garnitura chiuloasa, apa in ulei
![]() ![]() ![]() |
garnitura chiuloasa, apa in ulei
ady_KPK |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Cati km are masina? Ai scos furtunul din carter, lasandu-l sa atarne afara?
Ce tip de ulei ai folosit? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Am folosit ulei BP, masina are destui kilometri, nu stiu exact sa-ti spun ca am cumparat-o in vara, pe bord arata in jur de 60000, masina e din '99. |
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Daca e sa schimb garnitura stie careva un service mai bun unde sa aiba macar cheie dinamometrica ??
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
Ov |
![]()
Post
#5
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
da mai intai o cautare pe forum dupa "muci". S-ar putea sa n-ai nici o pb cu garnitura.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
adi depinde cat de multa apa ai in ulei.
iti spun eu de la ce ar putea fi ca le-am incercat pe toate acum 1 an. 1.condens si atunci cum ti-a spus si Ov da o cautare 2.garnitura de chiulasa 3.inelele de etansare de la cilindrii(unde vin fixati cilindrii in bloc) 4.bloc fisurat cauzele sunt ordonate in functie de gravitate si implicit costuri. din nefericire eu am avut o fisura in bloc de toata frumusetea si pana s-o depistez am schimbat 2 garnituri de chiulasa si 1 set de inele,plus ulei,plus munca. fisura era sub axul cu came si curgea pe-acolo numai cand strangeam chiulasa la cuplu,iar fara chiulasa pe bloc totul pare in regula si nu se vedea nimic,desi m-am uitat cu lumina puternica cand am dat baia jos. daca te duci sa schimbi garnitura de chiulasa scoate f f f bine lichidele din gaurile din bloc CU AER COMPRIMAT ca altfel patesti ca mine. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
ady_KPK |
![]()
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 27 November 04 ![]() |
Oricum m-am hotarat ca la primavara sa schimb setul motor si o sa vad atunci care e problema, sper sa nu am probleme majore pana atunci... am scos furtunul care vine de la chiuloasa la carburator ca sa nu-mi mai bage "muci" in carburator.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2005
- B-38-KPK
|
|
ionutmarius15 |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 17 March 10 ![]() |
salut. am si eu o problema asemanatoare cu un motor de 1.6 dupa 4 zile de functionare pana in 100km a inceput din nou sa scada apa din vasul de expansiune cam 400ml si o amesteca cu uleiul.
am planat chiulasa,schimbat supape.pana sa fac asta nu aveam probleme,acum m-am saturat de bani aruncati si munca in plus. am schimbat si inelele de cauciuc de sub cilindri, nu am obs nimic de nici o fisura nici la bloc nici la chiulasa si nici la cilindrii. va rog ajutatima ca inebunesc, nu stiu ce ar putea sa fie am 2 seturi de garnituri schimbate+ulei+munca. ajutoooooooooooooooorr!!!!!!!!!!!!!!!!! |
--------------------
dacia
1310
1988
|
|
darkavenger183 |
![]()
Post
#9
|
![]() Un fel de Decebal Group: Members Posts: 31 Joined: 17 April 08 From: Your Location ![]() |
ceau, am si eu o problema cu daciana mea....
- scade lichidul de racire din vasul de expansiune, desi nu am vazut niciunde urme de antigel curs(din ala verde forforescent). Pierde aproximativ 1 litru/2..3 zile. - nivelul uleilui din baie pare sa fi crescut umpic - bosonul de ulei ii plin de spuma alba - pe joja uleilul are o culoare albiciosa atasez cateva fotografii, pentru mai multe detalii. Mentionez ca motorul are aproximativ 250.000. In urma cu 25.000 Km am facut o segmentare. Garnitura de chiuloasa a fost stransa/restransa cu mana, nen' mecanicusu nu avea cheie dinamometrica... nu stiu daca a scos bine sau nu apa din gaurile pt suruburi din blocul motor, dar de atunci a inceput sa faca spuma in busonul de ulei si pierdea cam 1 litru de apa la 2 saptamani. Ce parere aveti? ce imi recomadati sa fac, cei care ati avut probleme similare? cam ce costuri impica o reparatie corecta? ce mi-a-ti recomanda sa fac ca solutie imediata( posibil din primavara sa cumpar alta masina) Attached thumbnail(s) 24102011814.jpg ( Size: 513.43k ) Number of downloads: 1381 24102011815.jpg ( Size: 732.89k ) Number of downloads: 1535 |
--------------------
Dacia
Berlina
1999 Dupa Hristos
- TM 11 YTV
|
|
Kiraly |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 921 Joined: 21 May 10 ![]() |
eu zic sa nu circuli asa cu masina ca e clar ca antigelul e in ulei. cred ca singura posibilitate ar fi schimbarea garniturii.daca nu e garnitura poate fi blocul spart daca zici ca poate nu a scos apa din gauri...bafta
|
--------------------
Dacia
1310 Li
2004
- BH 90 PUP sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
|
|
darkavenger183 |
![]()
Post
#11
|
![]() Un fel de Decebal Group: Members Posts: 31 Joined: 17 April 08 From: Your Location ![]() |
Pentru schimbarea garniturii de chiuloasa trebuie desfacuti si cuzinetii de la biele sau nu? (adica trebe sa ma pun cu spatele pe betonul udat de ploile toameni sau nu?). Intentionez sa fac eu inlocuirea garniturii.. in mare cam ce ma asteapta?
|
--------------------
Dacia
Berlina
1999 Dupa Hristos
- TM 11 YTV
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Bai,garnitura de chiulasa are legatura cu chiulasa da?tu unde ai chiulasa la motor in baia de ulei?Dai chiulasa jos de pe motor si o sa vezi garniura intre chiulasa si blocu motor deci nu ai ce sa cauti sub masina lucrezi deasupra adica deschizi capota,dai jos chiulasa cureti chiulasa si blocu de garnitura ramasa pe ele dar cureti la perfectie dupa care sufli gaurile de apa sau ulei in care intra prezoanele de la chiulasa dupa astea montezi noua garnitura(ia de FERMIT )o montezi cu inscriptia HAU-TOP in sus ,pentru strangere iti recoman o cheie dinamometrica
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
darkavenger183 |
![]()
Post
#13
|
![]() Un fel de Decebal Group: Members Posts: 31 Joined: 17 April 08 From: Your Location ![]() |
Nu mai stiam exact cum sta treaba, ultima data la segmentare trebuiau impinse pistoanele afara si trebuiau desfacuti cuzinetii.. ma gandeam sa nu trebuiasca desfacut ceva de pe la axul cu came sau vreo chestie de la distributie sau whatever ce ar implica munca "de jos" (adica de pe desupt)
![]() multumesc de informati, in special cea cu "FERMIT". |
--------------------
Dacia
Berlina
1999 Dupa Hristos
- TM 11 YTV
|
|
darkavenger183 |
![]() ![]()
Post
#14
|
![]() Un fel de Decebal Group: Members Posts: 31 Joined: 17 April 08 From: Your Location ![]() |
Salutare baieti (si fete ?
![]() am schimbat garnitura de chiuloasa, operatiunea a fost destul de obositoare, mai ales curatirea blocului motor/chiuloasa. Problema cu apa in motor s-a rezolvat! Am reglat tachetii la 0.15 admisie, 0.2 evacuare. Am pornit motorul, pana e rece merge destul de bine (cam 3..5 intreruperi la 15 de secunde). Dupa ce se incalzeste incepe se mearga cu intreruperi (rateuri) cam 25..35 reteuri in 15 secunde (testat la relanti 800rp,). Indiferent cat incerc sa reglez din aer/avans nu pot obtie rezultate mai bune.. mentionez ca inainte sa pana se incalzea mai avea intreruperi f rar, dar odata incalzit dadea cate un rateu la 2..3 min. Ma gandesc ca poate nu am facut ceva bine cand am reglat tachetii, o sa ii reverific ..si poate trebuie reajustata distanta la platina a.i momenntul cand rupe contactul sa coincida cu punctul de compresie maxima si luleaua delcoului sa fie in drept cu plotul din capacul delcoului. P.S: surubul ce tine cablu de acceleratie de carburator l-am scapat in prin degajarea aia unde te uiti la semnul volant, si nu am reusit sa il mai scot ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1999 Dupa Hristos
- TM 11 YTV
|
|
ghitza |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
Surubu daca a cazut sa dos pana jos si ii in partea de jos a cutiei undeva in spatele volantei adica inspre cutie,daca te bagi sub masina si nu mai ai acea tabla de protectie pentru volanta poate reusesti sa il scoti prin lateralu volantei cu sarma ceva dar si daca sta acolo nu face prostii
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th July 2025 - 14:36 |