una problema capac culbutori
![]() ![]() ![]() |
una problema capac culbutori
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|||
Tudor Badescu |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Mda, Club12TRS ne trimite cam ca aproape toti mecanicii dupa piese noi ca doar nu le platesc ei! Chiar sa schimbi un capac de culbutori pentru o amarata de garnitura...Oricum as fi tare curios cum etanseaza perfect PE FILET acel clingherit,mai ales la un motor mai uzat care face un pic de presiune sub capac.A,cu nitel silicon,da.Si sa nu uitam ca vorbim de Dacii clasice care au tipica o mustire a uleiului pe la acele garnituri,nu de alte modele.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#33
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Tudor Badescu @ 18 Feb 2011, 13:54) Mda, Club12TRS ne trimite cam ca aproape toti mecanicii dupa piese noi ca doar nu le platesc ei! Chiar sa schimbi un capac de culbutori pentru o amarata de garnitura...Oricum as fi tare curios cum etanseaza perfect PE FILET acel clingherit,mai ales la un motor mai uzat care face un pic de presiune sub capac.A,cu nitel silicon,da.Si sa nu uitam ca vorbim de Dacii clasice care au tipica o mustire a uleiului pe la acele garnituri,nu de alte modele. Prietene, faci tziganeli, cu tziganeli o sa mearga! Eu folosesc zi de zi un Oltcit -stiti voi, masina aia "nefiabila"- toate reglajele le fac EXCLUSIV ca la carte si intotdeauna montez piese NOI! Nu-mi curge ulei nicaieri tocmai pt ca nu folosesc ... materiale "alternative"! (Oltcit-ul are 13 O-ring-uri din cauciuc, 7 simeringuri, 4 garnituri din clingherit, o garnitura din cauciuc, 6 saibe din cupru pt etansare ulei + epuratorul de gaze / separator de ulei + 2 furtune din cauciuc). Cand capacul nu mai etanseaza, se schimba sau se tiganeste. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar romanul e invatat sa-si fure caciula singur in loc sa faca treaba ca la carte. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
deceneu32 |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 ![]() |
Nu,nu este asta mentalitatea generala a romanilor.Cred ca este vorba de proasta reputatie pe care si-au catigat-o masinile romanesti de-a lungul timpului.
Lipsa pieselor de schimb pe vremea lui Ceausescu sau slaba calitate a acestora i-a determinat pe romani sa gaseasca tot felul de inventii si improvizatii.Din aceasta cauza s-a ajuns la nefericite situatii,de genul''e Dacie,da-o dracu,merge si cu sarma''. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Nu orice solutie noua e "tziganeala".Ba poate fi chiar mai buna decat cea "ca la carte"."Cartea" aceea au scris-o niste oameni nu Dumnezei.Asa ca e susceptibila de imbunatatiri.Altfel Dacia sau Oltcitul ar fi masinile supreme.Iar ca fapt divers,Oltcitul nu mi s-a parut chiar asa de nefiabila,doar ca ii trebuie intelese si respectate particularitatile.
Si repet,sistemul de etansare la suruburile capacului culbutorilor e rau gandit.Nu poate etansa perfect pe filet nicio saiba de clingherit care e stransa pe niste tabla care n-are nicio contra dedesubt si deasupra are doar o saiba de otel cu joc pe filet.Asa ca au trebuit solutii alternative.Si de unde solutia cu silicon can a aparut Dacia? Ca sa nu mai spun ca ar trebui sa folosim si acum la motor arhaicul 20W40 Super1 ca "asa e la carte",iar iar in materie nu s-a schimbat nimic in 40 de ani. |
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
voi spuneti de sarma-colier romanesc,dar daca ati vazut sint colierele alea facuta din sarma otelita ma rog si inxidabila si sint foarte bun,cat despre inovatia romanilor nu opot macar provoca,dealungul anilor de cind mesteresc raman uimit cu cate o inventie pe ici colo
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
No offence dar la Dacii cea mai buna etansare la capac culbutori am avut-o asa:
Garnitura noua sau refolosibila montata in capac dupa ce am pus in canal silicon. Peste ea (intre ea si chiulasa) strat subtire de silicon. La prezoane, garnitura din furtun etansat cu silicon sau silicon + asbest-sfoara. In orice alte situatii, a picurat ulei. Asa cum spuneau colegii, sistemul e prost gindit si te impinge la improvizatii. Ca sa nu mai vorbim de "sereleurile" care fac piese de dacia "la greu"...cu rezultate din cele mai variate. Cu solutia expusa ajunsese capacul sa capete urme de rugina din lipsa de ulei pe el.. Exemple sint nenumarate: la dacia stringi colierul pina-l dai peste cap si curge, in timp ce la altele e de ajuns sa rotesti surubul o tura sau, uneori ajunge in lipsa si un "soricel"-acel colier din plastic. Sau, la altele vezi acele coliere pe care le eliberezi cu un cleste, apoi la eliberare se autostring. Si nu curge. La dacia pui un "brat" de silicon pe garnitura de baie si POATE etanseaza, la altele pun silicon subtire, uns cu o lama de cutter, sa ramina finut. ETC... This post has been edited by diaconuliviu: 1 Mar 2011, 16:25 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Kiraly |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
as avea o intrebare: capacele de culbutori, modelul cel vechi cu filet la buson si cel nou cu 2 garnituri la buson, au acelasi dimensiuni?
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
TitiMotanu' |
![]()
Post
#39
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 10 March 11 ![]() |
Da!
|
--------------------
-
- -
- - - -
- B -- ---
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
mersi mult
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Salut
O problema cu, culbutori (scuzati cacofonia:d) am si eu . Mi s-a deformat hexagonul de la piulita aceea de unde se regleaza culbutori si nu ii mai pot regla cum trebuie. Am cautat in toate magazinele si nu gasesc ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
nikuniku |
![]()
Post
#42
|
![]() Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe Group: Members Posts: 2.862 Joined: 14 January 11 From: bucuresti ![]() |
Seby Tgv piulitele alea sun de,,,7,,,pe cheie de 11 si nu se decalibreaza asa usor,ca sa ai model cand cauti piulite desfaci un surub care tine cotiera pe usa ,este surub de 7 ala,gasesti prin magazine de piese auto sau targuri de vechituri
|
--------------------
opel zafira
f75
1.6-16valve
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Multumesc de sfat Nikuniku
![]() |
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
ghitza |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Ia o piulita ce tine pompa de frana pe servo si in locu ei pune una din usa cum zice NIKU doar nu pui aia din usa la culbotor ca nu poti pune cheia de 11 pe ea
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
Minel |
![]()
Post
#45
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Du-te pe la dezmembrari cauta vreo dacie ... si gasesti piulite de M7 cate vrei .... la imbinarea cutiei de viteze .. la surubul de la delcou ..... ai de unde alege ....
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Seby Tgv |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 7 June 11 ![]() |
Multumesc dragi colegi pentru raspunsuri.S-a rezolvat ,am fost la dezmembrari si am gasit,urmeaza sa inlcuiesc piulita cu problema.
Numai bine |
--------------------
Dacia
1310
1994
- 27 FKM
|
|
r3d |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau ![]() |
cumpara garnituri speciale pentru suruburile la capac la culcutori da si cu putin mastic stragele la simtu maini si daca inainte leai strans prea tare vezi sa nu so fi infundat capacu putin acum sa nu mai fie uniform si la prelinga pa langa indreaptal la loc si nu o sa mai ai probleme:d
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
ghitza |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Fa garnituri din piele si nu mai ai treaba
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 07:15 |