Schimbat carburator, Mers neregulat cu socul tras
![]() ![]() ![]() |
Schimbat carburator, Mers neregulat cu socul tras
Georgescu |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
NOVA
- B-97-GXG
|
|||
RIon |
![]()
Post
#2
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Ce filtru de aer ai? Si mie imi intra socul, ca filtrul e sus pe carb., se agata clapeta de soc de garnitura filtrului... am decupat-o putin, si acu e ok.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Socul se trage singur din cauza arcului de acceleratie prea tare.
Verifica nivelul si reglajul sarmei care leaga clapeta de acceleratie de cea de soc. Daca scoate fum negru cu socul tras e prea bogat amestecul. Daca ai marit prea mult gaura calibrata din talpa, prin care trage aer pentru relanti poti monta o duza pe furtun. Oricum nu ai facut bine ca ai schimbat carburatorul. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
RIon |
![]()
Post
#4
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
cristidb, de ce sustii asta? omul zice ca ii merge ok, mie si lui paul si altora care avem carb. de 1400 pe motor la Nova ne merge bine si nu consuma mult. Stii bine ca nu oricine se baga la reglaje la dublucorp.
This post has been edited by RIon: 9 Mar 2005, 19:16 |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca niciodata cu un carburator simplu nu poti sa iei 0-100 in 11 sec. cum poti cu cel dublu, iar consumul e cam acelasi. 11 in Bucuresti la mine in conditiile in care o alerg.
Cu cel simplu consuma cu 1l mai putin in conditii ideale dar te rogi de ea. La mine la 150 acceleratia e la jumatate. Masina are rezerve semnificative de putere. Cu cel simplu e la viteza aia esti cu acceleratia la podea (daca se ajunge la viteza aia). Practic la peste 120 nu poti face o depasire. E o solutie mai buna reglare dublu corpului decat inlocuirea lui. Pe forumul de oltcit e o metoda de reglare. Reglarea circuitului de progresiune e singura diferenta fata de cel simplu. Nu e asa complicat cum pare. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
RIon |
![]()
Post
#6
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Frate, de la 120 in sus esti ingerash
![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
cristidb |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Parerea ta.....
![]() |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Georgescu |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 05 ![]() |
QUOTE(cristidb @ 9 Mar 2005, 19:49) Pentru ca niciodata cu un carburator simplu nu poti sa iei 0-100 in 11 sec. cum poti cu cel dublu, iar consumul e cam acelasi. 11 in Bucuresti la mine in conditiile in care o alerg. Cu cel simplu consuma cu 1l mai putin in conditii ideale dar te rogi de ea. La mine la 150 acceleratia e la jumatate. Masina are rezerve semnificative de putere. Cu cel simplu e la viteza aia esti cu acceleratia la podea (daca se ajunge la viteza aia). Practic la peste 120 nu poti face o depasire. E o solutie mai buna reglare dublu corpului decat inlocuirea lui. Pe forumul de oltcit e o metoda de reglare. Reglarea circuitului de progresiune e singura diferenta fata de cel simplu. Nu e asa complicat cum pare. Asa ar trebui, sa fie mai mare puterea cu dublu corp, dar la mine nu era. Era ca o gloaba, chiar dupa ce l-am reglat la un smecher la Bariera Vergului, care dupa ce mi-a reglat carb, mi-a miscat putin la stanga delco-ul si vroia sa ma taxeze si la "reglat aprinderea". Acum simt ca are parca un pic de putere. Ce nu inteleg este de ce totusi nu pot sa reduc turatia la relanti la 800. Sta numai la 1000-1100. |
--------------------
Dacia
NOVA
- B-97-GXG
|
|
AC |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Georgescu @ 12 Mar 2005, 11:05) Asa ar trebui, sa fie mai mare puterea cu dublu corp, dar la mine nu era. Era ca o gloaba, chiar dupa ce l-am reglat la un smecher la Bariera Vergului, care dupa ce mi-a reglat carb, mi-a miscat putin la stanga delco-ul si vroia sa ma taxeze si la "reglat aprinderea". Acum simt ca are parca un pic de putere. Ce nu inteleg este de ce totusi nu pot sa reduc turatia la relanti la 800. Sta numai la 1000-1100. Ia si verifica pozitia clapetei de acceleratie in interiorul carburatorului. E posibil sa nu inchida perfect in difuzor. |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Georgescu @ 12 Mar 2005, 13:05) Asa ar trebui, sa fie mai mare puterea cu dublu corp, dar la mine nu era. Era ca o gloaba, chiar dupa ce l-am reglat la un smecher la Bariera Vergului, care dupa ce mi-a reglat carb, mi-a miscat putin la stanga delco-ul si vroia sa ma taxeze si la "reglat aprinderea". Acum simt ca are parca un pic de putere. Ce nu inteleg este de ce totusi nu pot sa reduc turatia la relanti la 800. Sta numai la 1000-1100. Nu poti regla relantiul mai mic pentru ca ai marit gaura de aer. Chiar daca inchizi complet clapeta de acceleratie, motorul tot are o cantitate semnificativa de aer. Pune duza pe furtun si rezolvi problema. Regleaza apoi din nou amestecul la relanti. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(cristidb @ 14 Mar 2005, 11:39) Nu poti regla relantiul mai mic pentru ca ai marit gaura de aer. Chiar daca inchizi complet clapeta de acceleratie, motorul tot are o cantitate semnificativa de aer. Pune duza pe furtun si rezolvi problema. Regleaza apoi din nou amestecul la relanti. Mai ales ca duzele din flansa sint de 2 mm in loc de 1,5 mm-e posibil ca 1,5 sa fie cota normala pentru motor de 1289 cmc. (am masurat introducind o coada de burghiu de 2 mm care intra usor dar "fest". Daca ai marit gaura si mai mult ai un amestec sarac. This post has been edited by diaconuliviu: 14 Mar 2005, 12:54 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
memyselfandI |
![]()
Post
#12
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
salut. am si eu un necaz cu al meu carburator de 1300.
Axul carburatorului nu mai lucreaza corect, in sensul ca nu mai inchide pina la capat. Rezultatul este un relanti mult prea mare ! I-am pus arcul intins la maxim si degeaba. Acum vine intrebarea, se merita sa schimb axul ? cum se schimba ? greu, usor ? Am un coleg cu un carburator care in schimb are un defect de turnare. So..merita schimbat axul ? multam ! |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(memyselfandI @ 15 Mar 2005, 15:08) salut. am si eu un necaz cu al meu carburator de 1300. Axul carburatorului nu mai lucreaza corect, in sensul ca nu mai inchide pina la capat. Rezultatul este un relanti mult prea mare ! I-am pus arcul intins la maxim si degeaba. Acum vine intrebarea, se merita sa schimb axul ? cum se schimba ? greu, usor ? Am un coleg cu un carburator care in schimb are un defect de turnare. So..merita schimbat axul ? multam ! Nu numai ca merita, dar e si necesar. Un ax e in jur de 100000, un carburator e 1,4 mil, cel putin atit e pe aici. Totusi, intii uita-te si de ce nu mai inchide pina la capat, asta de regula se intimpla cind corpul carburatorului e murdar(ceva calamina acolo) sau cind axul e deplasat axial. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Ov |
![]()
Post
#14
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.514 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
ori axul, ori garniturile de teflon de pe el. Cel mai bine fa o spalare calumea a carb-ului
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
vlad_dragos |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 135 Joined: 30 October 04 ![]() |
|
--------------------
renault
megane
coupe 1996
- TL-02-swi
|
|
Georgescu |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 05 ![]() |
Oameni buni, nu cred ca am facut mare chestie cu schimbatul carburatorului. Incepuse sa mearga din ce in ce mai urat. M-am hotarat sa-l pun la loc pe cel de 1600, dar zic sa schimb si jigloarele, sa pun unele noi. Am cumparat un set, scria pe el "de 1600 cmc". Numai ca erau mai multe in set decat aveam eu in carburator. Cred ca al meu carburator e din primele primele tipuri. Si am impresia ca nu am pus jigloarele care trebuie, in special pe cel de relanti. De ce? Masina merge excelent, dar acum imi ia 15% in oras. Cu jicloare vechi nu sarea de 10. Le-am incurcat cred.
Stie cineva care sunt dimensiunile "default" ale acestora, pe fiecare camerai? |
--------------------
Dacia
NOVA
- B-97-GXG
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#17
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Carburatorul dublu corp e foarte bun, daca ai zis ca l-ai si reglat si merge prost, l-ai si schimbat si merge prost.....problema e alta. Verifica aprinderea , fisele si bujiile.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
cristidb |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Georgescu @ 19 May 2005, 22:59) Oameni buni, nu cred ca am facut mare chestie cu schimbatul carburatorului. Incepuse sa mearga din ce in ce mai urat. M-am hotarat sa-l pun la loc pe cel de 1600, dar zic sa schimb si jigloarele, sa pun unele noi. Am cumparat un set, scria pe el "de 1600 cmc". Numai ca erau mai multe in set decat aveam eu in carburator. Cred ca al meu carburator e din primele primele tipuri. Si am impresia ca nu am pus jigloarele care trebuie, in special pe cel de relanti. De ce? Masina merge excelent, dar acum imi ia 15% in oras. Cu jicloare vechi nu sarea de 10. Le-am incurcat cred. Stie cineva care sunt dimensiunile "default" ale acestora, pe fiecare camerai? tr 1 112,5 benzina, 210 aer (cel cu tub emulsor) dar merge mai bine cu 120, probabil cel pe care l-ai luat e de 125 si consuma la greu. tr 2 100 benzina, 160 aer relanti 52 (merge mai bine cu 55) econostat 120 (merge mai bine cu 100) progresiune treapta 2 40 economizor 85 astea sunt toate. Vezi ca e o schema a carburatorului pe forumul de oltcit, precum si metoda de reglare aamestecului in progresiune si la relanti. E posibil sa fi schimbat jicloare intre ele si de asta sa consume mult. Nu incerca sa pui jicloare mai mici ca nu tine. Va merge foarte prost. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
Georgescu |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 05 ![]() |
Multumesc, maine incerc.
|
--------------------
Dacia
NOVA
- B-97-GXG
|
|
Georgescu |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 9 March 05 ![]() |
Sa stii ca le-am pus cum ai zis. Erau vreo 2 care nu se potriveau. Acum merge ca lumea. Imi consuma bine, ca inainte, in oras imi ia pana in 10, la drum 7. E numai bine, ca vreau sa o vand si sa vada omul acela ceva ca lumea. Multumesc.
|
--------------------
Dacia
NOVA
- B-97-GXG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd May 2025 - 14:35 |