DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 3 4 5 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Eleron DSN - util sau element decorativ?

AIX
post 17 Mar 2005, 11:41
Post #121


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Tot cautam un smile in postul tau, dar vad ca nu e; aia-i antena de prins bulgarii.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kid88
post 25 Jun 2005, 23:56
Post #122


Membru autentic


Group: Members
Posts: 202
Joined: 10 May 05
From: Bucuresti




la mine in oras e un taximetrist cu o DSN Europa ce are eleron de SLZ,...hmmm sa zic ca arata bine...dar tot mai mijto e al meu...cat ca-i mic...dar am si stop pe frana si semnalizari in el wink.gif


--------------------
Bicicleta Shimano - No Nr
Dacă unu e mai prost ca tine fă-te că nu-l vezi !!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RacingSoul
post 31 Jan 2007, 16:25
Post #123


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 20 January 07
From: Bucuresti




Deci! unsure.gif voi aici vorbiti de principiul de eleron sau de ce eleron ar merge mai bine p o DSN? adika eu am citit si am citit...si tot nu stiu ce eleron sa imi pun p DSN...singurul eleron p care l-a recomandat cineva...cred wink.gif) este cel de EVO 6...FOARTE TARE.....mai sunt si altele?...si unde pot sa gasesc?


--------------------
Dacia SupeRNova - B 88 LFS 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ALY89STAR
post 4 Oct 2008, 23:03
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 6 June 08
From: Bucuresti




Eleron DSN - util sau element decorativ?

UTIL
1...stop suplimentar de putere foarte mare(clar vizibil!)
2...REPER al masini in mersul cu spatele si efectuarea manevrelor limita
(delimiteaza spatele masini...deci reper!)


DECORATIV
Daca e si in nuanta masini...este ideal findca aduce un plus marcii "minusurilor"!

....Si nu mai aberati atat pe forte portante...si viteze mari...ca raspunsul il gasim in zilele obisnuite la viteze de rutina!!
....Cat despre eleron pe masinile(EXCLUS DACIA) fara tractiune spate...pur estetic!!!

Numai bine!

This post has been edited by ALY89STAR: 4 Oct 2008, 23:04


--------------------
Dacia SuperNova - DREPTUNGHIULAR Confort,Europa,Rapsodie,Clima
213
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 5 Oct 2008, 00:03
Post #125


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Oricum, masina are un stop suplimentar. Nu ai nevoie de cel de pe "eleron". Apropo, e bine ca a venit raspunsul tau, dupa 2 ani ...


--------------------
BMW 730Ld - AR - - '07 High Executive
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 5 Oct 2008, 00:20
Post #126


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




In ce fel influenteaza aerodinamic tractiunea spate ? radmasa.gif Asta fu' tare tongue.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nosboy
post 5 Oct 2008, 01:11
Post #127


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 2 August 06
From: Bucuresti




QUOTE(ALY89STAR @ 5 Oct 2008, 00:03)
Eleron DSN - util sau element decorativ?

UTIL
1...stop suplimentar de putere foarte mare(clar vizibil!)
2...REPER al masini in mersul cu spatele si efectuarea manevrelor limita
    (delimiteaza spatele masini...deci reper!)


DECORATIV
Daca e si in nuanta masini...este ideal findca aduce un plus marcii "minusurilor"!

....Si nu mai aberati atat pe forte portante...si viteze mari...ca raspunsul il gasim in zilele obisnuite la viteze de rutina!!
....Cat despre eleron pe masinile(EXCLUS DACIA) fara tractiune spate...pur estetic!!!

Numai bine!
*





sunt curios cati posesori de dsn au condus masina asta la limita pe un circuit sa vada daca face sau nu diferenta acel eleron smile.gif

eu il consider o piesa in plus care se poate defecta din senin, un fenomen destul de des intalnit la manopera romaneasca

oare si echipele din WTCC care folosesc masini cu tractiune fatza au eleroanele montate doar asa ca e la moda?? blink.gif Si mai sunt suficiente exemple.








--------------------
dacia supernova 2001 clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 6 Oct 2008, 07:03
Post #128


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




QUOTE(ALY89STAR @ 5 Oct 2008, 00:03)

....Cat despre eleron pe masinile(EXCLUS DACIA) fara tractiune spate...pur estetic!!!


Alo, domnu' academician profesor inginer, si atunci de ce la primul model de Audi TT, varianta cu tractiune fata, i s-a adaugat un mic eleron pt a apasa puntea spate deoarece pierdeau f usor aderenta(si deci stabilitatea) in curbe ?


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ALY89STAR
post 29 Oct 2008, 23:01
Post #129


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 6 June 08
From: Bucuresti




QUOTE(SYL @ 6 Oct 2008, 08:03)
Alo, domnu' academician profesor inginer, si atunci de ce la primul model de Audi TT, varianta cu tractiune fata, i s-a adaugat un mic eleron pt a apasa puntea spate deoarece pierdeau f usor aderenta(si deci stabilitatea) in curbe ?
*



SAlut!!

cu toate ca e posibil sa vorbesc in van.....o so fac!

Forma masini pe care ai pus-o in tema este "picatura de ploaie" doar ca in sens invers....mai precis masina ruleaza inainte exact cu partea bombata...asa cum picatura de ploaie cade spre pamant in aceasi maniera!

Pentru ca totusi picatura de ploaie se foloseste de o forta gravitationala iar masa acesteia este "neglijabila fizic"...picatura nu are "eleron in spate"!

Dar dat find faptul ca pentru inaintarea masinutei audi tt ce are o masa deloc neglijabila, un motor se opune atat fortei de frecare cu pamantul cat si rezistentei la inaintare a aerului, intervine si o forta inertiala(sau mai multe...) cat si una dintre cele mai ESENTIALE in manevrabilitatea masini....FORTA PORTANTA!!!

Si cum sper ca e deja clar....forta portanta ce actioneaza pe botul masini este net superioara celei din spate.....ACADEMICIENII PROFESORI INGINERI s-au gandit sa puna acel eleron doar pentru miscorarea diferentelor de.. "potential!" tongue.gif radmasa.gif

Numai bine!!!


--------------------
Dacia SuperNova - DREPTUNGHIULAR Confort,Europa,Rapsodie,Clima
213
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SYL
post 30 Oct 2008, 14:07
Post #130


doc


Group: Members
Posts: 2.876
Joined: 16 December 03
From: IF, Balotesti




Asa, si unde e lagatura cu eleron doar la tractiune spate ? Ca in rest vad ca ne-ai povestit de toate, doar temperatura de la Ploiesti ai uitat sa o mentionezi... radmasa.gif


--------------------
Dacia Duster 1.33 TCe 4x4 (2024)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 3 4 5
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 4th August 2025 - 17:27
Forum Renault