DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

30 Pages « < 15 16 17 18 19 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Jurnal de bord laguna 2 tractorina, benzina consuma prea mult

pishky
post 15 Jul 2015, 13:50
Post #481


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nu imi permit nici sa platec diferenta, nici intretinerea unui asa benzinar nobil (se pare ca nici argon, din moment ce vrea sa o schimbe). blink.gif
Oare o sa devina laguna un fel de espero cu facelift dupa ce isi ia si el? radmasa.gif


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hitman1234
post 15 Jul 2015, 14:06
Post #482


Bringing secsi back


Group: Members
Posts: 1.791
Joined: 9 February 08




Tot ce e posibil, pare hotarat sa darame mitul fiabilitatii reno, model cu model, argonul


--------------------
bemfe vewe .
"Cearta pe net ca e ca paraolimpiada: chiar daca castigi, tot handicapat esti." Nalodaniel
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 15 Jul 2015, 16:32
Post #483


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




QUOTE(pishky @ 15 Jul 2015, 14:50)
nu imi permit nici sa platec diferenta, nici intretinerea unui asa benzinar nobil  (se pare ca nici argon, din moment ce vrea sa o schimbe). blink.gif
Oare o sa devina laguna un fel de espero cu facelift dupa ce isi ia si el? radmasa.gif
*


Tu de fapt nu vrei sa-ti bagi gheara-n gat cand vei vedea la el consumuri mai mici decat la tine... biggrin.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 15 Jul 2015, 19:35
Post #484


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




pe incercate, se pot scoate consumuri in jurul a 5%.
fostul propitar, pe ruta Deva -> Constanta, noaptea a scos 5%.
eu nu am mai reusit (nici nu prea cred ca era prea sanatos sa incerc).
Tot atunci am vazut catamai rezervorul are - ca tot puneam, si nu se mai umplea - o sa aiba si argon socul vietii lui.
Ulterior sunt sigur ca ii va parea prea agricol motorul.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 15 Jul 2015, 19:55
Post #485


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Nu faci schimb cu a mea? Io m-am saturat de benzinare, vreau un diesel rafinat.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabize
post 15 Jul 2015, 20:12
Post #486


DECONECTAT


Group: Members
Posts: 6.020
Joined: 21 July 08
From: ©City of Mini Roundabouts




QUOTE(pishky @ 15 Jul 2015, 20:35)
pe incercate, se pot scoate consumuri in jurul a 5%.
*


Tot pe încercate îți spun că e inuman să conduci a.î. să scoți un astfel de consum. Mai ales la un drum mai lung, riști să devii sinucigaș. Că mințile sigur ți le pierzi.
Io am reușit doar aprox. 40 km să merg la consum. Probabil m-am ales cu niscaiva sechele. tongue.gif


--------------------
⚓ Am avut cândva o... barcă... acum doar un gândac H247
"Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 15 Jul 2015, 20:24
Post #487


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




@ mars - m-ar tenta, discutam la o tuica fara alcool. Stim cu totii cine ia deciziile importante in casa smile.gif icon_mrgreen.gif

@gabize - aprob pozitiv, e realizabil, nu sanatos excl.gif , dar realizabil. wacko.gif


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 15 Jul 2015, 20:26
Post #488


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Pai cred ca doamnei pishky i-ar placea un Twingo. Sper ca nu te gandeai la Laguna wink.gif.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 15 Jul 2015, 20:40
Post #489


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




sunt sub nivelul tau asfel de glume.
si ca sa iti raspund, nu, nu m-am gandit la twingo. Twingo fun = RS.
Mie cel putin mi-a ajuns cu masinile mici, vad ca si madam se lecuieste usor usor.
Ma dau ocazional cu bulina lu mama. E practica nimic de zis, dar completeaza laguna, nu inlocuieste laguna.

This post has been edited by pishky: 15 Jul 2015, 20:42


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mars
post 16 Jul 2015, 06:22
Post #490


meow or never


Group: Moderatori
Posts: 7.306
Joined: 22 January 04




Twingo are rostul lui, nu degeaba a inlocuit Meganu' doamnei. Dar eu as renunta la Laguna pentru o compacta. Eu cred ca acolo e distractia, in niciun caz la alea mici, dar nici la clasa medie.


--------------------
Mercedes-AMG A 35 (2023)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Aug 2015, 13:09
Post #491


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




Un update de soft, si mecanicul care l-a facut

20150723_094517.jpg

20150723_110935.jpg

@TCM turbo
RenaultIII - 2.0 dCi - 173 HP
- Date tehnice
Original Tunat
Cai Putere 173 200
Cuplu motor 380 430
acuma, sa o zic pe aia dreapta, ea nu e nici laguna 3, nici 380 nm nu avea.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
b76bgaarh
post 3 Aug 2015, 14:52
Post #492


Membru autentic


Group: Members
Posts: 9.966
Joined: 5 October 06
From: Bucuresti




cam mici poxele.


--------------------
Renault Megane sedan 04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI
Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eurocristi
post 3 Aug 2015, 15:46
Post #493


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 16 May 07
From: Oradea




Pare competent mecanicu' in ciuda tineretii.


--------------------
logan ambition 2005
membru proaspat dar experimentat in auto
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 16:15
Post #494


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Impresii la primul drum?

Am vazut o L3 la Ikea in parcare si avea tobele afumate bine. Sigur nu mai era gatuita.
Daca n-as avea DPF-ul vietii m-as baga si eu. Da imi plac si tobele curate. Grea decizie.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 16:17


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 3 Aug 2015, 16:21
Post #495


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Daca e facut cu cap, softul n-ar trebui sa iti afecteze prea tare DPF-ul, un remap bun nu genereaza fum suplimentar. Sunt o gramada de "tractoristi" care merg cu remapuri si cu DPF inca activ, daca ii pui powerbox sau ii faci tuning de coltul blocului cu un laptop si un "baiat priceput" atunci da, se alege praful.

This post has been edited by Synyster: 3 Aug 2015, 16:22


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 16:40
Post #496


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




E greu sa alegi tuner-ul care sa faca cu cap. Ca harti de injectie cred ca poate scrie aproape oricine pe masini. Marim presiunea turbo de la 0.8 bar la 1.2 bar si gata suntem safe sub protectia de 1.5 bar.

Cei mai cunoscuti de mine sunt TCM si Dimsport, dar eu unul n-as avea incredere in ei. Pretul e prea bun ca sa nu fie niste harti generaliste trantite acolo indiferent de particularitatile soft-ului prezent pe masina din fabrica.

As merge la cineva care imi modifica la fata locului soft-ul prezent pe masina si apoi face test de drum cu laptop-ul conectat. Si apoi mai modifica parametrii si mai face inca un test de drum pana iese bine. Si eventual si un dyno test. Dar unde gasesti asa ceva in RO?
Sunt constient ca pretul nu mai este de 200-250EUR ci undeva peste 500EUR, dar unde?

This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 16:48


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 3 Aug 2015, 16:45
Post #497


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Pentru Reno nu stiu un astfel de tuner, doar pentru marcile italiene smile.gif Dintre astia "generalisti", Dimsport am inteles ca ar face treaba mai buna ca altii, adica mai stiu oameni multumiti de remapuri facute acolo. E totusi Reno, sunt motoare comune, ma gandesc ca au facut destule incat sa stie ce si cum sa modifice. Dar, oricum ai da-o, un remap presupune si niste riscuri.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 16:49
Post #498


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Si mersul cu masina presupune riscul sa se strice. Dar daca tot o fac as vrea sa minimizez riscul.

Colegul pishky aproape ca scapa de DPF. Deci la el nu-i problema.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 16:50


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 3 Aug 2015, 17:06
Post #499


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Dpmdv, DPF ar fi oricum ultimul lucru de care mi-as face griji la un remap. La o adica, scapi de el si gata. Stiu, nu e chiar eco-friendly ce zic eu, dar la masini de generatie putin mai veche DPF e o pacoste atat de mare incat iti bagi picioarele in ea de planeta, decat sa stai in permanenta cu masina in service la regenerari. La astea mai noi le-au mai imbunatatit, dar ce e de pe la jumatatea anilor 2000 si pana prin 2010 e cu probleme cam la toate marcile

Riscul mare la remap e ca multi nu se documenteaza pentru ce valori de putere si cuplu e gandita transmisia, sau fac niste harti care fac praf injectia masinii. De presiunea in turbo tin toti seama, dar unii uita si de alte detalii.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Aug 2015, 17:39
Post #500


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Synyster, in general nu vorbesti din auzite, apreciez asta.

Insa acum chiar spui povesti. Primul lucru care se face la ORICE remapare este anularea acelui delay cand apesi acceleratia. Iar in cazul tractoarelor, asta se traduce in fum. Negresit.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 3 Aug 2015, 18:00
Post #501


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Orice tractor va scoate fum cand e calcat puternic pe coada, fie ca are remap sau nu, e in natura lor smile.gif Eu n-am vazut diesel care sa nu scoata fum, evident ma refer la cele fara DPF. Un remap bun nu ar trebui sa creasca cantitatea de fum, cel putin nu sesizabil cu ochiul liber.

Eu am remap la a mea si scoate fum la fel cum scoate si una fara remap, si fara DPF. Acum, ca poate la ITP, cand ii masoara opacitatea, una cu remap poate va avea valori ceva mai mari, asta nu contest, pentru ca n-am masurat, si inca n-a venit ITP-ul peste mine. Daca il pic pe motiv de noxe, o sa anunt chestia asta in jurnal, sa stie si altii smile.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 18:05
Post #502


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




QUOTE(Synyster @ 3 Aug 2015, 18:06)
Dpmdv, DPF ar fi oricum ultimul lucru de care mi-as face griji la un remap. La o adica, scapi de el si gata. Stiu, nu e chiar eco-friendly ce zic eu, dar la masini de generatie putin mai veche DPF e o pacoste atat de mare incat iti bagi picioarele in ea de planeta, decat sa stai in permanenta cu masina in service la regenerari. La astea mai noi le-au mai imbunatatit, dar ce e de pe la jumatatea anilor 2000 si pana prin 2010 e cu probleme cam la toate marcile

Riscul mare la remap e ca multi nu se documenteaza pentru ce valori de putere si cuplu e gandita transmisia, sau fac niste harti care fac praf injectia masinii. De presiunea in turbo tin toti seama, dar unii uita si de alte detalii.
*


Pai masina mea e 2011 si nici nu stiu ca am DPF (adica mi s-a parut ca face regenerare dar nu pot spune cu siguranta).

Eu am 2.0dci 150CP si 340Nm si am acelasi ambreiaj si cutie de 6 trepte care se pune si pe motorul 2.0 dci 180CP si 380Nm. In general remaparile la 150CP se duc la maxim 180CP si 400Nm. Cred ca rezista transmisia.


QUOTE(C a t a l i n @ 3 Aug 2015, 18:39)
Synyster, in general nu vorbesti din auzite, apreciez asta.

Insa acum chiar spui povesti. Primul lucru care se face la ORICE remapare este anularea acelui delay cand apesi acceleratia. Iar in cazul tractoarelor, asta se traduce in fum. Negresit.
*

Delay-ul protejeaza natura sau motorul?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 3 Aug 2015, 18:08
Post #503


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Protejeaza galeriile, turbina si EGR-ul.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 3 Aug 2015, 18:15
Post #504


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Daca esti 100% convins ca singura diferenta e de soft intre cele 2 versiuni, teoretic un remap n-ar trebui sa aiba niciun efect advers. Nu stiu de motorul asta, dar stiu ca in multe cazuri exista de fapt diferente constructive in functie de varianta de putere a motorului, singurele exceptii fiind versiuni limitate artificial pentru tari cu taxare in functie de putere, unde e mai convenabil pentru constructor sa "gatuie" motorul decat sa puna unul diferit.

Eu unul nu pot spune ca sunt adeptul remapului, dar, studiind putin fenomenul, si vazand si pe la altii cum sta treaba, am ajuns la concluzia ca nu e dracul chiar asa de negru, cel putin daca nu ceri niste cresteri de putere exagerate.

LE: Am citit pe diagonala, te refereai la transmisie. Ok, aia o fi identica, insa e posibil ca internele motorului sa fie putin diferite. Asta nu inseamna ca il bubui cu un remap, ci ca pierzi marja aia de siguranta pe care o lasa toti constructorii.

This post has been edited by Synyster: 3 Aug 2015, 18:19


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ursul_bipolar
post 3 Aug 2015, 18:20
Post #505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.667
Joined: 23 July 08




QUOTE(Synyster @ 3 Aug 2015, 18:06)
Stiu, nu e chiar eco-friendly ce zic eu, dar la masini de generatie putin mai veche DPF e o pacoste atat de mare incat iti bagi picioarele in ea de planeta, decat sa stai in permanenta cu masina in service la regenerari.


Aici nu pot fi de acord cu tine. Mie sincer nu imi convine sub nicio forma sa respir "aerul" intoxicat de esapamentul tractoarelor, si cred ca nimanui nu ii place asta. Asa ca, cel mai bine ar fi sa ne pese de mediu si de ce nu, sa luam masini care sunt eco-friendly.

Ma refer strict la masinile care scot fumul ala de locomotiva care din punctul meu de vedere nu au ce cauta pe strazi.

This post has been edited by ursul_bipolar: 3 Aug 2015, 18:21


--------------------
Toyota RAV4 HSD Elegance 2018
Toyota Highlander HSD Exclusive 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 18:21
Post #506


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Diferenta intre internele motorului 2.0 dci de 150CP si 180CP constau in turbina diferita si injectoare diferite. Doar atat. smile.gif

Si alt soft evident. biggrin.gif

Ursule nu poti cuantifica fumul invizibil ochiului, dar si el exista.

This post has been edited by madhorsefuzzy: 3 Aug 2015, 18:22


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Aug 2015, 18:22
Post #507


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




este si fumegatoarea inclusa in update-ul de soft, ala fiind principala cauza, ca altfel nu faceam.
Presiunea in turbo a crescut de 2,84 (adica 1,84 absolut) la 2,86 (adica 1,86 aboslut) - sau ceva de genul - practic nesemnificativ.
DIferenta de cuplu este sesizabila.
Ambreiajul daca pica - este considerat consumabil.
Turbina face presiunea ceruta, si inainte si dupa soft.
Mi-a zis ca o sa am o surpriza cu consumul - m-a mintit - am avut socul vietii mele (am vazut si 10+, la o masina care n-a sarit de 7 mixt). Ce e drept era dupa "teste".
Per total acum - e ok.
As face iar - nu.


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madhorsefuzzy
post 3 Aug 2015, 18:24
Post #508


Membru


Group: Members
Posts: 4.247
Joined: 9 May 05
From: Bucuresti




Ce n-ai mai face iar?

Mai ai delay?


--------------------
Laguna Grandtour 2011 4Control 2.0dci 200cp+ / Honda Insight Hybrid 2010 stock
"Vei invata sa conduci cand vei sti sa te feresti de prosti, nu cand vei sti legea!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 3 Aug 2015, 18:25
Post #509


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




QUOTE(ursul_bipolar @ 3 Aug 2015, 19:20)
Aici nu pot fi de acord cu tine. Mie sincer nu imi convine sub nicio forma sa respir "aerul" intoxicat de esapamentul tractoarelor, si cred ca nimanui nu ii place asta. Asa ca, cel mai bine ar fi sa ne pese de mediu si de ce nu, sa luam masini care sunt eco-friendly.

Ma refer strict la masinile care scot fumul ala de locomotiva care din punctul meu de vedere nu au ce cauta pe strazi.
*



Nu iti imagina ca daca scoti DPF-ul la o masina o sa vezi in urma ei fum ca la o Raba obosita. Singurele momente cand va iesi ceva pe teava vor fi atunci cand o calci brusc, la podea, la fel ca la dieselurile fara DPF. Si, tinand cont ca mai nou motoarele cu injectie directa de benzina s-au generalizat, si ca au emisii de particule mai mari decat dieselurile, e o problema chiar minora ca unii prefera sa scoata DPF-ul.


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 3 Aug 2015, 18:29
Post #510


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




nu mai am delay - trage ca nebuna. (dar n-as mai face cip)
fumega mai putin decat un pasat respectabil (si valoros).


edit:
mno
pasat tedeiiii

This post has been edited by pishky: 3 Aug 2015, 20:34


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
30 Pages « < 15 16 17 18 19 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 18:57
Forum Renault