sare furtunul de la vacuum
![]() ![]() ![]() |
sare furtunul de la vacuum
B_28_URA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|||
andu911 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni ![]() |
presupun ca sare din delco...mai infige-l acolo...ca nu are voie sa iasa asa usor
|
--------------------
-
-
-
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca sare si nu din cauza furtunului largit care se desprinde la trepidatii, ai oarece detonatii in admisie; teul nu sare de la locul lui?sau nu se deplaseaza macar?
asta presupune avans mic (la relanti?), amestec sarac, supape care nu inchid bine.. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 07:31) Daca sare si nu din cauza furtunului largit care se desprinde la trepidatii, ai oarece detonatii in admisie; teul nu sare de la locul lui?sau nu se deplaseaza macar? asta presupune avans mic (la relanti?), amestec sarac, supape care nu inchid bine.. Sare din partea carburatorului, si nu sare doar furtunasul, ci sare cu tot cu teava aia mica metalica, care intra in cauciucul ala negru ce cca 2-3 cm., in care intra apoi furtunasul transparent(imi pare rau ca nu stiu cum se numeste). Teul nu se misca de loc, si nici furtunele din el. Mi-a spus cineva ca s-ar putea sa fie teava aia care iese, stricata, si sa o cumpar din nou, sau sa o cumpar cu totul(cu furtunas cu tot). Problema e ca dupa ce il infig la loc, uneori iese usor, daca il trag doar putin, iar alteori, daca vreau sa il scot iar, trag de nu mai pot de el, si de-abia de abia iese. va multumesc |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai:
stutul din alama si la mine iese usor, trebuie sa incerci sa-l bati cu un ciocanel, dar "cu bun simt", nu sa treci prin corp in galerie; daca nu stii, cauta pe cineva care sa nu-si bata joc. Sau, faci un stut din alama dar filetat la un capat (evident, mai gros la partea filetata), filetezi si corpul, si montezi-tot asa, iti trebuie un meserias bun This post has been edited by diaconuliviu: 14 Jun 2005, 14:25 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
B_28_URA |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(diaconuliviu @ 14 Jun 2005, 13:45) Pai: stutul din alama si la mine iese usor, trebuie sa incerci sa-l bati cu un ciocanel, dar "cu bun simt", nu sa treci prin corp in galerie; daca nu stii, cauta pe cineva care sa nu-si bata joc. Sau, faci un stut din alama dar filetat la un capat (evident, mai gros la partea filetata), filetezi si corpul, si montezi-tot asa, iti trebuie un meserias bun merci pentru raspuns:stut. In alta ordine de idei: e normal sa sara de acolo chiar si dupa ce este batut??? A incercat mecanicul sa il bata, si dupa ce l-a batut, tot la fel de usor iesea. |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
NU e normal sa iasa.Iese din cauza uzurii.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
rtulea |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Ca sa nu te mai chinui atat, lipeste tubul din alama cu Poxipol sau GuperGlue in corpul carburatorului iar tubul din plastic largeste-l putin la capat incalzindu-l la foc si largindu-l cu un cui. Problema este rezolvata. Spor la treaba.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
B_28_URA |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 4 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Va multumesc la toti pentru raspunsuri. Vad ca acum nu mai face figuri, probabil la turatie mai mare face, in ultima vreme, nu am mai alergat-o. Sper ca s-a rezolvat. Va multumesc inca o data pentru toate raspunsurile
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP.
- B 28 URA
|
|
rtulea |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 392 Joined: 11 April 05 From: Ploiesti (Alba-Iulia) ![]() |
Si data viitoare cand o vei alerga iti va sarii iarasi. Rezolva problema pentru ca nu este complicat deloc. Si in felul acesta vai sta linistit ca nu mai ai probleme cu furtunul de la avansul vacuumatic la urmatoarea alergatura.
|
--------------------
Dacia
Logan
sept 2006, Laureate 1,6
- PH-78-UTU Do not try to forget your past, IT made you what you are!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th May 2025 - 04:32 |