DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce parere aveti de acest dispozitiv?, Pentru tot ce tine de directie

PH-06-BOA
post 7 Mar 2011, 20:38
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




De mult timp, voiam sa realizez un dispozitiv , cu care sa se poata depista anomaliile directiei , si pentru ca am ramas fara serviciu, avand timp destul, in trei zile l-am pus in functiune. Ce stie sa faca? Ce este?
Pe un profil am montat doua perechi de valturi, una fixa si alta mobila. urc masina cu rotile de fata pe valturi, care sunt blocate, deci nu se invart. Dupa stabilirea rotilor pe centru intre valturi, deblochez, bag a I-a , si la relanti, fixez volanul asa fel sa nu se deplaseze masina stanga dreapta. Blochez perechea fixa si cea mobila se deplaseaza stanga sau dreapta, in functie de cum e unghiul de convergenta deviat, orientarea si gradul de deviere se vede pe indicatorul din lateral.Mai multe in film si imaginatia voastra, despre cate se pot face cu el.

7 Mar 2011, 20:40:
Uitasem filmul


This post has been edited by PH-06-BOA: 7 Mar 2011, 20:40


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia_amg
post 7 Mar 2011, 21:27
Post #2


Un neanderthal ejaculat din beci.


Group: Members
Posts: 237
Joined: 24 November 10




BOA, nu ma prea pricep la unghiuri... dar... felicitari pentru ambitie,
curaj, perseveranta. Sorry pentru timpul liber prea mult.


--------------------
24 valves black e34 bimmer touring
Ai furat bara de striptease?!
Du-o inapoi urgent,
La martorii lu' Ebola (no comment).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 7 Mar 2011, 21:57
Post #3


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Rotile directoare la o masina cu tractiune fata trebuie sa fie usor deschise in pozitie de repaus. La accelerare, din cauza flexibilitatii elementelor suspensiei si a jocurilor, acestea se inchid, ajungand paralele.
Doar ca, pentru a se inchide, drumul trebuie sa opuna rezistenta, ca acele elemente flexibile sa se deformeze, iar jocurile sa se anuleze cand rotile trag.
Pe rolele tale, rezistenta "drumului" este zero, iar la o masina cu unghiurile reglate corect vei avea deviatie.

Din pacate ai muncit 3 zile degeaba.
Iar strungul ala vibreaza rau.

This post has been edited by vis-a-vis: 7 Mar 2011, 21:58


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 7 Mar 2011, 22:25
Post #4


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Parerea mea e ca ai lucrat degeaba, la cel mai inutil dispozitiv pe care l-am vazut, chestia din poza de mai jos o faci intr-o ora si e de 10 ori mai precisa decat rolele alea, banuiesc ca e logic cum se foloseste, se compara distanta in fata si in spatele rotilor, si se regleaza paralele/usor deschise.

This post has been edited by argon: 7 Mar 2011, 22:26

Attached thumbnail(s)
Comparator.JPG ( Size: 470.96k ) Number of downloads: 698


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 8 Mar 2011, 05:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




@ph -08 boa...Acel dispozitiv creat de tine e un lucru bun si folositor ,parerea mea,mie personal mi-a placut.te felici ptr acel dispozitiv.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 8 Mar 2011, 12:29
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Vis-a-vis, descrierea ta e tatal corecta. Valturile au diametru mic, deci necesita efort pentru a le invarti, iar descrierea mea nu e completa, deci mai meditati putin, nu va grabiti. Eu l-am verificat si cu un dispozitiv ca cel aratat de Argon, cu tija telescopica si cu alt dispozitiv cu laser, pe care vi l-am prezentat candva, care-l pun pe roata, iar proiectia razei se face pe un panou divizat direct in grade. Cu toate, rezultatul e acelasi. Repet, n-am descris in totatlitate procedeul, poate de aceea nu realizati cat de real poate.Astept pareri si critici.

8 Mar 2011, 12:32:
Strungul vibra, ca era prost ascutit cutitul. Daca ai observat dupa ce l-am ascutit corect, la ultimul ax, mergem cu span de 4mm si era perfect.

This post has been edited by PH-06-BOA: 8 Mar 2011, 12:32


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 22:09
Forum Renault