DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> anularea furtunului de la capacul culbutorilor

Magnum_Baracuda
post 24 Jul 2012, 18:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




chiar sunteti culmea muci in carburator am dacia de 31 de ani,motorul e la a3lea set motor,punei furtunul ala pe traseul de recuperare a vaporilor de ulei si pune un ulei bun nu tot srl de la drumul lung,


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 25 Jul 2012, 14:02
Post #32


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




si eu tot ulei panther 20w50 bag in ea si n-am treaba cu mucii. N-am nici cartoane puse in fata la carburator(cum am vazut la multi) dar am tava de sub carburator scoasa si am elv tongue.gif. Avand in vedere ca circul exclusiv pe GPL nici pe cel mai al dracu' ger nu mi-a facut muci in carburator si de cand cu elv-ul n-am nevoie nici de cartoane in fata radiatorului.


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tzepesch
post 25 Jul 2012, 15:00
Post #33


Japan Jupan


Group: Members
Posts: 2.403
Joined: 22 June 05
From: Bucuresti




daca veti sapa mai adanc, si il veti intreba pe nenea din suceava cu mulltele 1300 pe care le-a tot reconditionat, si ii veti cere si poze, veti vedea dragilor, ca 1300, cu motrul de Renault AVEA epurator de ulei. Si dacia bunicului meu, 1300 din 1971 avea epurator de ulei intre capacul carterului superior si carburator.

oltcitul, care avea un motor ceva mai avansat tehnologic, dar mai prost realizat, are epuratorul acela special facut de asa natura incat sa nu imputa filtrul de aer cu reziduuri de ulei. Este pentru recircularea gazelor arse partial.

Este format din 9 sau 11 site cu perforatii de diferite dimensiuni, suprapuse si capsulate care retineau orice forma de MUC si lasau sa treaca doar vaporii.

Eu am folosit la Dacia mea veche acest filtru, si da, este o imbunatatire substantiala adusa CARBURATORULUI, pentru ca nu se va mai imbacsi in timp de ulei. Il speli o data f bine, si apoi uiti de el.

Iar celui care merge cu furtunul tras sub masina ii urez multe piese de ASAM si multi stalpi in fata, daca nu e in stare sa dea 3-4 mil pe o resegmentare, resetare sau o intretinere corecta a motorului si sa ne mai lase drk in pace cu poluarea excesiva.


--------------------
Dacia DELTA GALIDI Station Wagon 1982 - 1310 - 4VIT. - B-xx-xxx
De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele

Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus +
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd May 2025 - 04:02
Forum Renault