DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu porneste, nu se alimenteaza

Johnny91
post 12 Mar 2011, 00:37
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 563
Joined: 26 June 10




Bun, acum ati inteles ca uneori nu e necesar sa pui contactul, trebuie sa actionezi si demaratorul pentru a putea sa functioneze anumiti consumatori.

Despre geamuri... nu stiu sa va zic, ca modelul pe care obisnuiam sa il conduc era Ambiance...


--------------------
- dizl -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 12 Mar 2011, 00:47
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.177
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




la mine geamurile merg doar cu contactul pus fara a fi pornit motorul


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakuxxx
post 11 Apr 2011, 08:40
Post #33


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 8 March 08




Salutare din nou tuturor.

Revin cu mici nelamuriri. Motorul a fost reparat, fiind schimbata cureaua, rola si o supapa. Totul merge bine, mai putin relantiul. Cand sta la relantiu motorul, dupa ce s-a incalzit nu are un mers cursiv, are mici caderi de turatie. Cand sta undeva la 1000 de turatii, atunci cand e inca rece nu are nici o problema merge foarte frumos si cursiv. Am vorbit cu mecanicul si el mi-a zis ca nu e nici o problema ca asa trebuie sa mearga si ca e posibil sa fie din cauza supapei noi pana se adapteaza cu celalalte. Posibil sa fie asa? Eu oarecum imi amintesc foarte bine, ca inainte de problema, motorul mergea cursiv la o turatie constanta , fara absolut nici o intrerupere. Cineva, vreo idee?

This post has been edited by drakuxxx: 11 Apr 2011, 08:42


--------------------
Opel Zafira 2006, 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mucifer
post 11 Apr 2011, 10:36
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 14 February 09
From: Timisoara




Regulatorul de presiune. Pune-o pe tester si iti arata daca aia e problema!


--------------------
Renault Austral 1.2 tce hybrid 200 CP Techno Esprit Alpine 2025
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 11 Apr 2011, 10:46
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




A reglat culbutorii/calaj distributie?


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakuxxx
post 11 Apr 2011, 11:34
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 8 March 08




Da totul a fost reglat culbutori, calaj, distributie.


--------------------
Opel Zafira 2006, 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyprico
post 30 May 2011, 07:11
Post #37


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 13 April 09




Salutare,
Aceeasi problema am patit si eu ,am fost intr-o mica excursie pe langa bucuresti maxim 20 de km cand la un moment dat apas ambreiajul schimb din treapta 4 in 3 ridic picioru si cand sa accelerez masina facea ca si cum as fi ramas fara beznina in hopuri (mentionez ca mai avea 2 liniute de benzina) prietenii au zis ca e de la apa sau impuritati si am prins ceva si dasta face asa si ca sa mai pun benzina ma duc iau 5 litri cand m-am intors zic ia sa mai dau o cheie pana sa pun aia 5 l , si a pornit la sfert de parca nu ar fi patit nimic. Seara cand sa ma intorc spre bucuresti toate bune pana cand la semafor opresc si deodata brusc imi moare motoru. Dau sa pornesc degeaba dadea mici semne ca o ia dar degeaba. am mai stat 2-3 min si iar porneste la sfert. Nu pot sa imi dau seama de la ce e unii zic ca e de la filtru de benzina ca a prin impuritati sau apa si ca sa pun fuel cleaner sau ceva de genu alti ca de la aprindere electrica care app nu stiu ce e aia. Voi ce parere aveti?
Multumesc anticipat


--------------------
Logan Ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakuxxx
post 30 May 2011, 14:03
Post #38


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 8 March 08




Pana nu vine cineva care se pricepe iti recomand sa nu ii mai dai nici o cheie. In caz ca e distributia cum a fost la mine, s-ar putea sa ii strici si altele cum ar fi supapele, dand mereu la cheie. Tot asa le-am luat si eu pe rand, benzina, apa, amd tot dat la cheie si nimic. Cand colo era rupta cureaua. La mine primul mecanic a bagat-o in treapta a 2-a apoi uitandu-se la motor prin locul unde se baga ulei, a observat ca nu se misca tachetii cand impingea usor de masina, concluzie cureaua de distributie

This post has been edited by klaus: 31 May 2011, 10:01


--------------------
Opel Zafira 2006, 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyprico
post 30 May 2011, 16:28
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 13 April 09




pai daca ar fi distributia nu mi-ar porni motorul sau ar fi ceva dar mie mi-a functionat motorul nu se aude nimic nu bate nu nimic si vorba aia distributia am facut-o la cobalcescu si am stat langa el si a facut-o bine, si acum pleaca la sfert i-am dat si 5500 de ture si nu are nimic .... dar ca mi s-a inecat de 2 ori

This post has been edited by adyprico: 30 May 2011, 16:30


--------------------
Logan Ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fnp
post 31 May 2011, 09:42
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 446
Joined: 5 November 03
From: Bucuresti




Bobina de inductie/fise/bujii; motoras pas cu pas (corp clapeta).
Nu se aprinde nici un martor de eroare in bord?

"Seara cand sa ma intorc spre bucuresti toate bune pana cand la semafor opresc si deodata brusc imi moare motoru. Dau sa pornesc degeaba dadea mici semne ca o ia dar degeaba."

Am vazut un Logan la firma care facea asa asta iarna; nu m-am gandit ca acum e cald si nu prea mai conteaza motorasul.

This post has been edited by fnp: 31 May 2011, 10:14


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCI 70CP 2007 Laureate + ABS - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 31 May 2011, 10:04
Post #41


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(adyprico @ 30 May 2011, 08:11)
apas ambreiajul schimb din treapta 4 in 3 ridic picioru si cand sa accelerez masina facea ca si cum as fi ramas fara beznina in hopuri (mentionez ca mai avea 2 liniute de benzina)
*

Asta nu e o manifestare de motoras pas cu pas. Motorasul pas cu pas da oprire doar la relanti, ca atunci conteaza, nu are nici o influenta in accelerari.
Eu mai degraba m-as uita pe partea de aprindere


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adyprico
post 31 May 2011, 10:50
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 13 April 09




nu, nu se aprinde nici un led in bord nici in timpul mersului sau altceva, cand moare face exact ca atunci cand moare motorul unui incepator nu stiu cum sa zic se aprinde daca nu ma insel uleiul si bateria

Klaus si la ce anume sa ma uit la partea de aprindere ? ce contine partea asta , bujiile sunt ngk le am de 15000 de km sa le schimb oare?

This post has been edited by adyprico: 31 May 2011, 10:50


--------------------
Logan Ambition 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikey_gtx
post 31 May 2011, 11:23
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 411
Joined: 23 April 09




1. senzor de turatie.
2. bobina, fise, bujii.
3. pompa de benzina.
4. regulatorul de presiune de pe rampa de injectie.
5. uce injectie.

ia-le pe rand de la 1 la 5.
1. senzorul il schimbi cu unul de imprumut sau cu unul nou.
2. bobina, fisele le schimbi cu unele de imprumut, bujiile le verifici vizual.
3. cand pui contactul se aude din rezervor un zumzet - aia e pompa de benzina. mergi cu masina pana da iar in nas si pune si ia contactul de cateva ori in timp ce asculti pompa.
4. aici nu te pot ajuta. il schimbi.
5. mai poate face figuri uce-injectie. nu e infailibil.

spor la rezolvat.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakuxxx
post 16 Sep 2011, 15:34
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 8 March 08




Salut,

Ca sa nu mai deschid un alt topic o sa adresez o noua intrebare tot aici. De cand am facut distributia in urma pataniei, in afara de micile fluctuatii ale relantiului masina a mers impecabil neprezentand nici o problema in mers, legat de consum sau puterea motorului, efectuand vreo 5000 de km de atunci. Insa ieri dupa un drum de vreo 500 de km dus intors in afara,am intrat in bucuresti si am prins aglomeratia infernala de la ora 18. Dupa o jumatate de ora de mers, stat si iar mers in ritmul melcului am observat la un stop, dupa ce am oprit , ca turatia motorului in loc sa se opreasca frumos la 500 de rotatii unde e normalul, s-a dus pana aproape de 0 turatii motorul abia mergand timp de 2-3 secunde, dupa care revenea singur la 500 de turatii si ramanea asa. Am mai accelerat un pic pe loc motorul pana la 1500 de ture si dupa ce am luat piciorul de pe acceleratia facea la fel, scadea pana aproape de 0 apoi dupa 2-3 secunde revenea la 500 de turatii. Ajungand acasa dupa 15 minute de pauza m-am intors la motor l-am pornit si nu se mai prezenta problema decat micile fluctuatii obisnuite. Vreo idee cineva de la ce ar putea fi posibil sa faca asa?


--------------------
Opel Zafira 2006, 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 16 Sep 2011, 15:36
Post #45


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




In primul rand ai o problema clasica de citire turometru. Daca te uiti mai atent, gradatia incepe de la 500rpm si nu de la 0 (zero).


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
drakuxxx
post 16 Sep 2011, 15:40
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 100
Joined: 8 March 08




Asa, scuze stiam eu ca nu e bine cum am zis cu turometrul, dar banuiesc ca se subintelege ca in mod normal turometrul sta la jumate dintre prima liniuta si cea de 1000, si ca atunci cand dadea sa moara cobora fix la prima linie.


--------------------
Opel Zafira 2006, 1.9
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 16 Sep 2011, 15:56
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Motorasul pas cu pas e de vina daca atunci cand se ia piciorul de pe acceleratie scade turatia sub cea de ralanti si fluctueaza in sus si in jos dupa care se stabilizeaza; e pe duca - are uzura mecanica - nu prea mai poti face nimic in afara de curatarea corpului clapeta si mai ales a locasului in care se monteaza motorasul; daca nu se rezolva asa, altul, de preferat Siemens VDO , nu chinezarii.

PS. E posibil ca la iarna daca mai mergi asa, la pornire/motor rece, sa moara motorul instantaneu cand iei piciorul de pe acceleratie- eu asa am patit si trebuia sa repornesc la fiecare stop, cand franam; dupa ce se mai incalzea motorul doar varia relantiul dar se mai intampla sa se opreasca si cu motor cald. L-am inlocuit tot cu unul original Siemens VDO si am scapat de problema- acul se opreste la 750rpm si nu are nici o variatie in jos sau in sus.

This post has been edited by Andrei LGN: 16 Sep 2011, 16:03


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2025 - 23:13
Forum Renault