DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema electrica, ,,palpaie becurile"

bostan22
post 10 Feb 2011, 21:40
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Va salut din nou!De pe data de 25.01.2011 sunt sofer si de atunci vad si eu ce inseamna dacia.Pana acum imi spunea tata ca nu merge aia,ala etc. dar de acum vad si eu sau as putea spune ca ,,simt".
Problema e in felul urmator.La relantiu cu motorul rece/cald imi ,,palpaie becurile" iar in mers cand sunt farurile de o culoare normala spre alb(becuri normale) deodata scade intensitatea fascicolului luminos si abia mai vad noaptea.Mentionez ca am schimbat releul de incarcare.De la ce ar putea fi?
O alta problema(sa nu mai deschid alt topic) cand e motorul rece ,,da in nas" adica eu fiind si incepator mie frica sa ies in sosea de frica sa nu se opreasca.Pur si simplu plec de pe loc si incepe sa se ,,scuture"(La fel face si in trepte superioare pana se incalzeste motorul)
MULTUMESC ANTICIPAT!(Scuze pentru lungimea postului)
Inca odata cu multumiri bostan22.


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) - IS-05-KJK 1999/L
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 10 Feb 2011, 21:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




in legatura cu electrica verifica diodele in alternator...trebuie verificate cu ohmetru.
cealalta problema eu cred ca e de la bujii scoate-le pe rand si vezi in ce stare sunt.


--------------------
Dacia 1310 Li - BH 90 PUP 2004
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 10 Feb 2011, 21:53
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Bujiile sunt sinterom.Sunt in stare buna zic eu dar inainte de a pune sinterom e drept mergea motorul fooarte bine.Am avut niste bujii dar nu mai stiu cum se numesc si mai stiu ca scria Germania pe ele NKG sau nu stiu exact cum.
Si care este valoare rezistentei diodelor?Daca puteti sa-mi spuneti un minim si un maxim ca o sa incerc maine sa vad ce rezolv.

This post has been edited by bostan22: 10 Feb 2011, 21:55


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) - IS-05-KJK 1999/L
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 10 Feb 2011, 21:56
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




sinterom de care?sunt noi?regleaza si avansul.cand se incalzeste trage bine?
NGK sunt si eu zic ca e mai bine decat sinteromul

This post has been edited by Kiraly: 10 Feb 2011, 21:57


--------------------
Dacia 1310 Li - BH 90 PUP 2004
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 10 Feb 2011, 22:02
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




Au un pic bujiile.Cred ca de prin octombrie cand am facut segmentarea la motor la dacie.Bujiile sunt de astea ieftine cred ca sunt romanesti.Cand e calda trage binisor...dar daca o las cu a doua la relantiu si deodata bag piciorul la fund incepe sa dardaie 2 sec maxim dupa care incepe sa ia viteza si implicit turatie.

This post has been edited by bostan22: 10 Feb 2011, 22:02


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) - IS-05-KJK 1999/L
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 10 Feb 2011, 22:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




poi la ce te astepti?nu apasa pedala pana la fund din ralanti...se ineaca motorul...


--------------------
Dacia 1310 Li - BH 90 PUP 2004
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 10 Feb 2011, 22:24
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in primul rind verifici tensiunea de pe baterie care trebuie sa fie intre 13,8 si 14,4 , cu consumatori si fara , turat si la relanti

dar la relanti poate sa scada cu consumatori

verifica tresa de masa intre alternator si aripa stinga , legaturile si papucii sa nu fie oxidati caderea de tensiune intre baterie si + alternator , baterie si + releu incarcare , comunica valorile si mai vorbim

caderea de tensiune banuiesc ca siii cum se masoara nu?


la motor ar trebui sa verifici cum stai cu avansu , se regleaza static si dinamic detalii gasesti pe forum

This post has been edited by bygy007: 10 Feb 2011, 22:26


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 10 Feb 2011, 22:32
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




trage putin jocul si sa vezi ca numai moare cand bagi piciorul..dar vezi sa nu l uiti tras..

eu cand il trag, daca bag piciorul in ea pleaca cu scart...asta la imediat dupa pornire.


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 11 Feb 2011, 14:46
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




nu prea am sculele/uneltele necesare unor astfel de masuratori de aceea ma bazez pe cunostintele voastre...eu cred ca problema vine de la alternator dat fiind ca se aude un scartait din zona respectiva.Am sa incer sa o pornesc fara curea sa verific si asta iar daca nu se mai aude,schimb alternatorul si gata ca mai am 2:)
Dar o sa va tin la curent daca gasesc aparate de masura:)


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) - IS-05-KJK 1999/L
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
om_bland
post 11 Feb 2011, 16:20
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 671
Joined: 15 December 09




Spune-i tatalui tau sa-ti cumpere o masina straina , chiar si la mana a-II-a .
Cu Dacia este destul de greu ca incepator atunci cand incepe ea ,,sa scartaie" .

Cu timpul o sa te obisnuiesti tu cu situatia de a avea o masina autohtona cu o anumita vechime ... si cu nemuritoarele ei probleme

11 Feb 2011, 16:22:
cat despre motor daca nu merge bine dimineata , trage socul putin si poti pleca la drum linistit ; dupa 5 min poti sa impingi socul
Ca sa fii tu impacat ca nu-ti face figuri in trafic , inainte de a pleca la drum , o poti accelera cateva minute pe loc , pentru a se incalzi motorul

This post has been edited by om_bland: 11 Feb 2011, 16:22


--------------------
dacia Berlina 1984 dacia berlina
RESPECTA DREPTUL la opinie indiferent daca esti de acord sau nu , cu parerea celui de langa tine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 11 Feb 2011, 16:26
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




oricum tin foarte mult la masina asta....si sincer daca o sa ia tata alta eu opresc dacia cat o sa mai mearga...asa cum e ea...nu m-a lasat odata in drum....am facut un drum de 500km in 3 pistoane...doar ca sa ajunga acasa:P
momentan problemele astea le intampin:
-La rece se opreste fff usor
-Palpaie becrurile(am remediat-o cu alternator nou(
VA MULTUMESC!


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) - IS-05-KJK 1999/L
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 11 Feb 2011, 16:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(bostan22 @ 11 Feb 2011, 15:46)
nu prea am sculele/uneltele necesare unor astfel de masuratori de aceea ma bazez pe cunostintele voastre...eu cred ca problema vine de la alternator dat fiind ca se aude un scartait din zona respectiva.Am sa incer sa o pornesc fara curea sa verific si asta iar daca nu se mai aude,schimb alternatorul si gata ca mai am 2:)
Dar o sa va tin la curent daca gasesc aparate de masura:)
*


Acel scirtiit de la alternator ,cred eu ca este de la cei 2 rulmenti ai alternatorului,ei nu mai au vaselina,trebuie sa -i schimbi.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adaniel69
post 11 Feb 2011, 16:37
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 245
Joined: 17 November 09




Probabil ca alternatorul vechi avea carbunii dusi!
Iar in legatura cu datul in nas la rece e normal! Ai bujiile negre? daca sunt toate negre, e de la carburator! amestec bogat!


--------------------
Dacia 1310 1999-berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bostan22
post 11 Feb 2011, 16:52
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 140
Joined: 21 July 10




La rece da in nas.La cald are vlaga chiar acum am venit de la o tura...o lasam cu 2 la ralantiu si bagam piciorul in acceleratie.Instant se accelera nu gafa dar la rece nici macar cu 1 nu prea pot sa plec decat cu socul tras.


--------------------
Dacia 1310 L(Zambetul lui Iliescu) - IS-05-KJK 1999/L
Iubesc Dacia si mersul pe jos:))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Feb 2011, 23:05
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la partea de incarcare daca nu folosesti un aparat de masuraimages.jpg ( Size: 9.07k ) Number of downloads: 227
care este pina in 20 roni , in plus sa stii sa il folosesti iti rezolvi cu el absolut toate problemele de electrica inclusiv partea de incarcare fara dureri de cap


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 - B 07 BGY 2024
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin_pirotehnistul
post 12 Feb 2011, 00:47
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 52
Joined: 9 February 09
From: Arad




QUOTE(bostan22 @ 10 Feb 2011, 22:40)

O alta problema(sa nu mai deschid alt topic) cand e motorul rece ,,da in nas" adica eu fiind si incepator mie frica sa ies in sosea de frica sa nu se opreasca.Pur si simplu plec de pe loc si incepe sa se ,,scuture"(La fel face si in trepte superioare pana se incalzeste motorul)
*


Salut, si eu am inceput soferia tot pe dacie, mai veche ca si a ta. E normal la dacii sa dea in nas cand e rece motorul la accelerari bruste. Pana se incalzeste e bine sa o accelerezi mai finut si pe cat posibil sa nu o turezi excesiv, adica peste 2500-2700 rpm. Si a mea face la fel, cand e rece trebuie sa o accelerez mai cu simt si la plecari de pe loc trebuie sa o tin putin mai mult din ambreiaj. O sa te obisnuiesti dupa o perioada.
Ceea ce faci tu ca bagi piciorul la fund cand esti cu a doua la relanti nu e prea bine pt masina, consuma mai mult si o fortezi aiurea, peste 1500 de ture as zice ca poti sa bagi piciorul la fund, dar chiar de la relanti nu-i prea bine.
Eu am bujii sinterom de mai bine de un an si merge perfect. Iti recomand sa pui si fise noi(eu am pus de odata cu bujiile, fise Bosh siliconice care sunt flexibile si la ger - Le recomand, merg perfect) nu strica nici un capac delco nou(sau macar unul de rezerva sa ai la tine si o platina, un condensator si o bucata de smirghel fin cu care sa cureti eventuale contacte imperfecte care pot sa apara) pe langa astea reglarea de un specialist a avansului si eventual a culbutorilor chiar face minuni legat de pornire si mersul motorului. De asemenea pt a nu ava probleme cu infundarea carburatorului e bine sa ai un filtru decantor montat inainte de pompa de benzina si un filtru de hartie intre pompa si carburator, sau minim un filtru de hartie pe undeva pe traseu.
Sper sa iti fie de folos ce am zis mai sus. Si sa iti mai spun o chestie, daca vrei sa pastrezi Dacia si are motorul segmentat conteaza felul cum o intretii: ulei bun - tot timpul la nivel, antigel si reglaje facute calumea si ai sa fii multumit de ea.
Numai bine!!


--------------------
Dacia 1310 Berlina - AR 01 C N A 1986
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 23:12
Forum Renault