pompa de benzina ?, sau carburatorul ?
![]() ![]() ![]() |
pompa de benzina ?, sau carburatorul ?
BMA |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
paulp |
![]()
Post
#32
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Gata, am facut!
Attached thumbnail(s) Picture_001.jpg ( Size: 501.27k ) Number of downloads: 104 Picture_002.jpg ( Size: 474.35k ) Number of downloads: 111 Picture_003.jpg ( Size: 495.1k ) Number of downloads: 120 |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
paulp |
![]()
Post
#33
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Si inca!
Attached thumbnail(s) Picture_004.jpg ( Size: 432.62k ) Number of downloads: 92 Picture_006.jpg ( Size: 456.43k ) Number of downloads: 76 Picture_007.jpg ( Size: 507.53k ) Number of downloads: 69 |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
cristidb |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Ati mai convertit inca unul sa puna monocorpul cel fara vlaga....
![]() |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
dizzy |
![]()
Post
#35
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.110 Joined: 11 February 04 ![]() |
Nasol,
Imi pare rau de ce ai patit. Parerea mea e ca ai murdarii multe in filtrul de benzina si in rezervor. Curata-le si apoi o sa mearga bine. Carbul de Nova dublucorp e o masinarie pretentioasa: Daca il infunzi e greu de rearanjat ca lumea. De-aia te sfatuiesc sa-l schimbi. Mai ai alternativa sa inveti sa-l faci pe asta. Aproape sigur, din ce-mi explici noua electrovalva e la fel de proasta ca prima. Asa ca nu scoate definitiv electrovalva din ecuatie. Verifica radiatorul cu atentie si electroventilatorul. Asta e f nenorocit, are un releu pus ca draq langa farul din dreapta al masinii. Sta expus si se corodeaza. Vezi ca poate sa nu faca masa ca lumea. Desfa-l si verifica-l si pe el. Vechea mea Nova era sa ia foc de la asta, am avut noroc. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
BMA |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cristidb @ 9 Jun 2005, 20:08) m-am gandit si eu sa iau un dublu-corp nou si sa-l pun, dar pe langa faptul ca nu gasesc mester klumea care sa mi-l regleze cum trebuie, mi-e teama ca patesc ce am patit si cu asta, si mai si consuma mult. eu n-am nevoie sa merg 165km/h cu ea, ca eu am un mers normal afara pana la 120km/h. vreau sa mearga, masina sa nu o tin in fata blocului, sa pot pleca cu ea cand am nevoie indiferent ca e zi sau noapte si sa nu consume exagerat fara sa fie nevoie. ma intelegi tu ? |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
draku |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
daca iti iei un carburator nou, ala este reglat din fabrica
|
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
BMA |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
am o intrebare
am gasit 2 tipuri de flansa 1. metalica (225k) la care trebuie sa mai cumpar si garniturile care sunt vreo 40k impreuna 2. de textolit (sau ceva fibra), aceeasi grosime cu cea metalica, are si ambele garnituri si e 225k cu totul (flansa + garnituri) care e mai buna ? metalica ? si mai ceva. garnitura dintre flansa si carburator am gasit-o din nou in 2 versiuni. 1. de textolit completa (25.000) 2. de plastic (sau ceva de genul) imbracata in carton (75.000) banuiesc ca prima e cea recomandata. nu ? This post has been edited by BMA: 10 Jun 2005, 09:46 |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristidb @ 8 Jun 2005, 13:33) [...]Ideal ar fi sa se monteze cu camera de nivel constant in fata, dar asta implica o alta flansa si schimbarea modului de prindere pentru cablurile de acceleratie si soc. De obicei e montat cu camera spre dreapta.[...] Cristi, ai dreptate, mai putin cu incercarea de care zici, pe care am citat-o. Uite de ce: Carburatoarele is proiectate pentru un tip de motor- longitudinal sau transversal. Asta implica doua reguli: 1. CNC orientata spre directia de mers - pentru ca la urcarea unei pante sa creasca usor nivelul in emulsor, jiclorul principal sa fie inundat permanent, in curbe modificarea de nivel sa nu lase jicloarele "in gol", la coborirea pantei nivelul in emulsor sa scada, etc. 2. Axa obturatorului PARALELA cu axa arborelui cotit pentru prevenirea maldistributiei la cilindrii din stinga respectiv dreapta carburatorului. Asta se traduce prin aceea ca la cilindrii din stinga, sa zicem, amestecul va fi mai bogat decit la cei din dreapta-ca urmare ori jumatate din cilindri functioneaza inecat, ori jumatate cu amestec sarac, vizibil pe bujii (jumatate vor fi roscate si cealalta jumatate albe sau negre, dupa caz).La carburatie individuala (n carburatoare in paralel) acest lucru nu se mai intimpla sau este mult redus. Se pare ca 2 are influenta mai mare asupra functionarii motorului decit 1. In consecinta, la motor transversal se pune ca solutie de compromis carburator monocamera Carfil (32 IRM 2"X" in cazul tau) cu camera spre dreapta pentru mai usoara montare a timoneriei, deci respectind paralelismul axelor. Sau, un carburator monocamera de la o masina cu motor transversal . A, asta nu era "dat peste nas", doar un sfat pentru toti care vor adaptare de carburator de pe alte masini. This post has been edited by diaconuliviu: 10 Jun 2005, 11:04 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
BMA |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
inca nu am descacut carbu dublu de pe masina sa vad c e e sub el, dar cu o flansa confectionata in uzina nu e posibil sa punem carbul monocorp indreptat cum trebuie ? ce nu s-ar potrivi in afara de prindere ?
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(BMA @ 10 Jun 2005, 11:17) inca nu am descacut carbu dublu de pe masina sa vad c e e sub el, dar cu o flansa confectionata in uzina nu e posibil sa punem carbul monocorp indreptat cum trebuie ? ce nu s-ar potrivi in afara de prindere ? Carfil monocorp, asa cum se spune mai sus (pe prima pagina) este pentru masini cu motor asezat longitudinal, la Nova este transversal. Deci nu se monteaza asa cum ar trebui incit sa respecte ambele conditii impuse. Dar se monteaza cu flansa adaptoare si merge. Ce am scris mai sus era pentru a arata ca se prefera montajul unui Carfil cu CNC lateral. Si pentru a se vedea cum ar trebui facuta alegerea unui carburator functie de tipul motorului. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
BMA |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
Gata! Am scapat de problema.
Mi-am facut singur modificarea. Am pus carburator de 1400. Nu inteleg de ce spuneti ca scade puterea, ca nu pleaca bine, ca nu trage, etc. Masina merge foarte bine, mai bine decat cu dublu-corp. Parerea mea. N-am apucat inca sa-i fac si un consum ca numai ce am terminat cu reglajele. Inca n-am vazut viteza maxima ca nu am iesit din oras dar o sa vad eu. Sunt foarte multumit, masina merge foarte bine. Pun si nishte poze sa vada restul lumii. Multumesc celor care m-au ajutat prin acest forum. Drum bun! This post has been edited by BMA: 13 Jun 2005, 07:47 Attached thumbnail(s) DSC00634.jpg ( Size: 119.14k ) Number of downloads: 88 DSC00635.jpg ( Size: 121.07k ) Number of downloads: 81 DSC00636.jpg ( Size: 106.24k ) Number of downloads: 69 DSC00637.jpg ( Size: 115.83k ) Number of downloads: 63 DSC00638.jpg ( Size: 118.04k ) Number of downloads: 71 DSC00639.jpg ( Size: 99.69k ) Number of downloads: 82 |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
draku |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
foarte bine ca ai reusit
sper sa nu ai surprize neplacute la consum si la viteze superioare.... sa ne tii la curent cu rezultatele "testelor" |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Salutare la toata lumea. Sunt nou si am o nelamurire. Cum se observa daca membrana de la pompa de bezina e stricata (fisuata sau infundata). Si cum anum influenteaza consumul?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(curbat_laurentiu @ 17 Jun 2005, 13:55) Salutare la toata lumea. Sunt nou si am o nelamurire. Cum se observa daca membrana de la pompa de bezina e stricata (fisuata sau infundata). Si cum anum influenteaza consumul? ![]() Membrana nu se infunda, nu are cum. Membrana pompei este compusa din doua semimembrane, despartite printr-o cala din plastic in care este practicat un orificiu. Semimembrana superioara, pe linga faptul ca este supusa miscarii alternative, mai este si in contact permanent cu benzina, deci se va deteriora mai repede. In acel moment, semimembrana inferioara este inca etansa iar prin orificiul calei va curge benzina, evitind intr-o oarecare masura contaminarea uleiului din motor. Daca se defecteaza ambele semimembrane benzina va curge in afara si in baia de ulei; vei constata asta prin cresterea nivelului uleiului si mirosul caracteristic de benzina. Daca se sparg de-a binelea, nu mai alimenteaza. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Multam frumos. Abia am luat masina si nu apucasem sa fac rost de cartea de la Dacie (JPG-uri). Problema e alta. Initial crezusem ca e de la pompa. Inainte imi consuma 6% si deodata incepusem sa bag benzina ca in tanc, si credeam ca are ceva carburatorul sau pompa. Ca sa elucidez problema am decis sa las masina o saptamana sa vad daca consuma mototul sau e o problema pe traseul de alimentare. Dupa o saptamana de stationat in parcare am constat ca benzina de 150 000 nu mai era (sigur nu au dat iama in ea coloratii). Asa ca raspunsul cred ca e mai mult ca sigur cele 2 racorduri din cauciuc de la rezervor. Spun asta pentru ca se facea simtit mirosul de benzina mai ales cand deschideam portbagajul. Pana acum n-am mai avut timp sa ma ocup. Sper ca saptamana asta sa rezolv problema si am sa-ti spun ce era.
|
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(curbat_laurentiu @ 22 Jun 2005, 16:44) [...] Dupa o saptamana de stationat in parcare am constat ca benzina de 150 000 nu mai era (sigur nu au dat iama in ea coloratii). Asa ca raspunsul cred ca e mai mult ca sigur cele 2 racorduri din cauciuc de la rezervor. Spun asta pentru ca se facea simtit mirosul de benzina mai ales cand deschideam portbagajul. [...] Sau insusi rezervorul; poate fi perforat, acele mici perforatii de rugina. Demonteaza-l si trage o ocheada pe sub el |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
curbat_laurentiu |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 17 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e rea ideea, dar e o problema, si anume ca rezervorul e nou
![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dCI
23 oct. 2006 - Preference
- B ...
|
|
Magua |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru Group: Members Posts: 121 Joined: 29 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
Vorbim totusi despre pompa?
Ai mi-a schimbat garnitura aia dubla din pompa, care intr-adevar era varza (lasas a se scurga benzina pe sub ea) dar mi-a precizat ca problema s-ar putea sa fie la supapele din corpul pompei! Si intr-adevar plimband-o azi prin CJ a murit de doua ori de a trebuit sa dau la cama...si tot lenes baga benzina! de fapt parca toata e mai lenesa! ![]() |
--------------------
Toyota
Rav4
2011 2.0 VVT
- CJ XX XXX "Concentrati in metropole,condusi de GPS
Vom renunta la creier ca se pare ca gandim prea des" Parazitii |
|
zetaneo |
![]()
Post
#50
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 2 October 05 From: Timisoara ![]() |
BMA zi si mie trebuie pusa duza aia la 1400 ?
|
--------------------
dacia
nova gt
1999
- tm-19-mov
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 13:19 |