ambreiaj ciudat
![]() ![]() ![]() |
ambreiaj ciudat
costi2 |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 22 July 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
berlina 1310 Li
2000/benzina
- B-21-VIL
|
|||
stoica_mariush |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 64 Joined: 9 February 11 ![]() |
pai daca mai schimbi vitezele fara ambreiaj s-ar putea sa schimbi si cutia nu numai cablu.verifica furca rulmentul de presiune si placa .
soarele placiii ar putea avea dinti lipsa sau unii pedala n-are nici o treaba daca iti rupe cablul,daca era de la ea mergea greu dar nu avea cum sa-l rupa daca jos mergea totul bine. Moderator edit: Scrie mai frumos, te rog. This post has been edited by bucatzel: 4 Mar 2011, 11:43 |
--------------------
Dacia1310
Dacia1310
an1997 dacia 1310
- IF-03-HPL
|
|
Club12TRS |
![]()
Post
#3
|
![]() Coupe Maniac Group: Members Posts: 300 Joined: 14 February 09 From: Bucuresti ![]() |
Axul furcii se roteste greu in carcasa ambreiajului, e veche treaba asta.
Nu sari cu bidonu' de ulei pe furca, iti intra la ambreiaj si costa. Vad ca esti din Bucuresti, da-mi un semn, vii cu ea la mine si te rezolv. This post has been edited by Club12TRS: 4 Mar 2011, 12:28 |
--------------------
Alfa 145T.Spark /
Citroen Saxo /
Fiat Punto2B / Ex Oltcit 12TRS
- B xx xxx
|
|
mihai7575 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 744 Joined: 1 December 10 From: SLATINA ![]() |
Cum reusesti tu costi2 sa schimbi vitezele fara sa calci ambreiajul?daca-ti intra greu in viteze cind calci tu tot asa greu ambreiajul,eu cred ca ai o problema cu placa de presiune,parerea mea.
|
--------------------
Dacia 1300,
dacia solenza,
1981,2004 |
|
burlacu marian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 177 Joined: 1 July 09 From: MURFATLAR ![]() |
Plecarea de pe loc e grea fara ambreiaj, dar schimbarea vitezlor se face usor. Se f oleseste dublu ambreaj, sprit si corelarea vitezei de deplasare cu treapta de viteza care trebuie schimbata.
|
--------------------
renault
symbol
2006/1,4 8v
- CT 17 ***
|
|
Danut 88 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 686 Joined: 26 February 11 From: Popesti-Leordeni ![]() |
De acord cu Club12TRS, furca ambreiajului lucreaza greu pe carcasa. Incearca cu un Spray degripant.
|
--------------------
Dacia
Logan /exSolenza /ex1310
2007 /2003 Scala/1999 L
- IF __ PTR/IF 05 SYZ/
|
|
ATM |
![]()
Post
#7
|
![]() 1948 Tucker Torpedo Group: Members Posts: 596 Joined: 28 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Reparatia corecta inseamna schimbarea bucsilor alea 2 intre furca si carcasa cutiei (bucsi de o culoare rosiatica, bronz sau cupru, nu stiu exact), curatat temeinic de mizerie canalele, gresat si asta e.
Sprayul degripant o merge el cat merge, dar daca e mizerie multa pe furca, va reincepe iar problema in curand. Tin sa precizez ca se poate rupe cablul de la pedala, chiar daca placa in sine e OK. Patit mandea de doua ori, prima data s-a rupt urechea, apoi a doua oara s-a rupt cablul cu totul (dupa demontaj , ce mai ramasese din cablu parea intepenit de tot pe camasa, nu se tragea la mana). Dupa un montaj de cablu nou si gresare cu simt al raspunderii, a mers de mai mare dragul. This post has been edited by ATM: 5 Mar 2011, 02:38 |
--------------------
MITSUBISHI
COLT
Z30-2005 Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
|
|
PH-06-BOA |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 ![]() |
Frectie ! Cred ca nu stiti ce inseamna sa mearga axul furcii greu, si apoi e imposibil sa se caleze, pentru ca acolo are si ungere mai de la palier, mai de la priza, de pe la chiulasa, ahaaaa! Prima problema e CABLUL. Ai dat un cablu prost jos, si ai pus altul la fel. Camasa cablului e asa de tampita, ca nu lasa cablul sa alunece, oricata vaselina sau ulei i-ai baga. A doua, ar fi bratul scurt, desi nu s-a mai folosit de mult timp. Fa comparatie intre lungimea bratului de la a ta, si alta ce merge bine. Daca era axul gripat, ar fi mers si rulmentul tot timpul pe soare, si era deja la suruburile volantei acum. Fa joc cablului, pentru a vedea distanta dintre rulment si soare, si te comvingi ca axul merge usor. Repet, pune un cablu bun, sau fa proba cu al altcuiva.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 06:47 |