DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

32 Pages « < 27 28 29 30 31 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?

P-A-C-O
post 17 Mar 2013, 13:43
Post #841


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Ampt @ 17 Mar 2013, 12:56)
Rămân la părerea că ar fi fost mult mai potrivit să existe la bord un avertizor luminos care să te atenționeze asupra acestui proces de regenerare, proces deosebit de important pentru buna exploatare a motorului și prevenirii unor cheltuieli ulterioare inevitabile.
*


exact asta ar mai trebui wacko.gif de parca n-avem experiente neplacute cu tehnologia implementata pe autoveh. DACIA:
- deficiente sist. franare - pedala de frana trepideaza la franare brusca si rotile nu se blocheaza;
- consum de 17% afisat pe TdB;
.
.
.
.
etc.


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 17 Mar 2013, 16:17
Post #842


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(P-A-C-O @ 17 Mar 2013, 13:43)
- deficiente sist. franare - pedala de frana trepideaza la franare brusca si rotile nu se blocheaza;
*


nu cumva iti intra in functie abs-ul atuncea?


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreig1982
post 17 Mar 2013, 16:40
Post #843


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.413
Joined: 15 January 06




cred ca paco era un pic zeflemist smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2005 - B-06-xxx
2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 17 Mar 2013, 18:16
Post #844


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




QUOTE(total @ 17 Mar 2013, 16:17)
nu cumva iti intra in functie abs-ul atuncea?
*



BAZINGA ! (Pentru cunoscatorii Big Bang Theory) radmasa.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorismuler
post 24 Mar 2013, 12:34
Post #845


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 2 March 12




QUOTE(Ampt @ 17 Mar 2013, 12:56)


Rămân la părerea că ar fi fost mult mai potrivit să existe la bord un avertizor luminos care să te atenționeze asupra acestui proces de regenerare, proces deosebit de important pentru buna exploatare a motorului și prevenirii unor cheltuieli ulterioare inevitabile.
*



Din moment ce vanzarile de auto noi sunt nu la pamant, ci la 2m sub pamant, macar din service sa manance si gura lor o coaja de paine..


--------------------
Fost Posesor L_DCI_90_2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djxhouse
post 26 Mar 2013, 17:02
Post #846


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 23 January 08




Ampt. de unde stii ca tocmai se regenerase filtrul de particule? sau nu s-a regenerat complet?


--------------------
Dacia Logan 2008 - ABS Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 26 Mar 2013, 17:28
Post #847


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Dacă regenerarea te prinde în traficul minunat din București, unde nu prea ai posibilitatea să circuli constant la o viteză și implicit turație a motorului care să permită arderea cenușii din filtrul de particule, procesul se întrerupe prin dezactivarea celui de-al cincilea injector !

Mi s-a întâmplat să stau la semafor și să prind live acest lucru, practic se simte aproape la fel ca atunci când oprești aerul condiționat, confirmarea după întreruperea regenerării făcând-o turația motorului la relanti care revine la 750rpm.

Și cum un proces de regenerare durează undeva între 15-20 de minute este clar că în oraș nu prea se îndeplinesc condițiile necesare pentru finalizarea acestui proces.


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 26 Mar 2013, 21:14
Post #848


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(Ampt @ 26 Mar 2013, 17:28)
procesul se întrerupe prin dezactivarea celui de-al cincilea injector !

colegule, vezi ca pan' la regenerarea activa mai e regenerarea pasiva ..... cu toate ca am convingerea ca acest lucru (trebuie sa) il sti si tu wink.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 26 Mar 2013, 23:16
Post #849


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@P-A-C-O : Corect ! smile.gif

This post has been edited by Ampt: 26 Mar 2013, 23:23

Attached thumbnail(s)
NT0006B796.gif ( Size: 167.27k ) Number of downloads: 1240


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 31 Mar 2013, 16:47
Post #850


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




După exact doi ani de conviețuire cu Logan-ul din semnătură pot spune despre acesta că este o mașină per ansamblu decentă, cu toate minusurile rezultate din folosirea ei zilnică !

Din punct de vedere tehnic nu am ce să-i reproșez în acești doi ani de zile, pornirea este la fel ca în prima zi, nu bate, nu troncăne, culmea este că nu am niciun fel de greierași ..., nu mi-a cedat niciun bec, ștergătoarele fac față în continuare cu brio (ce-i drept am folosit în fiecare iarnă spray degrivant pentru parbriz) !

Marele minus al mașinii este însă ... "tabla", cu a ei rugină apărută mult înainte de termen și în zone care nu au nicio treabă cu expunerea la pietricelele inevitabile de pe drumurile noastre sau sarea folosită iarna la deszăpezire ! "Tabla" este atât de subțire încât dacă te uiți cu atenție la capota față, observi cu ușurință în lumină onduleurile provocate de diverse "obiecte" mai mult sau mai puțin identificate aflate pe drumurile din România !

Păcat !

În concluzie este o mașină decentă și ... atât, iar ca părere personală afirm că este genul de mașină care merită păstrată maximum 4 ani, de ce spun asta, pentru că se "trece" foarte repede !

Să nu se înțeleagă că nu ar ține mai mult de 4 ani, ce am vrut doar să subliniez se referă la faptul că procesul de degradare este mult mai evident decât la alte mașini, iar tabla și vopseaua mașinii sunt campioane în acest sens !

Momentan mașina are 37.183 km, în al doilea an de folosință înregistrându-se un parcurs de 20.180 km !

Attached thumbnail(s)
Fotografie0710.jpg ( Size: 1001.35k ) Number of downloads: 1251


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Apr 2013, 12:12
Post #851


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Ai rezolvat cu rugina ceva sau tot in aer te-au lasat?


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 1 Apr 2013, 12:23
Post #852


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@Maskatu : Păi a venit primăvara ? smile.gif

De remarcat că în afara cheltuielilor uzuale (RCA, rovinietă, CASCO, impozit, motorină) în acești doi ani de zile mașina nu a "cerut" bani decât pentru două revizii !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 1 Apr 2013, 19:21
Post #853


Logan 0.9 TCE


Group: Moderatori DaciaClub
Posts: 13.974
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Trebuie sa vina primavara ca sa iti repare masina??


--------------------
Dacia Logan 0.9 TCE - 2019 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 4 Apr 2013, 06:03
Post #854


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Dacă ar fi să-l vând, ce valoare de piață ar avea Loganul din semnătură ?

Dacia Logan Laureate, 1,5 dCi 75 Cp, DPF (filtru de particule), kilometri actuali 37.500, an de fabricație Martie 2011 !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 4 Apr 2013, 09:29
Post #855


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Parerea mea este ca mai mult de 6000 - 6500 EURO (cu indulgenta) nu iti va da nimeni. sad.gif


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 4 Apr 2013, 12:39
Post #856


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




Eu am luat dci 85 CP 1 an si 8 luni, 30 mii km cu 5500 EUR.
A fost cumparat iarna si mai ieftin decat altele, avea o aripa un pic frecata, dar la 6000 erau deja destul de multe.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 7 Apr 2013, 18:05
Post #857


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Față de perioada primăvară-vară când se folosește A.C la greu, consumul din perioada de iarnă, cu anvelope de iarnă și temperaturi exterioare scăzute este mai mare cu exact 0,5 litri/100km (vara 4,6 litri/100km - iarna 5,1 litri/100km) !

Este a doua iarnă când monitorizez aceasta diferență de consum între consumul înregistrat vară comparativ cu cel înregistarat iarnă și rezultatul este același !

Poze consum înregistrat pe o distanță de 7.500 km, perioada 13.11.2013 - 04.04.2013, 4.400 kilometri efectuați în regim extraurban, diferența de 3.100 km s-a parcurs în regim urban !

Attached thumbnail(s)
Fotografie0713.jpg ( Size: 985.21k ) Number of downloads: 994
Fotografie0716.jpg ( Size: 945.37k ) Number of downloads: 959
Fotografie0714.jpg ( Size: 979.79k ) Number of downloads: 947
Fotografie0715.jpg ( Size: 1001.82k ) Number of downloads: 246
Fotografie0712.jpg ( Size: 970.99k ) Number of downloads: 249


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 19 Apr 2013, 09:28
Post #858


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Salutare!
Ieri am facut revizia nr 2 la 31000km(decizia mea).
Referitor la bataia in directie cu volanul rotit pe care o aveam la trecerea peste denivelari de pe la 10000km, in 25.03 m-am decis sa incep dansul si m-am dus sa o reclam. S-au tot invirtit, s-au facut tari de ureche dar nu m-am lasat. apoi au pus cite o saiba in plus sub piulita de la bieleta bara stabilizatoare. Evident ca si cu tigania asta batea.
Apoi m-au mai chemat peste 3 zile ca vine un injiner de la Dacia sa auda mai bine ca vezi doamne ar avea auzul mai fin. Cind vin cu masina constat ca m-au mintit. Mi-au pus masina pe elevator si au schimbat ambele bucse de la bara stabilizatoare sau bielete cum le zice - cele de la brat. Evident ca nici o schimbare, soricul era gros la mecanicul care mergea cu mine in testul de drum. Vazind ca nu ma las a predat cheia la receptie service si de fata cu mine a binguit ceva de caseta de directie. Concluzia: ma cheama ei cind apare injinerul de la Dacia pe la ei prin service.
Ieri evident ca eram in aceeasi situatie, pe parcurs aveam grija sa ii tot sun sa intreb daca a venit injineru sa nu creada ca scapa. Au trecut in caietul de garantie ca au schimbat bucsele dar doar atit.

Mergind ieri la revizie au ridicat masina sus si au exclamat cu mare satisfactie in glas ca am joc la pivotul de pe stinga si ca schimba bratul in garantie. Schimbati-l le-am zis, dar sa stiti ca vin din nou daca nu se rezolva cu zgomotul.

Prin urmare l-au schimbat si problema s-a rezolvat. Se simte la reactia directiei o imbunatatire considerabila si nu mai bate. Asta dupa ce au ridicat-o inainte de 3 ori pe elevator, chiar si pe cel de la standul de reglat directia care ridica masina pe roti, nu cu rotile atirnind. Interesant e ca au trecut in caietul de garantie schimbarea bratului la cererea mea, nu li s-a parut important sa il treaca automat. De asemenea nu am nimic pe hirtie referitor la reclamatia mea cu zgomotul pe fata.

Aventura s-a petrecut la Auto Europa Timisoara. Baietii de la receptie erau binevoitori dar saracii nu ii ajuta intelectul sa inteleaga ca majoritatea aventurilor negative petrecute la ei in service se povestesc si pe forumuri. Probabil credeau ca o intind inca 1 an si jumate pina ies din garantie.

Alte observatii: nu au in dotare cheita de desfacut capacele de la jantele de aliaj, foloseau un cleste cu virf ascutit. Nici binevointa de a cere cheita din dotarea masinii. Urme de miini unsuroase pe capota si calandrul cromat. Nesmtire crasa.

Totusi e mai bine ca data trecuta cind din lipsa de dotare cu pilnie de turnat uleiul au minjit cu ulei tot cpacul de la filtrul de aer si bateria.

This post has been edited by evisceratum: 19 Apr 2013, 09:30


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 19 Apr 2013, 09:48
Post #859


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




@evisceratum
Totusi atelierul ala are un sef, nu? Si chiar un patron mai sus de sef.
O mica intrevedere cu el nu ai incercat sa faci si sa-i arati cum lucreaza baietii?
Eu am fost pana acum la 2 reprezentante Dacia si nu am avut probleme cu baietii.
Pe viitor daca mai mergi la ei atentioneaza-i sa fie mai cu bagare de seama, ca sunt carpe la second-hand cat incape smile.gif.


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 19 Apr 2013, 10:49
Post #860


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




Luat astăzi I.T.P-ul cu brio !
Cel care a efectuat Inspecția tehnica propriu-zisă, nu mi-a spus decât atât : "Mașina e beton" !

Kilometri bord -37.998 Km (poză făcută după ce am plecat de la I.T.P) !

Attached thumbnail(s)
Fotografie0726.jpg ( Size: 1022.87k ) Number of downloads: 157


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 19 Apr 2013, 11:28
Post #861


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(evisceratum @ 19 Apr 2013, 10:28)
...

Totusi e mai bine ca data trecuta cind din lipsa de dotare cu pilnie de turnat uleiul au minjit cu ulei tot cpacul de la filtrul de aer si bateria.
*



Fa-ti pomana si du-le un pet de 2 litri sa il taie sub dop si sa il foloseasca pe post de palnie. sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ampt
post 19 Apr 2013, 11:44
Post #862


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.597
Joined: 25 July 10
From: București




@DMP : Este un accesoriu nelipsit atunci când mă duc în Service pentru schimbul de ulei ! smile.gif

P.S Și nu pentru că cei de la Service nu ar avea pâlnie, ci pentru faptul că prefer să-mi toarne uleiul în motor printr-o "pâlnie" curată !


--------------------
Dacia SupeRNova / Logan ph2 2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011
Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 19 Apr 2013, 18:15
Post #863


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Da desi la nivelul de probleme ce sunt in atelierele astea curatenia pilniei ar fi ultimul lucru la care sa ma uit.
Oricum ci cit ii tinem mai din scurt pina la urma se aliniaza pe directia care trebuie.

Multi km fara probleme!


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 21 Jun 2013, 09:45
Post #864


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Am ajuns cu masinuta la 30 000 km. Pana acum sunt - per total - foarte multumit de cum se comporta.

"Problemele" care au mai aparut in ultima perioada:

* s-a desprins acel burete dintre parbriz si bord (nu sunt sigur care e rostul lui... in afara de partea ornamentala si eventual impiedicarea prafului sa se depuna acolo). L-am lipit la loc dar din cauza caldurii iar incepe sa se dezlipeasca, asa ca le voi spune celor de la service sa-l inlocuiasca.

* de prin februarie sesizasem uneori o vibratie metalica, care se manifesta la pornirea de pe loc, in special daca era subturata. Nu i-am dat multa atentie si de cand s-a incalzit afara disparuse. Insa a reaparut de cand am inceput sa folosesc aerul conditionat. In cele din urma am fost la service si imediat si-a dat seama unul dintre baietii de acolo ca de vina era colierul de fixare al conductei de aer conditionat (cea din partea stanga, privind motorul din fata). Acel colier era slabit si cand era foarte frig afara, se contracta teava si avea joc si mai mare. La fel se intampla si cand porneam AC-ul si dupa un timp, cand se racea teava, iarasi se marea jocul. Au strans toate colierele si problema a disparut.


In rest, masina merge fara cusur. Ba mai mult, in 30 000 km nu mi-a aparut niciun greieras, indiferent de starea drumului pe care ma deplasez.

In alta ordine de idei, m-am intors la sfarsitul lui mai din primul concediu pe anul acesta. Iata cateva date despre consum (toate sunt conform metodei plin - plin, pana la al 3lea click):

Drum Galati - Ploiesti - Brasov - Sibiu- Arad - Nadlac: 787 km parcursi, 36.5 litri adaugati, consum 4.64 litri/suta (in localitati 60, 70, 80 si in afara 120 km/h, cu accelerari pana la 140 km/h in depasiri. AC pornit 90% din drum)

Drum Nadlac - Budapesta - Salzburg: 759 km parcursi, 42.8 litri adaugati, consum 5.64 litri/suta (incepand de la Mako si practic pana in Salzburg, viteza aproape constanta 140 - 150 km/h. Conditiile au fost ideale, fara vant, AC pornit tot drumul)

Plimbari Salzburgerland: 1331 km parcursi, 57.6 litri adaugati, consum 4.33 litri/suta (mers legal, fara accelerari bruste, AC pornit sub 30% din timp)

Drum Schladming - Arad: 739 km parcursi, 48.5 litri adaugati, consum 6.56 litri/suta (viteza aproape constanta 140 - 150 km/h, AC pornit tot drumul, vant puternic din fata si din laterala)

Drum Nadlac - Arad - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Buzau - Galati: 794 km parcursi, 35.8 litri adaugati, consum 4.51 litri/suta (drum putin mai aglomerat decat la dus, AC pornit tot drumul).

This post has been edited by bloodem: 21 Jun 2013, 09:47


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 21 Jun 2013, 11:25
Post #865


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Salutare, si ma bucur ca nu ai avut probleme majore.
Chestia cu fixatul colierului de la conducta subtire de AC am observat-o si eu asta iarna, si am rezolvat-o singur. Nici eu nu mai am greierasi dupa ce i-am pus sa stringa suruburile de la bord.
Mie personal a inceput sa nu mai imi placa cum se comporta la denivelari, suspectez amortizoarele de calitate lowcost. Asta ar fi un lucru pe care l-as imbunatatii pe viitorul apropiat.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 21 Jun 2013, 13:16
Post #866


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Nu am probleme pe partea de amortizoare/denivelari/stabilitate in curbe. Ba chiar este unul dintre punctele care m-au uimit la inceput si inca sunt multumit de comportament.


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 26 Jun 2013, 10:17
Post #867


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Poate din cauza ca eu am MCV. Oricum nu reusesc sa scot nici consumurile date de tine, dar sunt pe-aproape.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 1 Aug 2013, 16:53
Post #868


Membru autentic


Group: Members
Posts: 222
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Evisceratum am avut si eu exact aceeasi problema ca a ta. La fel am mers cu mecanicii si inginerii pe drum si ei nu auzeau nimic. Imi ziceau sa las masina acolo sa schimbe cate o piesa pana gasesc buba. M-am uitat 4D la ei si am plecat. Am mers la reprezentanta peugeot, am bagat masina inauntru si in 5 min a iesit un mecanic si mi-a zis ca e pivotul care se schimba cu brat cu tot. De atunci totul a fost OK. Pacat ca am facut-o dauna totala...


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
evisceratum
post 2 Aug 2013, 09:15
Post #869


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 27 August 05




Pacat de dauna totala. In rest e dezastru la cercopitecii de la DaciaService. Trebuie sa mai investighez problema ca parca a inceput sa bata ceva si pe stinga. Cit mai am garantie.


--------------------
Dacia & Renault MCV 2011 & Megane2001 1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v
MCV 1.5DCI 90cp E5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bloodem
post 8 Sep 2013, 09:44
Post #870


Membru autentic


Group: Members
Posts: 699
Joined: 29 December 06
From: Brasov, Romania




Si iata ca am facut si a doua revizie. Totul a mers ca pe roate, nu am avut de semnalat probleme, in afara de faptul ca acel "burete" care se intinde pe toata lungimea parbrizului (intre parbriz si bord) s-a dezlipit si desi l-am lipit la loc de cateva ori, nu mai rezista. Le-am spus celor de la service acest lucru si solutia m-a socat:
Ei: "Da, il putem face pe garantie, avem unul pe stoc, dar va trebui sa lasati aici masina o zi"
Eu (cu gura deschisa): "Poftiti ?!"
Ei: Da, pai, va trebui sa dam bordul jos ca sa il punem pe cel nou. O sa dureze...
Eu: CEEEEE? Ma mir ca nu vreti sa dati si motorul jos! In niciun caz! Eu l-am pus cu propriile maini de cateva ori si nu a fost nevoie sa fac bucati masina. La urma urmei e o fasie de burete cu o banda dublu adeziva.
Ei: Da dar noi trebuie sa urmam procedura data de fabrica... bla bla bla.

In fine, pana la urma le-am spus ca nu mai e nevoie si ca o sa caut eu o solutie. Prima ar fi sa cumpar banda autoadeziva si sa merg pe sistemul do it yourself. A doua solutie ar fi sa cumpar una noua doar ca la reprezentanta costa 50 RON iar la alte magazine nici nu stiu ce e aia, n-au auzit, nu au cum sa aduca asa ceva. Stie cineva ce part number are aceasta "piesa" deosebit de sofisticata si, mai ales, daca exista vreun magazin online unde as putea sa o comand?

This post has been edited by bloodem: 8 Sep 2013, 09:45


--------------------
Renault Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6 Iulie 2018

Crickets! Crickets! They're everywhere!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
32 Pages « < 27 28 29 30 31 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 04:08
Forum Renault