Gaura toba esapament, pentru scurgerea apei
![]() ![]() ![]() |
Gaura toba esapament, pentru scurgerea apei
cristio_79 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|||
bogdanelkva |
![]()
Post
#32
|
![]() /\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin ![]() |
N-as prea crede.
![]() Am dat si eu ca si altii gauri in tobe acu ceva mai mult timp si nu s-a intamplat nimic.Periodic chiar le desfund. ![]() Pozitia gaurii nu cred ca poate fi unde vrea fiecare,ar trebui facuta in punctul cel mai apropiat de podea al tobei,acolo se strange apa. Acuma n-o sa iesim la drum lung doar ca sa eliminam o cana de apa din toba,care oricum se va strange iar acolo...Ma rog,fiecare cum crede de cuviinta... ![]() |
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
cristio_79 |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
Pe mine m-au tinut tobele originale Cowell 6 ani. Anul trecut am schimbat traseul complet si am pus tot Cowell. In cei 6 ani cu traseul original am pus un mic petic pe toba mica (mare greseala, a ruginit in jurul sudurii la greu), iar pe toba mare am dat cu chit de fibra pentru ca avea o gaura de aproximativ 2mm diametru si sufla aiurea pe acolo. Am facut asta pentru ca nu aveam chef sa mai pun sudura pe ea si era chiar inaintea ITP-ului.
Ca tot se discuta de gauri in tobele originale: ale mele nu au avut nici o gaura, nici cea din fabrica, nici cea schimbata. Voi cat vreti sa va tina un traseu ? Nu va ajung 5-6 ani ? Nu va mai bateti capul cu gauri date aiurea si alte chestii. |
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|
JOHN123 |
![]()
Post
#34
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 ![]() |
Ba pot sa spun ca eu am schimbat eu tot traseul asta vara si am practicat si mult discutata gaurica; rezultatul: dupa fiecare drum in oras, la 5 min dupa ce am parcat-o, gasesc balta formata de apa scursa prin orificiul pomenit; alegeti, deci: o fi mai bine sa ai permanent finala plina cu apa (care elimina doar surplusul pe teava cand treci peste un hop - o vede cel din spatele tau) ?
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Cum vad la unele loganuri in special am observat, cum CURGE apa pe esapament cand pleaca de pe loc in panta! Pana sa ajunga apa la gatu ala de evacuare iti dai seama cata apa se aduna? Ati observat cat de sus este pozitionat? Eu mi-am facut cruce cata apa a putut sa curga din finala mea. Cand mi-a vazut toba vopsita cu grund un mecanic a inceput sa rada. "ha, tobele ruginesc din interior, degeaba ai dat-o cu grund". Asta inainte sa dau gaura si nu am replicat. Am vazut la nubira de exemplu gaura in finala din fabrica si sunt sigur ca au si alte masini "straine".
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
ionik_e4 |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 370 Joined: 17 February 11 From: Constanta ![]() |
Acum 10 minute am dat o gaura de 3 in toba finala...a curs circa 250 ml de apa...e buna ideea
|
--------------------
Daewoo
Matiz
2006
- CT 11 KTC
|
|
aureldany |
![]()
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 29 November 11 ![]() |
acum cinci ani jumate am pus o toba conex si a trebuit s-o inlocuiesc acum 2zile ...la inlocuire mecanicul s-a crucit au curs cel putin 3l de apa din ea si as dori sa stiu ce ar trebui sa fac sa-i dau o gaurica mica in toba finala pt.a elimina condensul!!!sau nu???
din posturile anterioare am inteles ca-i recomandat ![]() ''Va urez craciun fericit dragi SOLENZARI'' ![]() |
--------------------
dacia
solenza
2004 europa
- bh08fux
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#38
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Tobele originale au acea gaurica facuta din fabrica.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Eu am schimbat finala acu vreo 2 ani de origine si nu avea nici o gaura. Toamna aceasta am schimbat si intermediara si nu am mai gasit de origine, doar conex.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#40
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Iti garantez eu ca are. Daca este cea originala... Cowell... nu borla / conex.
|
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
Bogdan90 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 962 Joined: 1 November 09 From: Botosani ![]() |
Imi aduc aminte ca scria ceva borla pe ea. Dar avea abtipild de renault. Adica alea sunt facute tot de conex?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004
- BT-90-PAN Dacia 1310, Dacia Solenza, Skoda Fabia 6Y2.
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#42
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
Borla nu sunt originale. Sunt un fel de conex mai ingrijit.
Pe cele originale scrie COWELL. |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 02:01 |