M-a lasat bateria
![]() ![]() ![]() |
M-a lasat bateria
DragosP |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
|
||
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|||
Vlad Georgescu |
![]()
Post
#32
|
![]() /----\ <--- Logan Group: Members Posts: 342 Joined: 24 July 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(DragosP @ 8 Jul 2005, 07:22) De curiozitate: ai verificat regulatorul de tensiune sa vezi ce tensiune ai cand motorul e pornit? Da, la service. Tensiunea de incarcare este normala, totul e ok. QUOTE(DragosP @ 8 Jul 2005, 07:22) Apoi, ai verificat nivelul electrolitului din baterie? Da, nivelul parea normal. Oricum o baterie care m-a lasat de 2 ori trebuia inlocuita - evident, cu una fara intretinere. |
--------------------
Volțvagăn
Glonț
2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8
- - Athos, Porcos si Bairamis
|
|
driver |
![]()
Post
#33
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
Si pe mine m-a lasat de tot dupa 6 luni, solutia a fost una noua, TORNADO 60 AH 135 de lei
am schimbat bateria saptamana trecuta, daca puneam avariile in 5 min nu mai aveam curent in baterie nici cat sa mearga CD-ul, a dat semne de oboseala dupa prima luna,dar la service a zis ca trebuie sa o reincarc... etc... samd, am fost de 2 ori cu ea, odata am descarcat-o acolo in 5-10 min si i-am pus sa o impinga si tot nu o vrut sa mi-o schimbe ca cica n-ar avea nimic.... This post has been edited by driver: 16 Jul 2005, 23:37 |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Barbu Mihai |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 October 03 ![]() |
Astazi m-a lasat si pe mine bateria.
Dupa ce am lasat-o 2 zile in fata blocului am vrut s-o pornesc, dar nu a vrut...Vestitul "clanc" la pornire si atat. Am luat curent de la cineva si am reusit s-o pornesc, dar cand am oprit-o, la fel a facut. Cred ca este de la baterie pentru ca m-am plimbat ceva cu ea ca sa incarc bateria, dar tot degeaba. Ce baterie ma sfatuiti sa cumpar pt. Solenza, pentru ca ROMBAT nu mai vreau si am vazut ca locasul pentru baterie este destul de mic? |
-------------------- |
|
driver |
![]()
Post
#35
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
locasul ... i-am indoit tabla aia care tine bateria si am pus una de 60Ah, poti sa scoti tabla cu un torx dar eu n-aveam la indemana si ma grabeam...
La firma eu merg cu rombat, dar nu cea mai ieftina, dar daca tu te-ai saturat ia un bosch sau varta. (diferenta de pret e considerabila) |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Barbu Mihai |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 October 03 ![]() |
Dar de Caranda ce spuneti?
E buna? Am inteles ca are 2 ani garantie... |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#37
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Majoritatea au 2 ani garantie. Pana si Rombat-ul daca ilcumperi din magazin vine cu o garantie de 2 ani. Numai pe Dacia garantia se micsoreaza brusc la cele minim 6 luni obilgatorii prin lege.
Eu iti recomand Zap Vector. Baterii bune, gasesti variantele cu/fara intretinere si pretul e ok. Eu din asta am pe break de vre-un an si jumatate si pana acum nu am avut nici cea mai mica problema. Cand o muri cea de pe SLZ tot Zap o sa imi iau. OK, as vrea si eu o Varta dar pretul e mult prea mare. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
B-man |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 31 May 05 ![]() |
Ieri si pe minem-a lasat bateria. A mers 2 ani si o luna. Deci daca RomBat-ul da 2 ani garantie nu sunt prosti, ca oricum sunt "reglate sa cada" imediat dupa ce ies din garantie. Firma romaneasca ce sa-i faci, ca la noi la nimeni. Erau astia renumiti pe vrema lui Ceausescu ca Bistrita fac acumulatori prosti. Si inca isi mentin traditia, probabil tot subventionati de la stat, ca sa nu dea faliment, caci asa ar fi fost normal cu marfa pe care o produc.
O pun pe redresor si vad ca de fapt nici nu cerea curent de incarcare de fapt foarte mic. Masor tensiunea pe fiecare element si vad ca al 4-lea element imi da doar 0.5V in loc de 2.1- 2.2V, asa ca diagnosticul este: element mort. Am vazut de altfel ca incepuse deja inchiderea centralizata sa merga tot mai greu cu cateva saptamani inainte. Am montat-o din nou pe masina doar ca sa inchid masina, (asta dupa ce am luat curent de la un Golf 1 necajit, sa ajung si eu acasa) si dupa aceea am lasa-t-o 5 ore pe redresor, dar degeaba. Alte 2 milioane... In schimb voi restul sa aveti mai multa bafta! Bi |
--------------------
Solenza
Clima
- TM 09 HDJ
|
|
driver |
![]()
Post
#39
|
![]() i'm not driving fast, i'm flying low... Group: Members Posts: 542 Joined: 10 November 04 From: South Coast ![]() |
stati linistiti mai ca si bateriile romanesti sun bune (rombat), doar ca cele montate din fabrica, sunt varianta cea mai ieftina, adica minimul de amperaj pt motorul asta, nu are nici macar manerul ala sa o poti lua jos, si cine stie si ce elementi are inauntru (ca doar nu degeba da dacia 6 luni garantie), in plus rombat face baterii cu unele dintre ultimele tehnologii, (ex calciu care cica ar avea un fel de plasa pe elementi pt o mai buna pastrare a pastei de pe acestia), ultima tehnologie a lor este bateria tornado, amperaj mare dimensiuni reduse, (nu vreau sa sune a reclama, eu de cinci ani folosesc rombat si inca n-am ramas dezamagit in afara de bateria asta cheala montata de la dacia),
personal va recomand sa puneti o baterie de 50 Ah indiferent de marca ei, si o sa aiba o durata de viata mai mare. a: sa nu uit dezaburitorul de pe luneta la solenza are 200W, un conumator enorm care ramane cuplat daca nu sucesti cheia de tot in contact cand opresti motorul. (am ramas fara curent de cel putin 5 ori din cauza lui ![]() |
--------------------
Nissan
Leaf
cu baterie
- RLU
|
|
Eugen6500 |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 January 05 ![]() |
Si la mine da semne ca ma lasa bateria. Ieri am fost in herastra si la plecare mi-a pornit abia la a treia cheie. La pornire se aude ca la vechile berline care nu plecau din prima chiei. (sper sa fie de la baterie; pana acum nu am mai avut probleme)
Dimineata in schimb a plecat la prima cheie. Baterie e cea din fabrica si are un an si vreo 10 luni si e Rombat. Am zis totusi sa ajung la un service sa verific ca e de la baterie. |
--------------------
Solenza
Rapsodie
- VS-02-ZUY
|
|
i96nds |
![]()
Post
#41
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Poate totusi e de la senzorul de turatie. Vezi ca sunt topicuri cu poze. Acolo gasesti cum sa il cureti in 10 minute fara sa mergi la service.
|
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
wolf_florin |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 12 October 05 From: Bacau ![]() |
Personal cred ca bateriile astea fara maner de la dacia (am lafel de 40 AH) cu garantie de un an sunt destul de bunisoare fata de ce puneau inainte pe berline 9Rombat 45 AH) m-am sucarit si eu pe ea si am incercat sa o descarc , respectiv am lasat farurile pe faza scurta o ora aprinse cat timp amfost in metro .....si a pornit relativ normal din prima cheie .Dupa experienta facuta am incarcat-o 24 ore pe redresor .
|
--------------------
Dacia
Logan 1.4MPI
2005
- BC 77WLF http://www.ledsmd.ro
http://www.telecomandata.ro |
|
valioglu |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
QUOTE(B-man @ 1 Aug 2005, 16:15) Ieri si pe minem-a lasat bateria. A mers 2 ani si o luna. Deci daca RomBat-ul da 2 ani garantie nu sunt prosti, ca oricum sunt "reglate sa cada" imediat dupa ce ies din garantie. Firma romaneasca ce sa-i faci, ca la noi la nimeni. Erau astia renumiti pe vrema lui Ceausescu ca Bistrita fac acumulatori prosti. Si inca isi mentin traditia, probabil tot subventionati de la stat, ca sa nu dea faliment, caci asa ar fi fost normal cu marfa pe care o produc. O pun pe redresor si vad ca de fapt nici nu cerea curent de incarcare de fapt foarte mic. Masor tensiunea pe fiecare element si vad ca al 4-lea element imi da doar 0.5V in loc de 2.1- 2.2V, asa ca diagnosticul este: element mort. Am vazut de altfel ca incepuse deja inchiderea centralizata sa merga tot mai greu cu cateva saptamani inainte. Am montat-o din nou pe masina doar ca sa inchid masina, (asta dupa ce am luat curent de la un Golf 1 necajit, sa ajung si eu acasa) si dupa aceea am lasa-t-o 5 ore pe redresor, dar degeaba. Alte 2 milioane... In schimb voi restul sa aveti mai multa bafta! Bi Cum poti masura tensiunea pe fiecare element cand nu ai acces la elementi? Din cate stiu bateria e capsulata. Nu pun la indoiala cele spuse de tine ci incerc sa invat si eu ceva. This post has been edited by valioglu: 25 Oct 2005, 17:43 |
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
Reed |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
QUOTE(valioglu @ 25 Oct 2005, 18:42) Cum poti masura tensiunea pe fiecare element cand nu ai acces la elementi? Din cate stiu bateria e capsulata. Nu pun la indoiala cele spuse de tine ci incerc sa invat si eu ceva. Ai 2 (sau mai multe) posibilitati: 1. fie masori tensiunea dintre trei elementi (sau 2 si o borna) prin scufundarea fiselor in acid-mai putin precis; 2. fie masori tensiunea ca mai sus dar dintre ultimul element al primei si primul al celei de-al treilea. |
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
MariusI |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
M-a lasat si pe mine, la fix 2 ani jumate de la cumparare. Mi-am cumparat o Caranda, pentru ca am mai avut una pe Oltcit si a reusit sa porneasca masina si fara sa mai aiba pic de electrolit inauntru.
La punctul de lucru (pe strada Ion Mincu) se poate verifica si starea bateriei contra 5 lei (se verifica curentul de pornire cu un tester electronic). A mea, din cei 330A mai ramasese cu vreo 160.. Bateria de 55Ah (calciu, capsulata in intregime) a costat 140 lei, inclusiv borna de minus, care era mancata de acid in totalitate si montarea bateriei. Am vazut printr-un pliant de reclama la Practiker sau Selgros rombat-uri tot de 55 cu 120 lei, si mi se pare ca la Metro sunt Bosch Silver cu 170 lei. |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
MariusI |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 344 Joined: 24 March 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(wolf_florin @ 24 Oct 2005, 22:48) Personal cred ca bateriile astea fara maner de la dacia (am lafel de 40 AH) cu garantie de un an sunt destul de bunisoare fata de ce puneau inainte pe berline 9Rombat 45 AH) m-am sucarit si eu pe ea si am incercat sa o descarc , respectiv am lasat farurile pe faza scurta o ora aprinse cat timp amfost in metro .....si a pornit relativ normal din prima cheie .Dupa experienta facuta am incarcat-o 24 ore pe redresor . Pai degeaba ai incercat sa o descarci asa..o pereche de faruri cu tot cu pozitii consuma 2x (55w + 20w + 25w) = 200w, adica 16Ah la 12V. Deci trebuia sa lasi farurile aprinse vreo 3 ore daca tineai neaparat sa impingi la masina ![]() |
--------------------
Solenza
Scala Dixit.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 10:26 |