DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 20 21 22 23 24 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

bloodem
post 30 May 2012, 07:17
Post #631


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Nu arata rau deloc esapamentul. smile.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 31 May 2012, 21:09
Post #632


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




București-Pitești-Slatina și retur, deja clasicul consum de 4,7 litri/100 km, autostrada parcursă în regim de 125 km/h, adică 2.500 rpm ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 15 Jun 2012, 16:16
Post #633


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Ei bine, dragii mosului, se pare ca am nimerit o masina cu ghinion.
Astazi am patit ceva de care m-am temut intotdeauna: masina NU MAI PORNEA. sad.gif
Toata treaba s-a intamplat (culmea) exact dupa ce am alimentat (la exact aceeasi benzinarie unde am alimentat intotdeauna, fara niciun fel de problema). Cand sa plec de la benzinarie, dau sa pornesc masina.... dar surpriza: invartea in gol. incerc iar, la fel. Incepusem sa ma intreb daca nu cumva am pus benzina in loc de motorina (desi stiam clar ca am pus motorina). Dupa ce m-am asigurat ca am pus combustibilul potrivit, am bagat iar cheia in contact si surpriza, a pornit la sfert fara nici cea mai mica ezitare. Cam miroase a pompa Delphi... Evident am fost la service cu gandul sa fac un test CLIP dar fiind deja trecut de ora 16:30, nu mai era nimeni.
Luni la prima ora sunt la ei. Cel mai mult ma enerveaza faptul ca trebuie sa plec in concediu in Grecia peste o saptamana si tare mi-e teama sa nu imi faca figuri pe acolo. Exact de ce mi-a fost frica nu am scapat: sa vand masina BUNA si sa dau peste un REBUT. mellow.gif

PS: masina ABIA are 7900 km sad.gif

This post has been edited by bloodem: 15 Jun 2012, 16:39


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 15 Jun 2012, 16:48
Post #634


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bloodem @ 15 Jun 2012, 17:16)
Cam miroase a pompa Delphi...

eu zic ca e vorba mai degraba de un contact imperfect sau un senzor care nu mai e pe treaba lui wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 15 Jun 2012, 16:59
Post #635


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(P-A-C-O @ 15 Jun 2012, 16:48)
eu zic ca e vorba mai degraba de un contact imperfect sau un senzor care nu mai e pe treaba lui  wink.gif
*




Mi-a trecut si mie prin gand un senzor, dar m-am gandit ca daca intr-adevar era un senzor cu probleme, nu ar fi pornit perfect la doar un minut dupa ce refuza complet sa porneasca.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 15 Jun 2012, 21:12
Post #636


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Iți doresc să nu fie nimic grav și indiferent de situație, nu uita că ai garanție 3 ani !
Știu că este greu de suportat să ți se întâmple așa ceva la o mașină nouă, dar la urma urmei este doar un fier !
Mult mai importanți suntem noi oamenii, la noi dacă se "strică" ceva se rezolvă mai greu cu garanția ! wink.gif

Baftă !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 15 Jun 2012, 22:18
Post #637


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Hai mai o fi pompa Delphi pacatoasa, dar sunt prea putini km sa cada. Eu zic ca nu-i de la pompa.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 16 Jun 2012, 20:21
Post #638


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ampt @ 15 Jun 2012, 21:12)
Iți doresc să nu fie nimic grav și indiferent de situație, nu uita că ai garanție 3 ani !
Știu că este greu de suportat să ți se întâmple așa ceva la o mașină nouă, dar la urma urmei este doar un fier !
Mult mai importanți suntem noi oamenii, la noi dacă se "strică" ceva se rezolvă mai greu cu garanția ! wink.gif

Baftă !
*




Am chiar 5 ani garantie. Nici mie nu imi vine sa cred si SPER ca nu e pompa. De asemenea SPER ca s-au inregistrat niste erori cand s-a intamplat buba respectiva.

In alta ordine de idei, astazi am fost la drum lung. Dupa vreo 2 ore de condus fara probleme (frig, foarte frig in habitaclu desi, dupa cum bine stiti, a fost o caldura de foc), s-a manifestat iar pe partea de ventilatie: lipsa vlaga (chiar si pe treapta 4) si un fluierat, ca si cum ar fi o teava infundata. Solutie: am oprit AC-ul timp de un minut si apoi si-a revenit. Am mutat de pe aeratoarele frontale pe cele de la picioare si nu s-a mai manifestat pentru restul calatoriei. Cu alte cuvinte, incep sa cred ce a spus un coleg forumist mai sus: se infunda instalatia cu gheata sau ceva asemanator, mai ales ca am observat ca punand mana in dreptul aeratorului este FOARTE rece, cred ca undeva sub 3 grade la iesirea din aerator. Nu vreau sa ma gandesc ce temperatura este la interior. De fapt, data trecuta chiar arunca bucatele de gheata smile.gif) Aveti idee care este zona unde ar putea aparea o astfel de problema?

This post has been edited by bloodem: 16 Jun 2012, 20:25


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 16 Jun 2012, 21:31
Post #639


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bloodem @ 16 Jun 2012, 21:21)
Aveti idee care este zona unde ar putea aparea o astfel de problema?

pai nu poa sa fie decat de la evaporatorul din unitatea HVAC wink.gif poti scoate filtrul de habitaclu si sa vezi (daca se poate vedea ceva din pozitia aia)


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Squirrel
post 18 Jun 2012, 09:21
Post #640


Captain of Black Pearl™…


Group: Members
Posts: 4.466
Joined: 13 March 08
From: partea mea: Drum bun!




Poate folosi cu succes camera telefonului mobil.


--------------------
Dacia Duster 2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré - RO 44 AWD
Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 18 Jun 2012, 18:47
Post #641


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Am fost azi cu masina in service, am pus-o pe tester. Din pacate (sau, din fericire?) nu era raportata absolut nicio eroare. Toate presiunile OK, totul in regula. Cam nasol... cele mai rele hibe sunt alea care se manifesta sporadic si care nici nu lasa urme. sad.gif
Inginerul care a testat-o, mi-a spus ca singurul lucru care ii vine in minte, ar fi o problema la contact, pe care au mai intalnit-o. Mi-a zis sa fiu atent, daca se mai repeta fenomenul, la modul in care se sting martorii din bord. Daca la punerea contactului se sting instantaneu, fara acea intarziere de o secunda, doua, inseamna ca e contactul de vina si se remediaza prin inlocuirea acestuia.

In legatura cu AC-ul, astazi stand intr-o parcare cu motorul pornit si AC-ul activat vreo 10 - 15 minute, am observat ca nu se scurge condens deloc pe asfalt... nici macar o singura picatura. La alte masini stiu ca se face o baltoaca destul de serioasa. Ar putea fi asta o explicatie pentru manifestarea de care v-am spus?


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 18 Jun 2012, 19:51
Post #642


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bloodem @ 18 Jun 2012, 19:47)
Am fost azi cu masina in service, am pus-o pe tester. Din pacate (sau, din fericire?) nu era raportata absolut nicio eroare.

greu de crezut ca nu s-a memorat nicio eroare, avand in vedere ca motorul nu a pornit huh.gif

QUOTE(bloodem @ 18 Jun 2012, 19:47)
In legatura cu AC-ul, astazi stand intr-o parcare cu motorul pornit si AC-ul activat vreo 10 - 15 minute, am observat ca nu se scurge condens deloc pe asfalt... nici macar o singura picatura.

tu sigur n-ai scurgerea aia blocata?...


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 19 Jun 2012, 13:08
Post #643


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(P-A-C-O @ 18 Jun 2012, 19:51)
greu de crezut ca nu s-a memorat nicio eroare, avand in vedere ca motorul nu a pornit  huh.gif
*




Chiar nu era nicio eroare. Daca nu as fi vazut cu ochii mei (mai ales ca tipul plecase, si eu am fost cel care a dat "click" pe rubrica "Erori") Erau 0 erori permanente sau ceva de genul si 0 erori memorate.

Astazi am fost la service-ul autorizat Dacia in legatura cu scurgerea de la AC. Ce sa vezi... cand a ridicat-o pe elevator, dupa 5 minute (fara sa faca absolut nimic) a inceput sa curga.

EVIDENT ca a incercat sa ma abureasca in toate felurile ca asa fac mai toate, ca ingheata compresorul (ba chiar m-a intrebat daca am desfacut vreodata un compresor sa vad cum ingheata radmasa.gif ) si ca el a mers si cu Laguna si ca la fel, dupa multe ore de mers cu AC-ul la maxim ba scoate aburi, ba scuipa gheata, etc. L-am intrebat: "Domne, lasa gheata, lasa aburii, dar e NORMAL sa imi scada EFECTIV puterea ventilatiei in habitaclu, inclusiv pe treapta 4?"
Raspus: Da, da, absolut, pai cand ingheata compresorul scade TIRAJUL radmasa.gif si e normal sa nu mai VENTILEZE radmasa.gif corect. Mai era acolo un maistru care dadea din cap, in sensul ca el nu e CHIAR asa de sigur precum colegul ca e "normal" sa "face" toate asa.
In fine, incepeam sa ma enervez, dar chiar nu merita. Din pacate concluzia mea e ca nu ai cu cine vorbi / nu are cine sa rezolve o astfel de problema, in service-urile romanesti. Va trebui sa monitorizez treaba si eventual sa merg la ei in momentul in care se va mai manifesta (dar chiar si asa, slabe sanse sa se rezolve ceva).

This post has been edited by bloodem: 19 Jun 2012, 13:09


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 19 Jun 2012, 13:58
Post #644


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




QUOTE(bloodem @ 15 Jun 2012, 17:16)
Toata treaba s-a intamplat (culmea) exact dupa ce am alimentat (la exact aceeasi benzinarie unde am alimentat intotdeauna, fara niciun fel de problema). 
*


Ai făcut plinul cum se spune, pâna "în buză" ?


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 19 Jun 2012, 15:33
Post #645


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(bloodem @ 19 Jun 2012, 14:08)
Va trebui sa monitorizez treaba si eventual sa merg la ei in momentul in care se va mai manifesta (dar chiar si asa, slabe sanse sa se rezolve ceva).

pai ce-ai vrea, doar e masina in garantie DACIA sleep.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 20 Jun 2012, 07:46
Post #646


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ampt @ 19 Jun 2012, 13:58)
Ai făcut plinul cum se spune, pâna "în buză" ?
*



Nu, din contra, pana acum alimentam pana la al treilea click, dar de aceasta data m-am oprit la primul click.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 20 Jun 2012, 08:18
Post #647


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@bloodem : Îți doresc să fi fost doar o alarmă falsă ! smile.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 20 Jun 2012, 09:19
Post #648


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Ampt @ 20 Jun 2012, 08:18)
@bloodem : Îți doresc să fi fost doar o alarmă falsă ! smile.gif
*



Eu nu mai cred in coincidente de multa vreme. smile.gif Pe injectie sigur nu sunt probleme, dar un senzor, un contact imperfect undeva sigur e. Si presimt ca o sa raman in pom, candva, undeva pe coclauri. mad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 21 Jun 2012, 10:27
Post #649


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Sa stii ca si eu am avut probleme cu pornirea. Numai ca la mine pornea mai greu. Mergea elctromotorul mai mult dar pornea si urca in turatii gradat. Se intampla la o ponire din 5-6. Acum nu mai face, mergand cu ea mai turata si schimband vitezele la peste 3000 chiar 3500rpm. Sper si eu sa fie doar o intamplare si sa nu raman si eu pe undeva. Bine eu am benzina iar tu motorina. Si eu ma gandesc la vreun contact imperfect pe undeva.

Am o intrebare...la ce service te-ai dus pt teste?

This post has been edited by Sir Andrew: 21 Jun 2012, 10:29


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 21 Jun 2012, 11:24
Post #650


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




@ Sir
tu ai 16v si nu stiu dc e la fel dar la 8v poate fi de la corpul clapeta, mpp si/sau senzorul de turatie


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 21 Jun 2012, 16:27
Post #651


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Sir Andrew @ 21 Jun 2012, 10:27)
Sa stii ca si eu am avut probleme cu pornirea. Numai ca la mine pornea mai greu. Mergea elctromotorul mai mult dar pornea si urca in turatii gradat. Se intampla la o ponire din 5-6. Acum nu mai face, mergand cu ea mai turata si schimband vitezele la peste 3000 chiar 3500rpm. Sper si eu sa fie doar o intamplare si sa nu raman si eu pe undeva. Bine eu am benzina iar tu motorina. Si eu ma gandesc la vreun contact imperfect pe undeva.

Am o intrebare...la ce service te-ai dus pt teste?
*



La mine nu a fost nicio problema cu pornirea pana acum . A pornit mereu la sfert, pana cand, asa cum am spus, dupa ce am alimentat ultima oara, nu a mai pornit. Gandindu-ma acum la rece, a pornit abia dupa ce am scos cheia din contact si am reintrodus-o. O fi doar o coincidenta... nu o fi... cine mai stie.

Am fost la Nalba (care nu mai este concesionar Dacia) si am pus-o pe tester. Doar in ei am incredere. De Apan, Iatsa, etc nici nu vreau sa aud.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir Andrew
post 21 Jun 2012, 18:10
Post #652


Membru autentic


Group: Members
Posts: 534
Joined: 11 December 07
From: Galati




Eu tocmai invers...Consider Nalba si Iatsa niste japcari. De asta si-au pierdut si licenta de la Dacia, cei de la Nalba.
Acum depinde de fiecare ce probleme a avut.

This post has been edited by Sir Andrew: 21 Jun 2012, 18:10


--------------------
Dacia Logan 2011/Prestige/1,6 16v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 23 Jun 2012, 03:14
Post #653


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(Sir Andrew @ 21 Jun 2012, 18:10)
Eu tocmai invers...Consider Nalba si Iatsa niste japcari. De asta si-au pierdut si licenta de la Dacia, cei de la Nalba.
Acum depinde de fiecare ce probleme a avut.
*



Nu... Din surse sigure stiu ca Nalba a facut... uhm... "pierdute" vreo 20 de masini date de Dacia pentru Drive test si in plus i-a prins ca faceau export (ceea ce nu aveau voie). Acum sunt concesionari Peugeot. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 23 Jun 2012, 11:50
Post #654


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




După cca. 600 de kilometri făcuți în traficul minunat din București, o ieșire până la Kilometrul 36 și înapoi este ca o cură la Amara ! wink.gif


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 Jul 2012, 07:50
Post #655


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




M-am intors din concediu in Grecia.
Total km parcursi: 2480 km.
Total litri consumati: 121 litri
Consum mediu: 4.88 l/100 km

Modul de mers: Toate autostrazile (si din tara si din afara) au fost parcurse cu 130 - 140 km/h. In rest, pe drumurile europene/nationale, cu 100 - 120km/h. In localitati vitezele au variat intre 60 si 80 km/h tongue.gif. Stilul a fost sportiv, cu accelerari bruste, depasiri in permanenta, etc. O parte dintre acesti km (vro 150) s-au parcurs si in localitati, in Thessaloniki, in conditii de MARE aglomeratie (comparabila cu Bucuresti). Tot acolo s-a initiat curatarea filtrului de particule care a durat cred vreo 15 minute. Aproape tot drumul am folosit aerul conditionat pornit. Sunt foarte multumit de consum, mai ales ca am tras de masina fara mila. biggrin.gif


Pana la urma am descoperit care era "buba" aerului conditionat cand mi-a facut figura cu inghetul: il uitasem pe recirculare. Acum a mers impecabil, a fost racoare tot drumul.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 1 Jul 2012, 10:11
Post #656


-


Group: Members
Posts: 22.743
Joined: 19 April 05
From: Romania




Viteza medie? 70km/h?

This post has been edited by IRONICK: 1 Jul 2012, 10:17


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 1 Jul 2012, 18:33
Post #657


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(IRONICK @ 1 Jul 2012, 10:11)
Viteza medie? 70km/h?
*



Pe drumul de intoarcere a fost 86 km/h. La dus nu stiu dar banuiesc ca similar.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 10 Jul 2012, 11:39
Post #658


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Am promis ca revin cu informatii cind vad si eu 4 linii la temperatura. Pot confirma ca pe autostrada si drumuri nationale pe caldura asta si cu clima pornita apar 4 linii. In rest numa bine, fara probleme in 12000km.
Eu am mcv si am un consum ok in oras (5.5 primavara si 7 vara cu clima) dar afara pe autostrada cu 130 am 7 si pe drumuri nationale intre 4.7 fara clima si 6 cu clima.
Dubios, consumul variaza intr-un fel in care nu stiu niciodata la ce sa ma astept.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 10 Jul 2012, 11:58
Post #659


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(evisceratum @ 10 Jul 2012, 11:39)
Am promis ca revin cu informatii cind vad si eu 4 linii la temperatura. Pot confirma ca pe autostrada si drumuri nationale pe caldura asta si cu clima pornita apar 4 linii.


Nu e normal. Cred ca ai o problema la senzorul de temperatura. In perioada asta, in decursul a 3 km de la serviciu pana acasa, ajunge la 4 linii temperatura.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 15 Jul 2012, 15:44
Post #660


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Ieri m-am întors de la mare, sejur scurt de 5 zile în stațiunea Venus, un total de exact 613,8 kilometri efectuați, inclusiv fâțâiala din stațiuni, A.C-ul a funcționat non-stop, Autostrada în regim de 120-130 km/h, 28,6 litri motorină consumați, consum 4,66 litri/100 km !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 20 21 22 23 24 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd July 2025 - 00:00
Forum Renault