DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme instalatie racire, se ridica temp la apa

vladut88
post 8 Aug 2013, 15:31
Post #121


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




QUOTE(Cristi1980 @ 8 Aug 2013, 12:43)
bingo, ar putea fi cauza asta si la Minel
@vladut88, unde anume aveai fisurat blocul?
*


Fisura era chiar deasupra dopului de golire a apei din blocul motor , la prima vedere nu se vedea , numa mi sa parut , am dat cu peria de sarma si sa umezit zona , am pus niste poxipol , aceasi garnitura de chiulasa montat la loc ca aveam nevoie de masina , si am facut un motor de la zero 1,6 cat am circulat cu masina 3 4 zile , nu au mai fost probleme cu temperatura apei


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stolo
post 11 Aug 2013, 11:20
Post #122


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 13 June 07




Am si eu o problema o dacia papuc pe injectie. Dupa ce opresc motorul bolboroseste apa in vasul de expansiune. In timpul functionarii motorului se comporta normal. S-a rectificat chiulasa si de atunci imi face "figura" asta. Ma puteti ajuta ? An schimbat 2garnituri se chiulasa in interval de 4 ore. Astrpt un sfat


--------------------
dacia logan 2005 preferance
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
val2011
post 11 Aug 2013, 11:57
Post #123


Membru autentic


Group: Members
Posts: 484
Joined: 17 September 11
From: Buzau




Nu prea cunosc, dar o ideie ar fi ca nu este dreapta dupa rectificare.


--------------------
dacie 1310 1999 - bz..
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 11 Aug 2013, 14:29
Post #124


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.097
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Ai ridicat capota cu motorul pornit si nu bolborosea (decat dupa ce l-ai oprit) ? Poate totusi e de la temperatura lichidului de racire, ca la ce calduri au fost zilele astea...
Planeitatea se poate verifica usor.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B17XGG
post 11 Aug 2013, 19:25
Post #125


Membru autentic


Group: Members
Posts: 400
Joined: 8 April 12




Este clar ca se produc vaporizari locale in zona "de apa" a chiulasei. In mod sigur atunci cand se produce borboroseala creste si nivelul din borcan. Este posibil ca supapele din capac sa nu lucreze corect (neetanse, pierdut tararea) si circuitul sa nu mai lucreze sub presiune (temp. de fierbere peste cea libera).
Deasemenea s-ar putea sa se fi luat prea mult din chiulasa, fapt care are unele avantaje dar si dezavantaje, unul dintre ele fiind cresterea regimului termic (care "scoate nasul" acum, pe canicula).

This post has been edited by B17XGG: 11 Aug 2013, 19:26


--------------------
Dacia 1310 MLS recarosat omologat 2001 - B17XGG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 13 Aug 2013, 10:50
Post #126


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Cei care cred ca sistemul de racire al Daciei este depasit tin sa ii anunt ca se insala. Eu am facut Transfagarasanul in acest weekend ( 4 persoane + un portbagaj plin cu bagaje) si va spun ca nici nu creadeam ca se comporta asa de bine. Am urcat serpensinele de la Cârțișoara pana la Balea lac numai cu a 2-a si a 3-a, nu am coborat sub 3000 de ture. In aceste conditii apa nu a trecut de 95 de grade.


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 13 Aug 2013, 11:01
Post #127


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Pai....spune-ne putin ce radiator ai, daca esti cu elice clasica sau cu ELV, ce termostat, temperatura de afara , etc.. ca sa stim si noi biggrin.gif

This post has been edited by pojarel18: 13 Aug 2013, 11:01


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 13 Aug 2013, 11:05
Post #128


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Radioatorul este de aluminiu, nu stiu sa va spun daca e mic sau mare dar tind sa cred ca e mare. Am elice clasica pe fulie, fara ELV, termostat de 89. Sistemul de racire este curatat foarte bine ( insa cred ca e loc si de mai bine).


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pojarel18
post 13 Aug 2013, 11:19
Post #129


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 29 April 08




Interesant. Si eu mi-am curatat sistemul acum un an sau ceva de genul. Am folosit solutia Wurth de care se vorbea aici.....dar problema tot persista.


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DJ-55-AMC
post 13 Aug 2013, 11:58
Post #130


Membru autentic


Group: Members
Posts: 542
Joined: 22 December 12
From: Craiova




Eu l-am spalat cu futunu' de la robinet. biggrin.gif Il "slateam" de 3-4 ori, mai mergeam o saptamana; tot cu apa de la robinet. Am facut asta de cateva ori dupa am pus antigel si apa de la robinet fiarta in prealabil. Am pus termostat nou si nu am treaba.


--------------------
Dacia 1310 L 1997 - DJ-55-AMC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Aug 2013, 14:53
Post #131


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Dupa ce am spalat instalatia de racire cu apa sub presiune , ( am avut vreo 2 l de otet in ea ,circulat fara termostat vreo 2-3 zile ) o iesit ceva jeg ........ apoi suflata , apa distilata mers vreo cateva zile .... si acum am pus antigel G12 ,apa distilata , termostat de 89 Facet cu gaurica de 1mm in el , elice pe fulie si elv .. ca o masura de precautie ...

Om trai si om vedea ce o fi ..... oricum , sunt convins ca se va lasa cu chiulasa data jos cand o fi ...


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 23:50
Forum Renault