DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme cu apa, probleme cu apa

krapcarasu
post 2 Mar 2011, 18:20
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




nu stiu cat de eficient ar fi ,fara sa fie sub presiune, in celalalt montaj pompa trage din vas, asa ar trebui sa fie vasul mai sus decat caloriferul, si-apoi vara inchizi caldura


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 2 Mar 2011, 23:09
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Astazi am studiat problema la m-ai multe mode le de masini. Treaba care a facut-o nikuniku e cea mai buna. De ce? Pt ca vasul de expansiune este situat deasupra intregului sistem de racire. Furtunul de la baza vasului de expansiune merge direct in returul instalatiei pt a alimenta tot timpul cu lichid, iar cel de sus vine ori din locul unde este montat termostatul, ori din stutul mic al radiatorului. In concluzie: Bravo nikuninku! fac lucrul asta cat de curand pt ca sigur ajuta si la o racire m-ai bune a sistemului.
Apropo, stiti cat costa un elventilator de papuc diesel? Cumva GMV-ul de la Logan full se potriveste pe Dacia in compartimentul motor? astept raspunsuri.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Mar 2011, 17:20
Post #63


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Danut 88 un ELV bun daca gasesti este ala de supernova cu aer conditionat e italian are rulmenti la motoras nu face galagie si are protectie sa nu poti baga mana accidental la paleti,ala de papuc e imens nu are loc ,si ala de logan e la fel de mare,la cele cu AC,la cele fara AC este mai mic dar nustiu daca merge pe radiatoru de Dacie


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 3 Mar 2011, 19:31
Post #64


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Totusi ELV ul care e original din fabrica pe dacia nu e bun?


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Mar 2011, 20:51
Post #65


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




ba da dar e mai zgomotos fata de ala de supernova


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 3 Mar 2011, 20:59
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Are un coleg o supernova cu AC si pe carcasa ELV are o rezistenta de nichelina, as putea sa o folosesc pe aceea in loc de termocupla? ma gandeam la cel de papuc diesel ca il montam pe afara si vara foloseam si elicea motorului in caz ca se strica termocupla. Mersi pt sfat.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 3 Mar 2011, 21:06
Post #67


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Danut 88 rezistenta aia este rezistenta de treapta,cand pornesti AC-ul sa nu porneasca ELV-ul la turatie mare,ci sa mearga incet,nu merge s-o folosesti ca termocupla,aia este montata pe radiator


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 3 Mar 2011, 21:08
Post #68


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Ok. Mersi


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Mar 2011, 09:06
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Danut 88 @ 3 Mar 2011, 00:09)
Astazi am studiat problema la m-ai multe mode le de masini. Treaba care a facut-o nikuniku e cea mai buna. De ce? Pt ca vasul de expansiune este situat deasupra intregului sistem de racire. Furtunul de la baza vasului de expansiune merge direct in returul instalatiei pt a alimenta tot timpul cu lichid, iar cel de sus vine ori din locul unde este montat termostatul, ori din stutul mic al radiatorului. In concluzie: Bravo nikuninku! fac lucrul asta cat de curand pt ca sigur ajuta si la o racire m-ai bune a sistemului.
Apropo, stiti cat costa un elventilator de papuc diesel? Cumva GMV-ul de la Logan full se potriveste pe Dacia in compartimentul motor? astept raspunsuri.
*


Mai poti monta pe dacia ta si un ELV de pe daciile 2004,nu neaparat unul de nova sau papuc diesel.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 4 Mar 2011, 09:48
Post #70


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




care ventilator se pune cel mai simplu??si de unde il legam?de la sonda de apa de pe blocul motor di spate??

<span class='edit'>4 Mar 2011, 10:22:</span>
QUOTE(Danut 88 @ 26 Feb 2011, 22:11)
Ai patito si tu? Si eu am aceeasi problema la Dacia mea papuc, nu baga caldura deloc, se dezaeriseste dupa fiecare stationare, urca temperatura apei pana de maxim si iar coboara, pana s-a ars garnitura de chiulasa. Acum am rectificat chiulasa si astept sa vina primavara sa o montez la loc. Vezi daca ai aer pe instalatie, aeriseste-o si daca tot nu vrea, vezi pe unde ar putea sa piarda lichid. Sper sa nu patesti ca mine.
De unde esti poate te ajut cu ceva. eu stau in Popesti-Leordeni.
<span class='edit'>26 Feb 2011, 22:12:</span>
Inca o sugestie: verifica termostatul daca deschide la timp.
*


eu sunt di gradistea IF lasa si tu un ID de mess


<span class='edit'>4 Mar 2011, 10:37:</span>
salut,mai am si eu o problema,am scos furtunasul ala care il pusesem de la aerisitor la vasul de exp si acum am aerisito,numai ca in fiecare zi gasesc aer pe instolatie cand aerisesc ,iese putin aer apoi apa il strang pornesc motorul ,dupa cel opresc desfac airisitorul si iar iese aer apoi apa si tot asa la nesfarsit,
ce e de facut??
ast raspunsurile dumneavoastra ,multumesc
ps:daca pun mana pe furtune cel care intra in calorifer frige iar cel care iese e putin caldut,daca deschid aerisitorul se incinge futunu pana la el si baga s caldura dar pana la pompa furtunu e rece

This post has been edited by stoica_mariush: 4 Mar 2011, 10:42


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Mar 2011, 11:19
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




sa nu fie caloriferu din bord colmatat si sa vina apa pe returu lui incet ,sau fisurat


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 4 Mar 2011, 13:01
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




@ stoica mariush....zilnic cind aerisesti ai aer in instalatie?inseamna ca ai o problema la instalatia de racire,scurgeri de antigel din instalatie aveti?


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 4 Mar 2011, 13:08
Post #73


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




ce inseamna colmatat?explicami si mie te rog
si de unde ar putea fi problema


4 Mar 2011, 13:11:
scurgeri nu am vazut pana acum.
Da mereu gasesc aer pe instalatie

This post has been edited by stoica_mariush: 4 Mar 2011, 13:11


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 4 Mar 2011, 13:14
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




adica infundat,sau cum zice colegu ai pe undeva scurgeri de antigel si pe acolo primeste aer instalatia,din semnatura cred ca ai bord CN si radiatoru din bord e problema daca zici ca turu ce intra in el e fierbinte iar returu nu ,dar daca zici ca dupa ce desfacci stutu de sus vine si caldura eu cred ca ai aer pe instalatie care il primesti de undeva, verifica atent instalatia sa nu ai scurgeri,Lichidu de racire e curat?sau pe stutu de sus cand aerisesti vine curat sau murdar?


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 4 Mar 2011, 14:18
Post #75


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




QUOTE(ghitza @ 4 Mar 2011, 13:14)
adica infundat,sau cum zice colegu ai pe undeva scurgeri de antigel si pe acolo primeste aer instalatia,din semnatura cred ca ai bord CN  si radiatoru din bord e problema daca zici ca turu ce intra in el e fierbinte iar returu nu ,dar daca zici ca  dupa ce desfacci stutu de sus vine si caldura eu cred ca ai aer pe instalatie care il primesti de undeva, verifica atent instalatia sa nu ai scurgeri,Lichidu de racire e curat?sau pe stutu de sus cand aerisesti vine curat sau murdar?
*


da e bord CN si lichidu e cam tulbure asa nu e rau de tot dar nici curat nu e.
Iam anulat acum caloriferu si am lasat sa treaca decat prin pulmon si apoi se duce direct in pompa,si acum se incinge tot traseul dar parca tot nu iese tot aerul

ast raspuns va rog!

<span class='edit'>4 Mar 2011, 21:12:</span>
da e bord CN si lichidu e cam tulbure asa nu e rau de tot dar nici curat nu e.
Iam anulat acum caloriferu si am lasat sa treaca decat prin pulmon si apoi se duce direct in pompa,si acum se incinge tot traseul dar parca tot nu iese tot aerul

ast raspuns va rog![SIZE=7]

This post has been edited by stoica_mariush: 4 Mar 2011, 21:15


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Mar 2011, 00:30
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




deci rezolvarea la problema mea de mai sus cu ridicatu apei se pare ca a fost capacu de la borcanu de antigel care nu era strans,l-am strans si de vre-o saptamana nu a mai facut figura ,acuma imi musteste pe la radiator jos


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoica_mariush
post 5 Mar 2011, 10:15
Post #77


Membru incepator


Group: Members
Posts: 64
Joined: 9 February 11




rasp va rog!


--------------------
Dacia1310 Dacia1310 an1997 dacia 1310 - IF-03-HPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 5 Mar 2011, 10:39
Post #78


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




eu zic sa faci acolo o spalare a tot sistemului de racire sa nu ai dop de mizerie pe circuit sau radiatoru din fata infundat daca zici ca lichidu e tulbure dupa care verifica termostatu si pune lichid innapoi si faci o aerisire si nu ar trebui sa mai ai treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 5 Mar 2011, 23:56
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




eu am facut 350de km fara capac si n-am avut probleme.nu cred ca are vreo legatura cu problema ta.problema poate fi daca creste presiunea in borcan.


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Mar 2011, 11:58
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




vbesc serios KYRALY de cand am strans capacu cu simt nu ca innecatu sa stii ca nu a mai facut figuri desi nu imi explic nici eu dar uite ca nu mai face si turu si returu ce iasa din bord sunt fierbinti si caldura cata vrei innauntru nu cum pateam in cele scrise mai sus


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 6 Mar 2011, 18:23
Post #81


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




ghitza,se pare ca capacul tau e mai mult desfacut asfel incat practic instalatia ta nu mai e in circuit inchis(presurizata) ci in circuit deschis la presiune atmosferica.Acest neajuns se datoreaza supapelor de suprapresiune si depresiune din capacul vasului de expansiune care sunt partial defecte/decalibrate.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 6 Mar 2011, 20:33
Post #82


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




acuma l-am strans cu simt bineinteles si de o saptamana nu mai am treaba cu oscilatu temperaturii cum am scris mai in urma


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 6 Mar 2011, 22:23
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




cand facea figuri nu a crescut nivelul apei in borcan?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Mar 2011, 16:51
Post #84


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




putin cred ca a crescut desi nu m-am uitat de fiecare data sub capota ca eram si in mers,Acuma am obs la radiator os musteste antigel acolo unde se imbina fagurele cu suportu de jos ce sta in travers pe toata lungimea lui sad.gif


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 7 Mar 2011, 23:13
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Nikuniku, daca m-ai esti cu noi te rog spune-mi daca fac ceva cu un vas de expansiune de Toyota, pe capac scrie ca e tarat la 108 kpa, adica 1080 milibari, iar Dacia are 800 milibari. Un mecanic de acolo mi-a zis ca nu merge. As face lucrul asta doar dak s-ar aerisi singura si mai bine. Ce zici? Astept un raspuns. Mersi.

This post has been edited by Danut 88: 7 Mar 2011, 23:14


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 8 Mar 2011, 19:48
Post #86


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Danut 88 da are dreptate,la presiunea aia poate sa cedeze radiatoru sau presetupa de la pompa de apa,cauta un capac cu valoare egala cu cea de dacia adica 80 kpa ---0.7895384 atmosfere sau modifici arcu de retinere a presiunii,pui unu mai slab
da se aeriseste mai bine


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 8 Mar 2011, 21:10
Post #87


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Din ce m-am documentat din manualul de reparatie al daciei SN, capacul vasului de expansiune este tarat la 1.7 atmosfere. Daca la tine merge la 1.7 atm, atunci la 1.1 ar trebuii sa ie brici. am sa fac o proba.


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nikuniku
post 8 Mar 2011, 23:27
Post #88


Nu ne tragem din maimuță,dar ne îndreptăm cu pași repe


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 14 January 11
From: bucuresti




Danut 88 pe capacu asta scrie 0,8 atm nu este capac de logan sau SN este de la o alta masina,la 1,7 descarcare e cam pericol,deci atentie,inventia asta daca nu este facuta bine poate dauna,mai ales daca radiatoru masinii este vechi si nu este obisnuit cu presiunea

This post has been edited by nikuniku: 8 Mar 2011, 23:27


--------------------
opel zafira f75 1.6-16valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danut 88
post 8 Mar 2011, 23:42
Post #89


Membru autentic


Group: Members
Posts: 686
Joined: 26 February 11
From: Popesti-Leordeni




Dragi colegi, inainte de a va apuca de o modificare la orice masina ati avea, intai documentativa, intrebati, asteptati raspunsuri, si ganditiva de 3 ori inainte de a face urmatorul pas. Puteti distruge masina dintr-un singur lucru pe care nu la-ti luat in calcul.
Daca vreti sa faceti aceasta modificare a sistemului de racire care se afla pe majoritatea masinilor din prezent cumparati un vas de expansiune de nova pt ca e cel mai usor de gasit. Daca inginerii de la Dacia au ramas in urma cu tehnologia si au asteptat ca cei de la Renault sa-i invete, haideti sa n-i le modificam ajutandu-ne intre noi.

This post has been edited by Danut 88: 8 Mar 2011, 23:43


--------------------
Dacia Logan /exSolenza /ex1310 2007 /2003 Scala/1999 L - IF __ PTR/IF 05 SYZ/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai7575
post 9 Mar 2011, 08:06
Post #90


Membru autentic


Group: Members
Posts: 744
Joined: 1 December 10
From: SLATINA




QUOTE(Danut 88 @ 9 Mar 2011, 00:42)
Dragi colegi, inainte de a va apuca de o modificare la orice masina ati avea, intai documentativa, intrebati, asteptati raspunsuri, si ganditiva de 3 ori inainte de a face urmatorul pas. Puteti distruge masina dintr-un singur lucru pe care nu la-ti luat in calcul.
Daca vreti sa faceti aceasta modificare a sistemului de racire care se afla pe majoritatea masinilor din prezent cumparati un vas de expansiune de nova pt ca e cel mai usor de gasit. Daca inginerii de la Dacia au ramas in urma cu tehnologia si au asteptat ca cei de la Renault sa-i invete, haideti sa n-i le modificam ajutandu-ne intre noi.
*


Sunt de acord cu tine danut 88,ce n-au facut ei putem face noi in privat,te salut.


--------------------
Dacia 1300, dacia solenza, 1981,2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 05:49
Forum Renault