DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 13 14 15 16 17 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

DMP
post 19 Jan 2012, 20:30
Post #421


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




E fara incalzire.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 23 Jan 2012, 11:38
Post #422


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(bella @ 18 Jan 2012, 09:24)
In week-end o sa pun si eu carton pe aprox 1/3 din radiator.


Am avut o tentativa dar, din cauza frigului am renuntat sa mai mesteresc...am desfacut cele 4 suruburi din zona inchiderii capotei, suruburi care "tin" grila din fata dar se pare ca aceasta este prinsa si de bara fata asa ca am renuntat. Trebuie sa studiez cu atentie cand temperatura exterioara o va permite ca sa nu rup ceva pe acolo.

QUOTE(DMP @ 19 Jan 2012, 20:30)
E fara incalzire.


Merci.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 28 Jan 2012, 12:56
Post #423


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Astazi am mers prin oras mai bine de O ORA (pe -13 grade) si tot nu am atins 4 liniute la temperatura. Consumul indicat de CB pentru ultimii 200 km ---> 7.2% (in conditiile in care merg numai cu motorul rece catre si dinspre serviciu). sad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 28 Jan 2012, 19:08
Post #424


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Tu tot compari cu fostul diesel de 65 de cai! Intelege ca trebuie sa-i pui carton in fata si s-o turezi ca sa vezi liniutele! Si mai intelege ca pentru distante scurte, mai ales in localitati, trebuie benzinar! Dar tu tot compari cu fostul diesel de 65 de cai!

This post has been edited by hora: 28 Jan 2012, 19:09


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 28 Jan 2012, 23:04
Post #425


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




bloodem are dreptate, nu este normal sa nu apara la o ora de mers prin oras cele 4 liniute.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 28 Jan 2012, 23:30
Post #426


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




fostul diesel avea chiar mai putine piese si functii in ecu decat asta

This post has been edited by IRONICK: 29 Jan 2012, 09:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 29 Jan 2012, 09:09
Post #427


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(hora @ 28 Jan 2012, 19:08)
Tu tot compari cu fostul diesel de 65 de cai! Intelege ca trebuie sa-i pui carton in fata si s-o turezi ca sa vezi liniutele! Si mai intelege ca pentru distante scurte, mai ales in localitati, trebuie benzinar! Dar tu tot compari cu fostul diesel de 65 de cai!
*




Ma scuzi, e adevarat, nu trebuie sa compar cu fostul Diesel pentru ca..... pentru ca.... aaa.... de ce nu ar trebui sa compar cu fostul Diesel? Nu e tot masina? Nu e tot Dacia? Nu este modelul mai vechi? Nu ar trebui ca modelul nou sa fie superior modelului vechi? Tu cand iti cumperi un PC nou, nu te astepti sa fie superior fostului PC la toate capitolele... in special la performante?
Si te contrazic, daca mergi preponderent in oras, tocmai acolo Diesel-ul se face simtit (la consum in mod special)... in afara localitatii mai putin.
Cat despre "turat" ca sa vad liniutele, ma scuzi dar sa o turezi tu pe -15 grade cu motorul rece, eu unul nu voi face asta.

This post has been edited by bloodem: 29 Jan 2012, 09:10


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 29 Jan 2012, 10:41
Post #428


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(bloodem @ 28 Jan 2012, 13:56)
Astazi am mers prin oras mai bine de O ORA (pe -13 grade) si tot nu am atins 4 liniute la temperatura. Consumul indicat de CB pentru ultimii 200 km ---> 7.2% (in conditiile in care merg numai cu motorul rece catre si dinspre serviciu).  sad.gif
*



Oricat ar fi el de economic, daca are termostat bun e imposibil sa nu ajunga la temperatura la care apar in mod normal 4 linii dupa o ora de mers prin oras. Sunt sigur ca daca puneai mana pe furtunul ce duce la radiator, era cald. Asta nu poate sa insemne decat 2 lucruri: ori un termostat 'grabit' la deschidere, ori un indicator 'intarziat' la al doilea grup de liniute.
Pana nu verifici la ce temperatura ajunge apa, discutia e total inutila.

Oricum, pe gerurile astea un carton pe o parte din radiator nu are ce strica.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanzie
post 29 Jan 2012, 11:48
Post #429


Aspirant de Trabant


Group: Members
Posts: 1.241
Joined: 30 April 08
From: Pădure




pune-i bre cartoane la grila, ca-i pacat de ea, uzezi prematur motorul daca nu functioneaza la temperatura optima. sad.gif


--------------------
gard viu din spini, cu flori la poarta si rinoceri in curte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 29 Jan 2012, 20:06
Post #430


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




QUOTE(bloodem @ 28 Jan 2012, 12:56)
Astazi am mers prin oras mai bine de O ORA (pe -13 grade) si tot nu am atins 4 liniute la temperatura. Consumul indicat de CB pentru ultimii 200 km ---> 7.2% (in conditiile in care merg numai cu motorul rece catre si dinspre serviciu).  sad.gif
*




Si de ce nu mergi cu ea la service, tinand cont ca ai si garantie?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyjas
post 29 Jan 2012, 20:31
Post #431


Membru daciot


Group: Members
Posts: 128
Joined: 27 September 08
From: Bucuresti




Salut,eu la al meu de cand a venit iarna,nu am vazut 4 liniute pe ceas,iar consumul mediu in oras este pe la 7%.O sa ii pun si un carton sa vedem cum se comporta pt ca rau nu cred ca ii face.

This post has been edited by cristyjas: 29 Jan 2012, 20:33


--------------------
Dacia Logan Prestige 2008 -1.5 DCI
Ex:Dacia 1300-1973,Dacia 1310 MLS-1989,Dacia Solenza 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 30 Jan 2012, 11:08
Post #432


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Am fost la service. Raspunsul desi nu in mod direct, a fost de genul "asa face toate" si sa stau linistit biggrin.gif.
Mi-a spus ca si daca are doar 2 linute iarna, sa nu imi fac griji ca temperatura poate sa fie oriunde intre 60 si 80+ grade, lucru care chiar nu poate dauna motorului.
De asemenea mi-a spus ca el are Logan pe benzina, si nu de putine ori i s-a intamplat sa faca iarna drumuri lungi de peste 200 km fara sa ajunga la 4 linute.
Mi-a spus ca pentru linistea mea, ar putea sa o puna pe tester pentru eventualele erori si sa o tureze prin parcare sa vada la ce temperaturi actioneaza diferitii senzori.
In fine, m-a aburit radmasa.gif

This post has been edited by bloodem: 30 Jan 2012, 11:09


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 30 Jan 2012, 11:19
Post #433


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Aha, deci e normal chiar si la benzinar...

QUOTE(nucu68 @ 30 Jan 2012, 08:58)
Un lucur pe care l-am observat de curand. Este normal ca pe un frig de -18 grade sa am patru linii la indicator dupa numai 5- 10 minute de la pornirea motorului?
*



Adica service-ul n-are alt mijloc de-a masura temperatura apei decat liniile alea din bord? Genial!


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Jan 2012, 11:24
Post #434


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(bloodem @ 30 Jan 2012, 11:08)
In fine, m-a aburit  radmasa.gif
Pai si tu ai plecat cu explicatia asta?
QUOTE(LuluMOB @ 30 Jan 2012, 11:19)
Adica service-ul n-are alt mijloc de-a masura temperatura apei decat liniile alea din bord? Genial!
Stiu eu doua conducte metalice care frig!

La 60 grade orice motor se uzeaza si consuma mai mult.

This post has been edited by IRONICK: 30 Jan 2012, 11:27


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 30 Jan 2012, 11:24
Post #435


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Pai te-au aburit si inca la greu.
Cum naiba sa fie normal, si inca si la benzinar?
Eu am avut tot timpul 4 linii la benzinar. Cand a ramas mai mult timp pe 2 linii am schimbat termostatul si s-a rezolvat.
La diesel inca nu am reusit sa ma lamuresc daca problema e termostatul sau afisajul?
La mine incepea sa deschida la 79 grade , si am inteles ca 4 linii apar pe la 83 grade?
Deci ar trebui schimbat termostatul?
Sau ar mai putea fi si alta cauza, ceva senzor stricat?


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 30 Jan 2012, 11:41
Post #436


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Sincer, desi patit cu nivelul de calitate la Dacia ma indoiesc profund ca totate termostatele sa fie defecte la dieselurile E5. Este o problema care ar tine numai de nivelul de calitate al pieselor aprovizionate si foarte putine de asamblare ca sa dai vina pe muncitorii mai putin calificati.
Eu marturisesc ca de lene nu am pus inca laptopu pe masina sa vad la cit e temperatura dupa un drum prin oras, dar suspectez o eroare de interpretare a cipului de pe ceasuri, care nu aprinde liniutele functie de nivelele de temperatura de la dieseluri diferite de motoarele pe benzina.
Sunt convins ca daca intreb la service ma linistesc si aia cu incompetenta lor.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Jan 2012, 11:54
Post #437


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(evisceratum @ 30 Jan 2012, 11:41)
dar suspectez o eroare de interpretare a cipului de pe ceasuri, care nu aprinde liniutele functie de nivelele de temperatura de la dieseluri diferite de motoarele pe benzina.
Pai hai sa vedem. La ce temperatura functioneaza un motor pe benzina si la ce temperatura unul diesel?

Producatorii se chinuie sa asigure la motoare un regim termic cat mai constant chiar si cu pompe de apa cu debit variabil.

Iote si ce zice un nene de la Ford:
QUOTE
"[...]al treilea membru al familiei EcoBoost[...] În timpul dezvoltării sale, inginerii noștri britanici s-au concentrat pe îmbunătățirea eficienței termale și pe reducerea frecării între componentele interne mobile ale motorului, mai ales atunci când acesta se încălzește", spune Graham Hoare, directorul biroului de dezvoltare a motoarelor pe care Ford îl are la Dunton (Marea Britanie).


Concluzia: lasa bah ca merge bine asa, dupa cum spun specialistii de la Dacia.

This post has been edited by IRONICK: 30 Jan 2012, 14:46


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 30 Jan 2012, 14:55
Post #438


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Unii sunt producatori, altii, doar specialisti ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 30 Jan 2012, 15:12
Post #439


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(IRONICK @ 30 Jan 2012, 12:54)
Iote si ce zice un nene de la Ford
*




"îmbunătățirea eficienței termale și reducerea frecării între componentele interne mobile ale motorului"
duce la o incalzire si mai proasta a motorului.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 30 Jan 2012, 15:22
Post #440


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Update: am facut acum o excursie de 5 km prin oras, adica timisoara unde scot cam 20km/h medie, si la intoarcere am verificat furtunul de tur de la radiator(GMV) si e rece. Caldura berechet in masina, nu poti tine mina pe teava de tur de la calorifer incalzire habitaclu. In continuare imi e lene sa ies afara la temperaturi sub zero sa leg laptopu.

Ironick: din cite stiu eu e o diferenta cam de 10 grade intre temperatura de lucru optima la motoarele pe benzina si diesel. Dar poate stiu prost si dacia nu ne ajuta cu pavelele buclucase care se si aprind cite 2 de-odata. De ce au scos ceasu oare? Mai bine scoteau de tot si puneau un bec pentru avertizare la supraincalzire, ca acuma tot asa suntem.

Sa nu aducem in discutie producatori importanti care se concentreaza pe lucruri importante si alea mai putin importante dar cu care ne intilnim zi de zi si injuram le lasa pe mina stagiarilor sau temporarilor, ca nu stiu cum sa ii numesc pe studentii care fac practica.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 30 Jan 2012, 20:20
Post #441


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(argon @ 30 Jan 2012, 15:12)

"îmbunătățirea eficienței termale și  reducerea frecării între componentele interne mobile ale motorului"
duce la o incalzire si mai proasta a motorului.
*
Iar faci legaturi aiurea.

"îmbunătățirea eficienței termale" inseamna un termostat montat cat mai aproape de blocul motor (timp de reactie mai mic) si o pompa de apa cu valva de control.

"reducerea frecării între componentele interne mobile ale motorului" inseamna o prelucrare a metalului cu zecimale mai multe.

This post has been edited by IRONICK: 30 Jan 2012, 20:23


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 31 Jan 2012, 15:41
Post #442


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Pina se mai spune ceva interesant pe aici, pot sa va spun ca am facut un drum afara din oras de aprox 20-25km. La oprire furtunul de la radiator era cald, semn ca s-a deschis termostatul. Evident ca tot 2 pavele la temperatura am avut, de fapt din noiembrie de 5300km nu am vazut niciodata mai mult.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 31 Jan 2012, 17:21
Post #443


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




La 70-80 de grade ai caldura destul de buna, dar nu stiu daca motorului ii este suficient. Am schimbat si eu termostatul anul trecut, se manifesta la fel (nu mai atingeam temperatura de regim decat foarte rar). L-am dat jos, l-am pus intr-un ibric, cu un termometru alaturi, si l-am 'fiert'. Incepea sa deschida cu cateva grade mai devreme.
Apropo de rafinamente: un amic de al meu, pe un Opel Astra, are termostatul electronic.

This post has been edited by LuluMOB: 31 Jan 2012, 17:22


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Jan 2012, 17:23
Post #444


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




Unele pompe au si valve de control, alte termostate sunt izolate de caldura colectorului sau sunt montate in blocul motor.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 31 Jan 2012, 17:46
Post #445


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




La Renault 9 (1.6D de acum vreo 30 de ani), termostatul era ingropat in chiulasa, daca-mi amintesc eu bine.

Oare exista masini la care pompa de apa sa fie electrica? Daca s-a facut asta la servodirectie, cred ca s-ar putea face si aici. S-ar controla mai bine fluxul si s-ar obtine si o reducere de consum.

This post has been edited by LuluMOB: 31 Jan 2012, 17:49


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 31 Jan 2012, 19:10
Post #446


-


Group: Members
Posts: 22.754
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(LuluMOB @ 31 Jan 2012, 17:46)
Oare exista masini la care pompa de apa sa fie electrica? Daca s-a facut asta la servodirectie, cred ca s-ar putea face si aici. S-ar controla mai bine fluxul si s-ar obtine si o reducere de consum.
*
Pompe electrice exista, dezvoltate de ceva vreme. Mai ales ca apa nu poate sa preia din temperatura peste un anumit debit. Abia se implementeaza cele mecanice comandate electronic pentru debit variabil.

This post has been edited by IRONICK: 31 Jan 2012, 19:11


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 7 Feb 2012, 08:36
Post #447


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Cateva consideratii despre 1,5 Dci DPF in acest peisaj autentic de iarna :
- pornire fara nici un fel de probleme (bine si masina este noua)
- incalzirea in habitaclu se face in limite rezonabile (traiasca rezistentele actionate electric)
- am avut proasta inspiratie sa nu curat masina de gheata instalata pe ea duminica (celebra freezing rain) si ieri am stat 45 de minute, cu motorul pornit, pana am reusit sa o curat si sa plec la munca
- am avut noroc ca s-a deschis usa de la sofer, celelalte le-am deschis dupa vreo o ora si jumatate de functionare a aerotermei din masina
- anvelopele Motrio isi fac treaba mai mult decat decent (multumesc pentru recomandari, IRONICK si bobo77)
- consum de iarna, pe 100 de kilometri efectuati in conditii specifice de iarna, paleta cromatica, cod galben - cod portocaliu si mult alb , 10,9 litri/100 km ! icon_mrgreen.gif
- portbagajul il deschid cand se mai incalzeste afara sau daca, imi fac timp si dau o fuga pana la mall AFI Palace ! tongue.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 7 Feb 2012, 10:42
Post #448


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Pot confirma cele de mai sus. In schimb eu imping pe aici prin timisoara zapada pe drumuri cu 12l/100km. Traiasca primaria si primaru!
Am observat ca rezistentele electrice din aeroterma sunt comandata si functie de turatie, probabil corelate cu capacitatea alternatorului, daca turez putin pe la 1500rpm se mai cupleaza o treapta. Se simte la lumina farurilor.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 7 Feb 2012, 14:28
Post #449


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




QUOTE(bloodem @ 30 Jan 2012, 11:08)
Am fost la service. Raspunsul desi nu in mod direct, a fost de genul "asa face toate" si sa stau linistit biggrin.gif.
Mi-a spus ca si daca are doar 2 linute iarna, sa nu imi fac griji ca temperatura poate sa fie oriunde intre 60 si 80+ grade, lucru care chiar nu poate dauna motorului.
De asemenea mi-a spus ca el are Logan pe benzina, si nu de putine ori i s-a intamplat sa faca iarna drumuri lungi de peste 200 km fara sa ajunga la 4 linute.
Mi-a spus ca pentru linistea mea, ar putea sa o puna pe tester pentru eventualele erori si sa o tureze prin parcare sa vada la ce temperaturi actioneaza diferitii senzori.
In fine, m-a aburit  radmasa.gif
*



Ce vrajeala au smenarii de la reprezentanta. eu am benzinar si iti spun ca la frigurile astea am 4 linii dupa cca 15-20 min. Vreo 10 min pana mai dau zapada/gheata, plus 10 min pana la gradinita cu fiumiu am 4 linii cand plec de acolo.
Auzi tu 200km cu 2 linii. Cata nesimtire sa-ti dea o astfel de explicatie. Ori sunt prosti, ori te-au prostit.

This post has been edited by Sir Andrew: 7 Feb 2012, 14:31


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 7 Feb 2012, 17:09
Post #450


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Confirm si eu cele spuse de Ampt. La mine consumul de iarna e undeva la 7.5% (in mare parte din cauza stationarilor de dimineata cu motor pornit).

Intre timp am fost pana la Constanta si inapoi, pe o temperatura exterioara de -10 grade, iar de aceasta data, dupa ce am mers vreo 15-20 minute, am inceput sa o turez corespunzator (oricum am trecut de perioada rodajului). Si astfel in vreo 30 minute aveam 4 liniute la temperatura.


Oricum, per total, sunt foarte multumit de comportamentul masinii, nu mai spun de cauciucurile Continental WinterContact care fac toti banii. Inca nu am intalnit strada suficient de inzapezita, incat sa raman blocat... Merge masinuta pe toate ulitele pline de nameti, unde alte masini ramaneau complet intepenite (una dintre aceste masini, un BMW Seria 3, pe drumul spre Constanta, nu s-a miscat nici impinsa de mine impreuna cu alti 5 oameni pana nu a tractat-o cineva cu alta masina). biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 13 14 15 16 17 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th July 2025 - 03:35
Forum Renault