Strangere chiulosa, Strangere chiulosa
![]() ![]() ![]() |
Strangere chiulosa, Strangere chiulosa
mihai7575 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|||
bucatzel |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.486 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 2 Mar 2011, 15:39) QUOTE(Mondiru @ editia II, pagina 54) - la rece 5.5 la 6 kgfm - la cald (50 minute de la oprirea motorului), la 6 kgfm Avand in vedere frigul de afara, alea 50 de minute sunt discutabile. Am descoperit ca omul se repeta, pentru restrangeri. QUOTE(Mondiru @ editia II, pagina 259) - la rece 5.5 la 6.5 kgfm. Ordinea de strangere in spirala. Dupa 500 km, se procedeaza la o noua strangere. (la cald cuplul de strangere este de 6.5 kgfm) Deci da, se strange si la cald, dar nu chiar imediat dupa oprire. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
ct-03-tvy |
![]()
Post
#33
|
![]() ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 ![]() |
pai sa ne intelegem, initial cand ai reglat culbutori? ai montat chiuloasa, ai strans cu dinamometrica, si ai reglat la rece ? dupa ce ai incalzit motoru si ai mai strans din nou cu dinamometrica, ai mai verificat jocurile? ca daca sa mai lasat un pic chiuloasa in jos normal ca jocu sa redus semnificativ
![]() This post has been edited by ct-03-tvy: 4 Mar 2011, 11:48 |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
ghita87 |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 10 ![]() |
Am ajuns acasa cu bine
![]() Motorul cred ca a supravietuit si el, totul pare normal Initial chiuloasa am strans'o doar odata, normal la rece la un cuplu de 55Nm, dupa aceea am reglat culbutorii si am pus capacul si toate piesele la loc. Nu am facut strangere-reglare-strangere ci strangere-reglare |
--------------------
R12
R12
1970
|
|
Magnum_Baracuda |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 547 Joined: 28 January 09 ![]() |
pai nu are sens reglare strangere o data ce restrangi chiuloasa sa ii faci reglare ca se modifica automat distanta,e logic
|
--------------------
dacia
1310
1981
- CT 03 BND
|
|
ghita87 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 37 Joined: 8 March 10 ![]() |
da stiu, de accea nu am facut asa
unica explicatie de ce s'au dereglat culbutorii ar fi ca s'a lasat chiuloasa din cauza ca nu am efectuat restrangerea la timp ,altfel nu imi explic evenimentul |
--------------------
R12
R12
1970
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#37
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Dupa restrangerea chiulasei, se deregleaza culbutoarele si necesita reglaj.
La cald, se regleaza evacuare 0.25 mm si admisie 0.18 mm Cat despre dinamometrica, deja discutia este de gradinita. Palierele, bielele, volantul si chiulasa se strang OBLIGATORIU cu cheia dinamometrica. Punct. Asta daca vrei sa faci mecanica. Daca vrei sa faci ciorba, nu-ti trebuie dinamometrica. This post has been edited by Club12TRS: 10 Mar 2011, 12:24 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th June 2025 - 01:00 |