DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

bloodem
post 14 Jan 2012, 13:16
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Am observat ca daca mergi in localitate in jur de 30 minute (la viteze mai mici dar turatii putin mai ridicate) ajunge intr-un final la 4 liniute... Oricum, ceva sigur e putred!


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milea_daniel
post 14 Jan 2012, 16:45
Post #392


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 24 June 11




Salutare

Am acelasi motor DCi E5 75 cp de care vorbeste lumea aici
In prezent are 48000km si situatia e asemanatoare ca si la voi
Temperatura apei trece f greu de 4 linii
Apropo ce viteze ati prins cu dci-uril voastre E5 ?
Poza e facuta pe A2 in iulie

This post has been edited by milea_daniel: 14 Jan 2012, 16:48

Attached thumbnail(s)
Picture_004.jpg ( Size: 3.47mb ) Number of downloads: 761


--------------------
dacia Logan DCI E5 75 cp - B-32-KCX
DCI E5 75 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 14 Jan 2012, 17:05
Post #393


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Eu cu a mea am "prins" 320 mile pe ora, dar sigur putea si mai mult. blink.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 14 Jan 2012, 17:09
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




QUOTE(LuluMOB @ 14 Jan 2012, 10:18)
Pe distanta aia si la temperaturile care sunt acum (in jur de 0 sa spunem), daca nu ar deschide, ar fierbe motorul. Asadar: ori deschide prea devreme, si atunci apa nu se mai incalzeste suficient, iar asta se verifica cu un termometru, ori deschide la timp, apa e atat cat trebuie sa fie de calda, iar problema este la afisare.

Eu as cauta un termometru tehnic
Termometru-tehnic-din-sticla-drept_5491_1258621975.jpg
si l-as baga in vasul de expansiune dupa un drum mai lung, cand temperatura s-a stabilizat.
*



Adica sa scoata capacul de la vasul de expansiune cand motorul e cald?? Pai acolo e presiune, vrei sa ” sara ” apa fierbinte pe el?

This post has been edited by hora: 14 Jan 2012, 17:10


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Jan 2012, 17:35
Post #395


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(IRONICK @ 11 Jan 2012, 17:35)
Pai cine te opreste sa pui un carton sub grila?
*


O sa o transforme in masina americana:


Attached thumbnail(s)
17122011588.jpg ( Size: 323.68k ) Number of downloads: 809


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 14 Jan 2012, 17:41
Post #396


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(hora @ 14 Jan 2012, 18:09)
Adica sa scoata capacul de la vasul de expansiune cand motorul e cald?? Pai acolo e presiune, vrei sa ” sara ” apa fierbinte pe el?
*



blink.gif
Il deschizi cu grija, asa cum deschizi un bidon de apa acidulata care a fost agitat inainte, si nu patesti nimic. Il lasi sa fasaie cateva secunde si gata.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 14 Jan 2012, 22:46
Post #397


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




QUOTE(bloodem @ 14 Jan 2012, 13:16)
Am observat ca daca mergi in localitate in jur de 30 minute (la viteze mai mici dar turatii putin mai ridicate) ajunge intr-un final la 4 liniute... Oricum, ceva sigur e putred!
*


macar raman acolo cele 4 liniute chiar daca le atingi mai greu, sau oscileaza?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 14 Jan 2012, 23:10
Post #398


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




O data ce ai ajuns la cele 4 pavele, la mine cel putin, acolo raman fara nici un fel de oscilatie !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 15 Jan 2012, 10:10
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Da, la fel si la mine. Chiar s-a intamplat sa fac un drum de vreo 40 km in afara localitatii, dupa ce nivelul de temperatura era la 4 liniute si nu nu a oscilat deloc (desi era o temperatura foarte scazuta afara).


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gregs
post 15 Jan 2012, 13:12
Post #400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 June 11




Salut!
Revin cu noi date despre consum, precizind ca am facut plinul normal, adica pina la 3 clicuri ale pompei si nu pina in "buza" rezervorului. De asemenea precizez ca regimul de mers a fost ca anterior de cca 20% urban si 80% extraurban. Deci:
- am alimentat 36,46 L ;
-6.18 L/100km consumul partial de la plin la plin pe acesti ultimi 590 km parcursi si respectiv 4,71 L/100km consumul mediu de la plin la plin pe intreaga distanta parcursa de la inceput, adica 2146 km;
-consumul mediu dat de CB: 4,70 L/100km; adica cu 0,26% mai mic decit 4,71 L/100km consumul mediu de la plin la plin;
- viteza medie pe CB: 33,9 km/h.

Trebuie sa precizez ca am alimentat si acum - ca de fiecare data - cu motorina cea mai buna si, in continuare, nu sesizez ca nespecialist ce sint, probleme la aceasta masina.
Asa ca ma declar la fel de multumit atit de cum merge masina cit si de consum.
Parerea mea e ca nu trebuie sa ne legam de chestia cu pavelele. Producatorul nu cred ca a fost timpit sa-i "scape" ceva atit de important. De asemenea cred ca nu trebuie sa facem pe desteptii si sa punem nu stiu ce cartoane la grila radiatorului.
Dar, cine cauta nod in papura gaseste. Daca n-are alta treaba.

This post has been edited by gregs: 15 Jan 2012, 13:19


--------------------
dacia logan 2011 / Laureate 1.5 dci 75 CP - dj 66 scn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 15 Jan 2012, 22:07
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Amice, fara suparare, nu imi convine sa repet, dar eu sunt la A DOUA masina Logan DCI si ITI GARANTEZ ca e o problema.
Nu se poate sa mergi 250 km si sa nu ajunga temperatura la nivelul optim. Testez cu ce masina vrei tu si ai sa vezi ca nu se intampla asa ceva.

This post has been edited by bloodem: 15 Jan 2012, 22:07


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 15 Jan 2012, 22:59
Post #402


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Altul care are o super impresie despre "producatorul" de masini Dacia...cu timpul vei vedea si tu cum sta treaba cu marca autohtona.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gregs
post 16 Jan 2012, 17:48
Post #403


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 14 June 11




Da, intr-adevar. Sint altul care e multumit de producatorul autohton. Sint si eu la al 2-lea Logan - primul a fost 1.4MPI. Daca eram nemultumit imi luam o masina straina.
Sint multumit pina acum atit de cum merge si se comporta masina cit si de consum. Nu iau in seama maruntisuri de genul numarului de pavele de pe CB sau ca "agata" la schimbarea vitezelor (in special in vit. 1-a).
Cine nu e multumit n-are decit sa-si vinda Loganul si sa-si ia masina straina.
Dar probabil, la cum obisnuiesc sa caute nod in papura, circotasii ii vor gasi sigur si aceleia nu stiu cite hibe.


--------------------
dacia logan 2011 / Laureate 1.5 dci 75 CP - dj 66 scn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 16 Jan 2012, 17:50
Post #404


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Dupa parerea ta trebuie sa fii carcotas ca sa iti dai seama ca faci frigul in masina nepermis de mult?...asta lasand la o parte consum ridicat si uzura prematura cauzate de functionarea la un regim de temperatura neadecvat.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 16 Jan 2012, 18:54
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(gregs @ 16 Jan 2012, 17:48)
Da, intr-adevar. Sint altul care e multumit de producatorul autohton. Sint si eu la al 2-lea Logan - primul a fost 1.4MPI. Daca eram nemultumit imi luam o masina straina.
Sint multumit pina acum atit de cum merge si se comporta masina cit si de consum. Nu iau in seama maruntisuri de genul numarului de pavele de pe CB sau ca "agata" la schimbarea vitezelor (in special in vit. 1-a).
Cine nu e multumit n-are decit sa-si vinda Loganul si sa-si ia masina straina.
Dar probabil, la cum obisnuiesc sa caute nod in papura, circotasii ii vor gasi sigur si aceleia nu stiu cite hibe.
*



Nimeni nu a spus ca nu e multumit de masina. Si eu am fost foarte multumit de prima masina, tocmai din acest motiv am luat tot LOGAN.
Dar asta nu inseamna ca nu pot sa recunosc faptul ca e o problema care desi pare minora, in timp poate duce la ceva mai GRAV.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 17 Jan 2012, 09:56
Post #406


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Vad ca multa lume vorbeste si pare ingrijorata, dar a mers cineva sa verifice care e problema?
Sunt si eu curios sa aflu.
Eu am mers la o diagnoza si am aflat ca termostatul deschide pe la 79 grade, si am inteles ca pentru 4 pavele ar trebui 82 sau 83 grade.
Electricianul spunea ca e o problema de la termostat, ca toate au o abatere, si nu e problema. Pentru 2-3 grade in minus zicea ca nu merita sa schimb termostatul, si poate si cel nou va face la fel.. ?!
Sunt curios daca si voi aveti aceeasi problema.
Am mai intrebat la un service, dar acolo mi-au spus ca trebuie schimbat ceva senzor.. ?!

This post has been edited by testike: 17 Jan 2012, 09:57


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jan 2012, 10:54
Post #407


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(gregs @ 16 Jan 2012, 17:48)
Da, intr-adevar. Sint altul care e multumit de producatorul autohton. Sint si eu la al 2-lea Logan - primul a fost 1.4MPI. Daca eram nemultumit imi luam o masina straina.
Sint multumit pina acum atit de cum merge si se comporta masina cit si de consum. Nu iau in seama maruntisuri de genul numarului de pavele de pe CB sau ca "agata" la schimbarea vitezelor (in special in vit. 1-a).
Cine nu e multumit n-are decit sa-si vinda Loganul si sa-si ia masina straina.
Dar probabil, la cum obisnuiesc sa caute nod in papura, circotasii ii vor gasi sigur si aceleia nu stiu cite hibe.
*
Uite unu teligent. Producatorii se chinuie cu managementul termic al motorului (pompe apa cu debit variabil, valeti activi in fata radiatorului si pasivi dupa radiator), ca temperatura motorului sa fie cat mai constanta, pentru norme de poluare cat mai mici, consum redus si uzura la fel, apoi vine careva si zice ca la Dacia este normal. Normal cand esti platit de Dacia.
QUOTE(testike @ 17 Jan 2012, 09:56)
Eu am mers la o diagnoza si am aflat ca termostatul deschide pe la 79 grade, si am inteles ca pentru 4 pavele ar trebui 82 sau 83 grade.
Corectie: termostatul trebuie sa incepa sa deschida, nu sa deschida. Deschiderea completa este la alta temperatura.

This post has been edited by IRONICK: 17 Jan 2012, 17:19


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 17 Jan 2012, 14:11
Post #408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Plasarea unui carton in fata radiatorului e valabila pentru distante mici (pana in 20 km), pentru scurtarea timpului in care temperatura ajunge la valoarea normala. La drum lung trebuie scos. Daca se pleaca la drum lung si motorul nu ajunge la regimul termic optim dupa 15-20 km de mers constant, la turatie de minim 2500, atunci poate fi o problema la termostat.
La benzinare nici nu se pune problema de carton la radiator.


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 17 Jan 2012, 14:13
Post #409


-


Group: Members
Posts: 22.755
Joined: 19 April 05
From: Romania




Vezi ca esti ceva mai mult dezinformat.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Jan 2012, 17:15
Post #410


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Bag picioarele, daca am ajuns sa pun si la asta carton la radiator, in anul 2012, mai bine o arunc in Dambovita. radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 17 Jan 2012, 17:47
Post #411


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Io-s prezent in fiecare iarna cu cartonul in fata radiatorului biggrin.gif(Megane II, 1.5dci)


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 18 Jan 2012, 09:24
Post #412


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




In ultimele zile am vazut un Logan 1.4 cu carton si un Clio tot 1.4 cu o masca hidoasa(home made) din piele pusa pe grila de aerisire din fata.

In week-end o sa pun si eu carton pe aprox 1/3 din radiator.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 18 Jan 2012, 10:35
Post #413


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Daca tot aveti masina noua si garantie, de ce nu mergeti la o verificare in service?
La mine in manual cel putin apar 4 linii ca si temperatura normala de lucru.
Dupa parerea mea s-ar putea reclama faptul ca nu ajunge la temperatura normala in 50km de mers de ex.
La benzina nu am problema asta, indiferent de temperatura exterioara.
Eu nu mai am garantie, si am facut 3 diagnoze in ultimul an.. Fara mari rezultate ce-i drept..


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 18 Jan 2012, 12:40
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




QUOTE(IRONICK @ 17 Jan 2012, 15:13)
Vezi ca esti ceva mai mult dezinformat.
*



Mai clar, te rog?


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 18 Jan 2012, 16:07
Post #415


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




QUOTE(bella @ 18 Jan 2012, 09:24)
In ultimele zile am vazut un Logan 1.4 cu carton si un Clio tot 1.4 cu o masca hidoasa(home made) din piele pusa pe grila de aerisire din fata.
In week-end o sa pun si eu carton pe aprox 1/3 din radiator.
*


Mi se par din ciclul "Fost proprietar de Dacia 1300, actual proprietar de masina Logan".
Si mie imi sta deobicei la 2 liniute in mers, de cand am reparat ce au stricat in service, dar nu ma (mai) intereseaza. Cat timp baga caldura, sunt multumit.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 18 Jan 2012, 16:16
Post #416


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(hora @ 18 Jan 2012, 12:40)
Mai clar, te rog?


Nu stiu ce a vrut sa spuna IRONIK insa, referitor la afirmatia asta:

QUOTE(hora @ 17 Jan 2012, 14:11)
La drum lung trebuie scos.


...gandeste-te ca atunci cand spre exemplu afara sunt -2*C, daca bate vantul senzatia pe care o simtim este de -5*C(valoare aproximativa). Acelasi lucru se intampla si cu motorul din cauza aerului rece care intra(cu o alta viteza decat in oras) in compartimentul motor.

Nu spun ca e normal ca la diesel sa punem cartoane, mai ales ca nu locuim toti la M. Ciuc. Dar, un carton care sa acopere radiatorul pe o suprafata decenta(20-30%), nu vad ce ar face rau inclusiv/mai ales la trasee extraurbane.

This post has been edited by bella: 18 Jan 2012, 16:17


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 19 Jan 2012, 08:04
Post #417


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




La drum lung poate sa dauneze pentru ca motorul merge constant si pentru mult timp la turatii mai ridicate decat cele "de oras", turatii suficiente pentru a mentine temperatura motorului la valori optime fara cartonul din fata.


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CRUCiFER
post 19 Jan 2012, 08:16
Post #418


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 13 May 08




Am o intrebare: la E5-urile astea nu mai e rezistenta aia care da caldura inainte de a se incalzi motorul?


--------------------
Dacia Solenza 2004 RAPSODIE - TM 15 NWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 19 Jan 2012, 17:05
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Sunt rezistentele in bord (3 sau 4 la numar... cred) si isi fac treaba mai bine decat la fostele versiuni de Logan. Cel putin la mine nici bine nu pornesc motorul ca deja se "dezmorteste" aerul in interior.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 19 Jan 2012, 17:06
Post #420


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




Oarecum Off Topic... Stie cineva cu siguranta daca filtrul de motorina este cu sistem de incalzire a motorinei?

Merci.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 15:49
Forum Renault