DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> una problema capac culbutori

Magnum_Baracuda
post 17 Feb 2011, 16:22
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




sincer am acasa clingherit dimensiuni si demensiuni in grosimi foi intregi,dar sint plictisit de ele ,asa ca tot ce e etansare e pluta la mine inclusiv si garniturile de la pompa de benzina atat cat timp am sablon si preducele nu imi e greu,si cind e vorba de piele stai lin ca am un sort de sudura vechi car din el fac garnituri,nu iau haina de piele sa o tai sa fac garnituri radmasa.gif

This post has been edited by Magnum_Baracuda: 17 Feb 2011, 16:25


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 18 Feb 2011, 13:54
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Mda, Club12TRS ne trimite cam ca aproape toti mecanicii dupa piese noi ca doar nu le platesc ei! Chiar sa schimbi un capac de culbutori pentru o amarata de garnitura...Oricum as fi tare curios cum etanseaza perfect PE FILET acel clingherit,mai ales la un motor mai uzat care face un pic de presiune sub capac.A,cu nitel silicon,da.Si sa nu uitam ca vorbim de Dacii clasice care au tipica o mustire a uleiului pe la acele garnituri,nu de alte modele.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Club12TRS
post 26 Feb 2011, 19:24
Post #33


Coupe Maniac


Group: Members
Posts: 300
Joined: 14 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(Tudor Badescu @ 18 Feb 2011, 13:54)
Mda, Club12TRS ne trimite cam ca aproape toti mecanicii dupa piese noi ca doar nu le platesc ei! Chiar sa schimbi un capac de culbutori pentru o amarata de garnitura...Oricum as fi tare curios cum etanseaza perfect PE FILET acel clingherit,mai ales la un motor mai uzat care face un pic de presiune sub capac.A,cu nitel silicon,da.Si sa nu uitam ca vorbim de Dacii clasice care au tipica o mustire a uleiului pe la acele garnituri,nu de alte modele.
*


Prietene, faci tziganeli, cu tziganeli o sa mearga! Eu folosesc zi de zi un Oltcit -stiti voi, masina aia "nefiabila"- toate reglajele le fac EXCLUSIV ca la carte si intotdeauna montez piese NOI! Nu-mi curge ulei nicaieri tocmai pt ca nu folosesc ... materiale "alternative"! (Oltcit-ul are 13 O-ring-uri din cauciuc, 7 simeringuri, 4 garnituri din clingherit, o garnitura din cauciuc, 6 saibe din cupru pt etansare ulei + epuratorul de gaze / separator de ulei + 2 furtune din cauciuc).
Cand capacul nu mai etanseaza, se schimba sau se tiganeste. Nu vreau sa ofensez pe nimeni, dar romanul e invatat sa-si fure caciula singur in loc sa faca treaba ca la carte.


--------------------
Alfa 145T.Spark / Citroen Saxo / Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS - B xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deceneu32
post 26 Feb 2011, 19:37
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.371
Joined: 7 February 08




Nu,nu este asta mentalitatea generala a romanilor.Cred ca este vorba de proasta reputatie pe care si-au catigat-o masinile romanesti de-a lungul timpului.
Lipsa pieselor de schimb pe vremea lui Ceausescu sau slaba calitate a acestora i-a determinat pe romani sa gaseasca tot felul de inventii si improvizatii.Din aceasta cauza s-a ajuns la nefericite situatii,de genul''e Dacie,da-o dracu,merge si cu sarma''.


--------------------
Dacia 1300 1970 - DJ 70 ABC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tudor Badescu
post 26 Feb 2011, 21:47
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 566
Joined: 17 December 09




Nu orice solutie noua e "tziganeala".Ba poate fi chiar mai buna decat cea "ca la carte"."Cartea" aceea au scris-o niste oameni nu Dumnezei.Asa ca e susceptibila de imbunatatiri.Altfel Dacia sau Oltcitul ar fi masinile supreme.Iar ca fapt divers,Oltcitul nu mi s-a parut chiar asa de nefiabila,doar ca ii trebuie intelese si respectate particularitatile.
Si repet,sistemul de etansare la suruburile capacului culbutorilor e rau gandit.Nu poate etansa perfect pe filet nicio saiba de clingherit care e stransa pe niste tabla care n-are nicio contra dedesubt si deasupra are doar o saiba de otel cu joc pe filet.Asa ca au trebuit solutii alternative.Si de unde solutia cu silicon can a aparut Dacia? Ca sa nu mai spun ca ar trebui sa folosim si acum la motor arhaicul 20W40 Super1 ca "asa e la carte",iar iar in materie nu s-a schimbat nimic in 40 de ani.


--------------------
dacia 1310, 1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 28 Feb 2011, 19:49
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




voi spuneti de sarma-colier romanesc,dar daca ati vazut sint colierele alea facuta din sarma otelita ma rog si inxidabila si sint foarte bun,cat despre inovatia romanilor nu opot macar provoca,dealungul anilor de cind mesteresc raman uimit cu cate o inventie pe ici colo


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 1 Mar 2011, 16:17
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




No offence dar la Dacii cea mai buna etansare la capac culbutori am avut-o asa:
Garnitura noua sau refolosibila montata in capac dupa ce am pus in canal silicon. Peste ea (intre ea si chiulasa) strat subtire de silicon.
La prezoane, garnitura din furtun etansat cu silicon sau silicon + asbest-sfoara.

In orice alte situatii, a picurat ulei.

Asa cum spuneau colegii, sistemul e prost gindit si te impinge la improvizatii.
Ca sa nu mai vorbim de "sereleurile" care fac piese de dacia "la greu"...cu rezultate din cele mai variate.
Cu solutia expusa ajunsese capacul sa capete urme de rugina din lipsa de ulei pe el..

Exemple sint nenumarate: la dacia stringi colierul pina-l dai peste cap si curge, in timp ce la altele e de ajuns sa rotesti surubul o tura sau, uneori ajunge in lipsa si un "soricel"-acel colier din plastic. Sau, la altele vezi acele coliere pe care le eliberezi cu un cleste, apoi la eliberare se autostring. Si nu curge.
La dacia pui un "brat" de silicon pe garnitura de baie si POATE etanseaza, la altele pun silicon subtire, uns cu o lama de cutter, sa ramina finut.
ETC...

This post has been edited by diaconuliviu: 1 Mar 2011, 16:25


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Sep 2011, 10:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




as avea o intrebare: capacele de culbutori, modelul cel vechi cu filet la buson si cel nou cu 2 garnituri la buson, au acelasi dimensiuni?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TitiMotanu'
post 2 Sep 2011, 10:12
Post #39


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 10 March 11




Da!


--------------------
- - - - - - - - B -- ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 2 Sep 2011, 10:17
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




mersi mult


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Seby Tgv
post 15 Dec 2011, 18:20
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 June 11




Salut
O problema cu, culbutori (scuzati cacofonia:d) am si eu . Mi s-a deformat hexagonul de la piulita aceea de unde se regleaza culbutori si nu ii mai pot regla cum trebuie. Am cautat in toate magazinele si nu gasesc mad.gif .Cum o pot rezolva?


--------------------
Dacia 1310 1994 - 27 FKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 15 Dec 2011, 18:31
Post #42


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Seby Tgv piulitele alea sun de,,,7,,,pe cheie de 11 si nu se decalibreaza asa usor,ca sa ai model cand cauti piulite desfaci un surub care tine cotiera pe usa ,este surub de 7 ala,gasesti prin magazine de piese auto sau targuri de vechituri


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Seby Tgv
post 15 Dec 2011, 19:01
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 June 11




Multumesc de sfat Nikuniku smile.gif O sa incerc si la dezmembrari,dar nu stiu daca imi da doar piulitele,cred ca o sa imi dea rampa cu totul,acum depinde cat ma duce ca pret. Multumesc inca odata


--------------------
Dacia 1310 1994 - 27 FKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 16 Dec 2011, 17:40
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Ia o piulita ce tine pompa de frana pe servo si in locu ei pune una din usa cum zice NIKU doar nu pui aia din usa la culbotor ca nu poti pune cheia de 11 pe ea


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 16 Dec 2011, 21:52
Post #45


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Du-te pe la dezmembrari cauta vreo dacie ... si gasesti piulite de M7 cate vrei .... la imbinarea cutiei de viteze .. la surubul de la delcou ..... ai de unde alege ....


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Seby Tgv
post 17 Dec 2011, 00:09
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 7 June 11




Multumesc dragi colegi pentru raspunsuri.S-a rezolvat ,am fost la dezmembrari si am gasit,urmeaza sa inlcuiesc piulita cu problema.
Numai bine


--------------------
Dacia 1310 1994 - 27 FKM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 26 Dec 2011, 22:19
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




cumpara garnituri speciale pentru suruburile la capac la culcutori da si cu putin mastic stragele la simtu maini si daca inainte leai strans prea tare vezi sa nu so fi infundat capacu putin acum sa nu mai fie uniform si la prelinga pa langa indreaptal la loc si nu o sa mai ai probleme:d


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 27 Dec 2011, 23:23
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Fa garnituri din piele si nu mai ai treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 07:15
Forum Renault