Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
![]() ![]() ![]() |
Logan 1.5 dCi E5, Feature sau problema?
P-A-C-O |
![]()
Post
#841
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
Leo0608 |
![]()
Post
#842
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.108 Joined: 13 September 08 ![]() |
|
--------------------
logan
pentru?
200x
- X XX XXX
|
|
andreig1982 |
![]()
Post
#843
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.413 Joined: 15 January 06 ![]() |
cred ca paco era un pic zeflemist
![]() |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
2005
- B-06-xxx 2012 VW Passat Variant Comfortline 2.0TDI DSG
|
|
bloodem |
![]()
Post
#844
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
dorismuler |
![]()
Post
#845
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 2 March 12 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 17 Mar 2013, 12:56) Rămân la părerea că ar fi fost mult mai potrivit să existe la bord un avertizor luminos care să te atenționeze asupra acestui proces de regenerare, proces deosebit de important pentru buna exploatare a motorului și prevenirii unor cheltuieli ulterioare inevitabile. Din moment ce vanzarile de auto noi sunt nu la pamant, ci la 2m sub pamant, macar din service sa manance si gura lor o coaja de paine.. |
--------------------
Fost
Posesor
L_DCI_90_2011
|
|
djxhouse |
![]()
Post
#846
|
Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 23 January 08 ![]() |
Ampt. de unde stii ca tocmai se regenerase filtrul de particule? sau nu s-a regenerat complet?
|
--------------------
Dacia
Logan
2008 - ABS Plus
|
|
Ampt |
![]()
Post
#847
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Dacă regenerarea te prinde în traficul minunat din București, unde nu prea ai posibilitatea să circuli constant la o viteză și implicit turație a motorului care să permită arderea cenușii din filtrul de particule, procesul se întrerupe prin dezactivarea celui de-al cincilea injector !
Mi s-a întâmplat să stau la semafor și să prind live acest lucru, practic se simte aproape la fel ca atunci când oprești aerul condiționat, confirmarea după întreruperea regenerării făcând-o turația motorului la relanti care revine la 750rpm. Și cum un proces de regenerare durează undeva între 15-20 de minute este clar că în oraș nu prea se îndeplinesc condițiile necesare pentru finalizarea acestui proces. |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#848
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(Ampt @ 26 Mar 2013, 17:28) procesul se întrerupe prin dezactivarea celui de-al cincilea injector ! colegule, vezi ca pan' la regenerarea activa mai e regenerarea pasiva ..... cu toate ca am convingerea ca acest lucru (trebuie sa) il sti si tu ![]() |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Ampt |
![]()
Post
#849
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@P-A-C-O : Corect !
![]() This post has been edited by Ampt: 26 Mar 2013, 23:23 Attached thumbnail(s) NT0006B796.gif ( Size: 167.27k ) Number of downloads: 1240 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Ampt |
![]()
Post
#850
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
După exact doi ani de conviețuire cu Logan-ul din semnătură pot spune despre acesta că este o mașină per ansamblu decentă, cu toate minusurile rezultate din folosirea ei zilnică !
Din punct de vedere tehnic nu am ce să-i reproșez în acești doi ani de zile, pornirea este la fel ca în prima zi, nu bate, nu troncăne, culmea este că nu am niciun fel de greierași ..., nu mi-a cedat niciun bec, ștergătoarele fac față în continuare cu brio (ce-i drept am folosit în fiecare iarnă spray degrivant pentru parbriz) ! Marele minus al mașinii este însă ... "tabla", cu a ei rugină apărută mult înainte de termen și în zone care nu au nicio treabă cu expunerea la pietricelele inevitabile de pe drumurile noastre sau sarea folosită iarna la deszăpezire ! "Tabla" este atât de subțire încât dacă te uiți cu atenție la capota față, observi cu ușurință în lumină onduleurile provocate de diverse "obiecte" mai mult sau mai puțin identificate aflate pe drumurile din România ! Păcat ! În concluzie este o mașină decentă și ... atât, iar ca părere personală afirm că este genul de mașină care merită păstrată maximum 4 ani, de ce spun asta, pentru că se "trece" foarte repede ! Să nu se înțeleagă că nu ar ține mai mult de 4 ani, ce am vrut doar să subliniez se referă la faptul că procesul de degradare este mult mai evident decât la alte mașini, iar tabla și vopseaua mașinii sunt campioane în acest sens ! Momentan mașina are 37.183 km, în al doilea an de folosință înregistrându-se un parcurs de 20.180 km ! Attached thumbnail(s) Fotografie0710.jpg ( Size: 1001.35k ) Number of downloads: 1251 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#851
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Ai rezolvat cu rugina ceva sau tot in aer te-au lasat?
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Ampt |
![]()
Post
#852
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@Maskatu : Păi a venit primăvara ?
![]() De remarcat că în afara cheltuielilor uzuale (RCA, rovinietă, CASCO, impozit, motorină) în acești doi ani de zile mașina nu a "cerut" bani decât pentru două revizii ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#853
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Trebuie sa vina primavara ca sa iti repare masina??
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
Ampt |
![]()
Post
#854
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Dacă ar fi să-l vând, ce valoare de piață ar avea Loganul din semnătură ?
Dacia Logan Laureate, 1,5 dCi 75 Cp, DPF (filtru de particule), kilometri actuali 37.500, an de fabricație Martie 2011 ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
bloodem |
![]()
Post
#855
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Parerea mea este ca mai mult de 6000 - 6500 EURO (cu indulgenta) nu iti va da nimeni.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
testike |
![]()
Post
#856
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Eu am luat dci 85 CP 1 an si 8 luni, 30 mii km cu 5500 EUR.
A fost cumparat iarna si mai ieftin decat altele, avea o aripa un pic frecata, dar la 6000 erau deja destul de multe. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Ampt |
![]()
Post
#857
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Față de perioada primăvară-vară când se folosește A.C la greu, consumul din perioada de iarnă, cu anvelope de iarnă și temperaturi exterioare scăzute este mai mare cu exact 0,5 litri/100km (vara 4,6 litri/100km - iarna 5,1 litri/100km) !
Este a doua iarnă când monitorizez aceasta diferență de consum între consumul înregistrat vară comparativ cu cel înregistarat iarnă și rezultatul este același ! Poze consum înregistrat pe o distanță de 7.500 km, perioada 13.11.2013 - 04.04.2013, 4.400 kilometri efectuați în regim extraurban, diferența de 3.100 km s-a parcurs în regim urban ! Attached thumbnail(s) Fotografie0713.jpg ( Size: 985.21k ) Number of downloads: 994 Fotografie0716.jpg ( Size: 945.37k ) Number of downloads: 959 Fotografie0714.jpg ( Size: 979.79k ) Number of downloads: 947 Fotografie0715.jpg ( Size: 1001.82k ) Number of downloads: 246 Fotografie0712.jpg ( Size: 970.99k ) Number of downloads: 249 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#858
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Salutare!
Ieri am facut revizia nr 2 la 31000km(decizia mea). Referitor la bataia in directie cu volanul rotit pe care o aveam la trecerea peste denivelari de pe la 10000km, in 25.03 m-am decis sa incep dansul si m-am dus sa o reclam. S-au tot invirtit, s-au facut tari de ureche dar nu m-am lasat. apoi au pus cite o saiba in plus sub piulita de la bieleta bara stabilizatoare. Evident ca si cu tigania asta batea. Apoi m-au mai chemat peste 3 zile ca vine un injiner de la Dacia sa auda mai bine ca vezi doamne ar avea auzul mai fin. Cind vin cu masina constat ca m-au mintit. Mi-au pus masina pe elevator si au schimbat ambele bucse de la bara stabilizatoare sau bielete cum le zice - cele de la brat. Evident ca nici o schimbare, soricul era gros la mecanicul care mergea cu mine in testul de drum. Vazind ca nu ma las a predat cheia la receptie service si de fata cu mine a binguit ceva de caseta de directie. Concluzia: ma cheama ei cind apare injinerul de la Dacia pe la ei prin service. Ieri evident ca eram in aceeasi situatie, pe parcurs aveam grija sa ii tot sun sa intreb daca a venit injineru sa nu creada ca scapa. Au trecut in caietul de garantie ca au schimbat bucsele dar doar atit. Mergind ieri la revizie au ridicat masina sus si au exclamat cu mare satisfactie in glas ca am joc la pivotul de pe stinga si ca schimba bratul in garantie. Schimbati-l le-am zis, dar sa stiti ca vin din nou daca nu se rezolva cu zgomotul. Prin urmare l-au schimbat si problema s-a rezolvat. Se simte la reactia directiei o imbunatatire considerabila si nu mai bate. Asta dupa ce au ridicat-o inainte de 3 ori pe elevator, chiar si pe cel de la standul de reglat directia care ridica masina pe roti, nu cu rotile atirnind. Interesant e ca au trecut in caietul de garantie schimbarea bratului la cererea mea, nu li s-a parut important sa il treaca automat. De asemenea nu am nimic pe hirtie referitor la reclamatia mea cu zgomotul pe fata. Aventura s-a petrecut la Auto Europa Timisoara. Baietii de la receptie erau binevoitori dar saracii nu ii ajuta intelectul sa inteleaga ca majoritatea aventurilor negative petrecute la ei in service se povestesc si pe forumuri. Probabil credeau ca o intind inca 1 an si jumate pina ies din garantie. Alte observatii: nu au in dotare cheita de desfacut capacele de la jantele de aliaj, foloseau un cleste cu virf ascutit. Nici binevointa de a cere cheita din dotarea masinii. Urme de miini unsuroase pe capota si calandrul cromat. Nesmtire crasa. Totusi e mai bine ca data trecuta cind din lipsa de dotare cu pilnie de turnat uleiul au minjit cu ulei tot cpacul de la filtrul de aer si bateria. This post has been edited by evisceratum: 19 Apr 2013, 09:30 |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#859
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
@evisceratum
Totusi atelierul ala are un sef, nu? Si chiar un patron mai sus de sef. O mica intrevedere cu el nu ai incercat sa faci si sa-i arati cum lucreaza baietii? Eu am fost pana acum la 2 reprezentante Dacia si nu am avut probleme cu baietii. Pe viitor daca mai mergi la ei atentioneaza-i sa fie mai cu bagare de seama, ca sunt carpe la second-hand cat incape ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
Ampt |
![]()
Post
#860
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
Luat astăzi I.T.P-ul cu brio !
Cel care a efectuat Inspecția tehnica propriu-zisă, nu mi-a spus decât atât : "Mașina e beton" ! Kilometri bord -37.998 Km (poză făcută după ce am plecat de la I.T.P) ! Attached thumbnail(s) Fotografie0726.jpg ( Size: 1022.87k ) Number of downloads: 157 |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
DMP |
![]()
Post
#861
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
Ampt |
![]()
Post
#862
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.597 Joined: 25 July 10 From: București ![]() |
@DMP : Este un accesoriu nelipsit atunci când mă duc în Service pentru schimbul de ulei !
![]() P.S Și nu pentru că cei de la Service nu ar avea pâlnie, ci pentru faptul că prefer să-mi toarne uleiul în motor printr-o "pâlnie" curată ! |
--------------------
Dacia
SupeRNova / Logan ph2
2000/Rapsodie/Laureate 1,5 dCi 75 CP, Euro 5/2011 Este mai ușor să previi, decât să remediezi !
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#863
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Da desi la nivelul de probleme ce sunt in atelierele astea curatenia pilniei ar fi ultimul lucru la care sa ma uit.
Oricum ci cit ii tinem mai din scurt pina la urma se aliniaza pe directia care trebuie. Multi km fara probleme! |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
bloodem |
![]()
Post
#864
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Am ajuns cu masinuta la 30 000 km. Pana acum sunt - per total - foarte multumit de cum se comporta.
"Problemele" care au mai aparut in ultima perioada: * s-a desprins acel burete dintre parbriz si bord (nu sunt sigur care e rostul lui... in afara de partea ornamentala si eventual impiedicarea prafului sa se depuna acolo). L-am lipit la loc dar din cauza caldurii iar incepe sa se dezlipeasca, asa ca le voi spune celor de la service sa-l inlocuiasca. * de prin februarie sesizasem uneori o vibratie metalica, care se manifesta la pornirea de pe loc, in special daca era subturata. Nu i-am dat multa atentie si de cand s-a incalzit afara disparuse. Insa a reaparut de cand am inceput sa folosesc aerul conditionat. In cele din urma am fost la service si imediat si-a dat seama unul dintre baietii de acolo ca de vina era colierul de fixare al conductei de aer conditionat (cea din partea stanga, privind motorul din fata). Acel colier era slabit si cand era foarte frig afara, se contracta teava si avea joc si mai mare. La fel se intampla si cand porneam AC-ul si dupa un timp, cand se racea teava, iarasi se marea jocul. Au strans toate colierele si problema a disparut. In rest, masina merge fara cusur. Ba mai mult, in 30 000 km nu mi-a aparut niciun greieras, indiferent de starea drumului pe care ma deplasez. In alta ordine de idei, m-am intors la sfarsitul lui mai din primul concediu pe anul acesta. Iata cateva date despre consum (toate sunt conform metodei plin - plin, pana la al 3lea click): Drum Galati - Ploiesti - Brasov - Sibiu- Arad - Nadlac: 787 km parcursi, 36.5 litri adaugati, consum 4.64 litri/suta (in localitati 60, 70, 80 si in afara 120 km/h, cu accelerari pana la 140 km/h in depasiri. AC pornit 90% din drum) Drum Nadlac - Budapesta - Salzburg: 759 km parcursi, 42.8 litri adaugati, consum 5.64 litri/suta (incepand de la Mako si practic pana in Salzburg, viteza aproape constanta 140 - 150 km/h. Conditiile au fost ideale, fara vant, AC pornit tot drumul) Plimbari Salzburgerland: 1331 km parcursi, 57.6 litri adaugati, consum 4.33 litri/suta (mers legal, fara accelerari bruste, AC pornit sub 30% din timp) Drum Schladming - Arad: 739 km parcursi, 48.5 litri adaugati, consum 6.56 litri/suta (viteza aproape constanta 140 - 150 km/h, AC pornit tot drumul, vant puternic din fata si din laterala) Drum Nadlac - Arad - Sibiu - Brasov - Ploiesti - Buzau - Galati: 794 km parcursi, 35.8 litri adaugati, consum 4.51 litri/suta (drum putin mai aglomerat decat la dus, AC pornit tot drumul). This post has been edited by bloodem: 21 Jun 2013, 09:47 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
evisceratum |
![]()
Post
#865
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Salutare, si ma bucur ca nu ai avut probleme majore.
Chestia cu fixatul colierului de la conducta subtire de AC am observat-o si eu asta iarna, si am rezolvat-o singur. Nici eu nu mai am greierasi dupa ce i-am pus sa stringa suruburile de la bord. Mie personal a inceput sa nu mai imi placa cum se comporta la denivelari, suspectez amortizoarele de calitate lowcost. Asta ar fi un lucru pe care l-as imbunatatii pe viitorul apropiat. |
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
bloodem |
![]()
Post
#866
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Nu am probleme pe partea de amortizoare/denivelari/stabilitate in curbe. Ba chiar este unul dintre punctele care m-au uimit la inceput si inca sunt multumit de comportament.
|
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
evisceratum |
![]()
Post
#867
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Poate din cauza ca eu am MCV. Oricum nu reusesc sa scot nici consumurile date de tine, dar sunt pe-aproape.
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
Mucifer |
![]()
Post
#868
|
Membru autentic Group: Members Posts: 222 Joined: 14 February 09 From: Timisoara ![]() |
Evisceratum am avut si eu exact aceeasi problema ca a ta. La fel am mers cu mecanicii si inginerii pe drum si ei nu auzeau nimic. Imi ziceau sa las masina acolo sa schimbe cate o piesa pana gasesc buba. M-am uitat 4D la ei si am plecat. Am mers la reprezentanta peugeot, am bagat masina inauntru si in 5 min a iesit un mecanic si mi-a zis ca e pivotul care se schimba cu brat cu tot. De atunci totul a fost OK. Pacat ca am facut-o dauna totala...
|
--------------------
Renault
Austral
1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
|
|
evisceratum |
![]()
Post
#869
|
Membru incepator Group: Members Posts: 81 Joined: 27 August 05 ![]() |
Pacat de dauna totala. In rest e dezastru la cercopitecii de la DaciaService. Trebuie sa mai investighez problema ca parca a inceput sa bata ceva si pe stinga. Cit mai am garantie.
|
--------------------
Dacia & Renault
MCV 2011 & Megane2001
1.5 DCI 90CP & 1.6l 16v MCV 1.5DCI 90cp E5
|
|
bloodem |
![]()
Post
#870
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 699 Joined: 29 December 06 From: Brasov, Romania ![]() |
Si iata ca am facut si a doua revizie. Totul a mers ca pe roate, nu am avut de semnalat probleme, in afara de faptul ca acel "burete" care se intinde pe toata lungimea parbrizului (intre parbriz si bord) s-a dezlipit si desi l-am lipit la loc de cateva ori, nu mai rezista. Le-am spus celor de la service acest lucru si solutia m-a socat:
Ei: "Da, il putem face pe garantie, avem unul pe stoc, dar va trebui sa lasati aici masina o zi" Eu (cu gura deschisa): "Poftiti ?!" Ei: Da, pai, va trebui sa dam bordul jos ca sa il punem pe cel nou. O sa dureze... Eu: CEEEEE? Ma mir ca nu vreti sa dati si motorul jos! In niciun caz! Eu l-am pus cu propriile maini de cateva ori si nu a fost nevoie sa fac bucati masina. La urma urmei e o fasie de burete cu o banda dublu adeziva. Ei: Da dar noi trebuie sa urmam procedura data de fabrica... bla bla bla. In fine, pana la urma le-am spus ca nu mai e nevoie si ca o sa caut eu o solutie. Prima ar fi sa cumpar banda autoadeziva si sa merg pe sistemul do it yourself. A doua solutie ar fi sa cumpar una noua doar ca la reprezentanta costa 50 RON iar la alte magazine nici nu stiu ce e aia, n-au auzit, nu au cum sa aduca asa ceva. Stie cineva ce part number are aceasta "piesa" deosebit de sofisticata si, mai ales, daca exista vreun magazin online unde as putea sa o comand? This post has been edited by bloodem: 8 Sep 2013, 09:45 |
--------------------
Renault
Megane 4 Estate - Intens, 1.5 DCi 110cp, Euro 6
Iulie 2018 Crickets! Crickets! They're everywhere!!! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 04:08 |