DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> consum gpl si reglaj

valentin_nova
post 31 Jan 2009, 12:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 31 December 08




nova mea consuma 15-16%gpl in oras .cum vi se pare consumul?este unul normal sau cam exagerat?se merita sa imi pun simplu corp?
ce pot sa fac sa ii reduc consumul


--------------------
dacia nova nova gt - tr-04-gxg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
edy77_driver
post 31 Jan 2009, 16:40
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 30 December 08




nu cred ca ai sa scoti un consum mai mic pe gpl in oras...eu am injectie si tot pe acolo imi consuma in oras.acum vreau sa fac o proba pe benzina sa vad cat imi consuma in oras si daca iese bine pe benzina renunt la gaz.


--------------------
dacia nova GTI 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
burzum_grishnark
post 1 Feb 2009, 02:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 1 February 09




eu imi conduc dacia nova gt din 1998 cu carburator dublu corp original n cluj. eu am un consum mediu in oras de maxim 10.5 % urban si 7.5% extra urban... ar rebui sa verifici reglarea admisiei de gpl... si sa verifici daca carburatorul este reglat si sa verificide asemenea filtrul de aer... un filtru murdar creste consumul si cu 20% fata de consumul murdar... Bafta


--------------------
Dacia Nova GT 1998 Nova GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 1 Feb 2009, 22:31
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




daca pornesti cu socul tras si mai stai sa se si incalzeasca + daca faci drumuri scurte ... hmm eu zic ca este ok

si a mea consuma in jur de 7 % in afara (merg zilnic si imi cunosc consumul) si in jur de 12 sau 13 in oras ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 3 Feb 2009, 15:08
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 106
Joined: 21 June 07




salutari!
si mie imi consuma mult. in jur de 8.5 afara. in oras nu se stie cat imi consuma dar cred ca mult. probabil vreo 15. legat de pb asta am observat un fenomen ciudat care pe benzina nu aparare. fenomenul de care va vorbesc este crestearea turatiei motorului in momentul in care ii iau din aer astupand cu mana admisia de aer. cineva spunea ca a facut o inginerie si anume a obturat partial admisia de aer si a mai inchis din surubul de relanti pana la turatia normala de 800 rpm astfel reusind sa reduca consumul. a mai incercat cineva manevra asta?


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nicuviv
post 9 May 2011, 08:34
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 253
Joined: 31 January 10




eu asa il am si consuma destul de putin


--------------------
dacia nova 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 9 May 2011, 09:40
Post #7


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




consumul in oras mai este influientat si de cat de populat este orasul...
degeaba se mira un bucurestean de ce lui ii mananca 14-15% acolo este trafic frate....
comparand cu un altul care merge lejer pe strada unde sunt cateva autoturisme...


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 12 May 2011, 20:33
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Si logica? Ai obturat aerul la jumatate de exemplu (echivalent cu un filtru inbacsit ), crescand vacuumul sa zicem dublu, ceea ce face sa traga dublu gaz. Pentru a reduce din acel volum dublu, sunteti nevoiti sa strangeti surubul la gaz, ceea ce face sa reveniti la acelasi volum echivalent aerului ce poate trece in modul obturat. Adica v-ati invartit in jurul cozii. Nu e normal ca , astupand aerul, sa "suga" mai mult gaz? Si atunci il strangulati. Ca sa aveti ce face, sa ingreunati absorbtia aerului, ducand la scaderea puterii, fortarea uleiului sa treaca dinsus de segmenti... Altii pun turbo, si voi obturat? Treaba voastra, dar nu-i frumos !


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th June 2025 - 09:00
Forum Renault