DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> garnitura chiuloasa, apa in ulei

ady_KPK
post 7 Dec 2004, 22:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 27 November 04




Am si eu o problema, daca poate cineva sa ma ajute... S-ar parea ca am apa in ulei pt ca: - am spuma alba in furtunele de la carburator
- apar niste bule albe pe joja dupa ce opresc motorul (cald)
Cred ca este de vina garnitura de chiuloasa...Mai sunt si alte cauze din care ar putea sa imi intre apa in ulei??


--------------------
Dacia Solenza 2005 - B-38-KPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Dec 2004, 22:18
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Cati km are masina? Ai scos furtunul din carter, lasandu-l sa atarne afara?
Ce tip de ulei ai folosit?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_KPK
post 7 Dec 2004, 22:21
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 27 November 04





Am folosit ulei BP, masina are destui kilometri, nu stiu exact sa-ti spun ca am cumparat-o in vara, pe bord arata in jur de 60000, masina e din '99.


--------------------
Dacia Solenza 2005 - B-38-KPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_KPK
post 7 Dec 2004, 22:32
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 27 November 04




Daca e sa schimb garnitura stie careva un service mai bun unde sa aiba macar cheie dinamometrica ??


--------------------
Dacia Solenza 2005 - B-38-KPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Dec 2004, 10:12
Post #5


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




da mai intai o cautare pe forum dupa "muci". S-ar putea sa n-ai nici o pb cu garnitura.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 9 Dec 2004, 14:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




adi depinde cat de multa apa ai in ulei.
iti spun eu de la ce ar putea fi ca le-am incercat pe toate acum 1 an.
1.condens si atunci cum ti-a spus si Ov da o cautare
2.garnitura de chiulasa
3.inelele de etansare de la cilindrii(unde vin fixati cilindrii in bloc)
4.bloc fisurat

cauzele sunt ordonate in functie de gravitate si implicit costuri.
din nefericire eu am avut o fisura in bloc de toata frumusetea si pana s-o depistez am schimbat 2 garnituri de chiulasa si 1 set de inele,plus ulei,plus munca.
fisura era sub axul cu came si curgea pe-acolo numai cand strangeam chiulasa la cuplu,iar fara chiulasa pe bloc totul pare in regula si nu se vedea nimic,desi m-am uitat cu lumina puternica cand am dat baia jos.
daca te duci sa schimbi garnitura de chiulasa scoate f f f bine lichidele din gaurile din bloc CU AER COMPRIMAT ca altfel patesti ca mine.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady_KPK
post 9 Dec 2004, 21:03
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 27 November 04




Oricum m-am hotarat ca la primavara sa schimb setul motor si o sa vad atunci care e problema, sper sa nu am probleme majore pana atunci... am scos furtunul care vine de la chiuloasa la carburator ca sa nu-mi mai bage "muci" in carburator.


--------------------
Dacia Solenza 2005 - B-38-KPK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutmarius15
post 17 Mar 2010, 13:06
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 17 March 10




salut. am si eu o problema asemanatoare cu un motor de 1.6 dupa 4 zile de functionare pana in 100km a inceput din nou sa scada apa din vasul de expansiune cam 400ml si o amesteca cu uleiul.
am planat chiulasa,schimbat supape.pana sa fac asta nu aveam probleme,acum m-am saturat de bani aruncati si munca in plus.
am schimbat si inelele de cauciuc de sub cilindri, nu am obs nimic de nici o fisura nici la bloc nici la chiulasa si nici la cilindrii.
va rog ajutatima ca inebunesc, nu stiu ce ar putea sa fie
am 2 seturi de garnituri schimbate+ulei+munca.
ajutoooooooooooooooorr!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
dacia 1310 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 23 Oct 2011, 18:04
Post #9


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




ceau, am si eu o problema cu daciana mea....
- scade lichidul de racire din vasul de expansiune, desi nu am vazut niciunde urme de antigel curs(din ala verde forforescent). Pierde aproximativ 1 litru/2..3 zile.
- nivelul uleilui din baie pare sa fi crescut umpic
- bosonul de ulei ii plin de spuma alba
- pe joja uleilul are o culoare albiciosa

atasez cateva fotografii, pentru mai multe detalii.

Mentionez ca motorul are aproximativ 250.000. In urma cu 25.000 Km am facut o segmentare. Garnitura de chiuloasa a fost stransa/restransa cu mana, nen' mecanicusu nu avea cheie dinamometrica... nu stiu daca a scos bine sau nu apa din gaurile pt suruburi din blocul motor, dar de atunci a inceput sa faca spuma in busonul de ulei si pierdea cam 1 litru de apa la 2 saptamani.

Ce parere aveti? ce imi recomadati sa fac, cei care ati avut probleme similare? cam ce costuri impica o reparatie corecta? ce mi-a-ti recomanda sa fac ca solutie imediata( posibil din primavara sa cumpar alta masina)

Attached thumbnail(s)
24102011814.jpg ( Size: 513.43k ) Number of downloads: 1381
24102011815.jpg ( Size: 732.89k ) Number of downloads: 1535


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 23 Oct 2011, 19:47
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu zic sa nu circuli asa cu masina ca e clar ca antigelul e in ulei. cred ca singura posibilitate ar fi schimbarea garniturii.daca nu e garnitura poate fi blocul spart daca zici ca poate nu a scos apa din gauri...bafta


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 24 Oct 2011, 09:12
Post #11


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




Pentru schimbarea garniturii de chiuloasa trebuie desfacuti si cuzinetii de la biele sau nu? (adica trebe sa ma pun cu spatele pe betonul udat de ploile toameni sau nu?). Intentionez sa fac eu inlocuirea garniturii.. in mare cam ce ma asteapta?


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 24 Oct 2011, 10:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Bai,garnitura de chiulasa are legatura cu chiulasa da?tu unde ai chiulasa la motor in baia de ulei?Dai chiulasa jos de pe motor si o sa vezi garniura intre chiulasa si blocu motor deci nu ai ce sa cauti sub masina lucrezi deasupra adica deschizi capota,dai jos chiulasa cureti chiulasa si blocu de garnitura ramasa pe ele dar cureti la perfectie dupa care sufli gaurile de apa sau ulei in care intra prezoanele de la chiulasa dupa astea montezi noua garnitura(ia de FERMIT )o montezi cu inscriptia HAU-TOP in sus ,pentru strangere iti recoman o cheie dinamometrica


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 24 Oct 2011, 11:27
Post #13


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




Nu mai stiam exact cum sta treaba, ultima data la segmentare trebuiau impinse pistoanele afara si trebuiau desfacuti cuzinetii.. ma gandeam sa nu trebuiasca desfacut ceva de pe la axul cu came sau vreo chestie de la distributie sau whatever ce ar implica munca "de jos" (adica de pe desupt) smile.gif).Am facut rost de dinamometrica, si cartea lu' Modiru. Tine-ti-mi pumnii sa nu dea drumul la dush cel de sus, maine ma pun pe treaba!
multumesc de informati, in special cea cu "FERMIT".


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darkavenger183
post 26 Oct 2011, 14:05
Post #14


Un fel de Decebal


Group: Members
Posts: 31
Joined: 17 April 08
From: Your Location




Salutare baieti (si fete ? smile.gif )
am schimbat garnitura de chiuloasa, operatiunea a fost destul de obositoare, mai ales curatirea blocului motor/chiuloasa. Problema cu apa in motor s-a rezolvat!
Am reglat tachetii la 0.15 admisie, 0.2 evacuare. Am pornit motorul, pana e rece merge destul de bine (cam 3..5 intreruperi la 15 de secunde). Dupa ce se incalzeste incepe se mearga cu intreruperi (rateuri) cam 25..35 reteuri in 15 secunde (testat la relanti 800rp,). Indiferent cat incerc sa reglez din aer/avans nu pot obtie rezultate mai bune.. mentionez ca inainte sa pana se incalzea mai avea intreruperi f rar, dar odata incalzit dadea cate un rateu la 2..3 min. Ma gandesc ca poate nu am facut ceva bine cand am reglat tachetii, o sa ii reverific ..si poate trebuie reajustata distanta la platina a.i momenntul cand rupe contactul sa coincida cu punctul de compresie maxima si luleaua delcoului sa fie in drept cu plotul din capacul delcoului.

P.S: surubul ce tine cablu de acceleratie de carburator l-am scapat in prin degajarea aia unde te uiti la semnul volant, si nu am reusit sa il mai scot huh.gif , acum e undeva inauntru pe la volanta/ambreaj. E grav daca il las uitat acolo? trebe scoase planetarele sa trag vreo 2-3 cm cutia de viteze in spate sa il scot cumva de acolo?


--------------------
Dacia Berlina 1999 Dupa Hristos - TM 11 YTV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 26 Oct 2011, 23:06
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




Surubu daca a cazut sa dos pana jos si ii in partea de jos a cutiei undeva in spatele volantei adica inspre cutie,daca te bagi sub masina si nu mai ai acea tabla de protectie pentru volanta poate reusesti sa il scoti prin lateralu volantei cu sarma ceva dar si daca sta acolo nu face prostii


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th July 2025 - 11:59
Forum Renault