consum gpl si reglaj
![]() ![]() ![]() |
consum gpl si reglaj
valentin_nova |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 31 December 08 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
nova
nova gt
- tr-04-gxg
|
|||
edy77_driver |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 30 December 08 ![]() |
nu cred ca ai sa scoti un consum mai mic pe gpl in oras...eu am injectie si tot pe acolo imi consuma in oras.acum vreau sa fac o proba pe benzina sa vad cat imi consuma in oras si daca iese bine pe benzina renunt la gaz.
|
--------------------
dacia nova
GTI
2000
|
|
burzum_grishnark |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 7 Joined: 1 February 09 ![]() |
eu imi conduc dacia nova gt din 1998 cu carburator dublu corp original n cluj. eu am un consum mediu in oras de maxim 10.5 % urban si 7.5% extra urban... ar rebui sa verifici reglarea admisiei de gpl... si sa verifici daca carburatorul este reglat si sa verificide asemenea filtrul de aer... un filtru murdar creste consumul si cu 20% fata de consumul murdar... Bafta
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998 Nova GT
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
daca pornesti cu socul tras si mai stai sa se si incalzeasca + daca faci drumuri scurte ... hmm eu zic ca este ok
si a mea consuma in jur de 7 % in afara (merg zilnic si imi cunosc consumul) si in jur de 12 sau 13 in oras ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mihail_73 |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 106 Joined: 21 June 07 ![]() |
salutari!
si mie imi consuma mult. in jur de 8.5 afara. in oras nu se stie cat imi consuma dar cred ca mult. probabil vreo 15. legat de pb asta am observat un fenomen ciudat care pe benzina nu aparare. fenomenul de care va vorbesc este crestearea turatiei motorului in momentul in care ii iau din aer astupand cu mana admisia de aer. cineva spunea ca a facut o inginerie si anume a obturat partial admisia de aer si a mai inchis din surubul de relanti pana la turatia normala de 800 rpm astfel reusind sa reduca consumul. a mai incercat cineva manevra asta? |
--------------------
DACIA
NOVA GT 1600
1998
|
|
nicuviv |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 253 Joined: 31 January 10 ![]() |
eu asa il am si consuma destul de putin
|
--------------------
dacia
nova
1995
|
|
ORIJINAL21 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Oficial Group: Members Posts: 1.865 Joined: 11 November 09 From: Romanian City Life ![]() |
consumul in oras mai este influientat si de cat de populat este orasul...
degeaba se mira un bucurestean de ce lui ii mananca 14-15% acolo este trafic frate.... comparand cu un altul care merge lejer pe strada unde sunt cateva autoturisme... |
--------------------
DACIA
NOVA GT / GTI
Se dezmembreaza 1998/1999 Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan Piese, in stare buna! |
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Si logica? Ai obturat aerul la jumatate de exemplu (echivalent cu un filtru inbacsit ), crescand vacuumul sa zicem dublu, ceea ce face sa traga dublu gaz. Pentru a reduce din acel volum dublu, sunteti nevoiti sa strangeti surubul la gaz, ceea ce face sa reveniti la acelasi volum echivalent aerului ce poate trece in modul obturat. Adica v-ati invartit in jurul cozii. Nu e normal ca , astupand aerul, sa "suga" mai mult gaz? Si atunci il strangulati. Ca sa aveti ce face, sa ingreunati absorbtia aerului, ducand la scaderea puterii, fortarea uleiului sa treaca dinsus de segmenti... Altii pun turbo, si voi obturat? Treaba voastra, dar nu-i frumos !
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th June 2025 - 09:00 |