Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
bloodem |
![]()
Post
#181
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Attached thumbnail(s) IMG_4615.JPG ( Size: 352.73k ) Number of downloads: 1239 IMG_4616.JPG ( Size: 260.14k ) Number of downloads: 1256 IMG_4617.JPG ( Size: 293.74k ) Number of downloads: 1259 IMG_4623.JPG ( Size: 292.64k ) Number of downloads: 1270 IMG_4627.JPG ( Size: 293.81k ) Number of downloads: 1240 IMG_4629.JPG ( Size: 320.38k ) Number of downloads: 315 IMG_4635.JPG ( Size: 317.55k ) Number of downloads: 294 IMG_4636.JPG ( Size: 356.91k ) Number of downloads: 291 IMG_4637.JPG ( Size: 317.38k ) Number of downloads: 313 IMG_4640.JPG ( Size: 365.81k ) Number of downloads: 392 IMG_4641.JPG ( Size: 396.97k ) Number of downloads: 398 IMG_4642.JPG ( Size: 326.39k ) Number of downloads: 412 |
||
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|||
argon |
![]()
Post
#182
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu poti sa faci o comparatie cu diferenta de 5 ani oricat de buna memorie ai avea. Si in plus ce gume aveai pe ala veche de noua, si ce gume ai pe asta? Si aia conteaza foarte mult la silentiozitatea in mers.
This post has been edited by argon: 1 Oct 2011, 17:03 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bloodem |
![]()
Post
#183
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu e vorba de memorie buna, dar stiu exact ca atunci cand am ridicat-o de la dealer pe cea veche, mi s-a parut cam zgomotoasa. Nu au legatura pneurile, desi si ele ajuta (pe asta noua am Continental EcoContact 3, pe cea veche aveam batranele pneuri low end Kormoran) pentru ca silentiozitatea este foarte evidenta si la ralanti, nu numai in mers...
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#184
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 30 Sep 2011, 23:56) Presiunea in rampa este identica ![]() asa e, atat timp cat in tabelul de date tehnice sunt exact aceleasi cifre ![]() ![]() QUOTE(cristic1982 @ 30 Sep 2011, 23:56) Defapt motorul este mai silentios (reglaje de injectie optimizate fata de EU03), nu este vorba de nici de cutie (care este defavorabila pentru acustica, mai lunga, implicit stai pe o turatie mai mica unde este o acustica defavorabila) si nici despre insonorizarea masinii (tot defavorabila). din ce este pe piata la ora actuala (Ford, PSA, VW, etc) cred ca nu se gandeste (a se citi "nu lucreaza") nimeni pe partea de acustica, maresc presiunea in rampa la "nesimtire".... norma de poluare sa fie in limitele admise pentru o cifra cat mai atragatoare in catalogul de prezentare si in rest "Drum bun!" ... cine vrea "liniste" sa-si cumpere autoveh. eletric ![]() This post has been edited by Logan_Stepway: 1 Oct 2011, 21:29 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#185
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 30 Sep 2011, 23:56) Defapt motorul este mai silentios (reglaje de injectie optimizate fata de EU03), nu este vorba de nici de cutie (care este defavorabila pentru acustica, mai lunga, implicit stai pe o turatie mai mica unde este o acustica defavorabila) si nici despre insonorizarea masinii (tot defavorabila). Dracu stie ce ai vrut sa zici, ca te rasucesti in cerc, mai incerca inca o data, fara balbaieli, emotii si editari daca se poate...si nu mai face pe interesantul, clar si concis pentru astia mai putini atehnici... This post has been edited by bobo77: 1 Oct 2011, 21:35 |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ampt |
![]()
Post
#186
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
QUOTE(Sir Andrew @ 1 Oct 2011, 15:52) Nu tu erai ala care spuneai ca Loganul nu e masina? Acum esti multumit...de masina, pardon lighean. Ciudat. Fara suparare, dar cred ca suferi de mania persecutiei ! Pe un forum, intotdeauna vor fi pareri pro si contra, nu trebuie sa iei comentariile in mod strict personal sau si mai rau, sa ai pretentia ca toata lumea sa fie de acord cu opiniile tale ! De curiozitate, arata-mi si mie unde am spus acele lucruri invocate de tine mai sus, poate am uitat eu si am nevoie de o reimprospatare a memoriei ! Citeste mai intai tot ce am postat eu pe acest topic si dupa aceea mai stam de vorba. Pana atunci mai bine bucura-te de masina, ca doar imi place sa cred ca ai cumparat-o pentru tine si familia ta si nu pentru comentariile unora de pe aici. Altfel, daca pentru tine conteaza mai mult parerile celorlalti, este trist ! ![]() Numai bine ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
testike |
![]()
Post
#187
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
@ bloodem, la cat ai iesit cu masina, cu toate cheltuielile : tichete, taxa etc?
|
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
bloodem |
![]()
Post
#188
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Pai, inca nu stiu cat voi plati inmatricularea, caci momentan am numerele rosii cu care voi mai circula ~ 20 zile. Masina a costat 11570 euro (dupa cum ziceam mai sus, dotari full, airbag-uri laterale, garantie extinsa, vopsea metalizata, jante de aluminiu, etc, dar fara volan de piele) , pe tichete am dat 3600 RON si am castigat ~ 2750 euro.
Taxa de prima inmatriculare din ce am vazut pe site-ul ANAF ar trebui sa fie ~ 150 euro. In fine, deja am 500 km cu masina (majoritatea in localitate) si... I'm in love ![]() ![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
cristic1982 |
![]()
Post
#189
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(Logan_Stepway @ 1 Oct 2011, 20:07) asa e, atat timp cat in tabelul de date tehnice sunt exact aceleasi cifre ![]() ![]() din ce este pe piata la ora actuala (Ford, PSA, VW, etc) cred ca nu se gandeste (a se citi "nu lucreaza") nimeni pe partea de acustica, maresc presiunea in rampa la "nesimtire".... norma de poluare sa fie in limitele admise pentru o cifra cat mai atragatoare in catalogul de prezentare si in rest "Drum bun!" ... cine vrea "liniste" sa-si cumpere autoveh. eletric ![]() Porcaria cu normele de emisii poluante nu aduc nici un beneficiu clientilor ci alora care dau legile astea, ... mai sunt finantati de inductriasi (dar nu de aia care fac masini ci piese) etc... (pentru a produce un catalizator poluezi aproape cat o masina moderna in 10-15 ani). bobo77 nu meriti un raspuns, badaraniile le lasam in alta parte ![]() |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#190
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
QUOTE(bloodem @ 2 Oct 2011, 14:37) Taxa de prima inmatriculare din ce am vazut pe site-ul ANAF ar trebui sa fie ~ 150 euro. In fine, deja am 500 km cu masina (majoritatea in localitate) si... I'm in love ![]() ![]() Cand iti vine cartea de identitate atunci mergi sa platesti taxa de poluare. Oricum ai reducere 25% daca ai filtru de particule. Ai?... ![]() PS: Masina arata bestial. Pacat ca pe negru o sa se vada multe zgarieturi. Chiar si de la trecerea pe langa un boschet, crengi de copaci. Sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. Astia pe site zic ca ai avea si satelit de comanda pe volan. Ai? Nu se vede din poze. This post has been edited by Sir Andrew: 2 Oct 2011, 23:44 |
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
Aerius |
![]()
Post
#191
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 1 April 09 From: Bukarestburg ![]() |
Se vede daca te uiti cu atentie
Attached thumbnail(s) IMG_4627.JPG ( Size: 203.4k ) Number of downloads: 489 |
--------------------
Cannondale
CAAD12 2019
Renault Megane RS 2020
|
|
bloodem |
![]()
Post
#192
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Da, are si filtru de particule (DPF) are si comanda pe volan... O sa merg zilele astea pe la dealer, ca vreau sa vad daca CHIAR nu se poate schimba CD Player-ul... as vrea sa pun un Sony cu intrare USB, dar daca pierd comenzile de pe volan, renunt la idee.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#193
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 2 Oct 2011, 21:34) (pentru a produce un catalizator poluezi aproape cat o masina moderna in 10-15 ani). catalizatoru' ca catalizatoru' insa stai sa vezi daca-i pune dracu' sa vorbeasca de FdP pe la TV (gen OTV) cum ies bosorogii in parcare revoltati.... ![]() PS: la fel s-a intamplat cand au dezbatut problema antenelor GSM.... au gasit oamenii explicatiile de ce-i doare capu', curu', etc si s-au dus cu foarfeca/toporu' pe acoperis sa le debranseze ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#194
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
QUOTE(cristic1982 @ 2 Oct 2011, 21:34) care badaranii angajat la dacia s.a., tu ai inteles ceva din ce ai scris? sau poate vrei sa fii fii prea subtil.Ce vreau eu sa-ti spun este ca nu ne tragem de sireturi amandoi, asta sa-ti fie clar... |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#195
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
QUOTE(bobo77 @ 3 Oct 2011, 21:50) care badaranii angajat la dacia s.a., tu ai inteles ceva din ce ai scris? sau poate vrei sa fii fii prea subtil.Ce vreau eu sa-ti spun este ca nu ne tragem de sireturi amandoi, asta sa-ti fie clar... ![]() Crezi ca daca spui ca sunt angajat la Dacia ma atingi in vreun fel? Penibil... This post has been edited by cristic1982: 5 Oct 2011, 08:04 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#196
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Esi angajat la dacia recunosti nu ? te incadrezi si in profilul tipic , cand nu stii sa raspunzi sau nu vrei , distragi atentia de la subiect cu o diversiune , asa va invata nu , faceti cursuri pentru asta ? esti penibil tu , imi este scarba de astfel de troli care impanziti internetul .
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
klaus |
![]()
Post
#197
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
eu zic ca un pic de decenta in exprimari, de toate partile, nu ar strica.
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#198
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Din respect fata de colegii de forum evit sa iti raspund.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
Ampt |
![]()
Post
#199
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Dupa un drum Bucuresti - Oradea si retur pe care l-am facut saptamana aceasta, am de facut cateva precizari legate de Loganul Diesel din semnatura.
Masina s-a comportat foarte bine, chiar si dupa un drum de 9 ore (atat am facut ca timp distanta Bucuresti - Oradea) pot spune ca nu m-am dat jos "dărâmat" din masină, iar ca stabilitate sau tinuta de drum nu au fost nici un fel de probleme si asta in conditiile in care nu am menajat-o deloc si am fortat-o spre limita pe urcarile din rampa si curbe. Am amintit de aceste doua lucruri pentru ca sunt destul de des pomenite in unele posturi (nu este o masina stabila si te cocoșeaza la drum lung). Bine, acum sa nu va imaginati ca se aseaza pe curbe ca pe șine sau ca te dai jos din ea mai odihnit decat ai plecat ... ! Lipsa infrastructurii in Romania isi pune insa serios amprenta pe o astfel de calatorie, drumul putand fi parcurs in conditii normale de autostrada in cca 5 ore, aproape jumatate din timpul de 9 ore pe care mi l-am petrecut eu pe soselele patriei pana la Oradea. Nu mai vorbesc de conditiile de siguranta pe care ti le ofera o autostrada versus drumuri care trec prin foarte multe comune si sate, unde te intersectezi fara sa vrei cu carute, tractoare, biciclete, copii care ies de la scoala etc. Ca exemplu, portiunea de la Gilau la Oradea, de 140 km, am facut-o in peste 2 ore in conditiile in care soseaua trece prin nenumarate comune si radarele sunt prezente din doua in doua comune ! In cadrul acestui drum am incheiat si monitorizarea celor 10.000 de kilometri (5.500 de kilometri Extraurban si 4.500 de kilometri Urban-Bucuresti) de cand nu am resetat C.B-ul masinii, rezultatul fiind de 471,5 litri consumati, adica un consum de 4,715 l/100 km. Dupa resetarea automata a C.B-ului, masina a inregistrat pe o distanta de 812 kilometri un consum de 3,9 litri/100 km (resetarea s-a produs pe "bucățica" de Autostrada Transilvaniei, cand ma indreptam catre Oradea). Portiunile de Autostrada le-am parcurs cu o viteza regulamentara de 130 km/h, in rest viteza a fost adaptata in functie de conditiile de drum, vizibilitate, Tir-uri si alte alea. Pe urcari masina m-a impresionat placut cum trage, ce-i drept, regimul de turatii fiind frecvent in jurul a 3.000 rpm, cu portiuni in care am ajuns si la 3.500 rpm. Viteza medie pe cei 812 km a fost de 62,1 km/h, cu mentiunea ca am avut 5 opriri in care motorul a functionat la fiecare oprire pret de 3 minute la relanti (presupune răcirea turbinei dupa un drum mai lung si in care motorul a fost forjat, cei cu Diesel-ul stiu cat de important este acest lucru pentru "viata" turbinei), iar in Oradea m-am fâțâit cam 1 ora cu masina intr-un trafic destul de aglomerat. Fără aceste particularități, probabil ca viteza medie era undeva peste 70 km/h. Am verificat din nou consumul masinii prin metoda plin-plin, am alimentat plin in Bucuresti si dupa aceea in Oradea, dupa C.B aveam in Oradea 25,1 litri consumati, la pompa mi-au intrat 25,33 litri, diferenta este sub ... 1 % (230 de grame mai exact) !!! On-Topic : La 7 grade Celsius temperatura exterioara, motorul este destul de zgomotos la pornire, primele 3-4 secunde, dupa cum spunea cineva de pe aici, probleme la proiectarea camerei de ardere, sa vedem la -20 grade Celsius cum se va auzi si daca acest lucru, in timp, va afecta cumva functionarea motorului ! Și acum, câteva poze ! Attached thumbnail(s) 05102011585.jpg ( Size: 765.5k ) Number of downloads: 322 05102011586.jpg ( Size: 757.26k ) Number of downloads: 203 06102011611.jpg ( Size: 1mb ) Number of downloads: 191 07102011642.jpg ( Size: 635.62k ) Number of downloads: 184 07102011644.jpg ( Size: 677.09k ) Number of downloads: 182 07102011645.jpg ( Size: 593.28k ) Number of downloads: 148 07102011646.jpg ( Size: 608.77k ) Number of downloads: 123 07102011647.jpg ( Size: 611.97k ) Number of downloads: 112 07102011648.jpg ( Size: 605.2k ) Number of downloads: 118 07102011649.jpg ( Size: 611.41k ) Number of downloads: 130 06102011622.jpg ( Size: 897.22k ) Number of downloads: 155 06102011635.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 144 06102011620.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#200
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
On topic: la -20 C o sa dureze mai mult (aprox 30 s), in schimb, functionarea in timp a motorului (fiabilitatea) nu o sa fie afectata de asta, nici macar suportii motorului.
Motoarele fabricate incepand cu o anumita data (cred ca noiembrie) nu o sa mai aiba aceasta problema. Pentru ceilalti exista o solutie, dar de care nu cred ca s-a auzit in service-urile romanesti ... inca. This post has been edited by cristic1982: 8 Oct 2011, 13:28 |
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
klaus |
![]()
Post
#201
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Care e solutia aia? Se schimba pistoanele, se modifica chiulasa?
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#202
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
klaus, din ce am vazut eu, chiulasa este cea care a suferit modificari importante pentru trecerea la noile motoare EU5 cu FdP
problema reala este combustia defectuoasa la rece, deci ceva indicii ar exista.... totusi, eu sunt curios daca vor face un recall pentru toate masinile Dacia-Renault-Nissan, echipate cu aceasta motorizare 1,5 dCi 75CP / 90CP care au iesit si care vor iesi din uzina mecanica pana in nov. 2011 (dupa cum a precizat userul de mai sus) |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
cristic1982 |
![]()
Post
#203
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.370 Joined: 4 February 11 From: Pitești ![]() |
Se modifica foarte usor uzinajul chiulasei.
|
--------------------
Dacia
Duster
2010 K9K898 Laureat 4x4 & 1980 Fiat Spider 2000
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#204
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
marksman |
![]()
Post
#205
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.741 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Ontopic:
In ce fel difera insonorizarea fata de modelele anterioare? Personal, am observat din 2004 pana in prezent o reducere a insonorizarii, nu o imbunatatire a ei. Am mers cu un dCi din 2006(?) si n-am remarcat zgomote suparatoare decat pe la 130-140 km/h. Offtopic: QUOTE(Logan_Stepway @ 3 Oct 2011, 07:05) PS: la fel s-a intamplat cand au dezbatut problema antenelor GSM.... au gasit oamenii explicatiile de ce-i doare capu', curu', etc si s-au dus cu foarfeca/toporu' pe acoperis sa le debranseze ![]() Aia chiar E o problema. Stai tu in camp de microunde numai vreo 8 ore pe zi, cat stau eu la lucru cica in mediu ecranat, cu emitatoare setate numai la cativa zeci de miliwati, si sa vezi ce bine te simti cand pleci acasa. Plus ca am facut niste masuratori de camp, ca nu stiam de unde ne veneau niste interferente si cand colo, peste drum de noi, o celula GSM emitea cu putere maxima. Celula respectiva e situata pe coltul unui bloc. N-as vrea sa locuiesc in zona aia. Aia care au dat acordul instalarii celulelor GSM pe blocuri sunt niste idioti si degeaba s-au trezit in ceasul al 13-lea. Oricum, si daca le-au taiat alimentarea, au grup electrogen si mai genereaza si niste alarme, ca sa stie operatorul ce s-a intamplat pe site. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Nick Ușor
|
|
bloodem |
![]()
Post
#206
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
@marksman: Nu stiu daca e mai buna sau mai rea insonorizarea, dar zgomotul perceput in habitaclu este mai mic. Eu unul dupa aproape 1000 km cu masina sunt foarte multumit de comportamentul acesteia, in comparatie cu al fostului DCi pe care l-am condus 5 ani (desi a fost o masina excelenta si nu am nici ei ce sa-i reprosez).
In alta ordine de idei, ieri a fost frig si am facut un drum de vreo 30 km, unde am mers cu 110 - 120 km/h, viteza constanta. Surpriza: nu mi-a trecut de 2 linii temperatura, pe cand fosta masina indiferent de conditiile meteo, dupa un astfel de drum sigur ar fi ajuns la 4 linii. Oare sa imi fac griji? ![]() This post has been edited by bloodem: 10 Oct 2011, 07:47 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#207
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
depinde, ai avut AC activat?
|
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#208
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu, fara AC, doar ventilatie pe incalzire.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Ampt |
![]()
Post
#209
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Pot spune ca la fel se comporta si la mine, dureaza destul de mult pana ajunge la 4 linii ! De altfel, saptamana trecuta cand am fost la Oradea, am plecat din Bucuresti la ora 3 dimineata si pana pe Valea Oltului temperatura a stat la 2 linii !
10 Oct 2011, 12:01: Rectific, pe Dealul Negru temperatura a urcat la 4 linii ! Scuze pentru greseala ! ![]() This post has been edited by Ampt: 10 Oct 2011, 11:01 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Sir Andrew |
![]()
Post
#210
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 534 Joined: 11 December 07 From: Galati ![]() |
Vreau sa intreb si eu...motorul pe motorina e mai rece ca cel pe benzina? La cele de pe Logan ma refer, se stie ca motoarele Reanult se incing rau. La mine dupa cca 10-20 km apa are 4 lini. Nu creste mai mult de 4. Poate la vara.
|
--------------------
Dacia
Logan
2011/Prestige/1,6 16v
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd July 2025 - 12:11 |