DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme SLZ (7300 km), solutii, va rog

LeMartin
post 31 Oct 2005, 14:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Ok, sincer, imi doresc sa fi existat un DIVERSE SLZ ca sa pot posta si eu in pace si fara sa am pe constiinta faptul ca nu prea stiu exact acum unde sa postez asta.

Sa incep cu partea mai trista a treburilor si apoi trec la partea “doar” trista.

Pe 15 Oct, de ziua mea biggrin.gif, m-a lovit un coleg de servici. Eu mergeam linistit, el ca tembelu intr-o incercare de a impresiona audienta formata din cei 5 alti colegi de service pe care ii ducea in masina. Mergeam amandoi in acelasi loc, fiecare cu masina lui si pentru doar 5 metri el s-a hotarat sa ma depaseasca pe stanga. Eu nu m-am asteptat sa faca el asa ceva si am virat stanga linistit cand POC, partea lui dreapta fata de 1310 ma loveste pe mine in aripa stanga spate.

Masina lui a reparat-o omu pe CASCO si destul de bine tinand cont de cate chestii avea de facut la ea. Eu abia azi, Luni 31 Oct, am bagat-o in service. Am mers pe mana celui care m-a lovit si m-am dus la acelasi tinichigiu care i-a reparat-o si lui 1) pentru ca a facut treaba buna in cazul lui 2) pentru ca astfel macar am mers pe o pila, ceea ce eu consider ca era de preferat decat sa ma fi dus la oricare tinichigiu de acolo.

Masina de abia a intrat in service si cica numai indreptatul dureaza pana Miercuri. ABIA dupa aia intra la vopsit. Masina am lasat-o la service curata, spalata si am si dat ROL 200 mii pe niste huse maieu ca daca tot o misca ei prin service sa nu ma trezesc cu ea murdara pe tapiterie.

Asa, dar de la accident incoace CAM TOT ce e plastic pe masina mea zdrangane. Ceva din bord, ceva prin dreapta spate si parca si troncane mai nasol la gropi decat inainte.

Tinichigiul lucreaza la AMG Pantelimon, un service cam nasol dupa ce am citit pe aici si dupa ce am vazut eu cu ochii mei, dar e aproape de mine si cum aveam pila...am zis ca hai.

1)Care dintre voi ati mai facut masina pe RCA Asirom, merita sa astept sa vireze ei banii la AMG sau sa sar eu cu banu si sa astept maxim 20 de zile (comform Asirom) pana imi dau ei banii inapoi daca platesc eu?


Apoi, m-am gandit ca daca tot o bag in service, fie unde o fi, sa incep sa rezolv si alte probleme:

1) masina mea troncane ca naiba la gropi. Cum unele gropi le-am cam luat in plin si fara evitari si cum bunica-miu care a facut primii 3 mii de km cu masina nu prea ocoleste gropile, am zis ca de la aia e. BUCSILE adica. Si am zis sa le schimb. O fi numai de la asta?
2) Masina mea intra cam greu intr-a 2-a. Trebuie sa o duc pana la cam 25-30 in tr 1 ca sa pot schimba lin intr-a 2-a. Mentionez cam amabreiajul meu tine sus de tot si uneori am senzatia ca patineaza. La un moment dat a trebuit sa urc o bordura inalta cu masina cam incarcata si a urcat greu cu tr. 1 si apoi venea un miros ORIBIL de sub masina. Am zis sa reglez cursa la ambreiaj ca sa tina mai jos, dar ma intreb sa nu fie alte probleme. Chestia cu schimbatu vitezelor e nasoala faza pentru ca la cam fiecare treapta am hopuri pe cursa si am senzatia ca exista un fel de obstacol pe cursa care ma impiedica sa bag schimbatoru in treapta. CE SA FIE??? CE SA ZIC LA SERVICE?? CE SE POATE FACE???
3) Masina mea tacane, adica motorul. Stau langa unele SLZ la relanti si sincer, la alea nu se aude nimic, in timp ce a mea face ca un DIESEL get-beget sau mai bine zis, ca un 1310 uzat. NU vorbesc de tacanitul de la ambreiaj, ca ala e alt zgomot si ambreiajul la mine tacane de parca se lovesc doua ciocanse INTENS. Ideea e urmatoarea, daca stau la volan, aud asa, mai aproape de mine, un tacanit de la ambreiaj, puternic, zic eu, care dispare cand calc pedala. Apoi, mai e un tacanit de la motor care e mai departe, inspre radiator (ca sursa de zgomot cand stau la volan). Am zis ca e de la tacheti care bat si inca zic asta, dar nu bag mana in foc pentru ca eu NU stiu tehnica. Ideea e ca atunci cand rulez cu 40-50 intr-a treia se aude tacanitu ala de la motor destul de tare si de enervant. Parca e un zgomot suprapus celui normal de la motor. La fel, ce poate fi si cum scap de el? Ca mor cand aud alte SLZ care nu zic nici pas la relanti si sunt vechi, iar a mea care are sub 1 an face de zici ca are masina 200.000 Km.
4) De cand a venit frigul face urat de tot. Adica la prima pornire pe zi dupa ce a stat ceva timp oprita, motorul „urla” se poate zice pana se incalzeste. Am senzatia ca nu prea isi ia ulei sau nu stiu ce sa zic, dar nu face normal. Se si simte in pedale ca parca motorul merge mai metalic, cu frecari, nu lin ca si cum ar fi uns, de aici am tras eu concluzia cu uleiul.
5) De la accident incoace uneori aud un zgomot de la volan, ca un fel de „poc”, nu stiu sa explic, dar inainte nu era. Nu stiu de la ce e, dar nu as zice sa fie de la caseta de directie, desi acum cand ies dintr-un viraj uneori mai are masina un fel de „tangaj” o baleiere stanga-dreapta pe care inainte nu prea o avea. Nu e cine stie ce, dar e si nu stiu de unde.
6) Din cand in cand aud cate un scartait de la roti cand virez. Nu e tot timpu prezent, dar nu stiu de la ce e, parca ar fi placutele, care au inceput sa mai scartaie la franari, dar dupa 7300 de KM, nu prea cred sa se fi dus placutele.
7) La franare uneori aud un zgomot de frecare. Adica masina franeaza dar de undeva se aude de parca ceva se freaca de altceva. Daca franez extrem de lin si de la mama naibii, masina franeaza si ea lin si fara zgomot. DAR, daca franez normal, se aude acel zgomot de frecare si pe deasupra cand masina se opreste se aude de parca rotile ar vrea sa scape din locasul lor, dar apoi revin cu zgomot inapoi. Nu prea pot sa explic. Iar uneori am senzatia ca masina nu franeaza cu destula forta. Adica trebuie sa duc pedala pana in podea pentru ca masina sa franeze, DESI nu am viteze DELOC mare (20 maxim la ora).

Mai sunt de mentionat toate troncanelile care au aparut de recent pe undeva pe la bord si prin partea dreapta. Parca toate plasticele de pe masina s-au dezlipit in acelasi moment si s-au hotarat sa troncane.

Imi vine sa ma impusc, de la 9 ani visez sa am masina. Apoi dupa ce am luat carnetul, am vrut SLZ. Am luat-o de aproape noua (avea 14 km la bord, o castigase cineva de pe forum la LOTO si am luat-o eu). De cand cu accidentul am inceput sa fumez de nervi si deja nu mai stiu ce sa fac. Ascult si alte SLZ, PANA si alea de taxi si sunt unele de imi vine sa ma impusc cat de lin merg, cat de putin se aude motorul, cat de lin intra in trepte. Asta e alta faza, la mine nu pot sa schimb treptele LIN oricat oi incerca, cum ajung la 40 si dau a 3-a, cand eliberz ambreiajul in 90% din cazuri, masina parca SCAPA in viteza, in loc sa cupleze si sa plece lin. Si cand incerc sa plec cu 1-a de la semafor, parca nu am demaraj, iar uneori cand dau a 2-a si o accelerez UN PICUT mai tare ca de obicei, motorul se tureaza, dar masina nu merge mai repede, de aici am si tras concluzia cu ambreiajul.

Am visat sa am masina si uite ce am primit, mama ei de viata. Poate suna copilaros, dar imi vine sa o vand si sa imi bag picioarele in ea si sa iau un TICO, o berlina, o naiba stie ce, ca deja ma exaspereaza. Iubesc sa conduc si mi-am jurat sa am grija de masina, in oras nu am depasit de cand conduc (aproape 1 an) 60 la ora, nu ma bag, nu depasesc aiurea, nu tai calea, etc. TOTUL ca sa fie bine si sa nu am probleme, iar masina parca se duce fara sa ii fac eu ceva.

Masina are 7300 de KM. I-am facut un schimb de ulei la 5000 KM ca am zis ca ala din fabrica o fi mai murdar de la rodaj, etc. Am pus atunci ulei Mobil ca mi-au dat de ales la service. De aia ma si mir de ce am eu senzatia ca nu se unge bine motorul pe rece. Uleiul e 10W40, bineinteles si era in bidoande de 1 L sigilate cu holograma pe ele. Cumparat si schimbat + filtru la AMG Pantelimon, dar nu imi vine sa cred ca au gresit ei la schimb ceva.

Am zis ca ii fac caroseria la AMG. Apoi ramane sa vad unde ii fac partea de mecanica. Are garantie, e putin uzata si uite ca face ca dracu. Nu mai dorm noptile din cauza ei. De-as avea bani de aruncat pe geam as baga-o intr-un service particular serios (daca exista asa ceva) si as face-o cap coada, alte amortizoare, fonomin (izolatie fonica) peste tot, motorul sa se uite la tacheti, etc...ce dracu, TOT. Dar banii nu ii am si imi vine sa ma dau cu capu de pereti ca nu stiu la ce service sa ma duc, de toate aud numai de rau. Ba ca la Meridian iti iau piese de pe ea si le baga pe taxi, ba ca la AMG lucreaza prost, ca la Adras mai rau ti-o strica. Imi vine sa ma duc cu ea la poarta fabricii si sa urlu pana ies aia sa mi-o faca complet ca noua.

Sa nu mai zic ca esapamentul tremura de zici ca pica...

Ajutor fratilor! Ce sa fac, unde sa ma duc sa o rezolv, service, etc? Sfaturi sa rezolv si eu problemele de mai sus, ca si alea parca nu sunt toate, tot am senzatia ca am uitat ceva. EU am masina de dragul de a avea masina. NIMENI dintre cei apropiati nu ma intelege, pentru ei masina e un obiect, ceva de care te folosesti, ca o furculita, ca hartia igienica. Daca merge, e bine, nu conteaza la ei cum.

Va multumesc celor care ati avut rabdare sa citit tot, dar si celor ce citesc si raspund...

M-am gandit sa reglez ambreiajul sa tina jos, sa schimb bucsele (fie si pe banii mei, desi e in garantie si sa mai incerc sa vad de un reglaj de tacheti (ca ma gandesc ca astia bat si de aia tacane sau ca nu se ung bine, naiba stie). Bineinteles ca toate in service, dar care? Si e bine ce vreau eu sa fac...?



--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Charlton
post 31 Oct 2005, 14:36
Post #2


ان سيارتي ك


Group: Members
Posts: 366
Joined: 18 February 05
From: Gugulania




@ LeMartin , daca inca mai ai masina in garantie , profita de asta , bineinteles ca trebuie sa mergi la un service bun si la un mecanic care sa aiba rabdare sa-ti rezolve problemele.
Multa bafta .


--------------------
Dacia Logan Preferance 2005 / - CS-05-FUB
Batranul marinar cu alge in barba si scoici pe burta.
GPS...chinezarie da' bun.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cip_01
post 31 Oct 2005, 15:35
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 14 December 04




mi-e mila de tine.
du-te cu ea la service.intr-o zi se rezolva tot.
la simpotrans in afumati(cum iesi din voluntari pe stanga) nu-ti trebuie programare,te duci la 8.oo dimineata si intri pe rampa.ce trebuie sa faci?
1.test de amortizoare si frana 250000
2.curatat saboti si aerisire frane
3.schimb bucse bara stabilizatoare 350000 cu tot cu manopera
4.verificat ambreaj si reglat pedala
5.unghi de fuga 250000
6.reglat schimbator de viteza(nu stiu daca are timonerie dar se rezolva)
7.scoate-o pe autostrada macar 50 km si dai in freza cu a patra si a cincea(poate scapi de tremurici la motor)
8.e normal sa trancane mai mult cand e frig afara.BAFTA


--------------------
dacia solenza scala - b34yhz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nebunu
post 31 Oct 2005, 17:35
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 11 February 05
From: Ploiesti






singura problema la care te pot ajuta e cea cu zgomotul ciudat de la motor. din cate am auzit e din cauza evacuarii care se loveste de scut am si eu aceeasi problema si saptamana asta o duc la revizia de 10 000 km asa ca daca aflu mai multe o sa iti spun. si totusi parca problemele tale nu se mai termina cam multe frate si la doar 7000km. eu am 10 000 dar am rupt-o. si tot nu am ca tine


--------------------
dacia solenza scala - PH 78 TEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 31 Oct 2005, 22:58
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




Nu mai stiu nici ce sa zic, nici ce sa cred.


Asta seara, acum 10 minute, am luat un taxi sa ajung acasa de unde eram. Am zis sa merg cu o SLZ ca sa pot face si eu o comparatie, PRIMA comparatie de mers cu alta SLZ dupa ce am luat-o pe a mea.

Imi venea sa imi tai venele la sofer in masina.

La 60 la ora intr-a 4-a masina lui era mai silentioasa ca a mea la RELANTI

Motorul lui torcea lin sub capota acolo, nici un clang, nici un tang, NIMIC. Masina din ce am vazut eu avea fie aproape 6 mii, fie aproape 60 mii, dar nu am vazut clar, ca deh, de la pasager, nu bateam clar.

DAR ASA CEVA NU SE POATE.

Ce demaraj avea SLZ a lui, ce lin si curat si frumos si SILENTIOS intra in trepte. SI CAT DE REPEDE. La mine trebuie sa fac smecherii sa intre intr-a doua si sa daca schimb asa de repede cum schimba el huruie.

VA JUR!!!! Nu am de ce sa exagerez!

Mie imi tremura esapamentu de zici ca pica de pe masina, iar la SLZ asta taxi nu se simtea NIMIC. DAR NIMIC!!!

Am zis eu, hai ca au ei pile si smecherii, dar o diferenta asa de mare nici ca nu imi vine a crede ca e fata de a mea. Si cel mai dur ar fi sa aflu ca masina lui avea 60 mii de KM, dar repet, nu se vedea bine cifra de KM si nici nu am intrebat.

LA 60 LA ORA CEL MAI ZGOMOTOS LUCRU DIN MASINA ERA STATIA LUI!!!!

Sa nu mai zic ca peste gropi si alte alea nu troncanea deloc, nu zicea nici pas la 30 la ora peste EXACT ACELEASI GROPI PE CARE MERG EU CU 10-20 SI LA MINE TRONCANE.

Scriu cu caps lock pentru ca imi vine sa plang, nu alta.

Si asta nu era om sa mearga cu ea subturata, schimba exact ca mine, NUMAI ca ajungea la 60 la ora MULT mai repede decat as face-o eu cu masina mea. TAC 1, TAC 2, TAC 3, nu imi venea sa cred. Ambreiajul lui nu tacanea (dar repet, e posibil sa fi avut km putini) si nici nu scapa in viteze cum imi scapa mie, PLUS ca el schimba repede, adica parca abia atingea ambreiajul, la mine trebuie sa dau drumul INTR-UN ANUME FEL ca sa se schimbe lin si fara tasniri. O fi fost el sofer experimentat, da la naiba, pe cat de prost oi fi eu, nici chiar asa...

Repet, am ajuns de fumez si nu dorm noaptea din cauza masinii.

Omul a fost super de treaba si mi-a zis unde isi face firma lui masinile. In service-urile AUTO NESTY si uneori la IPSO.

Omul mi-a zis sa merg acolo ca cica astia fac treaba buna. O fi, n-o fi, eu nu prea am auzit treburi bune despre astia...

Imi vine sa plang, sincer. Poate pentru multi masina e un obiect de care te folosesti la nevoie, dar eu am masina de placere, pentru ca iubesc sa conduc. Si la naiba, vreau si eu sa imi mearga SLZ a mea ca asta taxi cu care am venit acasa.

JUR CA LA 60 A LUI NU ZICEA NICI PAS!!!! NIMIC...

Si chiar imi venea sa zic, CHIAR NIMIC NENE? CE DRACU??

Si nu avea LPG, sau mai stiu eu ce pe ea.

Imi vine sa ma duc in service si sa mor cu astia de gat pana mi-o fac sa mearga cum trebuie, dar cum trebuie.

Caut numerele de la VOCEA CLIENTULUI si al naibii sa fiu, daca astia imi zic la service ca masina nu are nimic, ii sun pe aia de la vocea clientului cu ei de fata, nenorociti imputiti ce sunt. INCLUSIV AIA DIN UZINA. Pai e normal sa fie asa de mare diferenta intre 2 SLZ?????

Am ramas uimit, consternat, inlemnit si CRUNT dezamagit....

Ziceti si voi un service ceva, un sfat doua, dar deja am pierdut ORICE speranta ca o fac. DAR nu ma las pana nu incerc...

Mersi mult si scuze de post-ul asta scris la „cald”...


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fancyman
post 1 Nov 2005, 07:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 495
Joined: 10 September 04
From: Pitesti




Iti recomand service IATSA Stefanesti !!! cu toata increderea.La cate probleme ai, numai buzunarul sa te tina .



--------------------
Stepway 1,0Tce Confort/Laureate/Variant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvmirel
post 1 Nov 2005, 08:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 75
Joined: 7 May 04
From: Bucuresti




Incearca sa nu mai disperi atat. Efectul placebo este foarte functional in cazul tau. Dupa felul in care prezinti tu masina aia pare a avea 200.000 km fara nici o interventie service. Incearca sa dai masina in probe unor cunoscuti ai tai eventual unor membri ai forumului, proprietari de solenze. Vezi ce spun ei, incearca si masinile lor si dupa aia dispera. Nu incerca sa-ti evaluezi masina comparand-o cu alta, desi acelasi tip, pe care o conduce altul. Urca-te tu in altele si vezi cum merg. Crezi ca eu nu aud cateodata motorul tacanind sau mai stiu eu ce tac-pac pe la schimbarea vitezei, crezi ca nu mai huruie la o frana sau ca nu troncane la unele gropi si altele nu, azi intr-un fel, maine in altul? Fi sigur ca "asa face toate" dar nu e bine sa le bagi in seama ca te imbolnavesti. Eventual incearca sa-ti imbunatatesti stilul de condus si invata ca fiecare masina se conduce in stilul ei propriu, in stilul pe care ea ti-l impune. Daca la 7000 km te stresezi atata, la 70000 ce-o sa faci? Ai rabdare pana la 10000, la revizie, du-o in service si spune-le alora toate simptomele pe care le-ai insirat si aici. Sigur o sa se rezolve.
Bafta!


--------------------
Dacia Solenza
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
i96nds
post 1 Nov 2005, 09:43
Post #8


Stefan


Group: Moderatori
Posts: 2.708
Joined: 16 May 03
From: Bucuresti




Cum am mai sfatuit si pe altii, nu incurca revizia cu problemele pe care trebuie sa ti le rezolve pe garantie. In acest mod nu vor putea sa te usuce de bani, cum se mai intampla uneori - adica mai umfla factura de revizie.

Nu e normal sa astepti pana la 10.000. Mergi acuma si vezi sa fie OK. Daca tot nu se rezolva, mai mergi o data. Si inca o data. Insa repet, nu incurca chestiile astea cu revizia ca nu e bine in service-urile Dacia.

Daca nu mai esti in garantie... atunci e rau. Trebuie sa scoti banul la orice verificare.

This post has been edited by i96nds: 1 Nov 2005, 09:44


--------------------
Dacia SLZ Scala 1.4/2003 - B-77-XXX
Stefan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Geru
post 1 Nov 2005, 09:53
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 217
Joined: 17 August 05
From: Galati




QUOTE(LeMartin @ 31 Oct 2005, 22:58)

Asta seara, acum 10 minute, am luat un taxi sa ajung acasa de unde eram [...]
Si cel mai dur ar fi sa aflu ca masina lui avea 60 mii de KM, dar repet, nu se vedea bine cifra de KM si nici nu am intrebat.

*



Eu zic ca pui prea mult suflet in masina asta... adu-ti aminte cum radeai (probabil) la filmele americane de personajul care-si stergea masina cu o piele de caprioara si daca se aseza o albina pe capota tongue.gif

Nu vreau sa-ti fac sange rau, dar ca un taxi sa aiba abia 6000 km ar trebui ca masina sa fie cumparata de vreo 2-3 luni... ori, nu prea se mai produc SLZ de ceva vreme. Si cu masina, depinde mult de norocul fiecaruia. In plus, la cineva care merge cu ea mult in fiecare zi, deci MERGE cu masina aia, altfel "se dau" piesele la mers, si soferul cu masina. Poate omul a investit ceva in piese si antifonare. Obisnuieste-te cu gandul ca ai o Dacie, masina care-si merita exact banii pe care i-ai dat, si astea de obicei scartaie / troncane / mugesc / clipocesc... putine fac exceptie de la regula


--------------------
Dacia DSN Confort - GL-73-MAR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 1 Nov 2005, 15:06
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




perseverenta e cheia succesului cu service-rile si mai ales pe garantie. te duci la ei pana rezolva. si eu am mers 2 saptamani cu o bieleta de directie stricata ...dar cu amortizoare noi...pentru ca asa a considerat mecanicul de la service ca trebuie, dar am insistat si -a rezolvat. in acea perioada aveam niste nervi si uram masina, desi imi dadeam seama ca de fapt problema era de la mecanici. dupa rezolvare a inceput iar a rasarit soarele... si m-am ales si cu amortizoare noi pe fata wink.gif care sunt mai tari ca cele originale iar masina este mult mai stabila in curbe. cand ajungeam in service li se facea parul maciuca la mecanici. cand m-am dus tot la ei la revizie deja ma cunosteau si intrebau ce problema mai am wink.gif


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 1 Nov 2005, 17:59
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu as mai recomanda o verificare a catalizatorului (daca zici ca ai luat gropi cu masina, s-ar putea sa nu-i fie prea bine)
As mai recomanda un reglaj de culbutori
As mai recoanda un ulei mai de iarna (un 5w40, sau chiar cel de la dacia 5w30)

PS: unii membrii de pe acest forum au reusit sa schimbe motorul pe garantie, ca facea urat. Important este sa fii insistent.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LeMartin
post 2 Nov 2005, 12:43
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 56
Joined: 25 August 04




M-am dus azi la service sa „verific” cum sta treaba cu masina. Aripa a fost indreptata destul de bine, nu 100% perfect, parca se mai vad ceva locuri unde nu e chiar ca noua, dar e bine, nici nu cred ca avea cum sa o faca „din ciocan si mana” ca noua. Insa abia maine o pregateste de vopsit si abia vineri intra la vopsire. Intra pe mana mea luni. Tinichigiul a zis ca oricum se mai corecteaza si cu chit micile denivelari rezultate din „indreptare”. Sper sa iasa bine ca „mecanismele au fost unse mai mult decat bine”.

Tinichigiul m-a dus si la un mecanic de acolo pe care „dupa ce il ung” si pe el sper sa imi rezolve macar o parte din problemele pe care le am cu masina.

Pana acum operatiunea decurge binisor. Ramane de vazut rezultatul final.

Multumesc celor care au postat sfaturi pe aici, dar sa pot face o comparatie intre SLZ a mea si inca una imi este aproape imposibil. Nu mai stiu pe nimeni care sa aibe o Solenza in afara celor de pe forum si nu prea vad cum as putea sa ma intalnesc cu cineva de pe aici si nu stiu nici cine ar fi dispus sa imi dea pe mana masina, cu el in dreapta bineinteles.

Daca se ofera careva, ii voi fi recunoscator si chiar ma ofer sa platesc benzina consumata pana la punctul de intalnire, etc. Insa sa vin eu cu SLZ a mea si el cu a lui pentru a face si celalalt sofer niste observatii e cam imposibil acum pentru ca masinuta mea zace in service.

Sper sa ii rezolv problemele si bine si pe garantie, si chiar si pe banii mei daca nu costa o mana si un picior. Vorba aia, am 2 rinichi cat de cat sanatosi, vand unu si fac masina biggrin.gif

Am ramas insa FOARTE trist de starea drumului dinspre CORA SALAJ inapoi spre casa mea. AMG Pantelimon e chiar langa Cora si ar trebui sa ma intorc pe unde merge maxi-taxi 560, dar ce e pe acolo ramai masca. Au inceput lucrarile de refacere a drumului si tare imi e ca o repar in service si se strica la loc pe drum biggrin.gif.

Vorbind numai ca pasager pot spune ca acel taxi SLZ cu care am mers era Mercedes pe langa SLZ a mea.

Cel mai nasol e ca nu stiu nici un mecanic pe care sa il pot lua cu mine la service si sa discute el cu mecanicul de la AMG. Adica zic eu aluia, domne tacane motoru mai tare ca la altele si ala sa imi zica „ nu are nimic pustiu, merge tzais!” Ce mai pot face eu??? Sa ma cert cu el, degeaba, ca nu rezolvi nimic.

Las acest topic deschis sa mai anunt ce rezolv prin service si de unde se trag problemele pe care le am eu si DACA gasesc solutii pentru ele.
Deja ma bate gandul intr-un fel sa renunt la garantie si sa caut o relatie la un mecanic bun pe care sa il platesc eu si sa imi puna masina la punct. Am o ruda care il stie pe un mecanic care a lucrat la Volvo si care e acum la Hyundai, ceva de genul asta de mecanic ma refer, intelegeti voi...





QUOTE(klaus @ 1 Nov 2005, 18:59)
Eu as mai recomanda o verificare a catalizatorului (daca zici ca ai luat gropi cu masina, s-ar putea sa nu-i fie prea bine)
As mai recomanda un reglaj de culbutori
As mai recoanda un ulei mai de iarna (un 5w40, sau chiar cel de la dacia 5w30)

PS: unii membrii de pe acest forum au reusit sa schimbe motorul pe garantie, ca facea urat. Important este sa fii insistent.
*



Pai gropi cu scutu am luat doar 3 la viata mea si toate la viteza redusa, dar nu se stie, zic si de asta. Buba e ca din cate stiu nu prea iti schimba catalizatorul pe garantie, ti-l scot ei cumva sa iasa pe vina ta si deci pe banul tau.

Ulei mai de iarna poate pun la revizia de 10,000 Km, ca acum am 7,3000 si i-am facut un schimb de ulei la 5,000 ca sa am ulei curat, am zis ca ala din uzina a fost cu rodajul, etc

Reglajul de culbutori cam cat ar costa, daca stiti?

Ca nu cred ca mi-l face pe garantie daca il cer eu....

Si inca altceva, incerc sa rezolv problemele la AMG Pantelimon daca tot e masina la ei, daca nu merge aici DELOC, atunci ma duc la alt service. Desi la AMG "ungerea mecanismelor" costa cam mult, daca intelegeti. Mi s-a parut amuzant ca imediat cum am sarit cu "ulei pentru mecanisme fine" biggrin.gif (adica bani ) parca erau mai cu viata oamenii.








Deci, daca este careva pe forum, din Bucuresti, cu niste timp liber maine, JOI sau VINERI, SAMBATA, DUMINICA intre orele diminetii (de la 5 adica) pana pe la 12 la pranz si care e dispus sa vina sa discutam despre masina si sa mai arunc si eu un ochi soferistic la masina lui, sincer, dau banii de benzina, de o bere (2,3,4). As fi recunoscator.

This post has been edited by LeMartin: 2 Nov 2005, 12:49


--------------------
Dacia SLZ Europa 2004 alba - B-XX-XHV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danygaro
post 2 Nov 2005, 14:38
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 529
Joined: 19 October 04




Te inteleg si iti dau dreptate. Nimeni nu ti-a dat bani de masina si nici din cer nu ti-au cazut.Totusi nu dispera. stiu cum sunt tratati clientii in service-urile Dacia, am avut si eu oarece problema cat am fost cu ea in garantie. Nu ca o "consolare", dar spuneai ca masina ai luat-o de la cineva care o castigase la LOTO. Tot pe aici pe forum se spunea despre aceste masini ca ar fi cu oarece probleme (mici-mari defectiuni ) care nu le-au scos pe piata libera stiind cum sunt,preferand sa le vanda la preturi mai mici unor Regii sau firme ( ex Loto) sau oferite ca premii la diferite tombole si concursuri. Imi spunea cineva ca la fel au procedat si cei de la Daewoo cu Matiz-ul, cand le picau planetarele dupa 3 luni. Deh traiam in Romania. Deci, nu dispera, nu pune la suflet, spera ca se vor rezolva, nu chiar peste noapte, nu dramatiza. E o vorba: "Cu rabdarea se trece marea". Good luck !!!


--------------------
Dacia Solenza 2003 - Confort - Lot refuzat la export - CT-96-PIX
Ce cate ori mergi cu Dacia, este ca si cand te-ai da intr-un Roller Coaster sau Mountagne Rousse. Niciodata nu stii ce te asteapta, este mereu imprevizibila, de fiecare data traiesti senzatii noi si necunoscute, iar la final poti avea fel de fel de surprize.

Cu prostul nescolarizat, te lupti un pic si ai scapat,
Dar duci o munca colosala, cu prostul care are scoala.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Abu
post 2 Nov 2005, 21:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 393
Joined: 22 November 04
From: Ploiesti




Cunosc sentimentul pe care-l ai atunci cand te simti dezamagit de masina. Asa am patit si eu (nu cu asta de acuma) cu 2 masini pe care le-am avut si in care am investit bani grei (ex: 1500 USD in 6 luni intr-o "troaca" pe care am dat 2000 USD cand am cumparat-o) si parca din ce in ce mai prost mergeau. Si cunosc oameni carora nu le pasa catusi de putin de masina, e un jeg pe ele de ti se face mila, le forjeaza fara teama - ca sa nu mai zic ca nu au ridicat vreodata capota la motor -, si merg ale naibii PERFECT frate. Aici cred eu ca e o lectie ce trebuie invatata - nu o zic ca o aluzie - nu trebuie sa te atasezi de un obiect prea mult ca devii sclavul lui. Eu din pacate inca nu am reusit sa invat lectia asta dar tot mai sper smile.gif
Daca crezi ca ai timp (si poti) eu vin Vineri cu masina mea in Bucuresti (lucrez in Bucuresti) si cred ca as putea sa-mi rup o juma' de ora de la servici ca sa te las sa mergi nitel cu ea, desi e diesel si la capitolul silentiozitate puncteaza pe minus smile.gif Singura problema e ca nu pot sa lipsesc prea mult, deci nu pot pleca de prin preajma biroului, care se afla undeva pe langa Cercul Militar (unde au pus aia ceasul ala care numara zilele Armatei obligatorii).
Deci daca poti sa vii in zona undeva pe la 9 dimineata (mai tarziu s-ar putea sa plec pe teren) spune-mi sau da-mi un PM si stabilim o "intalnire".
Bafta!


--------------------
Renault Symbol Fidji 1.5dCi 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 10:16
Forum Renault