Jurnal de bord laguna 2 tractorina, benzina consuma prea mult
![]() ![]() |
Jurnal de bord laguna 2 tractorina, benzina consuma prea mult
pishky |
![]()
Post
#481
|
||
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|||
hitman1234 |
![]()
Post
#482
|
![]() Bringing secsi back Group: Members Posts: 1.791 Joined: 9 February 08 ![]() |
Tot ce e posibil, pare hotarat sa darame mitul fiabilitatii reno, model cu model, argonul
|
--------------------
bemfe
vewe
. "Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#483
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
QUOTE(pishky @ 15 Jul 2015, 14:50) nu imi permit nici sa platec diferenta, nici intretinerea unui asa benzinar nobil (se pare ca nici argon, din moment ce vrea sa o schimbe). ![]() Oare o sa devina laguna un fel de espero cu facelift dupa ce isi ia si el? ![]() Tu de fapt nu vrei sa-ti bagi gheara-n gat cand vei vedea la el consumuri mai mici decat la tine... ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
pishky |
![]()
Post
#484
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
pe incercate, se pot scoate consumuri in jurul a 5%.
fostul propitar, pe ruta Deva -> Constanta, noaptea a scos 5%. eu nu am mai reusit (nici nu prea cred ca era prea sanatos sa incerc). Tot atunci am vazut catamai rezervorul are - ca tot puneam, si nu se mai umplea - o sa aiba si argon socul vietii lui. Ulterior sunt sigur ca ii va parea prea agricol motorul. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#485
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Nu faci schimb cu a mea? Io m-am saturat de benzinare, vreau un diesel rafinat.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
gabize |
![]()
Post
#486
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
QUOTE(pishky @ 15 Jul 2015, 20:35) Tot pe încercate îți spun că e inuman să conduci a.î. să scoți un astfel de consum. Mai ales la un drum mai lung, riști să devii sinucigaș. Că mințile sigur ți le pierzi. Io am reușit doar aprox. 40 km să merg la consum. Probabil m-am ales cu niscaiva sechele. ![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
pishky |
![]()
Post
#487
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
@ mars - m-ar tenta, discutam la o tuica fara alcool. Stim cu totii cine ia deciziile importante in casa
![]() ![]() @gabize - aprob pozitiv, e realizabil, nu sanatos ![]() ![]() |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#488
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Pai cred ca doamnei pishky i-ar placea un Twingo. Sper ca nu te gandeai la Laguna
![]() |
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
pishky |
![]()
Post
#489
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
sunt sub nivelul tau asfel de glume.
si ca sa iti raspund, nu, nu m-am gandit la twingo. Twingo fun = RS. Mie cel putin mi-a ajuns cu masinile mici, vad ca si madam se lecuieste usor usor. Ma dau ocazional cu bulina lu mama. E practica nimic de zis, dar completeaza laguna, nu inlocuieste laguna. This post has been edited by pishky: 15 Jul 2015, 20:42 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
mars |
![]()
Post
#490
|
![]() meow or never Group: Moderatori Posts: 7.306 Joined: 22 January 04 ![]() |
Twingo are rostul lui, nu degeaba a inlocuit Meganu' doamnei. Dar eu as renunta la Laguna pentru o compacta. Eu cred ca acolo e distractia, in niciun caz la alea mici, dar nici la clasa medie.
|
--------------------
Mercedes-AMG
A 35
(2023)
|
|
pishky |
![]()
Post
#491
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
Un update de soft, si mecanicul care l-a facut
20150723_094517.jpg 20150723_110935.jpg @TCM turbo RenaultIII - 2.0 dCi - 173 HP - Date tehnice Original Tunat Cai Putere 173 200 Cuplu motor 380 430 acuma, sa o zic pe aia dreapta, ea nu e nici laguna 3, nici 380 nm nu avea. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#492
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
cam mici poxele.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
eurocristi |
![]()
Post
#493
|
Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 16 May 07 From: Oradea ![]() |
Pare competent mecanicu' in ciuda tineretii.
|
--------------------
logan
ambition
2005 membru proaspat dar experimentat in auto
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#494
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Impresii la primul drum?
Am vazut o L3 la Ikea in parcare si avea tobele afumate bine. Sigur nu mai era gatuita. Daca n-as avea DPF-ul vietii m-as baga si eu. Da imi plac si tobele curate. Grea decizie. This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 16:17 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Daca e facut cu cap, softul n-ar trebui sa iti afecteze prea tare DPF-ul, un remap bun nu genereaza fum suplimentar. Sunt o gramada de "tractoristi" care merg cu remapuri si cu DPF inca activ, daca ii pui powerbox sau ii faci tuning de coltul blocului cu un laptop si un "baiat priceput" atunci da, se alege praful.
This post has been edited by Synyster: 3 Aug 2015, 16:22 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#496
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
E greu sa alegi tuner-ul care sa faca cu cap. Ca harti de injectie cred ca poate scrie aproape oricine pe masini. Marim presiunea turbo de la 0.8 bar la 1.2 bar si gata suntem safe sub protectia de 1.5 bar.
Cei mai cunoscuti de mine sunt TCM si Dimsport, dar eu unul n-as avea incredere in ei. Pretul e prea bun ca sa nu fie niste harti generaliste trantite acolo indiferent de particularitatile soft-ului prezent pe masina din fabrica. As merge la cineva care imi modifica la fata locului soft-ul prezent pe masina si apoi face test de drum cu laptop-ul conectat. Si apoi mai modifica parametrii si mai face inca un test de drum pana iese bine. Si eventual si un dyno test. Dar unde gasesti asa ceva in RO? Sunt constient ca pretul nu mai este de 200-250EUR ci undeva peste 500EUR, dar unde? This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 16:48 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#497
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Pentru Reno nu stiu un astfel de tuner, doar pentru marcile italiene
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#498
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Si mersul cu masina presupune riscul sa se strice. Dar daca tot o fac as vrea sa minimizez riscul.
Colegul pishky aproape ca scapa de DPF. Deci la el nu-i problema. This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 16:50 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Dpmdv, DPF ar fi oricum ultimul lucru de care mi-as face griji la un remap. La o adica, scapi de el si gata. Stiu, nu e chiar eco-friendly ce zic eu, dar la masini de generatie putin mai veche DPF e o pacoste atat de mare incat iti bagi picioarele in ea de planeta, decat sa stai in permanenta cu masina in service la regenerari. La astea mai noi le-au mai imbunatatit, dar ce e de pe la jumatatea anilor 2000 si pana prin 2010 e cu probleme cam la toate marcile
Riscul mare la remap e ca multi nu se documenteaza pentru ce valori de putere si cuplu e gandita transmisia, sau fac niste harti care fac praf injectia masinii. De presiunea in turbo tin toti seama, dar unii uita si de alte detalii. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#500
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Synyster, in general nu vorbesti din auzite, apreciez asta.
Insa acum chiar spui povesti. Primul lucru care se face la ORICE remapare este anularea acelui delay cand apesi acceleratia. Iar in cazul tractoarelor, asta se traduce in fum. Negresit. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Orice tractor va scoate fum cand e calcat puternic pe coada, fie ca are remap sau nu, e in natura lor
![]() Eu am remap la a mea si scoate fum la fel cum scoate si una fara remap, si fara DPF. Acum, ca poate la ITP, cand ii masoara opacitatea, una cu remap poate va avea valori ceva mai mari, asta nu contest, pentru ca n-am masurat, si inca n-a venit ITP-ul peste mine. Daca il pic pe motiv de noxe, o sa anunt chestia asta in jurnal, sa stie si altii ![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#502
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Synyster @ 3 Aug 2015, 18:06) Dpmdv, DPF ar fi oricum ultimul lucru de care mi-as face griji la un remap. La o adica, scapi de el si gata. Stiu, nu e chiar eco-friendly ce zic eu, dar la masini de generatie putin mai veche DPF e o pacoste atat de mare incat iti bagi picioarele in ea de planeta, decat sa stai in permanenta cu masina in service la regenerari. La astea mai noi le-au mai imbunatatit, dar ce e de pe la jumatatea anilor 2000 si pana prin 2010 e cu probleme cam la toate marcile Riscul mare la remap e ca multi nu se documenteaza pentru ce valori de putere si cuplu e gandita transmisia, sau fac niste harti care fac praf injectia masinii. De presiunea in turbo tin toti seama, dar unii uita si de alte detalii. Pai masina mea e 2011 si nici nu stiu ca am DPF (adica mi s-a parut ca face regenerare dar nu pot spune cu siguranta). Eu am 2.0dci 150CP si 340Nm si am acelasi ambreiaj si cutie de 6 trepte care se pune si pe motorul 2.0 dci 180CP si 380Nm. In general remaparile la 150CP se duc la maxim 180CP si 400Nm. Cred ca rezista transmisia. QUOTE(C a t a l i n @ 3 Aug 2015, 18:39) Synyster, in general nu vorbesti din auzite, apreciez asta. Delay-ul protejeaza natura sau motorul?Insa acum chiar spui povesti. Primul lucru care se face la ORICE remapare este anularea acelui delay cand apesi acceleratia. Iar in cazul tractoarelor, asta se traduce in fum. Negresit. |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#503
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Protejeaza galeriile, turbina si EGR-ul.
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Daca esti 100% convins ca singura diferenta e de soft intre cele 2 versiuni, teoretic un remap n-ar trebui sa aiba niciun efect advers. Nu stiu de motorul asta, dar stiu ca in multe cazuri exista de fapt diferente constructive in functie de varianta de putere a motorului, singurele exceptii fiind versiuni limitate artificial pentru tari cu taxare in functie de putere, unde e mai convenabil pentru constructor sa "gatuie" motorul decat sa puna unul diferit.
Eu unul nu pot spune ca sunt adeptul remapului, dar, studiind putin fenomenul, si vazand si pe la altii cum sta treaba, am ajuns la concluzia ca nu e dracul chiar asa de negru, cel putin daca nu ceri niste cresteri de putere exagerate. LE: Am citit pe diagonala, te refereai la transmisie. Ok, aia o fi identica, insa e posibil ca internele motorului sa fie putin diferite. Asta nu inseamna ca il bubui cu un remap, ci ca pierzi marja aia de siguranta pe care o lasa toti constructorii. This post has been edited by Synyster: 3 Aug 2015, 18:19 |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
ursul_bipolar |
![]()
Post
#505
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.667 Joined: 23 July 08 ![]() |
QUOTE(Synyster @ 3 Aug 2015, 18:06) Stiu, nu e chiar eco-friendly ce zic eu, dar la masini de generatie putin mai veche DPF e o pacoste atat de mare incat iti bagi picioarele in ea de planeta, decat sa stai in permanenta cu masina in service la regenerari. Aici nu pot fi de acord cu tine. Mie sincer nu imi convine sub nicio forma sa respir "aerul" intoxicat de esapamentul tractoarelor, si cred ca nimanui nu ii place asta. Asa ca, cel mai bine ar fi sa ne pese de mediu si de ce nu, sa luam masini care sunt eco-friendly. Ma refer strict la masinile care scot fumul ala de locomotiva care din punctul meu de vedere nu au ce cauta pe strazi. This post has been edited by ursul_bipolar: 3 Aug 2015, 18:21 |
--------------------
Toyota
RAV4
HSD Elegance 2018 Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#506
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Diferenta intre internele motorului 2.0 dci de 150CP si 180CP constau in turbina diferita si injectoare diferite. Doar atat.
![]() Si alt soft evident. ![]() Ursule nu poti cuantifica fumul invizibil ochiului, dar si el exista. This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 18:22 |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
pishky |
![]()
Post
#507
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
este si fumegatoarea inclusa in update-ul de soft, ala fiind principala cauza, ca altfel nu faceam.
Presiunea in turbo a crescut de 2,84 (adica 1,84 absolut) la 2,86 (adica 1,86 aboslut) - sau ceva de genul - practic nesemnificativ. DIferenta de cuplu este sesizabila. Ambreiajul daca pica - este considerat consumabil. Turbina face presiunea ceruta, si inainte si dupa soft. Mi-a zis ca o sa am o surpriza cu consumul - m-a mintit - am avut socul vietii mele (am vazut si 10+, la o masina care n-a sarit de 7 mixt). Ce e drept era dupa "teste". Per total acum - e ok. As face iar - nu. |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
madhorsefuzzy |
![]()
Post
#508
|
![]() Membru Group: Members Posts: 4.247 Joined: 9 May 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce n-ai mai face iar?
Mai ai delay? |
--------------------
Laguna Grandtour
2011 4Control 2.0dci
200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock "Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#509
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
QUOTE(ursul_bipolar @ 3 Aug 2015, 19:20) Aici nu pot fi de acord cu tine. Mie sincer nu imi convine sub nicio forma sa respir "aerul" intoxicat de esapamentul tractoarelor, si cred ca nimanui nu ii place asta. Asa ca, cel mai bine ar fi sa ne pese de mediu si de ce nu, sa luam masini care sunt eco-friendly. Ma refer strict la masinile care scot fumul ala de locomotiva care din punctul meu de vedere nu au ce cauta pe strazi. Nu iti imagina ca daca scoti DPF-ul la o masina o sa vezi in urma ei fum ca la o Raba obosita. Singurele momente cand va iesi ceva pe teava vor fi atunci cand o calci brusc, la podea, la fel ca la dieselurile fara DPF. Si, tinand cont ca mai nou motoarele cu injectie directa de benzina s-au generalizat, si ca au emisii de particule mai mari decat dieselurile, e o problema chiar minora ca unii prefera sa scoata DPF-ul. |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
pishky |
![]()
Post
#510
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.522 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
nu mai am delay - trage ca nebuna. (dar n-as mai face cip)
fumega mai putin decat un pasat respectabil (si valoros). edit: mno pasat tedeiiii This post has been edited by pishky: 3 Aug 2015, 20:34 |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 18:57 |