Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
bloodem |
![]()
Post
#391
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|||
milea_daniel |
![]()
Post
#392
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 24 June 11 ![]() |
Salutare
Am acelasi motor DCi E5 75 cp de care vorbeste lumea aici In prezent are 48000km si situatia e asemanatoare ca si la voi Temperatura apei trece f greu de 4 linii Apropo ce viteze ati prins cu dci-uril voastre E5 ? Poza e facuta pe A2 in iulie This post has been edited by milea_daniel: 14 Jan 2012, 16:48 Attached thumbnail(s) Picture_004.jpg ( Size: 3.47mb ) Number of downloads: 761 |
--------------------
dacia
Logan
DCI E5 75 cp
- B-32-KCX DCI E5 75 cp
|
|
bloodem |
![]()
Post
#393
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Eu cu a mea am "prins" 320 mile pe ora, dar sigur putea si mai mult.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
hora |
![]()
Post
#394
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(LuluMOB @ 14 Jan 2012, 10:18) Pe distanta aia si la temperaturile care sunt acum (in jur de 0 sa spunem), daca nu ar deschide, ar fierbe motorul. Asadar: ori deschide prea devreme, si atunci apa nu se mai incalzeste suficient, iar asta se verifica cu un termometru, ori deschide la timp, apa e atat cat trebuie sa fie de calda, iar problema este la afisare. Eu as cauta un termometru tehnic Termometru-tehnic-din-sticla-drept_5491_1258621975.jpg si l-as baga in vasul de expansiune dupa un drum mai lung, cand temperatura s-a stabilizat. Adica sa scoata capacul de la vasul de expansiune cand motorul e cald?? Pai acolo e presiune, vrei sa ” sara ” apa fierbinte pe el? This post has been edited by hora: 14 Jan 2012, 17:10 |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
klaus |
![]()
Post
#395
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 11 Jan 2012, 17:35) O sa o transforme in masina americana: Attached thumbnail(s) 17122011588.jpg ( Size: 323.68k ) Number of downloads: 809 |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
LuluMOB |
![]()
Post
#396
|
![]() Membru cu pedale. Group: Members Posts: 1.136 Joined: 28 October 05 From: Iași ![]() |
QUOTE(hora @ 14 Jan 2012, 18:09) Adica sa scoata capacul de la vasul de expansiune cand motorul e cald?? Pai acolo e presiune, vrei sa ” sara ” apa fierbinte pe el? ![]() Il deschizi cu grija, asa cum deschizi un bidon de apa acidulata care a fost agitat inainte, si nu patesti nimic. Il lasi sa fasaie cateva secunde si gata. |
--------------------
Dacia
Logan
ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#397
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
Ampt |
![]()
Post
#398
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
O data ce ai ajuns la cele 4 pavele, la mine cel putin, acolo raman fara nici un fel de oscilatie !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#399
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Da, la fel si la mine. Chiar s-a intamplat sa fac un drum de vreo 40 km in afara localitatii, dupa ce nivelul de temperatura era la 4 liniute si nu nu a oscilat deloc (desi era o temperatura foarte scazuta afara).
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
gregs |
![]()
Post
#400
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 June 11 ![]() |
Salut!
Revin cu noi date despre consum, precizind ca am facut plinul normal, adica pina la 3 clicuri ale pompei si nu pina in "buza" rezervorului. De asemenea precizez ca regimul de mers a fost ca anterior de cca 20% urban si 80% extraurban. Deci: - am alimentat 36,46 L ; -6.18 L/100km consumul partial de la plin la plin pe acesti ultimi 590 km parcursi si respectiv 4,71 L/100km consumul mediu de la plin la plin pe intreaga distanta parcursa de la inceput, adica 2146 km; -consumul mediu dat de CB: 4,70 L/100km; adica cu 0,26% mai mic decit 4,71 L/100km consumul mediu de la plin la plin; - viteza medie pe CB: 33,9 km/h. Trebuie sa precizez ca am alimentat si acum - ca de fiecare data - cu motorina cea mai buna si, in continuare, nu sesizez ca nespecialist ce sint, probleme la aceasta masina. Asa ca ma declar la fel de multumit atit de cum merge masina cit si de consum. Parerea mea e ca nu trebuie sa ne legam de chestia cu pavelele. Producatorul nu cred ca a fost timpit sa-i "scape" ceva atit de important. De asemenea cred ca nu trebuie sa facem pe desteptii si sa punem nu stiu ce cartoane la grila radiatorului. Dar, cine cauta nod in papura gaseste. Daca n-are alta treaba. This post has been edited by gregs: 15 Jan 2012, 13:19 |
--------------------
dacia
logan
2011 / Laureate 1.5 dci 75 CP
- dj 66 scn
|
|
bloodem |
![]()
Post
#401
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Amice, fara suparare, nu imi convine sa repet, dar eu sunt la A DOUA masina Logan DCI si ITI GARANTEZ ca e o problema.
Nu se poate sa mergi 250 km si sa nu ajunga temperatura la nivelul optim. Testez cu ce masina vrei tu si ai sa vezi ca nu se intampla asa ceva. This post has been edited by bloodem: 15 Jan 2012, 22:07 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bobo77 |
![]()
Post
#402
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Altul care are o super impresie despre "producatorul" de masini Dacia...cu timpul vei vedea si tu cum sta treaba cu marca autohtona.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
gregs |
![]()
Post
#403
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 June 11 ![]() |
Da, intr-adevar. Sint altul care e multumit de producatorul autohton. Sint si eu la al 2-lea Logan - primul a fost 1.4MPI. Daca eram nemultumit imi luam o masina straina.
Sint multumit pina acum atit de cum merge si se comporta masina cit si de consum. Nu iau in seama maruntisuri de genul numarului de pavele de pe CB sau ca "agata" la schimbarea vitezelor (in special in vit. 1-a). Cine nu e multumit n-are decit sa-si vinda Loganul si sa-si ia masina straina. Dar probabil, la cum obisnuiesc sa caute nod in papura, circotasii ii vor gasi sigur si aceleia nu stiu cite hibe. |
--------------------
dacia
logan
2011 / Laureate 1.5 dci 75 CP
- dj 66 scn
|
|
bella |
![]()
Post
#404
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Dupa parerea ta trebuie sa fii carcotas ca sa iti dai seama ca faci frigul in masina nepermis de mult?...asta lasand la o parte consum ridicat si uzura prematura cauzate de functionarea la un regim de temperatura neadecvat.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#405
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(gregs @ 16 Jan 2012, 17:48) Da, intr-adevar. Sint altul care e multumit de producatorul autohton. Sint si eu la al 2-lea Logan - primul a fost 1.4MPI. Daca eram nemultumit imi luam o masina straina. Sint multumit pina acum atit de cum merge si se comporta masina cit si de consum. Nu iau in seama maruntisuri de genul numarului de pavele de pe CB sau ca "agata" la schimbarea vitezelor (in special in vit. 1-a). Cine nu e multumit n-are decit sa-si vinda Loganul si sa-si ia masina straina. Dar probabil, la cum obisnuiesc sa caute nod in papura, circotasii ii vor gasi sigur si aceleia nu stiu cite hibe. Nimeni nu a spus ca nu e multumit de masina. Si eu am fost foarte multumit de prima masina, tocmai din acest motiv am luat tot LOGAN. Dar asta nu inseamna ca nu pot sa recunosc faptul ca e o problema care desi pare minora, in timp poate duce la ceva mai GRAV. |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
testike |
![]()
Post
#406
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Vad ca multa lume vorbeste si pare ingrijorata, dar a mers cineva sa verifice care e problema?
Sunt si eu curios sa aflu. Eu am mers la o diagnoza si am aflat ca termostatul deschide pe la 79 grade, si am inteles ca pentru 4 pavele ar trebui 82 sau 83 grade. Electricianul spunea ca e o problema de la termostat, ca toate au o abatere, si nu e problema. Pentru 2-3 grade in minus zicea ca nu merita sa schimb termostatul, si poate si cel nou va face la fel.. ?! Sunt curios daca si voi aveti aceeasi problema. Am mai intrebat la un service, dar acolo mi-au spus ca trebuie schimbat ceva senzor.. ?! This post has been edited by testike: 17 Jan 2012, 09:57 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#407
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(gregs @ 16 Jan 2012, 17:48) Da, intr-adevar. Sint altul care e multumit de producatorul autohton. Sint si eu la al 2-lea Logan - primul a fost 1.4MPI. Daca eram nemultumit imi luam o masina straina. Uite unu teligent. Producatorii se chinuie cu managementul termic al motorului (pompe apa cu debit variabil, valeti activi in fata radiatorului si pasivi dupa radiator), ca temperatura motorului sa fie cat mai constanta, pentru norme de poluare cat mai mici, consum redus si uzura la fel, apoi vine careva si zice ca la Dacia este normal. Normal cand esti platit de Dacia.Sint multumit pina acum atit de cum merge si se comporta masina cit si de consum. Nu iau in seama maruntisuri de genul numarului de pavele de pe CB sau ca "agata" la schimbarea vitezelor (in special in vit. 1-a). Cine nu e multumit n-are decit sa-si vinda Loganul si sa-si ia masina straina. Dar probabil, la cum obisnuiesc sa caute nod in papura, circotasii ii vor gasi sigur si aceleia nu stiu cite hibe. QUOTE(testike @ 17 Jan 2012, 09:56) Eu am mers la o diagnoza si am aflat ca termostatul deschide pe la 79 grade, si am inteles ca pentru 4 pavele ar trebui 82 sau 83 grade. Corectie: termostatul trebuie sa incepa sa deschida, nu sa deschida. Deschiderea completa este la alta temperatura.This post has been edited by IRONICK: 17 Jan 2012, 17:19 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
hora |
![]()
Post
#408
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
Plasarea unui carton in fata radiatorului e valabila pentru distante mici (pana in 20 km), pentru scurtarea timpului in care temperatura ajunge la valoarea normala. La drum lung trebuie scos. Daca se pleaca la drum lung si motorul nu ajunge la regimul termic optim dupa 15-20 km de mers constant, la turatie de minim 2500, atunci poate fi o problema la termostat.
La benzinare nici nu se pune problema de carton la radiator. |
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#409
|
![]() - Group: Members Posts: 22.755 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Vezi ca esti ceva mai mult dezinformat.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bloodem |
![]()
Post
#410
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Bag picioarele, daca am ajuns sa pun si la asta carton la radiator, in anul 2012, mai bine o arunc in Dambovita.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
Tossi |
![]()
Post
#411
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 969 Joined: 25 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Io-s prezent in fiecare iarna cu cartonul in fata radiatorului
![]() |
--------------------
Renault
Megane 1.5 dci
2004
- B6SSSS
|
|
bella |
![]()
Post
#412
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
In ultimele zile am vazut un Logan 1.4 cu carton si un Clio tot 1.4 cu o masca hidoasa(home made) din piele pusa pe grila de aerisire din fata.
In week-end o sa pun si eu carton pe aprox 1/3 din radiator. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
testike |
![]()
Post
#413
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Daca tot aveti masina noua si garantie, de ce nu mergeti la o verificare in service?
La mine in manual cel putin apar 4 linii ca si temperatura normala de lucru. Dupa parerea mea s-ar putea reclama faptul ca nu ajunge la temperatura normala in 50km de mers de ex. La benzina nu am problema asta, indiferent de temperatura exterioara. Eu nu mai am garantie, si am facut 3 diagnoze in ultimul an.. Fara mari rezultate ce-i drept.. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
hora |
![]()
Post
#414
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#415
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
QUOTE(bella @ 18 Jan 2012, 09:24) In ultimele zile am vazut un Logan 1.4 cu carton si un Clio tot 1.4 cu o masca hidoasa(home made) din piele pusa pe grila de aerisire din fata. In week-end o sa pun si eu carton pe aprox 1/3 din radiator. Mi se par din ciclul "Fost proprietar de Dacia 1300, actual proprietar de masina Logan". Si mie imi sta deobicei la 2 liniute in mers, de cand am reparat ce au stricat in service, dar nu ma (mai) intereseaza. Cat timp baga caldura, sunt multumit. |
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
bella |
![]()
Post
#416
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
QUOTE(hora @ 18 Jan 2012, 12:40) Mai clar, te rog? Nu stiu ce a vrut sa spuna IRONIK insa, referitor la afirmatia asta: QUOTE(hora @ 17 Jan 2012, 14:11) La drum lung trebuie scos. ...gandeste-te ca atunci cand spre exemplu afara sunt -2*C, daca bate vantul senzatia pe care o simtim este de -5*C(valoare aproximativa). Acelasi lucru se intampla si cu motorul din cauza aerului rece care intra(cu o alta viteza decat in oras) in compartimentul motor. Nu spun ca e normal ca la diesel sa punem cartoane, mai ales ca nu locuim toti la M. Ciuc. Dar, un carton care sa acopere radiatorul pe o suprafata decenta(20-30%), nu vad ce ar face rau inclusiv/mai ales la trasee extraurbane. This post has been edited by bella: 18 Jan 2012, 16:17 |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
hora |
![]()
Post
#417
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 22 July 06 From: Brasov ![]() |
La drum lung poate sa dauneze pentru ca motorul merge constant si pentru mult timp la turatii mai ridicate decat cele "de oras", turatii suficiente pentru a mentine temperatura motorului la valori optime fara cartonul din fata.
|
--------------------
Opel
Corsa C 1.3 cdti
2006 Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
|
|
CRUCiFER |
![]()
Post
#418
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 13 May 08 ![]() |
Am o intrebare: la E5-urile astea nu mai e rezistenta aia care da caldura inainte de a se incalzi motorul?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 RAPSODIE
- TM 15 NWO
|
|
bloodem |
![]()
Post
#419
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Sunt rezistentele in bord (3 sau 4 la numar... cred) si isi fac treaba mai bine decat la fostele versiuni de Logan. Cel putin la mine nici bine nu pornesc motorul ca deja se "dezmorteste" aerul in interior.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
bella |
![]()
Post
#420
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Oarecum Off Topic... Stie cineva cu siguranta daca filtrul de motorina este cu sistem de incalzire a motorinei?
Merci. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th July 2025 - 15:49 |