc cu etansare pe cauciuc sa ai cilindri pe cupru, ar trebui luat din cilindri la strung si pus garnituri de cauciuc, atentie sa nu modifici inaltimea cilindrului. Esti sigur ca erau arse garniturile de qlasa? Poate doar scapa antigel in ulei jos pe la cilindri


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 8 Feb 2011, 18:05
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Ca sa nu mai incep alt topic, va rog spuneti-mi si mei ce inseamna deferitele ungiuri ale axei cu came ex: 282, 295, 320, si am gasit niste date pe net si v-as ruga pe unul mai preiceput sa-mi spuneti si mie ce inseamna alea si tot odata si informatiile care sunt afisate in acea poza
Camshaft + gear ignition ( timing figures 32°/ 62° -- 58° / 28° valve lift inlet 11.17 / exhaust 11

Mersi mult smile.gif

Attached thumbnail(s)
axa_cu_came.jpg ( Size: 54.62k ) Number of downloads: 759


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckyonro
post 9 Feb 2011, 08:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 December 08




Eu m-as fi bucurat sa am o Dacie cu 5 cilindrii,
Maine am sa o desfac si va spun ce am gasit.
Stiu ca nu este normal sa fie blocul cu garnituri de cauciuc si cilindrii cu garnitura de Cu dar asa am cumparat-o si nu as vrea sa cumpar alt set si as vrea sa remediez situatia asa cum este .


--------------------
Dacia double cab 1.9D 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 9 Feb 2011, 12:24
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(luckyonro @ 8 Feb 2011, 11:33)
Am cumparat o dacie 1310 din 1997 anul trecut si avea garnitura arsa de la chiuloasa, am schimbat garnitura si am schimbat si garniturile de la clindru, am ramas surprins cand am vazut ca avea 4 garnituri de Cu si una de cauciuc, dupa 6 luni s-a ars garnitura din nou si de data aceasta am observat ca pistonul 1 (cel la care am schimbat garniturile) era mai jos decit celelalte.Am schimbat la toate pistoanele garniturile( am pus 3 de Cu si una de cauciuc), a mers 3 saptamini si a inceput sa numai am lichid de racire in calorifer (iesea prin vasul de expansie).Am eliminat caloriferul si am pus pe direct si dupa aerisire a mers .A doua zi am facut un drum de 3 Km. si am vazut ca imi creste temperatura, am oprit motorul si exact ceea ce banuiam nu era cald furtunul de la calorifer,am pornit iara si dupa acelasi drum si-a dat drumul.
Am banuit ca este rupt axul pompei sau joaca(desi nu credeam), am demontat pompa si este OK.
Sa fie oare garnitura de chiuloasa iara?
Ce pot sa fac cu cilindrii, blocul motor este pentru garnituri de cauciuc iar setul pentru Cu.
*


Termostatul e de vina,monteaza-i 1 nou de vaslui,sunt cele mai bune din țara.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Snoopz
post 9 Feb 2011, 14:40
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 167
Joined: 7 July 08




QUOTE(mihai7575 @ 9 Feb 2011, 12:24)
Termostatul e de vina,monteaza-i 1 nou de vaslui,sunt cele mai bune din țara.
*



Daca iei termostat ,ia VERNET...e "cel mai bun din tara" wink.gif


--------------------
NU NU NU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckyonro
post 9 Feb 2011, 15:31
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 December 08




dar termostatul nu a deschis , deci nu a ajuns la temperatura de 80 de grade si prin urmare ar fi trebuit sa circule apa prin calorifer pina sa deschida , nu ?


--------------------
Dacia double cab 1.9D 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionut_Nedelcu
post 9 Feb 2011, 15:46
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 364
Joined: 24 September 09




Poate este blocat


--------------------
Ex. dacia 1300/1310 Opel Vectra 1.8 16V 2001 - CT-05-NSI
"Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 9 Feb 2011, 17:57
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




scoate si tu termostatul de acolo si vezi daca mai face figuri.daca nu atunci schimba-l

This post has been edited by Kiraly: 9 Feb 2011, 17:57


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
luckyonro
post 9 Feb 2011, 19:32
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 11 December 08




am scos si termostatul, tot asa face


--------------------
Dacia double cab 1.9D 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 9 Feb 2011, 20:13
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




rezolva cu etansarea cilindrilor, de acolo e.


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 9 Feb 2011, 20:14
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




da atunci trebuie desfacut motorul fara discutie...


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 9 Feb 2011, 20:17
Post #16


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




luckyonro (Ce pot sa fac cu cilindrii, blocul motor este pentru garnituri de cauciuc iar setul pentru Cu.)ia set pentru blocu motor de care trebuie si nu mai umbla cu inventii ca te costa mai mult


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burlacu marian
post 9 Feb 2011, 20:42
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 1 July 09
From: MURFATLAR




cauta numai camasi si schimba-le.


--------------------
renault symbol 2006/1,4 8v - CT 17 ***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 10 Feb 2011, 13:05
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




vorba lui nikuniku,cu improvizatii si inventi si carpeli te ajunge mai mult si nesiguranta,daca faci,il faci cum trebe si nu te incurca cu socotele vrajeli si alte minuni magice,ca ingineri aia care au facut motorul nu au fost prostii si nu au pus acolo de dragul esteticii unor piese.
daca sint probleme ai observat sint indeajutor mesteri unul si unul ca iti raspund la probleme sau nelamuriri


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bv-08-fgm
post 10 Feb 2011, 23:12
Post #19


Old School Mother Fucker


Group: Members
Posts: 1.214
Joined: 11 May 10
From: Brasov




Pai decat sa iei un set in ziua de azi mai bine cauti pe la remat o dacie cu motor bun si schimb motorul complect,prin brasov la 100-150 lei iti iei motorul numa sa-l pui sus si sa pleci la drum :| eu in vara l-am facut si ma ajuns la 600 lei.


--------------------
Dacia 1310 1996 - BV-91-FGM,1.4
VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 11 Feb 2011, 13:14
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




atunci multa bafta cel ce cauta motor bun la remat,nu inteleg ideea sa schimbi motorul cu alt motor pe semne cu ideologia ca e mai bun,e un loz sa gasesti motor bun la remat dar admir optimismul celui ce se duce si are curajul sa puna un motor de pe o masina care nu stie in ce conditii si cum a fost exploatata si intretinuta

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 11 Feb 2011, 13:14


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 28 Sep 2011, 12:09
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Are idee cineva ce tip de garnituri de etansare pt. camasile cilindrilor sunt folosite la motoarele pe injectie, de cupru sau cauciuc?
Vreau sa-i schimb antigelul si am vazut in manualul de reparatii ca exista anumite restrictii.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Sep 2011, 20:17
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si ce treaba are schimbarea antigelului, cu garniturile de la camasi? Vrei sa te bagi inauntru sa ciocanesti zgura? Hai, acum serios, schimba antigelul fara grija, si lasa tampeniile scrise pe toti peretii.

28 Sep 2011, 20:19:
Uitasem, antigelul de ce il schimbi? Are ani? Ia-ti un densimetru, si masoara-i temperatura de inghet, si la nevoie completezi.

This post has been edited by PH-06-BOA: 28 Sep 2011, 20:19


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 29 Sep 2011, 11:01
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Uite ce treaba are antigelul cu garniturile de la camasi:

NOTĂ:
Automobilele care utilizează lichid de răcire tip D au lipită pe vasul de expansiune următoarea etichetă:
ATENTIE !
Se utilizează numai tipul de lichid de răcire DACIA GLACEOL RX tip D.
Antigelul tip D este de culoare galben fluorescent.
Pentru variantele de motor ( cu antigel tip C ) se interzice utilizarea antigelului tip D deoarece antigelul tip D atacă garniturile de Cu de la baza cămășilor cilindri și compromite etanșeitatea.
Se interzice utilizarea de antigel tip C la motoarele cu lichid de răcire tip D.


Acum poate intelegi cum stau treburile...
Antigelul il schimb fiindca este in procent de 99% apa chioara.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 06:16
Forum Renault