Nu Porneste, Dacia 1310 BK Nu Porneste
Nu Porneste, Dacia 1310 BK Nu Porneste
Danut 88 |
28 Feb 2011, 19:30
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni |
|
||
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|||
mihai7575 |
1 Mar 2011, 06:25
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA |
QUOTE(brezu @ 28 Feb 2011, 19:06) Scuze pt absenta indelungata ...... am mai mesterit cu portarul la ea ,am mai schimbat platina , capac delcou ,condensator , fise , filtru benzina.....si pana la urma am reusit sa o pornesc ..... dar cum!!!! direct cu turul de benzina in gura carburatorului....deci este ceva din carburator .... doresc sa il schimb cu unul normal .... din cate am citit imi trebuie o flasa adaptoare de la 4 suruburi la 2 si desigur carburator... pe care l-as avea ...dar imi lipseste flasa .... Stie cineva unde as putea gasi una ??? Daca mi-a scapat ceva corectati-ma (am uitat sa precizez ca am desfacut carburatorul si l-am suflat, curatat cum am stiut eu | deci clar l-am facut muci......trebuie schimbat | ) Flansa ptr carburator,se gaseste la magazine de piese auto,am vazut eu la un magazin din orasul meu,costă in jur de 25 lei. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Club12TRS |
2 Mar 2011, 09:41
Post
#33
|
Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti |
Flansa se pune la Nova, pt ca nu exista galerie pt monocorp IRM. La 1300 e mai bine sa schimbi galeria, flansa iti inalta carburatorul si-ti poate cauza probleme cu tras aer fals pe langa daca e prost facuta.
Pe Costel de la carbotest (Auto Marcu's Group - in Pantelimon) il cunosc bine. Daca ai 100 ron de dat, merita sa te duci sa reglezi carburiciu'. Omu' e de nota 20. |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
brezu |
2 Mar 2011, 10:33
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
Saptamana asta sper sa fac rost de bani si o sa ma duc cu el la carbo test.....
as prefera sa ramana masina stoc ptca asa a fost gandita .... sper sa merga dupa carbotest .... o sa va anunt ce am facut Multam pt sfaturi |
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
brezu |
4 Mar 2011, 11:33
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
Nu am reusit sa fac rost de bani pt carbotest.... in schimb mi-am luat o flansa ,am montat carburatorul mono corp (spalat ,suflat)
acum sunt la schimbat cablul de acceleratie ptca nu se potriveste cu carburatorul asta ....sper ca azi sa o pornesc Va zic mai pe seara ce am mai facut |
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
Club12TRS |
4 Mar 2011, 12:11
Post
#36
|
Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti |
Mda... Daca dadeai un semn, ti-o faceam eu... Asa, te-ai complicat aiurea.
|
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
mihai7575 |
4 Mar 2011, 12:53
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA |
QUOTE(brezu @ 4 Mar 2011, 12:33) Nu am reusit sa fac rost de bani pt carbotest.... in schimb mi-am luat o flansa ,am montat carburatorul mono corp (spalat ,suflat) acum sunt la schimbat cablul de acceleratie ptca nu se potriveste cu carburatorul asta ....sper ca azi sa o pornesc Va zic mai pe seara ce am mai facut Sper sa-ti mearga masina mai bine ,cu carburatorul monocorp. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
brezu |
4 Mar 2011, 17:12
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
Si totusi ghici ce ...... nu porneste
cam aceleasi simtome ...daca ii torn putina benzina in carburator o ia pentru 1-3 secunde dupa care moare.... |
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
mihai7575 |
4 Mar 2011, 18:22
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA |
QUOTE(brezu @ 4 Mar 2011, 18:12) Si totusi ghici ce ...... nu porneste cam aceleasi simtome ...daca ii torn putina benzina in carburator o ia pentru 1-3 secunde dupa care moare.... De ce-i torni benzina in carburator?inseamna ca ai o noua problema cu carburatorul monocorp,sau cu pompa de benzina,nu-ti ajunge benzina la carburator? |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
brezu |
4 Mar 2011, 18:30
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
pompa de benzina este noua...dau la cama vine benzina dau la cheie cu tur-ul scos din carburator si vine benzina .....
|
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
roakru |
4 Mar 2011, 18:31
Post
#41
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 |
@brezu - ai filtru de benzina? L-ai verificat daca nu e plin? Ai debit bun la pompa? Poate vro conducta de benzina infundata, poate sita din rezervor infundata. Verifica filtru de benzina daca ai. Ca si eu am stat si am demontat juma de masina ca nu se alimenta si cand am intrebat daca a verificat filtru a zis ca e curat, si asa am pierdut o zii intreaga pana am desfacut eu filtru si era plin de mizerie.
|
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
brezu |
4 Mar 2011, 18:44
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
ca sa elimin probleme de genu pana porneste ( DOAMNE AJUTA) alimentez din sticla de nestea fara filtru de benzina .....
mai astept ideei |
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
xrt3xrt3 |
4 Mar 2011, 20:26
Post
#43
|
o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti |
daca nu faci ce iti spunem noi pe aici si nu incerci sa intelegi cum functioneaza un motor... ba pe deasupra mai lasi sa iti umble in ea portari... n-o so pornesti prea curand...
de exemplu... facem pariu ca ai fise de urzieni?..... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
brezu |
5 Mar 2011, 00:51
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
este atat de grav daca am fise de urziceni ?? de la asta nu porneste nu ?............
si portarul de care tot zic eu este un nenea pe 60 de ani care pana acum 2-3 ani a avut dacie toata viata lui .... si nu se ducea la mecanic ...deci stie mult mai multe decat mine si apropo daca u crezi ca te pricepi mai bine ai 50 de lei de la mine DACA REUSESTI SA O PORNESTI...... 0766104749 This post has been edited by brezu: 5 Mar 2011, 00:55 |
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
roakru |
5 Mar 2011, 11:00
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 84 Joined: 28 June 10 |
si cand reusesti sa pornesti motorul pentru alea 3 secunde si il tii turat, iti merge rotund sau neregulat? daca merge neregulat incearca sa schimbi condesatorul de pe delcou, ca asa am pierdut si eu vro 3 ore cu o dacie, pana a zis un nene mai batran sa schimb condesatorul.
|
--------------------
dacia
1310 CL
1987 la avatar e imortalizata prima mea lectie de reglat avans, de la un mosulica care l-am gasit urcand pe transfagarasan.
|
|
brezu |
5 Mar 2011, 11:06
Post
#46
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
am mai schimbat platina , capac delcou ,condensator , fise , filtru benzina
|
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
Magnum_Baracuda |
5 Mar 2011, 16:14
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 |
nu imi o lua nume de rau dar portarul tau e mecanic,posteaza itrebarile ce ai probleme si nelamuriri si te vor ajuta mesteri nu te baza pe nenea portarul pentru orice nimic
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
Dacia_47_akm |
5 Mar 2011, 17:36
Post
#48
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 |
cu ce ai spalat carburatorul ?, daca spui ca iti vine benzina pe furtun pana la carburator, inseamna ca carburatorul (scuzati cacofonia) este de vina, da carburatorul jos, desfal , dute si cumpara o sticla de carfil si un set de jigloare, pentru carburatorul pe care il ai, daca nu sti de care model e, ia-l cu tine la magazin si arata-l, apoi cauta un vas ceva, gen un lighean, si baga carburatorul in carfil, vezi sa aibe toate jigloarele scoase, apoi il lasi cateva minute, chiar si o jumatate de ora, ca sa se decanteze mizeriile, apoi ii pui jigloarele noi, il asamblezi la loc, ai grija la plutitor, vezi sa dezasamblezi tot inclusiv ciocul de barza, bagi si ciocul de barza in carfil, apoi il sufli, vezi ca, chiar acolo unde intra furtunul de benzina in carburator se afla un surub mai mare dedasupt, desfal si vei gasii un filtru de benzina micut arata ca un paharut micut facut din plastic si panza, schimba-l si pe ala, in momentul cand il dezasamblezi fi cu bagare de seama, unde vine fiecare piesa si fiecare jiglor ca sa iti fie mai usor, apoi il montezi, si vezi daca merge
|
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
bv-08-fgm |
5 Mar 2011, 18:18
Post
#49
|
Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov |
Am o intrebare de om prost ).Firul care vine de la delcou(care vine la condensator) la bobina se leaga la borna Plus sau Minus?.Ca mi sa oprit "jegul" si nu mai da scanteie din bobina deloc,am inlocuit bobina si tot asa face=NIMIC.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Club12TRS |
5 Mar 2011, 19:26
Post
#50
|
Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti |
@bv-08-fgm Firul se leaga la borna MINUS a bobinei.
@brezu Nene, stau aproape de tine, cred ca stiu ce are rabla ta, da un semn si vin sa ti-o fac! |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
bv-08-fgm |
5 Mar 2011, 19:58
Post
#51
|
Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov |
Deci l-am legat bine,problema este dc nu da curent bobina?:| am verificat cu alta si la fel face.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
Dacia_47_akm |
5 Mar 2011, 20:01
Post
#52
|
Membru Group: Members Posts: 179 Joined: 9 March 10 |
s-ar putea sa ai firul plus intrerupt, so fi prins pe undeva, uitate atent dupa el
|
--------------------
Dacia
1310
1992
- b-35-dis FDF Fan Dacia Forever
|
|
CT-93-YUX |
5 Mar 2011, 20:08
Post
#53
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia |
Ia un fir, leaga un capat la plusul bateriei si celalalt capat la borna plus a bobinei de inductie si dai o cheie si vezi ce zice(daca porneste asa cauta defectiunea).
5 Mar 2011, 20:32: Pune contactu si vezi daca ai tensiune pe borna plus a bobinei de inductie. This post has been edited by CT-93-YUX: 5 Mar 2011, 20:32 |
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
bv-08-fgm |
5 Mar 2011, 21:34
Post
#54
|
Old School Mother Fucker Group: Members Posts: 1.214 Joined: 11 May 10 From: Brasov |
O sa vad maine(acuma plec la distractie),problema sta in felul urmator saptamana trecuta am schimbat platina,aseara mergea in 3-4 si cand verific planita era rosie la capat(se vedea cum s-a incins),am schimbat platina am pornito,am facut cateva ture cu ea si s-a oprit dintr-o data motorul,la urma sa constat ca nu mai da scanteie de la bobina.
|
--------------------
Dacia
1310
1996
- BV-91-FGM,1.4 VW Vento 1992 - BV-22-MKR,1.8
Toyota MR2 1992 - K626 YMO, 2.0 16v TSI |
|
xrt3xrt3 |
6 Mar 2011, 21:15
Post
#55
|
o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti |
bv-08-fgm : incerca sa "scuturi "cheia in contact... eu nu am curent pe accesorii pana nu fac asta... tu s-ar putea sa nu ai circuit deschis spre bobina...
brezule... nene, nu fisele erau ideea , dar ca tot veni vorba.... mai bine iti faci tu unele din conductor de 2,5-4mm, alea sunt cele mai proste fise posibile, e ca si cum pe ninsoarea asta ( dreaq sa o ia) te-ai incalta cu tenesi, tot incaltari sunt.... sa stii ca la dacie nu e niciodata doar de la ceva... e dereglat carbu, dai la automat observi ca trebuia sa o "ia" si realizezi ca nici scanteie prea puternica nu ai si pana rezolvi si mai dai ceva la autmat, se infunda carbu cu cine stie ce... sau te lasa bateria sau ceva pe la electromotor... sfatul meu... du-te in autovit , cumpara o aprindere Gotronic AT01 regleaza platina la 0.2 ia fise bune, bujii bune nu doar noi (denso... beru... ngk...) cauta pe forum metoda lui ceacu de desfundare carbelitor si o sa mearga... dar murdareste-te tu pe maini... si nu ti-o zice un arogant... si ti-o zice unu care cand aducea mecanicu ii mergea masina ... dar 3 zile si 200km mai departe il lasa in drum... si mai ia mecanic de unde nu-i... cat despr recompensa ,sa stii ca as veni nu pt bani ci din curiozitate, sa vedem ce are fiara... sa speram ca sambata viitoare ajung in buc... stii ceva uita de platina... ia-ti at011 cu senzor011... eu asa am, si in 20000km nam reglat nimic .. ce sa mai zic de curatat... This post has been edited by xrt3xrt3: 6 Mar 2011, 21:24 |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
brezu |
7 Mar 2011, 10:54
Post
#56
|
Membru incepator Group: Members Posts: 16 Joined: 21 December 10 |
Am reusit sa o pornesc cu carburator mono si flasha adaptoare
probleme gasite > pompa de benzina (NOUA) nu calca bine in motor, adik nu baga benzina cand dadeam la cheie(mai bine nu stiu sa explic) i-am scos distantatorul ala de textolid si am pus mai multe garnituri (sa fie distanta mai mica intre pomapa si motor) desi porneste nu pot pleca cu ea de pe loc....adik da in nas.....RAU , soate fun alb \ am mai observat ca mi sa ridicat nivelul la ulei , apa a cam disparut din borcan si in capacul de la ulei(la tacheti....(sper ca zic bine) era albicios pe interior Nenea portarul crede ca mi sa dus garnitura de la chiuloasa...la sunat pe un mecanic si a zis ca sar putea sa imi dea in nas ptca carb mono nu ii da destula benzina acum nu stiu ce sa mai zic .... o sa incerc sa ii pun carb dublu la loc sa vad daca porneste , si daca porneste cum se comporta ..... daca face tot la fel....asta e , eu nu mai am bani de bagat in ea This post has been edited by brezu: 7 Mar 2011, 11:14 |
--------------------
Dacia
1310
Break
|
|
krapcarasu |
7 Mar 2011, 11:06
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
nea portaru are dreptate
|
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
CT-93-YUX |
7 Mar 2011, 14:03
Post
#58
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 June 10 From: Medgidia |
QUOTE(bv-08-fgm @ 5 Mar 2011, 21:34) O sa vad maine(acuma plec la distractie),problema sta in felul urmator saptamana trecuta am schimbat platina,aseara mergea in 3-4 si cand verific planita era rosie la capat(se vedea cum s-a incins),am schimbat platina am pornito,am facut cateva ture cu ea si s-a oprit dintr-o data motorul,la urma sa constat ca nu mai da scanteie de la bobina. Ai rezolvato?? Eu am patit asa ceva, m-a lasat chiar cand dadeam ture pe la liceu pe langa niste gagici si m-am facut de tot rasu Si am gasit firu din mufa de la contact care se duce la bobina de inductie topit pe acolo si s-a rupt intr-un final si m-a facut de ras la liceu. Si in 10 minute am rezolvato, am inadit firul direct inainte de mufa la firu care iese din contact. This post has been edited by CT-93-YUX: 7 Mar 2011, 14:04 |
--------------------
Dacia
1300,
anul fabricatiei: 1973
- CT-93-YUX
|
|
xrt3xrt3 |
7 Mar 2011, 22:34
Post
#59
|
o721 380 039 www www www N-am Stare!!! .Ro Group: Members Posts: 117 Joined: 10 February 10 From: Ploiesti-Bucuresti |
CT-93-YUX :
eh, las ca stiu si eu pe unul care a luat o tipa in masina sa mearga la un suc... si a pus-o sa impinga.... iar dupa ce si-a dat seama ca nu mai porneste a pus-o sa stea langa masina pana vine el cu alta masina sa o traga... si asta se intampla in mijlocul campului.... literalmente.... nu va spun de cine era vorba... |
--------------------
Dacia
1310 pe GPL
1998
- DB 05 MBI
|
|
mihai7575 |
8 Mar 2011, 05:40
Post
#60
|
Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA |
QUOTE(brezu @ 7 Mar 2011, 11:54) Am reusit sa o pornesc cu carburator mono si flasha adaptoare probleme gasite > pompa de benzina (NOUA) nu calca bine in motor, adik nu baga benzina cand dadeam la cheie(mai bine nu stiu sa explic) i-am scos distantatorul ala de textolid si am pus mai multe garnituri (sa fie distanta mai mica intre pomapa si motor) desi porneste nu pot pleca cu ea de pe loc....adik da in nas.....RAU , soate fun alb \ am mai observat ca mi sa ridicat nivelul la ulei , apa a cam disparut din borcan si in capacul de la ulei(la tacheti....(sper ca zic bine) era albicios pe interior Nenea portarul crede ca mi sa dus garnitura de la chiuloasa...la sunat pe un mecanic si a zis ca sar putea sa imi dea in nas ptca carb mono nu ii da destula benzina acum nu stiu ce sa mai zic .... o sa incerc sa ii pun carb dublu la loc sa vad daca porneste , si daca porneste cum se comporta ..... daca face tot la fel....asta e , eu nu mai am bani de bagat in ea Ai garnitura de chiulasa arsa,iar pompa ta de benzina e defecta de noua,pune-i te rog una noua de pulsor scornicesti,. |
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th September 2024 - 00:54 |