Scut Otel sau Aluminiu
![]() ![]() ![]() |
Scut Otel sau Aluminiu
VGB 4x4 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_9817.jpg ( Size: 1013.69k ) Number of downloads: 3049 IMG_9784.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 3372 IMG_9797.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 3257 IMG_9822.jpg ( Size: 245.74k ) Number of downloads: 3278 |
||
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|||
cosmin_2300 |
![]()
Post
#2
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Asta pare reclamă
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
pai la ce sa fie? la duster?
|
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
La scut
![]() |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
aaaa, ok... credeam ca vorbesti serios
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Scutul e din INOX?
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
dizzy |
![]()
Post
#7
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
E oare o idee buna sa astupi gaura mare de jos din bara?
Nu afecteaza racirea radiatorului? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
salut.
asta din poza e din otel de 3 mm. aerul care intra prin logo e suficient, cel putin la dci. oricum, daca e nevoie imediat desenez niste gauri... dar nu l-as slabi structural aiurea. o sa vedem daca e nevoie. |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Asa cum arata scutul respectiv, e inox, vopsit, cadmiat, zincat, rugineste la prima ploaie, cum e? Da si tu niste detalii.
This post has been edited by D-Ice: 20 Feb 2011, 11:03 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
salut.
mai, sincer nu prea stiam cum sa va povestesc mai multe ca sa nu fie considerata reclama. Scuturile astea sunt Made in Romania. Se fabrica in principal pentru export, dar deocamdata sunt in curs de omologare. Se livreaza kituri in vreo 5 variante. 1. otel de 3mm pentru cei care vor sa le vopseasca electrostatic alte culori decat cele din gama Dacia. 2. otel de 3 mm grunduit pentru cei care vor sa le vopseasca altfel decat electrostatic 3. otel de 3 mm zincat electrolitic, se pot folosi as it is fara alte acoperiri 4. otel de 3 mm zincat si vopsit electrostatic culori din paletarul Dacia 5. aluminiu de 6 mm care se poate folosi fara alte acoperiri. restul pieselor din kit (ramforsare in fata radiatoarelor si prindere spate) sunt zincate. kitul are suruburi din inox, pentru a evita "sudarea" lor prin rugina de lonjeroane Montajul se face numai in gaurile originale ale masinii, fara alte prelucrari si mie mi-a luat 1h 10min, lucrand singur. Ideal ar fi sa se monteze in 2 oameni, mai ales alea 5 minute cand trebuie atarnat zmeul... oricum, in 2 oameni montajul nu ajunge la 1 ora. pozele astea sunt cu un scut din otel chior, neacoperit cu nimic. |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
micu`tzu |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 11 July 10 ![]() |
du-o până la capăt: unde și cât?
|
--------------------
Dacia
Duster
2010
|
|
jay333 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Da, cat? Unde aflam pe PM sa nu se supere administratia.
Un scut si pentru partea din spate nu exista? |
--------------------
.
.
.
|
|
bolidu |
![]()
Post
#13
|
![]() Pai daca n-am ?! Group: Members Posts: 2.068 Joined: 1 July 06 From: Medgidalas ![]() |
Logo o idee mai mare si suportii aia pentru remorcare alti decat cei de Saviem. Ma bucura faptul ca apar accesorii pentru duster si ce ma bucura si mai tare e ca poti alege acel accesoriu in mai multe feluri: otel, aluminiu sa intre baietii pe fir sa ia cotele si o sa faca si din inox, fibra, carbon etc. Eu cred ca cel de aluminu este cel mai ok, nu este nici greu si nici nu trebuie sa il vopsesti deoarece culoarea aluminiului pur e mai mult decat ok. Ca o sa ii mai dai un polis din cand in cand asta e altceva. Parerea mea sa se renunte la caligele alea si eventual sa "ascunda" pe acolo un troliu micut.
Numai bine all ! This post has been edited by bolidu: 21 Feb 2011, 18:05 |
--------------------
Solenza Confort
2005
Opel Astra Coupe
- CT-XX-CMF Daca te lasi de fumat, de baut si de femei, nu traiesti mai mult, doar ti se pare ca timpul trece prea incet.
|
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
salutare
scuze de intarziere dar am tot alergat... pret inca nu stiu sa va zic. cred ca maine le aflam. va tin la curent cumva suportii de ochet si ochetii sunt optionale. in fata vine default cu 4 suruburi de inox M10 cap zenc. Adica arata bine. la cealalta versiune intre ocheti sta un troliu sub scut. ochetii cred ca sunt mai folositori la versiunea cu troliu scutul asta se poate face si din inox dar nu e o solutie prea fericita. inoxul este foarte dur si nu prea se deformeaza la impact. daca nu rupe suruburile atunci se sparge... din cate stiu este o solutie de carenare completa sub masina. adica din bara in bara si din prag in prag. va anunt cand aflu detalii |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
O carenare completa ar fi excelenta. Prinderea la mijlocul masinii fara gauri suplimentare e de vazut, nu m-am bagat sub masina asa ca nu stiu daca ai de unde. Ma gandesc totusi ca si pretul unui astfel de carenaj e pe masura.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
caphonne |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Arata super tare, carligele daca sunt prinse doar in scut nu prea este ok in cazul in care ramai intepenit si esti tras mai ''tare''.Au fost testate asa un pic de curiozitate,cat suporta ?Intreb sa nu cumva la prima tractare masina care tracteaza sa ramana fara geam eventual soferul fara dinti nu este de gluma cu asa ceva.
Ca o idee ar merge cumva prinse de capatul lonjeroanelor cel putin asa am vazut la masini ''mai de teren''. In rest cum am spus arata super si cine vrea carlige mai ''frumoase'' da banu' si isi ia unele de firma rosi/galbene frumoase. This post has been edited by caphonne: 22 Feb 2011, 08:46 |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
salut
in spatele scutului este o piesa de rezistenta care trece prin fata radiatoarelor si este prinsa de lonjeroane in 5 suruburi M8 pe piesa asta se prinde scutul in partea de sus in 4 suruburi M10. Optional cu suruburile astea se pot prinde suportii de ochet. ideea e ca toate scuturile pe care le-am vazut pana acum prin franta si prin spania nu aveau nici o ramforsare in fata radiatoarelor, ultima prindere serioasa a scutului fiind suruburile M6 de pe subsasiu. Adica toata partea aia care imbraca bara este suspendata la alte modele sau este prinsa in plasticul spoilerului. suportii astia de ochet sunt doar grunduiti. e grund gri |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
caphonne |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Da o treaba gandita super bine bafta.Poate vedem si un troliu.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
boditza |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 374 Joined: 8 September 09 ![]() |
pe la alte masini care am vazut fie ca este din plastic sau din fier scutul are multe gauri pt circularea aerului... acum sigur nu vor fi probleme dar la vara cred ca va merge non stop gmvul
![]() in rest e f tare facut.. ii da un aer agresiv masinii |
--------------------
Renault
Megane
Sedane 2.2 1,6 16v 82kw
|
|
klaus |
![]()
Post
#20
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu pe la scut se raceste motorul. La zona inferioara a motorului e important sa existe spatiu de iesire a aerului care intra prin fata pe la radiator.
Dar la masinile Dacia nu se pune problema asta, ca nu sunt ermetic inchise in zona inferioara, sunt spatii suficiente. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
jay333 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 979 Joined: 25 June 07 ![]() |
Interesant ar fi de stiut cam cate kilograme in plus inseamna un scut complet, pana in spate. Ca daca e sa fie peste 100, nu stiu cat de mult m-ar mai tenta.
|
--------------------
.
.
.
|
|
caphonne |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Nu ai nevoie pana in spate ca nu cauti mine cu masina si nici nu te cocoti pe stanci
![]() |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Este foarte important ca in partea inferioara a motorului sa existe curent de aer, deoarece motorul nu are racire separata la ulei, baia de ulei preia aceasta functie. Un motor poate gripa fara racire la ulei, chiar daca racirea cu apa a blocului si a chiulasei este ok. Asa ca aviz amatorilor de scuturi aftermarket, baia de ulei are nevoie de aer pentru racirea uleiului.
|
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
caphonne |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
Hai nu incepeti si intelegeti odata ca masinile nu sunt facute etans cu am spus si Klaus le intra aer prin toate incheieturile.
Vara in oras bara la bara cu ce aer rece se mai ''ventileaza'' baia de ulei ? |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Bara la bara in Bucuresti motorul nu merge in sarcina maxima sau apropiata cum se merge pe autostrada, iar uleiul nu ajunge la temperaturi mari. Ca porneste GMV in lipsa de curent de aer, e alta poveste. Multi au infasurat cuzineti si lagare palier dupa ce au pus motoare auto pe ambarcatiuni si au neglijat exact aspectul racirii uleiului. Tot asa spuneau ca oricum baia de ulei e in aer, ce ii trebuie racire suplimentara. Si au luat-o in bot.
Acum fiecare face cum crede, romanul oricum invata stricand, e tragic totusi daca o face pe banii lui ![]() |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
VGB 4x4 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 19 February 11 ![]() |
salutare.
Daca va uitati la poze cu Dusterele care au fost la TAT vedeti ca au o mare placa de troliu in fata radiatoarelor. Si mai au in lateralele troliului spatiul ramas acoperit cu plasa. Deci aia ar fi sectiunea maxima prin care intra aer la radiatoare si motor. Acum, in cazul nostru, debitul de aer care intra prin logo si pe langa scut cred ca este aproximativ echivalent cu debitul care intra in masinile de la TAT. Si nu stiu cate masini cu scut vor face mai mult decat au facut Dusterele la TAT ca sa aiba nevoie de racire mai multa. Chiar si in acest caz fante suplimentare de aer nu sunt o problema. Le facem imediat, ca nu ne doare mausu`. Dar nu are rost sa slabim scutul inutil. |
--------------------
Dacia
Logan
2007
- B50KWY
|
|
caphonne |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
D-ICE am 2 motoare prajite la activ unul la Supernova si unul la Pajero daca e sa se arda se arde.Nu sunt gica contra si nici nu-i fac reclama lui VGB 4x4 doar ca imi place scutul si imi place cand cineva vine cu ceva bun aftermarket.Cum spunea colegul niste gauri in plus pentru racire se fac usor.
|
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
dizzy |
![]()
Post
#28
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.067 Joined: 11 February 04 ![]() |
Dar cum le-ai chinuit pe motoarele alea?
|
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
D-Ice |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
QUOTE(caphonne @ 24 Feb 2011, 09:42) D-ICE am 2 motoare prajite la activ unul la Supernova si unul la Pajero daca e sa se arda se arde.Nu sunt gica contra si nici nu-i fac reclama lui VGB 4x4 doar ca imi place scutul si imi place cand cineva vine cu ceva bun aftermarket.Cum spunea colegul niste gauri in plus pentru racire se fac usor. Daca are ulei bun nu gripeaza, chiar daca ramane fara lichid de racire. In cel mai rau caz se arde garnitura de chiulasa. Nu am nimic impotriva pieselor aftermarket si salut initiativa lui VGB 4x4. Am spus doar ce modificari trebuie facute in plus. Tabla de 3mm este mai mult decat suficienta ca rezistenta daca se fac gauri de ventilatie in dreptul baii de ulei. This post has been edited by D-Ice: 24 Feb 2011, 17:11 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
caphonne |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 968 Joined: 22 August 06 From: Buc. Drumul taberei si Berceni ![]() |
QUOTE(dizzy @ 24 Feb 2011, 17:35) Superniova spart baie de ulei pe la Plaiul Foii nu am observat decat pe la Bran cand masina nu mai avea stop de ulei am scapat cu o rectificare de vibrochen Pajero i s-a ars garnitura de chiulasa tot prin zona aia ma duceam la Moeciu ![]() Din greseli inveti. |
--------------------
Dacia
Supernova
2003 Rapsodie rosu imperial Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 03:49 |