plutitorul, reglaj
![]() ![]() ![]() |
plutitorul, reglaj
cipriottu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 16 December 06 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1975/1300
|
|||
Pedro |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Pana te lamuresti cum e cu creionu', incearca sa scoti toata benzina din rezervor si dupa aia baga 22 sau 24 (in functie de ce rezervor ai) si asa sa iti arate exact la jumatate indicatorul.
|
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
johnox |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 9 November 05 From: Craiova ![]() |
Pedro eu cred ca omul s-a referit la plutitorul de la Carburator, nu rezervor..
Eu stiam ca reglajul se face astfel: se desface capacul carburatorului, se untoarce cu plutitorul in sus, iar intre plutitor si corp ar trebui sa intre o tigara cu o fff mica frecare, sau mai, precis, in jur de vreo 7mm. |
--------------------
SEAT
Cordoba 1,6SXE
1997
- DJ-77-NOX Sad But True
|
|
Pedro |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Upss!, ai dreptate. La ala ii faci reglaju la tigare da nu e lege. Eu de exemplu am juma' de tigare
![]() |
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu se tine cu plutitorul in sus , se tine perpendicular...daca te asiguri ca biluta din cuiul poanto nu e apasata deloc cu plutitorul in sus, poti sa-l ti si asa.
Sarbatori fericite la toata lumea ! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
danny_b |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu pot sa-ti spun cum reglez eu.Tu faci cum vrei.Deci, iei capacul de carburator cu garnitura pe el si il intorci cu plutitorul in sus ,pentru a verifica daca inchide cuiul pontou.Cu gura, creezi o depresiune in teava care intra in capac iar cu limba astupi capatul tevii.Daca inchide cuiul pontou, ai sa simti la limba cind o retragi.Daca nu, trebuie schimbat prima data cuiul si scaunul acestuia , cu unul bun.Apoi, capacul trebuie tinut pe verticala cu mina stinga si teava in sus.Sufli cu gura aer prin teava iar cu mina dreapta tii o tija de exact 7 mm, pe care trebuie sa o poti plimba pe sub plutitor la limita , in momentul in care simti ca nu mai intra aer.Aceasta metoda e cea mai sigura, desi presupune sa cureti bine acea teava pentru a putea sufla cu gura.Eventual se poate curata cu putin spirt sanitar.Un meserias bun asa regleaza.Decizia iti apartine .
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:17 |