Aluneca ambreajul Dacia 1300, din 74
![]() ![]() ![]() |
Aluneca ambreajul Dacia 1300, din 74
vincere |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 72 Joined: 25 June 10 From: IASI ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
DUSTER 1.2 TCe, 125 CP, 4x4, E6
2015
- IS31DIO
|
|||
maru |
![]()
Post
#2
|
![]() Rromania..da leand uof cios Group: Members Posts: 672 Joined: 1 September 13 ![]() |
incercati sa mai strangeti putin cablul de ambreiaj (desi daca tot ati circulat cu el "alunecand" s`au uzat prematur discurile de frictiune)
|
--------------------
Dacia
1310 Break
2003 Zambeste, maine poate fi mai rau !
|
|
madalin78 |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 588 Joined: 27 April 13 From: pitesti ![]() |
Daca vati ambreiaj de 200 e ceva normal au fost mai spabe din fabricatie daca e dimensiunea originala de 170 vrificati cum a zis di maru jocul cablului de ambreiaj
Placa de ptesiune cum e dau fe cind e nrschmbata ? 28 Jul 2014, 11:50: Daca vati ambreiaj de 200 e ceva normal au fost mai spabe din fabricatie daca e dimensiunea originala de 170 vrificati cum a zis di maru jocul cablului de ambreiaj Placa de ptesiune cum e dau fe cind e nrschmbata ? This post has been edited by madalin78: 28 Jul 2014, 11:50 |
--------------------
dacia
sport
1986
- ag ygi
|
|
giuscam |
![]()
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
In primu rind ambreiaju nu aluneca, el patineaza, in al doilea rind dacase supratureza motoru sigur e placa de presiune dusa [ori e arsa ori e ovala]
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
payty |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
nu e deloc obligatoriu sa fie placa de presiune.
Poate fi cablul prea strans in asa fel incat ambreiajul nu cupleaza cum trebuie pt ca nu ii da voie cablul, sau discul uzat. Sau cine stie, poate s-a scurs ulei in carcasa de ambreiaj cine stie de pe unde. Se mai intampla , in cazuri rare. Eu in mod sigur am patit asta la o dacie din 98 cu ambreiaj de 200. Am schimbat doar discul si a mai mers o gramada asa. Evident, poate fi si placa, dar nu neaparat. Oricum, singura chestie care poate fi facuta fara scoaterea motorului/cutiei, e sa se umble la tensionarea cablului. Daca nu merge asa... bafta la reparatii. Ca idee, daca nu gasesti o placa de presiune de pe vremuri (cred ca e plin net-ul de ele), si asta pe care o ai pe masina nu are probleme, mai bine o tii pe asta chiar daca mecanicii or sa iti zica sa o schimbi. La placile de presiune de 200, cele de aluminiu, forta de apasare este vizibil mai mica pt placile noi, altele decat cele cu care au iesit din uzina masinile. Deci, evident, sunt mult mai proaste. This post has been edited by payty: 29 Jul 2014, 05:46 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
giuscam |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 149 Joined: 4 January 14 ![]() |
Dacia din 74 nu are placa si disc de 200 [hai sa fim seriosi], dar pina nu da omu cutia sau ,dupa caz motoru jos, nu stie ce-i acolo
|
--------------------
dacia
berlina
1999
- vs 03 vlk
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Tu stii ce spui? Cum sa stranga cablul, ca sa mearga mai bine?Daca-l strange, va patina si mai rau !
Ca sa vezi ce ambreiaj ai, uita-te prin fereastra de punere la punct, de la cutie, si daca se vede ferodourile la disc, nu e de 170. Cel de 170 e ascuns in volanta. Auzi, placa ovala patineaza ! Madalin, esti din Pitesti, deci Limba Romana se vorbeste si acolo ! Verifica tragand usor si repetat de cablu, din apropiera suportului de pe cutie, si vezi daca simti putin joc in gol, pana se apropie rulmentul de placa. Daca are joc, e bine. Jocul prea mare, duce la debreiere incompleta, si caraie la intrare in viteze sau nu intra. Daca nu are joc, sau e asa de STRANS cablul, incat e "bat" , d-aia si patineaza, ca e mereu debreiata, rulmentul a mers permanent cuplat pe diafragma placii, si l-a "terminat" si p-ala. Deci, patineaza daca e discul uzat, volanta si placa s-a degrosat de atata frecare, daca placa e fisurata, daca are ulei pe disc, din cauza uzurii simeringului de la priza (sau palier la motor), cablul prea strans. Daca discul e bun, adica are aproape de 8mm grosime, si placa nu e fisurata, degeaba pui disc nou, daca nu se rectifica volanta si placa , incat sa i se faca strangere de in jur de 3mm. La motorul din '74, nu se poate pune volanta de 200 si chiar unele tipuri de 180, pentru ca nu se potriveste la gauri si diametre, cu flansa arborelui. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
renaultlover |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 1 September 14 ![]() |
vincere,din ce stiam eu placa si disc de 180 nu merge pe masina ta din simplu motiv ca ai arbore cu palierul mic;normal ar trebui sa ai 46 mm pt motorul de 1289.
dupa 1980 cand s-a facut trecerea spre motorul de 1397 au aparut niste hibride cu motor de 1289 si arbore cu palier marit de 54 de mm in cazu asta. da poti pune un ambreiaj de renault 12 dar atentie ca si acestea se gaseste in 2 variante de 170 si 180 de mm. |
--------------------
Dacia
1310
1993 S
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 23:55 |