Bula daciotului
![]() ![]() ![]() |
Bula daciotului
MuciX |
![]()
Post
#10951
|
||
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|||
Brainie |
![]()
Post
#10952
|
Membru autentic Group: Members Posts: 464 Joined: 2 May 07 From: Bucuresti ![]() |
king și sergiu (făptuitor și avocat):
și totuși, cum reușește repartitorul să mute greutatea ? |
--------------------
Ex Dacia 1310 Li ;
Ex Logan ABS+ 1.6 MPI
2007
|
|
UXE |
![]()
Post
#10953
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Salut, ma scuzati ca intru, in primul rand, asa deodata, dar am mare nevoie de un cod pentru casetofon. Am toate specificatiile casetofonului in urmatoarea poza. Masina este a unchiului meu, mi-a lasato mie cat e plecat inafara si am nevoie repede de cod pentru ca se intoarce si vreau sa gaseasca masina cum a lasato. Va rog daca ma poate ajuta cineva as fi foarte recunoscator! Inca ceva ce uitasem...dupa ce pun codul,cum il confirm ? Si mai trebuie sa stiu si altceva, saumai aveti nevoie de alta informatie pentru a rezolva problema ? Multumesc ! |
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
C@talin |
![]()
Post
#10954
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
![]() QUOTE Nu dati cu parul, banuiesc ca lipseste masa pe undeva (oare la tico masa o fi pe plus ???) ![]() This post has been edited by C@talin: 29 Apr 2014, 09:16 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Markos |
![]()
Post
#10955
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
OMFG
![]() QUOTE(danIstrate @ 29 Apr 2014, 20:47) Imi cer scuze ca sunt Off-Topic, dar poate cineva sa dea un mail unui moderator/administrator ca nu pot da PM . Si nu ma descurc cu site-ul, poate pentru ca sunt retard. Moderatorul/administratorul care vede mesajul asta sa imi dea un mail si sa stearga postul, va rog frumos. (la Prețuri Carburanți) This post has been edited by Markos: 29 Apr 2014, 21:14 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
corbex |
![]()
Post
#10956
|
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10957
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 6 May 2014, 06:17) Logan = masina ieftina pentru cine nu vrea / nu are / nu stie / nu poate sau fix asta cauta, cu cate iti faci treaba ieftin, in conditii decente de confort si siguranta. Megane chel = fix acelasi lucru la pret aprox. dublu QUOTE(dr_mKe @ 5 May 2014, 12:49) Prestij are alte suspensii, codurile de amortizor si arc sunt diferite (motorul era cel mai usor la ora respectiva in gama Dacia), iar insonorizarea este mai buna decat la restul versiunilor. Difetenta de securitate este net in favoarea Megane-ului, franele sunt printre cele mai eficiente (daca nu cele mai) din clasa compacta, dar cu dozaj cam dubios, directia este fara nici cea mai mica umbra de feedback, mult prea usoara in orice situatie. Suspensia PDG pompeaza aiurea la viteza mare fata de suspensia normala. Greieri apar suficienti cu timpul, probleme cu macarelele de geam sunt clasice, ambreiajul fragil la 1.6 16v, etc, samd. Diferentele nu sunt de la cer la pamant. Costurile cu intretinerea nu sunt realist mai mari, decat daca Megane-ul se strica mai des. Oare ? Oricum, surplusul de greutate se ocupa suficient de dinamica cat surplusul de putere sa nu fie resimtit pozitiv, ci din contra. La drum, nu conteaza, oricum. LE > oricum prin balarii s-a umblat destul, in toate directiile. Diferente de la cer la pamant sunt intre Logan/Megane/alte compacte ieftine si masinile din clasa de lux. Asa, diferente mari de antifonare sunt intre Audi A3 si Megane, precum cele dintre Logan si Megane. QUOTE(Marius 77 @ 5 May 2014, 16:17) Ar însemna să scriu mesaje interminabile ca să răspund la tot. Despre insonorizare, dacă te referi la capitonajul interior la capota față (și alte asemenea nimicuri), Prestige îl are montat din fabrică. Din nou, vorbim despre diferențe minore între cele două mașini și în materie de insonorizare. Despre rugină, îți spun că mașina mea are peste 7 ani vechime și încă nu a apărut nici un punct de rugină pe ea. Știu, afirmația poate părea SF pentru unii, de aceea am să dau câteva detalii pentru a înțelege cum este posibilă "minunea". Mașina nu a fost niciodată parcată în garaj, din prima zi și până astăzi a stat sub cerul liber indiferent de anotimp. Nu am aplicat niciodată vreun tratament anticoroziv, mașina este așa cum a venit din fabrică. Singurul tratament "special" a fost că, am ținut mașina mereu curată, spălată cu apă și șampon, fără nimic suplimentar (ceară, polish, etc). Pe mașină nu am urme de zgârieturi sau lovituri de pietre care să favorizeze apariția ruginii. Am citit diferite ipoteze (inclusiv aici, pe forum) că tabla la Prestige ar fi fosfatată/galvanizată, sincer, habar n-am care este adevărul, nu am pretenția că le știu pe toate, dar ceea ce știu este că mașina mea, cu un minim de îngrijire, nu are rugină deloc. Probleme cu rugina au fost la Logan fabricat în 2004-2005, poate chiar unele 2006. La vremea respectivă Dacia a recunoscut aceste probleme și a existat o rechemare în service pentru remedierea lor. Știu că există probleme cu rugina și la Logan de fabricație mai recentă dar asta ține și de modul în care proprietarii au grijă de mașina lor. Totuși, rugina la Logan este de suprafață, probleme minore la pasajele roților spate, la baza ușilor, altele de genul acesta. Nu mai vorbim aici de rugină care pune în pericol siguranța pasagerilor, traficul în general, nu mai vorbim de rugina care o avea Dacia 1300/1310 la lonjeroane, podea, elemente ale direcției. Nu mai vorbim aici de rugina care o avea Dacia Supernova în zona amortizoarelor. Asta e o altă discuție, ceea ce am vrut să scot în evidență este că Dacia a făcut progrese majore în acest sens, dar pentru cineva obișnuit să numească Loganul, cazan, lighean, căruță, modul în care percepe el Dacia, este și va rămâne același. Mulțumit de răspuns ? Am crezut că ai terminat cu aberațiile, dar când mă gândesc cu cine stau de vorbă ... Oricum, nu mai meriți atenție, cu afirmații de genul acesta ai ajuns la credibilitate zero. Astea trebuie sa ramana undeva. This post has been edited by IRONICK: 6 May 2014, 17:28 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
volint |
![]()
Post
#10958
|
![]() membru miserupist Group: Members Posts: 317 Joined: 7 September 04 From: Bucuresti (44.45682;26.13879) ![]() |
QUOTE(wiqed @ 7 May 2014, 20:20) Salut! Am o cunostinta cu un LG LN 555 cu harti din 2006. Trebuie sa il ajut sa puna unele mai noi si am cateva intrebari: 1. Se poate face vreun fel de update la softul acestui device? Daca da, cum? 2. Se pot pune harti mai noi? Daca da, de unde pot downloada? Se inlocuiesc pur si simplu cele vechi? Detalii device: -Versiune SW Feb 22 2007 -Versiune HW LAN-S360 -Versiune SO 0.8.18i Nu am nevoie sa instalez altceva pe el, tot ce imi trebuie sunt niste harti mai noi. Stiu ca s-au mai discutat chestiuni similare pe acest forum, dar, ulimul post fiind din 2001, ma gandesc ca poate mai sunt noutati (desi nu sunt sigur ca e cazul, aparatul in cauza fiind foarte vechi). Orice informatie e binevenita. Multumesc anticipat! wow... careva dati un tzrr lui alex, poate e vreun loop temporal si noi suntem prinsi in ceva gen star trek... |
--------------------
Dacia / Mitzu
Nova GTI / hautlandăr
2000 / 2011
- B-22-YFL / Credinta in Dumnezeu ma obliga sa fiu deschis oricarui adevar. Altfel sunt mai rau ca dracul, devin ipocrit.
|
|
Markos |
![]()
Post
#10959
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Babaq139QMB2 |
![]() ![]()
Post
#10960
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 408 Joined: 27 November 12 From: Bucuresti ![]() |
Interesant de dat cu bulgari cu noroi
![]() ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Babaq139QMB2: 8 May 2014, 00:25 |
--------------------
Dacia
1310
din 1900 Toamna spre vara-sa
|
|
neacsugabrie |
![]()
Post
#10961
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 488 Joined: 4 September 11 ![]() |
Lucru manual...
QUOTE(sorinalecse @ 8 May 2014, 14:44) Toate bune si frumoase pana in aproape intr-o luna in care a inceput sa-mi arate vopseau de pe masina cu niste dungulite '' vermisori '' apoi din ce in ce mai tare in proportie de 90% pe suprafata! Nu stiu motivul si nici '' meseriasul '' nu-l cunoaste, spunandu-mi ca la el, ''asa ceva nu s-a mai intamplat ''!? Acum sunt hotarat sa-mi revopsesc '' Batrana '' manual doar cu mana mea . Nu am garaj, o am parcare in fata blocului meu si tot aici vreau s-o vopsesc, dar vreau sa curat mizeria facuta de '' meserias '' in primul rand! De aceea vin cu rugamintea, daca puteti sa-mi spuneti o solutie pentru a da jos vopseau respectiva si pasi pe care trebuie sa-i urmez? Va multumesc tuturor, care are amabilitatea sa-mi spuna, despre ceea ce urmeaza sa fac! |
--------------------
dacia
solenza
2003/scala Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza. |
|
sebymesteru |
![]()
Post
#10962
|
![]() Membru rigid Group: Members Posts: 782 Joined: 31 May 09 From: Sfantu Gheorghe-Covasna ![]() |
QUOTE(Mircea Zahan @ 12 May 2014, 17:50) Din cate stiu eu e prins in 3 suruburi , pe care trebuie sa le desfaci , il inlocuiesti , si strangi suruburile.. Insa sa fii atent ca atunci cand dai jos cuplajul, volanul sa fie perfect nou, pt ca atunci cand pui noul cuplaj ,volanul sa stea asa cum trebuie..Eu am patit-o si ca masina sa mearga drept, volanul era pe curba la stanga. ![]() Schimba omul volanul ca pe sosetele ![]() ![]() |
--------------------
Dacia/Mazda
1310/1410 M6
1988/1996/1999, 2007
- CV 15 REA Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
|
|
Markos |
![]()
Post
#10963
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE Eu am patit-o si ca masina sa mearga drept, volanul era pe curba la stanga. Și eu care naiv credeam că trebuie refăcută geometria ![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
gabize |
![]()
Post
#10964
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Bine că nu era pe curbă înainte.
![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#10965
|
![]() - Group: Members Posts: 22.737 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
http://www.reno.ro/index.php?showtopic=278...dpost&p=4078572
QUOTE(digioptic @ 13 May 2014, 15:59) Zgomotul nu "intra" in habitalcu numai prin tabla. Zgomotul nu este atenuat foarte bine de suprafetele vitrare ale masini. In aces caz, treaba se complica tare. Evident, amplitudinea maxima este in imediata vecinatate a rotilor, pasajele rotilot transmitand cea mai mare parte din zgomotul de rulare si acolo m-as concentra cel mai mult cu atenuarea. Eu unul, parea mea, nu as aduce modificari masinii daca asta implica sporirea greutatii, fie si cu cateva zeci de kg. In ecuatia consumului poate nu inseamna prea mult, mai important pentru colegu ar fi linistea rularii. Dar daca as putea sa o usurez si as avea posibilitati tehnice, nu as sta pe ganduri. Pe langa consum, dinamica masini e foarte importanta pentru mine. O baterie capabila, pe alta tehnologie decat cea cu plumb-acid, mult mai usoara, discuri de frana ceramice (s-or gasii niste chinezi sa le fabrice la un pret digerabil... ![]() ![]() ![]() Cam asa vad eu modificarile, in rest as cauta niste cauciucuri mai silentioase. QUOTE(i_am_sleek @ 13 May 2014, 11:33) |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
MuciX |
![]()
Post
#10966
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
De unde concluzionam ca legumele parcate sunt niste brute.
![]() |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
Markos |
![]()
Post
#10967
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Pentru partea cu ușuratul mașinii, îi pot recomanda niște profesioniști din Rahova, Giulești sau Ferentari (la alegere).
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Markos |
![]()
Post
#10968
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
gabize |
![]()
Post
#10969
|
![]() DECONECTAT Group: Members Posts: 6.020 Joined: 21 July 08 From: ©City of Mini Roundabouts ![]() |
Cine e Especo?
![]() |
--------------------
⚓ Am avut
cândva o... barcă...
acum doar un gândac H247 "Unde poți lega cu sârmă, e păcat să pui șurub!"
|
|
bion |
![]()
Post
#10970
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.711 Joined: 1 May 04 From: TM ![]() |
Varianta Eco de la Espero. Se monteaza bun_bag_dapple.png ( Size: 120.3k )
Number of downloads: 539
pe esapament. ![]() This post has been edited by bion: 17 May 2014, 09:46 |
--------------------
Dacia
SLZ Scala
2003
- TM54 Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin, Căci n-au păreche-n lume blestemații Crîșmarii care toarnă apă-n vin ! |
|
maho |
![]()
Post
#10971
|
![]() Membru rigido-flexibil Group: Members Posts: 5.235 Joined: 7 April 10 From: Brașov, orașul olimpic ![]() |
QUOTE(tony-s @ 20 May 2014, 18:16) ...am fost si pe curse scurte gen cluj-bucuresti - avionul nici macar nu apuca sa atinga altitudinea normala de zbor ca deja incepe procedurile de decolare.... Oh, yeah ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1983 "Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't." |
|
UXE |
![]()
Post
#10972
|
![]() Modelator Group: Members Posts: 6.733 Joined: 21 June 06 From: Bucuresti ![]() |
aha... deci merge pana la la bucuresti pe sosea dupa care "incepe procedurile" de decolare... e bine de stiut sa ma feresc de avioane pe strada...
|
--------------------
Renault
Symbol
2006 1.4 8v
- UXE Subaru Forester 2.5 XT - 230 CP
|
|
Marty |
![]()
Post
#10973
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
tribunul |
![]()
Post
#10974
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
Tipuri de otel inoxidabil
Exista trei categorii principale de otel inoxidabil - feritic, martensitic si austenic. Otelurile feritice sunt magnetice si au un continut scazut de carbon si contin cromul ca element principal, in general in proportie de 13% si 17%. Otelurile martensitice sunt magnetice avand un continut tipic de 12% crom si un continut mediu de carbon. Otelurile austenice sunt non-magnetice si pe langa crom, in concentratii tipice de 18%, contin nichel care creste rezistenta la coroziune. Acestea sunt cele mai utilizate tipuri de oteluri inoxidabile. |
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
paul_p |
![]()
Post
#10975
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 1 April 06 From: psd=evil ![]() |
QUOTE(user123 @ 23 May 2014, 22:53) arborele cu came ( nu ax !!! ax se spune la altceva...ma racaie pe ochi cand cineva scrie ax cu came) [...] sa reconditionezi chiuloasa)... Din categoria "vede axul din ochiul altuia, dar nu vede ditamai chiuloasa din ochiul său" ![]() This post has been edited by paul_p: 24 May 2014, 22:17 |
--------------------
Fara
roti
fara ipocriti
- 2010
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#10976
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
QUOTE(DragosP @ 24 May 2014, 15:04) Drăguțule: oțelul "inox" magnetic e un oțel inoxidabil prost. Nici măcar, după unele standarde, n-are voie să fie folosit în produsele destinate industriei alimentare și conexe. Oțelul inoxidabil nemagnetic e ăla bun. Tacamurile din bucataria nevesti-mii sunt atrase de magnet. Sa le arunc? ![]() This post has been edited by D-Ice: 25 May 2014, 09:34 |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
tribunul |
![]()
Post
#10977
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
dacis |
![]()
Post
#10978
|
Membru autentic Group: Members Posts: 380 Joined: 24 March 04 From: dealurile oable ale Mioritei ![]() |
|
--------------------
DACIA
Logan KissFM 1,4
2008 dacis
|
|
D-Ice |
![]()
Post
#10979
|
Membru autentic Group: Members Posts: 826 Joined: 27 June 10 ![]() |
Normal.
![]() A mea nevasta urla cand ii stau in cale cand graviteaza prin bucatarie intre masa, chiuveta, frigider, camara si aragaz. Ca cica "Valea din bucataria mea!" Si daca ii argumentez in favoarea mea vine si argumentul ei referitor la ceva hrana rece, conserve & shit. D-aia la chestii de genu` asta nu ma bag. |
--------------------
.
.
. „Omul a ajuns un semizeu tehnic înainte ca, din punct de vedere moral, să fi coborât de tot din copac.” — Jean Rostand
|
|
tribunul |
![]()
Post
#10980
|
![]() Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal Group: Members Posts: 3.024 Joined: 19 July 05 From: Micul Paris ![]() |
|
--------------------
Renault
"Megane" Scenic 2
2007 "Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..." |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th July 2025 - 15:02 |