DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> toba sport Carub

wheelman2011
post 6 Apr 2011, 12:55
Post #31


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@alexux daca tu nu ii schimbi decat finala stai linistit ca nu iti trebuie toba omologata de RAR sau alte prostii de genul asta, ca nu o sa urle foarte tare, a mea urla acum ca am evacuare directa, practic am o teava de 51 mm pana la finala, fara catalizator si intermediara si daca nu o accelerez tare si e cu silencerul montat nu se aude foarte tare, chiar am trecut pe langa echipaje de la rutiera si nu au fost probleme ca nu am turat-o, a mea incepe sa urle cam dupa 3000 rpm, la a ta daca ii pui doar finala si cu silencer nu vei avea nici o problema, dar sa stii ca o sa trebuiasca sa ii modifici putin prinderea la cele 2 tampoane, eu am sudat inca un carlig pe caroserie ca nu ma puteam lega decat de unul din alea 2 originale. Acum daca esti din Bucuresti de duci in targ la Vitan si te uiti acolo pe la tarabe si iti alegi ce toba vrei tu si sfatul meu e sa o iei integrala din inox fara tabla aia colorata pe deasupra, eu am vazut la o toba ca incepuse deja sa oxideze tabla aia de aluminiu deci e mai bine fara.


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 7 Apr 2011, 09:20
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Deci sa nu caute finale cu autorizatie RAR si sa se duca in targuri la tarabe , ca acolo se gasesc cele mai bune piese auto !

- cele mai bune sfaturi , parca ganditi cu fundu !

Tablele de tarabe arata bine doar pe taraba , dupa maxim 6 luni pe masina apar problemele . Asa-zisele tips-uri din targ de 20-50 ron care stralucesc asa bine acolo , dupa 6 luni devin ruginite si se vad oribil pe orice masina si aveti destule exemple la LGN prin orase .
Nu ai certitudinea ca acea evacuare este din INOX bun si calitativ si dai oricum o gramada de bani .
Deoarece oricum nu se mai vorbea despre Carub , eu ii propun sa dea un telefon la Borla / Pilot si sa intrebe de o finala sport din Inox si sa vada ca aceea este si performanta , si legala , cu autorizatie RAR si nici nu deranjeaza atat de tare , iar investitia respectiva nu ii va aduce niciodata amenzi sau probleme cu Politia .

This post has been edited by marius80_eugen: 7 Apr 2011, 09:24


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 7 Apr 2011, 13:26
Post #33


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@marius_eugen88 vad ca esti obsedat cu tobele Borla si cu aia de la Pilot, deci ori lucrezi acolo ori ai neamuri sau prieteni care lucreaza acolo, pentru ca intre noi fie vorba au preturi mari si fac si rasoleala, am un prieten care a fost sa-si monteze un intercooler si l-au facut in bataie de joc cu teava de esapament sudata pe trasele de admisie cu diametre diferite si sa fi vazut ce suduri de 2 lei au dat ca pe alea eu nu le faceam in halul ala nici beat manga, lucru vazut cu ochii mei nu din povestiri si i-au luat o gramada de bani apoi cu scandal i-au mai aranjat-o dar tot nu a iesit cum trebuia, referitor la preturile la tobe ai vazut ca alea Borla pleaca de pe la 400 lei fara tips si cele Magnaflow ajung si la peste 900 lei si comparativ si o toba integrala din inox de 180 lei care crezi tu ca e mai avantajoasa ? Asa ca mai lasa-ne cu Borla cand omul a intrebat clar de Carub si daca ai fi fost mai atent ai fi vazut ca eu tot de Carub vorbeam nu de altceva si referitor la faptul ca rugineste vorbesti aiurea, daca e din inox nu are cum sa rugineasca chiar daca nu e 5 mil. o toba, referitor la tipsurile alea care spui ca se ruginesc iar faci o confuzie alea nu sunt din inox, am un prieten cu un tips YED din inox il are de vreo 2-3 ani pe masina si arata si acum perfect si nu a ruginit deloc, deci nu mai vorbii daca nu sti despre ce e vorba.
@alexux poti sa iei fara nici o grija o toba integrala din inox Carub de care am si eu pe masina ca nu iti va ruginii si se va auzii foarte bine si nu e nici la preturile de japca pe care le practica unii cu foamea in gat.

This post has been edited by wheelman2011: 7 Apr 2011, 13:27


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanel88
post 7 Apr 2011, 16:54
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 491
Joined: 17 October 09




am o toba cu silencer reglabil,adica invart de doua imbusuri si imi mai apar doua gauri pe lateral in afara de cea din mijloc.problema e ca nu pot sa scot silencer-ul de pe toba.de ce?astea reglabile nu se scot?astept un raspuns.am tras si cu patentul si cu clestele,nu vrea sa iasa.

This post has been edited by bogdanel88: 7 Apr 2011, 16:54


--------------------
dacia solenza/scala 2003 noiembrie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Svendrix
post 7 Apr 2011, 23:13
Post #35


A Who's who


Group: Members
Posts: 95
Joined: 29 August 09




Pana la urma urmei depinde de placerea fiecaruia.. Daca iti place sa se auda masina mi s-ar parea o alegere foarte buna aceasta finala.. Am vazut un clip cu o DSN care avea o astfel de finala si mi se parea ca se aude foarte bine d.p.Meu.d.v.(Avand in vedere faptul ca sunetul dintr-un clip de pe net nu este acelasi cu cel real..) .. Oricum .. Fiecare cu ale lui..

Cat despre Borla si Pilot.. Sunt firme recomandate dar asta nu inseamna ca nu vei gasi ceva de calitate si la alte firme..


--------------------
Dacia Solenza 2004 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2011, 08:11
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




wheelman2011 - cand am cel putin un nivel de comparatie , compar . Despre comisioane si restul ... sa ai tu numai banii care i-am luat eu toata viata de pe spinarea altora de pe daciaclub .
Sa cumparati numai din targ de la tarabe , fara autorizatie RAR ca nu aveti nevoie ! Trebuie sa traiasca si rromasii din ceva nu ? Oare intr-o toba de 180 ron cat costa de fapt materialele , mana de lucru , cat ar fi adaosul si ce calitate este ?
Singurele motive care le am sa postez aici sunt :
1. peste ceva timp va aud cu probleme cu Politia si nu ca mi-ar pasa extraordinar de mutl de taloanele voastre , dar zggomotul deranjeaza pe toti ;
2. veti face topicuri noi in care sa vb tot despre tobe si probleme de genul cum sa dati gauri ca sa iasa apa , cum sa faci sa faca mai putin zgomot , daca este normal ca INOX-ul sa se decaleasca la tips ...
- in rest ... sa fiti voi sanatosi si sa apucati sa va ascultati/cititi si peste 5-6 ani .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wheelman2011
post 12 Apr 2011, 11:35
Post #37


traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul


Group: Members
Posts: 172
Joined: 20 January 11
From: Bucuresti




@mariu80_eugen tu spui ca nu nu conteaza comisioanele si poate tie iti convine sa dai o gramada de bani pe 2 tevi si o toba finala dar mie unul nu si niciodata nu o sa ii ingras pe toti smecherii cu preturi de japca si disperati de foame. Acum referitor la tobele neomologate si mai ieftine, nu pot sa spun ca iar te arunci in afirmatii gratuite, chiar daca nu sunt facute de firme cu renume in domeniu, iti spun 100% ca de ruginit nu ruginesc si nici nu se decaleste inoxul la tips, iar in privinta zgomotului si alea scumpe fac zgomot si asta nu e un criteriu dupa care sa spui ca o toba e proasta si alta e buna, in privinta omologarilor e clar ca pe cei care vor asa ceva nu prea ii intereseaza spectul asta, iar in privinta taloanelor noastre stai linistit ca ne descurcam noi cu cei de la militie, iar in rest sa fim noi sanatosi si sa ne auzim si peste 100 de ani. biggrin.gif


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 CLIMA 1.4 MPI
Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ecstasy2001
post 10 May 2011, 15:12
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 17 June 09




Am citit topicul si voiam sa precizez cate ceva, chiar daca s-a mai spus: am o toba identica cu cea din imagine si initial nu am fost foarte multumit de ea.Apoi am eliminat toba de mijloc si abia apoi a inceput sa se simta diferenta. Fara silencer cand pornesc masina pornesc si cateva alarme, in rest se aude destul de bine la turatii mici, la 2200-2400 ture in frana de motor imi da rateuri pe toba, iar la turatii mari deja e cam zgomotoasa.in general sunt multumit de ea.Consumul nu creste, doar ca ai tendinta sa mergi mai sportiv sau cu motorul mai turat.Pe logan se aude diferit de solenza din cauza evacuarii care este mai mare si altfel conceputa.Singura problema care am intalnit-o a fost mufarea tobei si sitemul de prindere astfel incat sa nu loveasca de spoiler. Voi reveni si cu poze si un filmulet.


--------------------
dacia solenza 2003 confort - b 78 fzs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:45
Forum Renault