Greva de la CFR, pareri, comentarii
![]() ![]() ![]() |
Greva de la CFR, pareri, comentarii
Altis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 754 Joined: 24 December 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Tucson
JM
2007
- . Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
|
|||
dantes |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Pai de ce la medic dai spaga, de ce la profesori dai o spaga/meditatie, etc...? Ptr. ca au salarii mici, si nici controale riguroase. De ex. pe ruta Buc-Cta, m-am saturat eu sa-i vad pe astia de la supra-control...dar cateodata merge si cu astia (depinde daca sunt din minister sau din regionala)...
Ehe andrei...daca ar gandi toti ca tine...ce bine ar fi... S-ar face biletul Cta-Buc vreo 1,5 mil, din 300k lei acum, si atunci da..au profit... DAR..cine da 1,5 mil / bilet DUS pana la mare? Nici eu nu as da! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#33
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Au aparut firme care fac transporturi de persoane cu autocarele, in conditii mai bune decit la CFR. Si guess what - pretul biletului este in general mai mic decit la CFR!
Cred ca firmele alea au profit, altfel nu ar mai face transporturi. Asta inseamna ca astia cu autocarele sint mai eficienti decit CFR, daca la un pret mai mic al biletelor, ei au profit, iar CFR nu are! Cu Sageata Albastra nu stiu ce aveti. E adevarat, nu merge foarte repede, dar macar ai loc sa stai jos, curatenie si (cit de cit) confort. Eu sint multumit. |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
dantes |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Cu sageata albastra?...hmmm...indiferent ca e clasa intai sau a II-a, tot la fel e! Scaune TARI, nu poti sa te lasi mai pe spate, doamne fereste sa stai mai comod ca ajungi cu genunchiul la scaunul din fata, loc de fumat unde se mai trezeste vreuna sau vreunul care nu stia ca si-a luat loc la fumatori...etc... In rest, intradevar, sunt cu toate facilitatile care trebuie...
Pai se poate compara cheltuielile si capacitatea de transport a autocarelor vis-a-vis de tren? Nu prea... Iar la pret? Pai Buc-Cta la tren e 300k lei iar la autocar e 260k lei ![]() Poate ai vrut sa te referi la firme private de transport feroviar...care au aparut destule! Si fac treaba foarte buna! Au preturi bune, au o politica orientata spre client, etc...Alea da! Vor rupe in doua cfr marfa daca nu se schimba mentalitatea (niciodata atata timp cat un director sta cel MULT 4 ani la conducere...dar nici atat) sau se va privatiza... Oricum...pacat ca din a II-a armata a devenit o societate banala si terfelita... Nu mai pun salariile, care inainte erau printre cele mai mari din tara, iar acum dupa cfr (conform statisticilor) mai sunt 1 sau 2 domenii de activitate.... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
J.W. |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 12 June 05 ![]() |
Salutari
scuze ca ma bag de la primul post intr-o discutie atat de aprinsa, dar... QUOTE(dantes @ 10 Jun 2005, 06:47) Sa lamurim niste lucruri... 1. Sageata albastra: ...a) Viteza maxima e 160 km/h ... ![]() ...c) au fost introduse ptr. a scoate ochii 2. Vagoanele ...a) Viteza maxima 120km/h (cele albastre), 160km/h(cele rosii, modernizate!) ... ![]() La sageata viteza maxima construcitva e 120km/h - http://www.transportation.siemens.com/ts/d...iro/classic.htm Adevarul e ca merg bine si pe multe linii care se afla in stare destul de proasta si sunt mult mai "delicate" cu infrastructura datorita greutatii muuult mai mici fata de locomotive. Ce nu e de inteles e de ce nu a achizitionat CFR-ul si varianta electrica a Sagetii, in loc sa foloseasca acest autobuz diesel pe liniii electrificate. In viitor vor ajunge la locul care li se cuvine (trenuri de naveta), dar mai e mult pana la normalitate. Primii pasi au fost facuti prin down-gradarea de la IC la Rapid a primelor "sageti", ramanand la IC doar varianta "confort". Vagoanele... Cele albastre au viteza maxima autorizata 140km/h, iar cele rosu cu gri (de IC) - 160km/h. Oricum, pe infrastructura din Romania poti numara pe degetele de la o mana pe cate portiuni este admis sa se circule cu 140km/h. Vagoane cu norme de confort "europene" se pot produce la Arad (vezi AVA200 Corail) fara nici o problema - in afara de faptul ca CFR-ul ar trebui sa plateasca pentru ele ![]() CFR Calatori a renuntat la gestionarea vagoanelor de dormit - in conditiile in care activitatea era (atentie!) rentabila! , acestea revenind austriecilor. Mitrea stie? ![]() |
--------------------
Oltcit
Club 11R
- AR04xxx
|
|
dantes |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Continui sa fiu uimit
![]() Greva a fost declarata inca odata LEGALA! Asta nu poate decat sa fie in ton cu mineriadele, prin faptul ca NU SE MAI BAGA PUMNUL IN GURA ! In sfarsit un conflict de munca este legal, si bine ca nu a fost declarat ilegal, altfel era o decizie politica...astfel in opinia mea, se dovedeste ca se vrea a sta la negocieri, chiar daca ala zice nu iar celalalt nu si el... Nu se mai impune ceva pe linie politica...ceea ce e un lucru bun... sa speram totusi ca se va inchia repede, altfel vor avea de suferit foarte multi si foarte multe companii... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 16:08 |