Problema electrica, ,,palpaie becurile"
![]() ![]() ![]() |
Problema electrica, ,,palpaie becurile"
bostan22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
- IS-05-KJK
1999/L Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|||
Kiraly |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
in legatura cu electrica verifica diodele in alternator...trebuie verificate cu ohmetru.
cealalta problema eu cred ca e de la bujii scoate-le pe rand si vezi in ce stare sunt. |
--------------------
Dacia
1310 Li
- BH 90 PUP
2004 sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Bujiile sunt sinterom.Sunt in stare buna zic eu dar inainte de a pune sinterom e drept mergea motorul fooarte bine.Am avut niste bujii dar nu mai stiu cum se numesc si mai stiu ca scria Germania pe ele NKG sau nu stiu exact cum.
Si care este valoare rezistentei diodelor?Daca puteti sa-mi spuneti un minim si un maxim ca o sa incerc maine sa vad ce rezolv. This post has been edited by bostan22: 10 Feb 2011, 21:55 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
- IS-05-KJK
1999/L Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
sinterom de care?sunt noi?regleaza si avansul.cand se incalzeste trage bine?
NGK sunt si eu zic ca e mai bine decat sinteromul This post has been edited by Kiraly: 10 Feb 2011, 21:57 |
--------------------
Dacia
1310 Li
- BH 90 PUP
2004 sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
Au un pic bujiile.Cred ca de prin octombrie cand am facut segmentarea la motor la dacie.Bujiile sunt de astea ieftine cred ca sunt romanesti.Cand e calda trage binisor...dar daca o las cu a doua la relantiu si deodata bag piciorul la fund incepe sa dardaie 2 sec maxim dupa care incepe sa ia viteza si implicit turatie.
This post has been edited by bostan22: 10 Feb 2011, 22:02 |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
- IS-05-KJK
1999/L Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
poi la ce te astepti?nu apasa pedala pana la fund din ralanti...se ineaca motorul...
|
--------------------
Dacia
1310 Li
- BH 90 PUP
2004 sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
in primul rind verifici tensiunea de pe baterie care trebuie sa fie intre 13,8 si 14,4 , cu consumatori si fara , turat si la relanti
dar la relanti poate sa scada cu consumatori verifica tresa de masa intre alternator si aripa stinga , legaturile si papucii sa nu fie oxidati caderea de tensiune intre baterie si + alternator , baterie si + releu incarcare , comunica valorile si mai vorbim caderea de tensiune banuiesc ca siii cum se masoara nu? la motor ar trebui sa verifici cum stai cu avansu , se regleaza static si dinamic detalii gasesti pe forum This post has been edited by bygy007: 10 Feb 2011, 22:26 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
Andyno |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. ![]() |
trage putin jocul si sa vezi ca numai moare cand bagi piciorul..dar vezi sa nu l uiti tras..
eu cand il trag, daca bag piciorul in ea pleaca cu scart...asta la imediat dupa pornire. |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
nu prea am sculele/uneltele necesare unor astfel de masuratori de aceea ma bazez pe cunostintele voastre...eu cred ca problema vine de la alternator dat fiind ca se aude un scartait din zona respectiva.Am sa incer sa o pornesc fara curea sa verific si asta iar daca nu se mai aude,schimb alternatorul si gata ca mai am 2:)
Dar o sa va tin la curent daca gasesc aparate de masura:) |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
- IS-05-KJK
1999/L Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
om_bland |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 671 Joined: 15 December 09 ![]() |
Spune-i tatalui tau sa-ti cumpere o masina straina , chiar si la mana a-II-a .
Cu Dacia este destul de greu ca incepator atunci cand incepe ea ,,sa scartaie" . Cu timpul o sa te obisnuiesti tu cu situatia de a avea o masina autohtona cu o anumita vechime ... si cu nemuritoarele ei probleme 11 Feb 2011, 16:22: cat despre motor daca nu merge bine dimineata , trage socul putin si poti pleca la drum linistit ; dupa 5 min poti sa impingi socul Ca sa fii tu impacat ca nu-ti face figuri in trafic , inainte de a pleca la drum , o poti accelera cateva minute pe loc , pentru a se incalzi motorul This post has been edited by om_bland: 11 Feb 2011, 16:22 |
--------------------
dacia
Berlina
1984 dacia berlina RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
oricum tin foarte mult la masina asta....si sincer daca o sa ia tata alta eu opresc dacia cat o sa mai mearga...asa cum e ea...nu m-a lasat odata in drum....am facut un drum de 500km in 3 pistoane...doar ca sa ajunga acasa:P
momentan problemele astea le intampin: -La rece se opreste fff usor -Palpaie becrurile(am remediat-o cu alternator nou( VA MULTUMESC! |
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
- IS-05-KJK
1999/L Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
QUOTE(bostan22 @ 11 Feb 2011, 15:46) nu prea am sculele/uneltele necesare unor astfel de masuratori de aceea ma bazez pe cunostintele voastre...eu cred ca problema vine de la alternator dat fiind ca se aude un scartait din zona respectiva.Am sa incer sa o pornesc fara curea sa verific si asta iar daca nu se mai aude,schimb alternatorul si gata ca mai am 2:) Dar o sa va tin la curent daca gasesc aparate de masura:) Acel scirtiit de la alternator ,cred eu ca este de la cei 2 rulmenti ai alternatorului,ei nu mai au vaselina,trebuie sa -i schimbi. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
adaniel69 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 245 Joined: 17 November 09 ![]() |
Probabil ca alternatorul vechi avea carbunii dusi!
Iar in legatura cu datul in nas la rece e normal! Ai bujiile negre? daca sunt toate negre, e de la carburator! amestec bogat! |
--------------------
Dacia
1310
1999-berlina
|
|
bostan22 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 140 Joined: 21 July 10 ![]() |
La rece da in nas.La cald are vlaga chiar acum am venit de la o tura...o lasam cu 2 la ralantiu si bagam piciorul in acceleratie.Instant se accelera nu gafa dar la rece nici macar cu 1 nu prea pot sa plec decat cu socul tras.
|
--------------------
Dacia
1310 L(Zambetul lui Iliescu)
- IS-05-KJK
1999/L Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
la partea de incarcare daca nu folosesti un aparat de masuraimages.jpg ( Size: 9.07k )
Number of downloads: 227
care este pina in 20 roni , in plus sa stii sa il folosesti iti rezolvi cu el absolut toate problemele de electrica inclusiv partea de incarcare fara dureri de cap |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
- B 07 BGY
2024 din subteranele Bucurestiului
|
|
calin_pirotehnistul |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 9 February 09 From: Arad ![]() |
QUOTE(bostan22 @ 10 Feb 2011, 22:40) O alta problema(sa nu mai deschid alt topic) cand e motorul rece ,,da in nas" adica eu fiind si incepator mie frica sa ies in sosea de frica sa nu se opreasca.Pur si simplu plec de pe loc si incepe sa se ,,scuture"(La fel face si in trepte superioare pana se incalzeste motorul) Salut, si eu am inceput soferia tot pe dacie, mai veche ca si a ta. E normal la dacii sa dea in nas cand e rece motorul la accelerari bruste. Pana se incalzeste e bine sa o accelerezi mai finut si pe cat posibil sa nu o turezi excesiv, adica peste 2500-2700 rpm. Si a mea face la fel, cand e rece trebuie sa o accelerez mai cu simt si la plecari de pe loc trebuie sa o tin putin mai mult din ambreiaj. O sa te obisnuiesti dupa o perioada. Ceea ce faci tu ca bagi piciorul la fund cand esti cu a doua la relanti nu e prea bine pt masina, consuma mai mult si o fortezi aiurea, peste 1500 de ture as zice ca poti sa bagi piciorul la fund, dar chiar de la relanti nu-i prea bine. Eu am bujii sinterom de mai bine de un an si merge perfect. Iti recomand sa pui si fise noi(eu am pus de odata cu bujiile, fise Bosh siliconice care sunt flexibile si la ger - Le recomand, merg perfect) nu strica nici un capac delco nou(sau macar unul de rezerva sa ai la tine si o platina, un condensator si o bucata de smirghel fin cu care sa cureti eventuale contacte imperfecte care pot sa apara) pe langa astea reglarea de un specialist a avansului si eventual a culbutorilor chiar face minuni legat de pornire si mersul motorului. De asemenea pt a nu ava probleme cu infundarea carburatorului e bine sa ai un filtru decantor montat inainte de pompa de benzina si un filtru de hartie intre pompa si carburator, sau minim un filtru de hartie pe undeva pe traseu. Sper sa iti fie de folos ce am zis mai sus. Si sa iti mai spun o chestie, daca vrei sa pastrezi Dacia si are motorul segmentat conteaza felul cum o intretii: ulei bun - tot timpul la nivel, antigel si reglaje facute calumea si ai sa fii multumit de ea. Numai bine!! |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
- AR 01 C N A
1986
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 23:12 |