Bula daciotului
![]() ![]() ![]() |
Bula daciotului
Andy_ACS |
![]()
Post
#4501
|
||
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|||
IRONICK |
![]()
Post
#4502
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
daca nu ma lauda altii, macar sa o fac eu ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#4503
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
eu nu incercam sa ma laud ci sa-ti dau argumente la teoriile expuse de mine deoarece tu le-ai contrazis, daca tu asa ai inteles-o, e problema ta...
![]() Andy_ACS: faza cu adrenalina ai cam nimerit-o, pe aia cu Dacia nu prea... intradevar am si o Dacie da' nu mai merg cu ea demult timp.... in primavara urmeaza sa o duc la "doctor" pentru a o readuce la viata dpdv caroserie originala (anii '70) ![]() This post has been edited by membru_DC: 7 Jan 2010, 17:13 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4504
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu nu am expus nici o terorie pe aici. Cred ca ai un o cunostinta imaginara cu care te lupti ...
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
membru_DC |
![]()
Post
#4505
|
- Group: Members Posts: 1.149 Joined: 24 May 09 ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 7 Jan 2010, 17:13) mai citeste odata: "eu nu incercam sa ma laud ci sa-ti dau argumente la teoriile expuse de mine deoarece tu le-ai contrazis" Raspuns la a II-a franaza, prefer sa nu-ti dau... ![]() This post has been edited by membru_DC: 7 Jan 2010, 17:22 |
--------------------
-
-
-
- -
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4506
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Eu ti-am zis ca ai pe cineva imaginar cu care te lupti. La ce teorie te-am contrazis?
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Laurentziu83 |
![]()
Post
#4507
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.592 Joined: 17 May 05 ![]() |
|
--------------------
.
.
.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4508
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu zic sa incerce cu un Smart ForTwo
![]() Topicul fiind oricum un amalgam, ABS-ul reduce fadingul in majoritatea situatiilor. Un exemplu: Ford Ka fara ABS are un fading monumental in timp ce aceiasi masina cu ABS are frane sensibil mai rezistente la tavaleala. Nu mai facem teoria cu ce se intampla cu placutele la 500 - 600 de grade si pelicula de gaz care apare intre placuta si disc . . . Alt exemplu sunt Loganurile 1.6 din primele serii, care aveau discuri pline si in varianta cu ABS. Asa cum ABS-ul a devenit obligatoriu prin directiva EU, la fel va deveni si sistemul ESP. Oricat de sofer ai fi, in situatiile neprevazute sistemul te ajuta sa ramai pe drum, oricum reactioneaza mai rapid si mai bine decat o face cel de la volan. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4509
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 7 Jan 2010, 21:55) Alt exemplu sunt Loganurile 1.6 din primele serii, care aveau discuri pline si in varianta cu ABS Oricum diferenta pe o berlina este destul de mare cand se trece pe discuri ventilate de 260mm.This post has been edited by IRONICK: 8 Jan 2010, 00:43 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#4510
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
QUOTE(GrOzOy @ 8 Jan 2010, 00:00) Ce naiba e atat de aiurea??? M-am referit ca daca merg cu masina cu caldura oprita ( iarna ) creste temperatura apei ca nah dar cand eu cand am plecat cu masina si la 2 minute am pornit caldura ( ca se aburesc geamurile ) ce naiba sa se mai ridice la apa daca toata caldura din motor este adusa in habitaclu?? Cand mergi sute de km normal ca trece acul de jumate ca nu o sa stai tu cu caldura tot timpul in fuctiune si motorul ala trage ca nah , nu mergi cu 10 km /h ... acum ce mai e aiurea?? Deci tineti minte da? Daca vreti sa creasca temperatura motorului mai rapid, NU porniti caldura. A naibi caldura asta DIN motor se duce pe unde nu trebuie ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#4511
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
te-ai cam pus singur la bula. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4512
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Totusi, in afara de temperaturile excesive, se opreau ok si cele cu discuri pline si ABS. Eu m-am mirat ca nu s-a parlit nici nu senzor
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#4513
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Deci daca dau drumul la "caldura", acul la temperatura nu mai urca deloc, si abia dupa "cateva sute de km" trece de "jumatate" . Interesant....
|
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
argon |
![]()
Post
#4514
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
lasa aia cu sute de km, cu caldura pornita motorul se incalzeste mai greu, e vorba de drumurile scurte, caloriferul de habitaclu se comporta ca un radiator, si nu are nici un termostat sa-l controleze, nu e logic?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#4515
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Pai normal ca se comporta ca un radiator pentru ca in principiu, asta si este. Dar de ce s-ar incalzi mai greu apa? Ca doar in interior este "ferit" de frig, nu este ca cel de la motor unde tot aerul rece intra prin grila si apoi in radiator, deci ingreuneaza incalzirea apei din instalatie. Deci cu ce ar afecta incalzirea faptul ca dai drumul la ventilatorul aerotermei?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
ArtVandelay |
![]()
Post
#4516
|
![]() Anytown, USA.. Group: Members Posts: 2.662 Joined: 5 January 08 From: Craiova ![]() |
si in interior e cald? pe vremea asta?
![]() |
--------------------
Ford
focus
2001 He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.
I got 99 cookiez cause a bitch ate one. |
|
argon |
![]()
Post
#4517
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 8 Jan 2010, 10:02) Pai normal ca se comporta ca un radiator pentru ca in principiu, asta si este. Dar de ce s-ar incalzi mai greu apa? Ca doar in interior este "ferit" de frig, nu este ca cel de la motor unde tot aerul rece intra prin grila si apoi in radiator, deci ingreuneaza incalzirea apei din instalatie. Deci cu ce ar afecta incalzirea faptul ca dai drumul la ventilatorul aerotermei? ![]() aeroterma trage aer rece de afara care raceste lichidul din cauza transferului de caldura..deci pe scurt caldura din motor ajunge in interior, ce-i asa greu ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tatabobu |
![]()
Post
#4518
|
![]() membru Group: Members Posts: 4.674 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti ![]() |
Pentru ca un volum mai mare de aer trece "prin" radiatorul din interior, si aerul ala este mai rece decat radiatorul. Nu spun ca are dreptate ala cu acu' la jumate dupa sute de kilometri, dar "Daca vreti sa creasca temperatura motorului mai rapid, NU porniti caldura" este un sfat bun. Singura chestie e ca-i vorba doar de cateva minute.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4519
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#4520
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
Nu a facut nimeni teste dimineata, sa porneasca motorul, sa nu dea drumul la caldura, sa vada in cat timp ajunge temperatura la x grade, si sa faca test cu caldura pornita sa vada in cat timp ajunge la aceeasi valoare cu ea pornita. Deci totul este relativ. "Cateva minute" nu inseamna ceva concret.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4521
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Senzorul este in vecinatatea imediata si se poate praji in conditii extreme
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4522
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Cine naiba sa faca teste extreme cu un Logan?????????
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#4523
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.398 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Sters
This post has been edited by einstein1984: 8 Jan 2010, 10:42 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4524
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(bucatzel @ 6 Jan 2010, 10:24) ![]() ![]() ![]() Adica nicio diferenta-n rest! QUOTE(Maskatu @ 8 Jan 2010, 09:17) Perfect adevarat. Mai pregnant la masinile cu robinet, mai putin la cele cu voleti. QUOTE(Maskatu @ 8 Jan 2010, 10:24) Nu a facut nimeni teste dimineata, sa porneasca motorul, sa nu dea drumul la caldura, sa vada in cat timp ajunge temperatura la x grade, si sa faca test cu caldura pornita sa vada in cat timp ajunge la aceeasi valoare cu ea pornita. Ba da, eu, de cand am permis, in fiecare zi friguroasa, fac acest test. La Dacia 1310 cu robinet, diferenta e foarte mare, ajunge apa la temperatura de lucru cu 5 minute mai tarziu daca e deschis. Sau ca dovada, daca apa e la 80 de grade si se deschide robinetul, temperatura scade pe la 50-60 grade in 15 secunde (ca sa nu fiu "relativ"). La Logan de exemplu, unde apa circula continuu si prin calorifer nu prea e diferenta asa mare. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
bucatzel |
![]()
Post
#4525
|
![]() Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.468 Joined: 19 May 08 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Maskatu @ 8 Jan 2010, 10:02) Pai normal ca se comporta ca un radiator pentru ca in principiu, asta si este. Dar de ce s-ar incalzi mai greu apa? Ca doar in interior este "ferit" de frig, nu este ca cel de la motor unde tot aerul rece intra prin grila si apoi in radiator, deci ingreuneaza incalzirea apei din instalatie. Deci cu ce ar afecta incalzirea faptul ca dai drumul la ventilatorul aerotermei? ![]() Haidi bre ca ii chestie de logica. Cu circuitul de incalzire habitaclu inchis, ai de incalzit doar apa din motor/furtune/radiator. Cu el deschis, mai ai un radiator si un set de furtune. Asta o data. Apoi, pana cand se ajunge la o temperatura rezon in masina, o parte din caldura ajunsa in radiatorul din habitaclu este folosita ca sa se incalzeasca aerul. Daca nu v-ar igheta degetele pe masina, cel mai bine pentru motor ar fi sa dati drumul la incalzire dupa ce a ajuns el la temperatura de regim. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4526
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
auto motor und sport cine altcineva, si inevitabil ,eu
![]() In testul ams Loganul a iesit mai mult decat onorabil, cu performante mediocre dar constante pe tot parcursul sesiunii de teste, spre deosebire de masini mai scumpe ale caror frane au suferit de fading mare sau chiar s-au ars ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
argon |
![]()
Post
#4527
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu mai inteleg nimic, aici fiecare zice altceva, ce am inteles e ca daca ai discuri ventilate se incalzeste mai usor in masina
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#4528
|
![]() - Group: Members Posts: 22.549 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
1982
- B-11-LUX
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#4529
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Mai ales daca ai Oltcit
![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Maskatu |
![]()
Post
#4530
|
![]() Logan 0.9 TCE Group: Moderatori DaciaClub Posts: 13.974 Joined: 2 July 08 From: zuzu ![]() |
A inebunit doctoru' cu franele astea
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
0.9 TCE - 2019
- ---
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 21:33 |