Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
P-A-C-O |
![]()
Post
#481
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
dorismuler |
![]()
Post
#482
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
despre costuri o sa aflam cel mai probabil de la ampt in 2-3 saptamani
altcineva a mai trecut de prima revizie? |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#483
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
La mine mașina este din martie 2011 și scrie clar că intervalul de revizii este la 20.000 de kilometri sau 1 an (exact ca in PDF-ul postat de user-ul bloodem).
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#484
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
eu am cumparat masina in mai 2011,exact inainte de face uzina acea pauza de livrare la dci(pana prin toamna din cate am inteles)
apropo de aceasta pauza,cand am citit ce scriati voi aici,am asteptat cu sufletul la gura sa vad daca masinile livrate din oct 2011 aveau aceeasi pornire urata la ger precum cele dinainte de mai 2011(gandeam eu ca poate de-asta au intarziat livrarile,sa-si poata remedia anumite bube) 4 Mar 2012, 12:01: si acum ca o gluma..voi cere celor de la dacia sa-mi inlocuiasca(pe garantie sper) carnetul de intretinere ![]() This post has been edited by dorismuler: 4 Mar 2012, 12:01 |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#485
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Aveau comenzi mari pentru Duster, de acolo iese banu' !
În general la mașinile aflate spre sfârșit de generație, cum este și Loganul, se aplică o politică violentă de Cutting-costs ! ![]() |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#486
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 4 Mar 2012, 12:07) Aveau comenzi mari pentru Duster, de acolo iese banu' ! În general la mașinile aflate spre sfârșit de generație, cum este și Loganul, se aplică o politică violentă de Cutting-costs ! ![]() mare dreptate ai..de-asta au "jumulit" si chederul de la partea superioara a parbrizului si reglajul lombar al scunului soferului ![]() |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
gregs |
![]()
Post
#487
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 14 June 11 ![]() |
In carnetul de intretinere al Loganului meu - DCI E5 75CP - venit pe 5 sept 2011 scrie ca limita de km pina la prima revizie este de 15.000 km.
Dupa cum puteti vedea in fisierul atasat. La bloodem, in fisierul atasat de el, scrie 20.000 km. Nu mai inteleg nimic. Attached File(s) ![]() |
--------------------
dacia
logan
2011 / Laureate 1.5 dci 75 CP
- dj 66 scn
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#488
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(gregs @ 4 Mar 2012, 21:02) Nu mai inteleg nimic. probabil ca au mai gasit prin magazie cateva rafturi cu vechea editie de "Carnet de Intretinere" .... logic, trebuia sa scape de ele cumva ![]() 4 Mar 2012, 22:06: QUOTE(dorismuler @ 2 Mar 2012, 16:10) "parca porneste intr-un piston" cum spunea un prieten pe temperaturile de -15..-20 grade. Saracul motor zici ca tuseste din cauza vreunui cumplit guturai timp de vreo 10 secunde dupa pornire. Vad ca in ultima perioada nu ati mai facut referire la acest subiect.Sa inteleg ca ati rezolvat aceasta problema? s-a expus rezolvarea "problemei" respective, cateva pagini mai in urma, trebuia doar sa citesti ![]() QUOTE(cristic1982 @ 23 Nov 2011, 21:13) Solutie exista de cateva luni pentru masinile deja produse, trebuie doar sa cereti si cei de la service sa nu se uite la voi ca la masini straine ![]() QUOTE(cristic1982 @ 27 Nov 2011, 17:33) Totul e legat de pozitia jeturilor de carburant, iar acea brida modifica unghiul jetului... This post has been edited by P-A-C-O: 4 Mar 2012, 22:06 |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#489
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
asta am notat paco,insa as fi vrut sa aud pe cineva daca a efectuat aceasta operatiune si eventuale impresii ulterioare
|
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#490
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
QUOTE(bloodem @ 4 Mar 2012, 11:24) TOATE masinile DCI 90 cp (cel putin cele cumparate incepand din aprilie - mai 2011) au reviziile din 20000 in 20000 km. Daca nu ma crezi, suna la un service autorizat Dacia sa te convingi. Am mai vazut eu Gica Contra, dar nici chiar asa... Iar incepi cu problema asta cu adevarul absolut si esti chiar arogant , am mai discutat ![]() This post has been edited by gabylzr: 5 Mar 2012, 08:16 |
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
DMP |
![]()
Post
#491
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(argon @ 3 Mar 2012, 11:42) Nu ungerea este precara la acele temperaturi, ci uleiul. Cu 0w30 nu mai aveai ungere precara, dar nu cred ca-i compatibil cu motorul badaran de pe Logan. La dci-uri fara DPF merge sigur 0w40 daca vrei sa ai un ulei 0Wxx in ea iarna. La cele cu DPF nu stiu. Oricum, cum s-a mai scris, zgomotul ala metalic imediat dupa pornire nu are treaba cu ungerea. O explicatie logica pentru tacanitul imediat dupa pornire, zic eu, ar fi asta. This post has been edited by DMP: 5 Mar 2012, 10:12 |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#492
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
[quote=Mucifer,5 Mar 2011, 23:09]
Salutare! Am o nelamurire despre motorul E5 de 75CP. Au fost achizitionate cateva masini din astea la firma si toate au o problema (zic eu) Dimineata la pornire, pornesc repede dar motorul nu se invarte rotund.... parca sughite pentru cateva secunde bune (aprox 10). Asta e un feature sau un defect? Nu inteleg fenomenul, la a mea motorul se invarte rotund de cum porneste. Mai are cineva? Ma poate lamuri si pe mine? despre asta este vorba in acest topic,insa uite ca azi se implineste un an si pana acum doar presupuneri,nu a venit nimeni sa spuna:"am facut asa...si s-a rezolvat,motorul nu mai <<sughite>> la pornirile pe ger" |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#493
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
După un drum făcut astăzi la Pitești, revin cu câteva observații din vastul capitol "Nivelul de temperatură trece greu de două linii"
Așadar, plecare din București în jurul orei 7.50, un pic aglomerat până am ieșit pe Autostradă, în rest trafic normal. Toată distanța am parcurs-o cu două pavele pe indicatorul de temperatură, regimul de turații a fost în in cea mai mare parte a timpului la 2.250 rpm cu reprize de 2.500-2.600 rpm la unele depășiri. Temperatura exterioară a fost de -1 grad Celsius, atât arăta termometrul de la kilometrul 71. După ce mi-am rezolvat treburile in Pitești (ora 12.30), la întoarcere, mai exact pe linia de centură, îmi apar în sfârșit cele 4 pavele ! Bineînțeles că am profitat de situație și până la București am mers constant cu 2.500 rpm (viteza arătată de GPS fiind de 118 km/h). La întoarcere, temperatura exterioară a fost de 2 grade Celsius, același termometru de la kilometrul 71. Ajuns in București, până la firmă, de fiecare dată am schimbat treapta a II-a în treapta a III-a numai între 2.750-3.000 rpm. La final toba era din nou curată, cum se prezenta de altfel și înainte de circulația mult îngreunată de iarna din ultima perioadă. P.S Cei de la uzina nu se pot plânge de lipsa de feed-back din partea posesorilor de Dacia, mai rămâne să și corecteze deficiențele semnalate de toți posesorii de marcă autohtonă ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#494
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 5 Mar 2012, 19:04) Cei de la uzina nu se pot plânge de lipsa de feed-back din partea posesorilor de Dacia, mai rămâne să și corecteze deficiențele semnalate de toți posesorii de marcă autohtonă ! tu crezi ca asa usor sa faci un recall la sute de mii de masini? ![]() daca vine un angajat RENAULT (ca DACIA n-are nicio treaba la acest capitol) cu propunerea respectiva, risca sa fie impuscat pe loc ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
bloodem |
![]()
Post
#495
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(gabylzr @ 5 Mar 2012, 08:15) Iar incepi cu problema asta cu adevarul absolut si esti chiar arogant , am mai discutat ![]() Explica-mi care este mijlocul, ca eu nu il vad. Graham Bell a inventat telefonul pentru asemenea situatii: cand nu suntem siguri de ceva, ridicam receptorul si sunam la service. Minune! Aflam "adevarul absolut". |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
gabylzr |
![]()
Post
#496
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
QUOTE(bloodem @ 4 Mar 2012, 11:24) TOATE masinile DCI 90 cp (cel putin cele cumparate incepand din aprilie - mai 2011) au reviziile din 20000 in 20000 km. Daca nu ma crezi, suna la un service autorizat Dacia sa te convingi. Am mai vazut eu Gica Contra, dar nici chiar asa... PS: in continuare nu imi place tonul tau arogant. Problema asta este ca doar nu l-ai facut prost pe gregs ca stii tu rahatul praf si l-ai facut si arogat , acesta a aratat in fisierul atasat ca nu ai dreptate si ca te-ai infoiat degeaba ca de obicei . |
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#497
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
..deci nu mi s-a parut..
|
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#498
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
de indata ce voi vedea si la mine 4 pavele de temperatura va voi anunta negresit. Eu umblu 90% numai prin Timisoara, pe trasee pe unde de obicei am semafoare din 500 in 500m si chiar si la 15grade nu am avut 4 pavele. Un drum prin oras dureaza minim 30-40minute, deci timp ar fi. Viteza medie e 21km/h.
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
bloodem |
![]()
Post
#499
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
QUOTE(gabylzr @ 6 Mar 2012, 11:38) Problema asta este ca doar nu l-ai facut prost pe gregs ca stii tu rahatul praf si l-ai facut si arogat , acesta a aratat in fisierul atasat ca nu ai dreptate si ca te-ai infoiat degeaba ca de obicei . Tu asa, de felul tau, te simti bine? Tu nu intelegi ca nu are importanta ce scrie in carnetul lui de intretinere, ca revizia SIGUR o sa o faca la 20 000 km? Repet, puneti mana pe un telefon si sunati la un service. Eu unul stiu clar ce spun, nu din cititul unui pdf, ci din cele 3 masini DCi de 75/90cp cu care am intrat in contact si deja au trecut de prima revizie. Curand urmeaza si a patra: a mea. Stii de ce l-am facut arogant? Pai, ai sa fii surprins, dar l-am facut arogant PENTRU CA E: QUOTE ia mai arunca un ochisor in carnetul de intretinere dacia,dar cu mai multe atentie de aceasta data QUOTE daca tot nu furnizezi nicio informatie utila,mai bine abtine-te,cel putin in ce ma priveste.iti multumesc anticipat QUOTE n-am niciun gand sa fiu asa cum tu ai insinuat,insa as prefera sa comunicam asupra lucrurilor importante si sa nu ne cramponam de detalii aiurea Cu alte cuvinte, faptul ca eu i-am dat o informatie UTILA si CORECTA (dar pe care, dupa propriile-i spuse, nu o considera utila), inseamna ca "nu comunic asupra lucrurilor importante" si "ma cramponez de detalii aiurea". PS: Inca astept informatiile utile pe care le-ai putea furniza dumneata, domnule gabylzr. Nu de alta dar pana una alta nu am inteles interventia dumitale in acest topic (in afara de a plati vechi polite, pe care, ma scuzi, dar eu nu mi le mai amintesc, probabil pentru ca nu le-am considerat atat de importante). This post has been edited by bloodem: 6 Mar 2012, 17:49 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
gabylzr |
![]()
Post
#500
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Ba are importanta ce scrie in carnetul lui de intretinere , este recomandat sa se prezinte la service conform acestuia nu pe vorbele unui user coltos de pe un forum care nu recunoaste daca nu are dreptate nici in ruptul capului . Motivele pentru care el are alte date pe carnetul de intretinere nu conteaza si nu am de platit nici o polita .
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
Ampt |
![]()
Post
#501
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Pregătirile pentru prima revizie au intrat în linie dreaptă, prin achiziționarea filtrelor necesare și a uleiului de motor.
1. Filtru de aer (Mahle) cod origine 82 00 985 420 - 90 Ron 2. Filtru de ulei (Purflux) cod origine 82 00 768 927 - 26 Ron 3. Filtru habitaclu KNECHT-MAHLE (LA230 Micro star) - 58 Ron 4. Filtru motorină (Delphi) cod origine 77 01 478 547 - 127,70 Ron 5. Garnitură Bușon baie de ulei cod origine 82 00 641 648 - 10 Ron 6. Ulei ELF Solaris 5W30 DPF, RN 0720, 5 litri - 180 Ron Toate filtrele sunt de origine (OEM Renault), în afara celui de habitaclu, unde am preferat o filtrare mai bună printr-o calitate Premium (tehnologie Micro star, sper să nu fie doar Marketing, deși față de alte filtre de habitaclu văzute, hârtia filtrantă pare mai plină și de calitate ). Operațiunea "Prima Revizie" are loc săptămâna viitoare ! Attached thumbnail(s) 001.jpg ( Size: 789.66k ) Number of downloads: 779 004.jpg ( Size: 830.69k ) Number of downloads: 810 006.jpg ( Size: 847.94k ) Number of downloads: 784 007.jpg ( Size: 789.93k ) Number of downloads: 757 008.jpg ( Size: 791.54k ) Number of downloads: 742 009.jpg ( Size: 842.53k ) Number of downloads: 134 010.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 137 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#502
|
![]() - Group: Members Posts: 22.753 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu mai aruncati banii pe garnituri ca o faceti degeaba.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
bella |
![]()
Post
#503
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
@Ampt: De unde ai cumparat uleiul?
Merci. |
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
Ampt |
![]()
Post
#504
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Ți-am dat PM !
|
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bella |
![]()
Post
#505
|
![]() TRACTORIST INCEPATOR Group: Members Posts: 322 Joined: 9 June 06 ![]() |
Ti-am raspuns, multumesc.
|
--------------------
Logan
Laureate 1.5dCi-75Cp
2011
- PH-xx-XXX
|
|
dorismuler |
![]()
Post
#506
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
ziceti-mi si mie va rog sursa de elf solaris dpf(180ron) ca io se pare ca-s prea incepator ca sa dau pm
![]() 8 Mar 2012, 07:56: AMPT,iti multumesc frumos aici(eu inca nu pot da pm),atat pentru informatie cat si pentru promptitudine(ce bine ar fi sa-ti semene toti "colegii" de pe aici!!!).toate cele bune si tie! This post has been edited by dorismuler: 8 Mar 2012, 07:56 |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
Ampt |
![]()
Post
#507
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Și a fost prima revizie, kilometri bord 15.940, 1 an fără 11 zile
![]() Locul acțiunii : Dacoserv Militari Mecanic : Radu "Majearu" (Majearu este porecla, așa îl știu toți din Service) S-au schimbat : ulei motor, filtru ulei, filtru aer, filtru motorină, filtru habitaclu S-au verificat : eventuale jocuri în articulații, prinderi tobă, nivel uzură plăcuțe de frână, burduf planetară, strâns șurubăraie, reglaj faruri. Mașina se prezintă O.K. nu s-au semnalat nici un fel de probleme ! S-a golit filtrul de motorină si nu s-a observat prezența apei. Observații : Filtrele de aer, respectiv habitaclu, foarte îmbâcsite, consider că intervalul optim la care ar trebui sa se facă revizia este de 10.000 de kilometri (producatorul de altfel recomandă ca în condiții grele de exploatare, revizia să se facă la 10.000 de kilometri). Și din păcate în România chiar sunt condiții grele. Menționez că din cei 15.940 de kilometri, aproximativ 8.200 de kilometri s-au efectuat în mediu Extra Urban ! Seria I Poze 20 Mar 2012, 20:50: A doua serie de poze ! 20 Mar 2012, 20:58: Costuri totale : 491.70 Ron - Piese și 94,86 Ron - Manoperă, Total : 586.56 Ron This post has been edited by Ampt: 20 Mar 2012, 20:58 Attached thumbnail(s) Fotografie0200.jpg ( Size: 1.43mb ) Number of downloads: 139 Fotografie0202.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 154 Fotografie0205.jpg ( Size: 968.93k ) Number of downloads: 156 Fotografie0207.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 155 Fotografie0208.jpg ( Size: 976.22k ) Number of downloads: 167 Fotografie0211.jpg ( Size: 1.17mb ) Number of downloads: 147 Fotografie0212.jpg ( Size: 1.07mb ) Number of downloads: 128 Fotografie0214.jpg ( Size: 1.13mb ) Number of downloads: 111 Fotografie0218.jpg ( Size: 1.1mb ) Number of downloads: 112 Fotografie0232.jpg ( Size: 1.2mb ) Number of downloads: 134 Fotografie0231.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 153 Fotografie0234.jpg ( Size: 824.13k ) Number of downloads: 137 Fotografie0235.jpg ( Size: 1.01mb ) Number of downloads: 127 Fotografie0237.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 138 Fotografie0238.jpg ( Size: 980.22k ) Number of downloads: 143 Fotografie0239.jpg ( Size: 994.68k ) Number of downloads: 132 Fotografie0243.jpg ( Size: 1.02mb ) Number of downloads: 137 Fotografie0245.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 127 Fotografie0247.jpg ( Size: 1.04mb ) Number of downloads: 99 Fotografie0248.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 97 Fotografie0250.jpg ( Size: 902.8k ) Number of downloads: 111 Fotografie0251.jpg ( Size: 1.03mb ) Number of downloads: 111 Fotografie0253.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 133 Fotografie0255.jpg ( Size: 705.58k ) Number of downloads: 146 Fotografie0256.jpg ( Size: 749.83k ) Number of downloads: 108 Fotografie0257.jpg ( Size: 697.76k ) Number of downloads: 113 Fotografie0258.jpg ( Size: 910.34k ) Number of downloads: 129 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#508
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
eu unu am benzina
dar in 15000 de km schimb filtrul de aer de cel putin 2 ori si cel de polen si de 4 ori mai ales in traficul din buc si dc stii de unde sa le iei nu sunt asa scumpe consumabilele |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
bobo77 |
![]()
Post
#509
|
![]() ........................... Group: Members Posts: 7.214 Joined: 27 January 06 From: Mangalia ![]() |
Cam exagerezi, acum conteaza si ce filtre pui.
|
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 mpi
2008 ph 2
- CT _ _ _ _ Multa lume,putini oameni...
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#510
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
filtrul de aer il schimb primavara si inainte sa vina frigul
cel de polen de regula il schimb la fel dar anul trecut am facut vreo 12000 de km doar in bucuresti filtrul de polen este valeo, de aer mann poate exagerez, dar nici sa colcaie ramele in filtru nu vreau ![]() acum ca mi-am adus aminte, trebuie sa cumpar 2 filtre ![]() da, stiu, am probleme ![]() This post has been edited by andreig1982: 21 Mar 2012, 06:26 |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th July 2025 - 03:33 |