problema sonda lambda sau...?, cum se comporta fara sonda?
![]() ![]() ![]() |
problema sonda lambda sau...?, cum se comporta fara sonda?
iulian sn2001 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru fost incepator Group: Members Posts: 490 Joined: 24 April 07 From: galati ![]() |
|
||
--------------------
dacia
supernova
2001 confort cap sa ai ca mintea vine dup-aia
|
|||
clalexxxx |
![]()
Post
#32
|
![]() Happy and cofee Group: Members Posts: 261 Joined: 27 September 07 From: Craiova ![]() |
Ti-am scris mai sus cum faci anterior, dispozitivul exact dupa metoda djasu82, uite linkul http://www.daciaclub.ro/merge-ca-inecata-t177845.html, iti trebuie 2 coliere de etansare cu surub, o piese intermediara in forma "T" , un manomentru(bari) de umflati roti si te legi cu acest T inainte de tur la rampa acceleratie, eu am facut un dipozitiv asemanator cu al djasu 82 si am masurat presiunea si am constat ca avea 1,5 bar,rezultatul a fost schimbarea pompei de benzina. Toate piesele astea le gasesti aproape in orice magazin gen Baumax,Dedeman etc. sau poti lua colierele si stutul ala si imprumuti de la cineva manometrul sa nu dai bani,avand in vedere ca il folosesti doar 1 data.
Daca nu ai 2,5 bar inainte si dupa pornirea masinii si ~3bar la accelerare,da pompa ta trebuie schimbata,trebuie sa verifici inaintea de pornire cand se amorseaza pompa inainte de pornire(se aude sunetul ala ascutit al pompei) verifici daca iti sta presiunea constata de exemplu manometru iti indica 2,5 bar, in mod normal asa at trebui sa iti stea daca iti scade ai probleme pe traseul de alimentare,conducta fisurata etc. This post has been edited by clalexxxx: 13 Mar 2011, 10:07 Attached thumbnail(s) 1.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 899 2.jpg ( Size: 1.19mb ) Number of downloads: 943 3.jpg ( Size: 1.37mb ) Number of downloads: 895 |
--------------------
Dacia
Logan
oct 2007,1.4L Laureate
- DJ-AKP
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#33
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
QUOTE(iulian sn2001 @ 12 Mar 2011, 19:03) Ma pe la sevofrana..am avut odata o problema.S-a rupt stutul ala alb care intra in servo.Insa am skimbat stutul ala si..pare ok. Ca sa mai adaug ceva.Uneori cand opresc motorul si am piciorul pe frana simt ca pedala se intareste.Dar nu face mereu asa.Si oricum problema cu tremuratul dateaza dinaintea problemei cu frana. Care este treaba cu supapa de la canistra de carbon?Am presus odata ca poate fi de acolo si am scos capacul de la rezervor.Am mers asa cativa km si inafara de benzina care iesea din rezervor la fiecare curba n-am simtit nici o skimbare. + ca am srangulat si furtunul de la canistra. Injectoarele le-am curatat ca la carte.Alimentate la curent + pray de contacte.Sa stii ca n-a curs mare lucru din ele.Nu am gasit mizerie cum ziceau baietii pe aici. Hai sa presupunem ca gasesc un service unde fac treaba cu manometrul.In caz ca nu am presiunea de 2.5 bari la ce sa ma mai gandesc?(sa nu spui pompa de benzina ca si-asa am impresia ca am skimba-o degeaba) Pana si la mine arunca aiurea doua injectoare si uneori inainte sa le curat mai da in nas ![]() Dupa trei jetari din spray si-a dat drumul si jetul era drept si era aruncat cam la 1m. Legat de presiunea in rampa faci rost de un manometru costa cam 20-30 de lei parca un manometru banal de la compresoare de aer , pe langa el iti mai trebuie o cupla in forma de T pentru a te lega la furtunul care vine de la filtru de benzina din spate si tot la T te legi cu manometru printr-un furtun de benzina si tot din T tragi un mic furtun de 10cm si te legi la rampa de injectie. Iti mai trebuie niste coliere cu surub pentru a strange furtunele pe T si pe stutul de la rmpa de injectie pentru a nu sari cand cuplezi cheia pe M si dupa ce pornesti motorul. Presiunea cu motorul oprit trebuie sa fie de 3 bari dupa ce ai pornit motorul trebuie sa scada la 2,5 bari cand accelerezi cu mana dreapta din clapeta de acceleratie trebuie sa observi ca urca scurt la 3 bari si revine la 2,5 bari .. atunci elimini problema legata de pompa si tot traseul mai ramane doar filtru de la baza pomei de verificat. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
George_Symbol |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 5 July 11 From: Focsani ![]() |
Ai incercat sa reglezi supapele?
![]() |
--------------------
Renault
Symbol 1.4 8v
2005
|
|
mafiozzo |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 760 Joined: 17 May 07 From: .::Cluj::. ![]() |
supape-le te asigur eu ca nu facea asa masina daca nu erau bine reglate nu mai induceti lumea in eroare ca asa am fost si eu indus in eroare de am reglat culbutorii aiurea
This post has been edited by mafiozzo: 12 Jul 2011, 07:35 |
--------------------
Ex : Supernova 2001
Opel Astra G CC 2003
Coupe Now : Mondeo 2007 Limuzina
|
|
raoul271972 |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 8 December 12 ![]() |
Desi vin cam tarziu, as mai avea o idee de ce se intampla la colegul nostru: sondele lambda functioneaza doar in regim de bucla inchisa, avand o variatie de 0 la 0,9 mV. Un sistem se considera ca functioneaza bine daca longterm si short term sunt in limitele +/-5, cu un 0 pentru cazul ideal. Daca ambele sonde variaza in bucla inchisa in aceste limite si dau corectiile specificate atunci sunt Ok. Sonda 1din aval face corectia amestecului iar cea de a2a diagnosticheaza, fara a avea o influenta asupra consumului. Un consum marit poate fi generat, exceptand cazurile prezentate, de sonda lambda 1 obosita( pe tester se va vedea ca in bucla inchisa lucreaza lent si nu da tensiuni mai mari de 0,55 mV, semn ca ar trebui schimbata. Totodata trebuie verificat circuitul de incalzire a sondelor( pe firele albe).
In alta ordine de idei: referitor la problema colegului nostru, daca a schimbat bujii, bobina, fise, pompa benzina si curatat injectoare, ar mai ramane un singur lucru, care initial nici nu genereza cod de eroare, care reprezinta o cauza generatoare de consum marit si este reprezentata prin proasta functionare a motorului, la inceput iar dupa aceea motorul nu mai porneste deloc: senzoru crankshaft( senzor turatie arbore cotit). Pentru inceput, acesta va da ca manifestare o pornire grea a motorului, urmata de o functionare cu tremuraturi, dupa care in momentul cand moare definitiv, motorul nu va mai porni. Mare atentie: nu deconectati bateria daca masina nu mai porneste din cauza senzorului de arbore, pentru a sterge codul de eroare. Acest senzor monitorizeaza pozitia arborelui, dand acest semnal spre ECU. |
--------------------
Dacia
Sandero
2008, Laureat
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 19:42 |